دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 8755
تعداد نوشته ها : 16
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

وقتی هدف شما دوام بیشتر در رختخواب است ، استفاده از ژل ماندگار مانند ژل Manforce Prolong ایده خوبی خواهد بود. اما ، وقتی آن را با کاندوم ترکیب کنید و به شما کمک می کند تا بیشتر دوام بیاورید ، تمام شب لذت بخش خواهد بود. آیا این می تواند بهتر و جالب شود؟ خوب ، بله پاسخ است.





بنابراین کاندوم طولانی مدت چیست؟

کاندوم برای لذت طولانی مدت یا کاندوم تاخیری Climax کاندوم بهترین کاندوم تاخیری ویژه تولید شده برای کمک به مردانی است که زود انزالی را تجربه می کنند. کاندوم های طولانی مدت به ویژه برای به تأخیر انداختن انزال در مردان طراحی شده اند تا او بتواند لذت جنسی را هر طور که می خواهد طولانی کند. کاندوم با ماندگاری طولانی چیزی نیست جز کاندومی که در نوک کاندوم روان کننده خاصی دارد. این روان کننده همان چیزی است که باعث می شود مرد بیشتر در رختخواب دوام بیاورد. روان کننده در نوک کاندوم با دوام طولانی مدت بی حسی موضعی است که باعث می شود آلت تناسلی مرد هنگام پوشیدن توسط مردان کمی بی حس شود.


به طور معمول ، کاندوم های اضافی برای لذت طولانی مدت بهترین کاندوم تاخیری ، بافتی ساده و مقداری محتوای بنزن دارند. چگونه آن را جالب تر می کنید؟ با افزودن چند ویژگی آزمایش شده و اثبات شده که لذت یک عمر زندگی شما و همسرتان را در یک شب به شما می دهد. آنها چه هستند؟ خوب ، این می تواند طراحی کاندوم باشد - نحوه شکل گیری آن ، پوشیدن آن چقدر راحت است؟ ویژگی های خاص آن - بافتها - خال خال یا آجدار یا خال خالی و آجدار ، روانکاری استفاده شده چیست. بر اساس ویژگی های فوق و با توجه به بازخوردی که از مشتری خود دریافت کرده ایم ، بهترین کاندوم های ماندگار را لیست کرده ایم. و می توانید برای لذت طولانی مدت کاندوم را بصورت آنلاین سفارش دهید. به غیر از کاندوم ، اگر می خواهید چیز جدیدی امتحان کنید ، اسپری تاخیری کلایمکس را برای آقایان بخرید.


کاندوم های Extra Time به مردان کمک می کند لکه های فرسایشی شریک زندگی خود را کاملاً طولانی تر از حد معمول با مدت طولانی عشق ورزی تحریک کنند و او را با میل عاشقانه عاشقانه و کاملاً سرگرم کننده تحریک کنند. اکنون می توان اروتیسم را برای مدتی غیر قابل تصور بدون وقفه ایجاد کرد ، که هیجان را در طول هر جلسه عشق ورزی به طرز چشمگیری افزایش می دهد. این باعث می شود که جلسه عشق ورزی بی سابقه باشد که او هرگز هرگز با آن روبرو نشده است. او خوشحال خواهد شد و شما در نگاه جذاب او ابرقهرمان خواهید بود. کاندوم های اضافی بهترین کاندوم ها برای ماندگاری بیشتر است زیرا به زوجین کمک می کند تا جلسه عاشقانه سازی را با ماده روان کننده مخصوص ترکیب کنند ، که به وسیله آن می توانید همبازی آنها را برای مدت زمان بیش از یک ساعت کشف کنید و با ساییدن دیواره واژن ظریف و خیسیده اش برای مدت طولانی تری تیتراژ کنید. او با هرکدام از شما در حرکت و حرکت در فضای بلند لذت پرواز کند. کاندوم های تاخیری اوج عمدتا برای مواجهه با تجربه جنسی الکتریکی و رسیدن به اوج لذت در هنگام رابطه جنسی ساخته می شوند.


بنابراین ، در اینجا لیستی از ده کاندوم طولانی مدت وجود دارد:

1. کاندوم های اضافی Durex

کاندوم های Extended Pleasure از شرکت Durex یکی از بهترین فروش های کاندوم با ماندگاری طولانی به صورت آنلاین است. در حالی که آنها بسیار ساده ، دیواره ای مستقیم هستند و هیچ گونه بافتی ندارند ، اما کیفیت روانکاری تاخیری اوج که در کاندوم ها استفاده می شود کاربر را به شگفتی وا می دارد و آنها را به Durex Extended Pleasure وفادار می سازد. بنابراین ، با وجود هر ویژگی جدید ، بهترین فروش کاندوم اضافی در هند است و اصلاً جای تعجب ندارد.




2. قهرمان Skore زمان کمتر

کاندوم های Timeless برای لذت طولانی مدت از سری Skore’s Champion به دلیل ویژگی های منحصر به فرد متعددی که دارد ، در رتبه 2 قرار دارد. در حالی که کاندوم Skore همیشه در جهان کاندوم پیشرو بوده است ، این اوج خلاقیت آنها است. این کاندوم تاخیری اوج در خارج دارای الگوی زیگ زاگ منحصر به فرد است که از بافت خالدار و آجدار تشکیل شده است ، این کاندوم مطمئناً زن شما را وحشی می کند. شکل آناتومیکی این کاندوم Skore باعث می شود که حتی در صورت استفاده طولانی مدت از آن احساس راحتی کنید. سرانجام ، این کاندوم اولین کیسه یکبار مصرف در نوع خود را بسته بندی می کند ، که دفع کاندوم پس از جلسه عاشق سازی - یا شاید جلسات بسیار آسان خواهد بود.


 


خرید کاندوم تاخیری Skore Timeless Climax به صورت آنلاین در هند حاوی درصد کمی از بی حسی موضعی آزمایش شده برای کمک به مردان در تاخیر در انزال و غلبه بر انزال زودرس است. استفاده از کاندوم تأخیر برای صمیمیت طولانی مدت می تواند به زوجین کمک کند تا به طور متقابل به اوج خود برسند. کاندوم Skore Timeless Delay با روان کننده ویژه تاخیر اوج - بنزوکائین یا لیدوکائین آلت تناسلی مرد را کمی بی حس می کند و بنابراین تحریک مردان اندکی کاهش می یابد. این به او کمک می کند تا ماندگاری بیشتری داشته باشد و لذت جنسی را طولانی کند. این کاندوم های تاخیری اوج بهترین کاندوم برای ماندگاری بیشتر است و مخصوصاً برای روشن کردن لذت جنسی برای زن و مرد طراحی شده است. کاندوم های جدید Skore Timeless Delay نه تنها به غلبه بر انزال زودرس کمک می کنند بلکه باعث افزایش زندگی جنسی مانند قبل می شوند. خرید کاندوم Skore Timeless Delay تضمین می کند که لذت جنسی بیشتری را برای زن و مرد به همراه خواهد داشت. Skore Timeless Dela

کاندوم y بهترین کاندوم برای ماندگاری بیشتر است زیرا نوید جنسی هیجان انگیز و ضربان آور را برای زوجین می دهد!


3. Kohinoor Xtra Time

این کاندوم وقت اضافی از کوهینور طرفداران خاص خود را دارد. اگرچه آنها از ویژگی خاصی برخوردار نیستند ، اما طبق بازخوردی که از کاربران آن دریافت کرده ایم ، هنگامی که از آن استفاده می کنید ، این کاندوم های Kohinoor xtra روش خاص خود را برای جذب مردم به آن دارد.


کوهینور Xtra تایم | خرید کاندوم Kohinoor Extra Time با بهترین قیمت در هند | شیک کارت


4. Manforce Staylong Orange

هنگامی که سایر تولیدکنندگان کاندوم در منطقه کاندوم با دوام طولانی سلطه دارند ، بزرگترین تولید کننده کاندوم در کشور با ترکیبی منحصر به فرد از خود تولید می کند. کاندوم تاخیری با طعم و مزه برای لذت طولانی مدت. نه فقط طعم دار ، بلکه دارای بافت نقطه ای نیز هست تا ترکیب را جالبتر کند. بنابراین ، اگر کسی هستید که عطر و بوی اتاق را همراه با گرما و شور شبانه ترجیح می دهید ، باید این کاندوم های ماندگار با طعم نارنج را از کاندوم های Manforce بخرید.


5. کاندوم های اضافه کاری NottyBoy

تاخیر در اوج Nottyboy - با گذشت زمان بهترین کاندوم برای دوام بیشتر است زیرا می تواند کمک خوبی برای افرادی باشد که دوام طولانی تر در رختخواب را دشوار می دانند. کاندوم های اضافی روشی م toثر برای به تأخیر انداختن انزال و تفریح ​​بیشتر با همسرتان است.


خرید آنلاین کاندوم اضافه کاری NottyBoy Climax | تخفیف 11 درصدی | شیک کارت


6. حالت های نقره ای الکتریکی

وقتی مودس سری نقره ای خود را معرفی کرد ، کاملاً واضح بود که قرار است برترین کاندوم های برتر باشد. نقره ای نقره ای فقط ثابت کرد که! با 5٪ محتوای بنزوکائین که همان مقدار Durex Extended Pleasure است و همراه با بافت نقطه ای و دنده ای آنها ، این کاندوم جنسی مدت طولانی جای آنها را در قلب و قلب تثبیت کرده است ... خوب ، بیایید فقط بمانیم با قلب ، از همه! اگر هنوز آن را امتحان نکرده اید ، زمان آن فرا رسیده است. برو و با استفاده از حریم خصوصی 100٪ کاندوم تاخیری اوج خود را از shycart بصورت آنلاین خریداری کن!


 





7. کاندوم KamaSutra Long Last

سری Pleasure از KamaSutra همیشه یکی بهترین کاندوم تاخیری از سری کاندوم های ارجح بوده است. و کاندوم های KamaSutra تفاوتی ندارند. دقیقاً مانند کاندوم های Skore Champion Timeless ، این کاندوم ها هم دارای بافت نقطه ای و هم آجدار هستند. آنها همچنین از نظر آناتومیکی شکل هستند که اطمینان حاصل می کند در طول جلسات طولانی خود احساس ناراحتی نخواهید کرد. این کاندوم های تاخیری اوج از KamaSutra قطعاً یکی از موارد قابل جستجو است.


 


8. کاندوم های Invigra Extra Time - کاندوم های حداکثر لذت

کاندوم های وقت اضافی به دلیل بهترین کاندوم های طولانی مدت که ارائه می دهند در سطح بین المللی مشهور هستند. با معرفی کاندوم های Hi-Performance به کاندوم های Invigra ، این یک پاداش برای عاشقانی است که کاندوم های برتر را ترجیح می دهند. کاندوم های Hi-Performance با مواد منحصر به فرد لاتکس ساخته شده از پوست نازک Feel ، نازک ترین و ضعیف ترین تا کنون را تولید می کنند. به مردان کمک می کند تا بیشتر در رختخواب باشند.


                                                      


9. کاندوم اصلی غیر لاتکس Kamasutra Skyn

در هند دو نوع کاندوم وجود دارد. یکی KamaSutra SKYN Extra Lube و دیگری کاندوم های SKYN Original. همانطور که از نام آن پیداست ، کاندوم های SKYN Extra Lube از 40٪ روغن گیری با تاخیر اوج حداکثر تشکیل شده است. در حالی که کاندوم SKYN Extra Lube 40٪ روغن گیری اضافی با تاخیر اوج دارد ، کاندوم SKYN Original مقدار طبیعی را دارد که باید برای یک فرد عادی کافی باشد.


10. Playgard کاندوم های شکلاتی و توت فرنگی Super Dotted

اگر پرتقال مورد علاقه شما نیست ، اما شکلات است ، پس این کاندوم های اضافی با طعم شکلات یکی از موارد مناسب شماست. این کاندوم ماندگار با طعم طولانی از Playgard که با روغنکاری تاخیری اوج اوج و لاتکس با کیفیت بالا ساخته شده است ، هرگز شما را ناامید نخواهد کرد! و جای تعجب دارد که کاندوم های با طعم شکلات شکلات Super Dotted Playgard More Time به عنوان بهترین کاندوم های نقطه چین برای اروتیسم شورانگیز در نظر گرفته می شوند.


اکنون که دانستید بهترین کاندوم تاخیری اوج چیست ، زمانی است که مورد علاقه خود را انتخاب می کنید. در حالی که کاندوم تاخیری اوج دلخواه شما ممکن است در فروشگاه ها موجود نباشد ، اما همیشه با shycart همنشین خرید خصوصی شما موجود است! دیگه چی؟ تمام کاندوم ها را می توان با 100 priv حریم خصوصی و سریع نیز به شما تحویل داد!


http://dallasxzxs99999.onesmablog.com/--32552140


http://andersonhkie33333.blogocial.com/--29307386


http://archerspkf33322.pages10.com/--35441861


http://josueiofy83651.blogolize.com/--33859852


http://martinfbum55432.bloguetechno.com/--29170423


http://reidiexr77666.shotblogs.com/-10400669


http://charlienoni55444.suomiblog.com/-11613211


http://dallasmiey00000.full-design.com/--37144204


http://mariolhdx10009.tinyblogging.com/--35560871


http://judahxtlx22121.blog5.net/36047981/


http://marcopuvv12334.affiliatblogger.com/45326477/


http://keegandmsr40729.diowebhost.com/49148093/


http://knoxajuw09753.fitnell.com/34395436/


http://eduardoodos76329.dbblog.net/25877763/


http://jeffreywpir89877.ezblogz.com/25676665/


http://messiahuyaa70427.designertoblog.com/25301148/


http://manuelprdf46789.blogs-service.com/25374734/


http://juliusaxtn66665.mpeblog.com/19686683/


http://reidytkt90988.bluxeblog.com/25951734/


http://lorenzomnke33322.articlesblogger.com/19499156/


http://stephenofsc35344.blogerus.com/19577364/


http://rowanmfqu00952.arwebo.com/19452759/


http://zionrtwz33456.bloggin-ads.com/19600182/


http://emilianoipus74196.blogpostie.com/19593873/


http://lanecdcy11111.blogprodesign.com/19432304/


http://alexiswupk54444.tblogz.com/-11175724


http://simonczvq77666.mybjjblog.com/-11280626


http://felixjwej42951.canariblogs.com/-12175650


http://johnnygqux96318.qowap.com/53504107/


http://eduardouclm42218.blog2learn.com/42167867/


http://donovanhors01234.jiliblog.com/53490725/


http://rylanrxfl53109.getblogs.net/25529145/


http://riverneot77644.dsiblogger.com/25772569/


http://marcomlqx10654.blogofoto.com/25591079/


http://cashzcdb23445.ka-blogs.com/48195199/


http://tituscmwz08620.timeblog.net/37289379/


http://jaidenihct40615.acidblog.net/25665163/


http://lukasahjh18406.blogkoo.com/-15741633


http://edgarkpqn78900.isblog.net/-13808146


http://travisngvg42198.blogdon.net/-13121559


http://lorenzobgii17385.widblog.com/48823519/


http://jaidenzufn54319.collectblogs.com/40880649/


http://edwinzhkp65318.total-blog.com/-21561567


http://damiennknm65418.amoblog.com/-18182706


http://edgarrfnu08742.blog-gold.com/1621782/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://manuelifcx00000.blog-a-story.com/1604024/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://trentontcau99999.blogadvize.com/1640908/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://judahgcyt89888.blogacep.com/1518147/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://edwinqojd22222.bloggerswise.com/1612133/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://edwinsplf34333.bloggosite.com/1685590/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://rowanczwr88888.blogoscience.com/1581042/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://brooksgcyt99888.blogproducer.com/1673784/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://brooksgdzt90099.blogrelation.com/1596533/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://charliehuhn75429.ambien-blog.com/1602852/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://lanexuql55444.blogrenanda.com/1664659/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://brooksdavq77777.blogthisbiz.com/1569119/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://holdenzayt99998.blue-blogs.com/1625546/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://connerbxto77776.csublogs.com/1513768/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://claytonkiey11111.loginblogin.com/1598151/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://eduardorrok56667.dailyhitblog.com/1585355/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://angeloxtoj44444.mdkblog.com/1634811/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://raymondjfbw00000.is-blog.com/1689301/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://spencerjfzt98887.thenerdsblog.com/1576491/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://angeloacyu99988.theobloggers.com/1675960/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://trevorpnie33222.topbloghub.com/1700843/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://zionqpkc22110.vblogetin.com/1597134/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://riveruzax01111.win-blog.com/1760566/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://lorenzoczwq78777.yomoblog.com/1884390/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://gregorymomg44333.ttblogs.com/1651103/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://elliotxupj66666.digiblogbox.com/20640956/


http://shanezaxs88999.bloginwi.com/36257563/


http://titusplha11100.jaiblogs.com/20857143/


http://connerfcxs88888.blogzag.com/39388507/


http://charliextng33322.look4blog.com/34553772/


http://archerurmh44333.imblogs.net/44325843/


http://erickljez11111.designi1.com/19181060/


http://louispmic22222.blogstival.com/19430621/


http://travisjfbv09999.educationalimpactblog.com/19253170/


http://chancepnje33333.ivasdesign.com/19272469/


http://andersonvrle21110.link4blogs.com/19355725/


http://augustbxrk55443.mybloglicious.com/19291224/


http://raymondkfzs77776.post-blogs.com/19229381/


http://andersonijhi92630.review-blogger.com/19049597/


http://arthurecyt99998.blog5star.com/1304344/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://elliottlmjd22211.blogdun.com/1124540/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://fernandogbvn66655.bloggactif.com/1707415/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://fernandostoj55444.blogginaway.com/1141052/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://emilianoqrpj55544.blog2news.com/1149629/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://dominicktpkd22210.blog4youth.com/967434/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://jaredrwfd19629.aboutyoublog.com/979362/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://augustzvoi44332.blogsmine.com/989891/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://damieniexr87766.blogolenta.com/1575191/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://elliotonkf68496.blogsuperapp.com/1079282/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://edgarvspk55555.blogripley.com/1146929/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://eduardoifsx71111.dgbloggers.com/1068707/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://myleslmje33333.dreamyblogs.com/1055392/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://johnathantqmh44444.howeweb.com/1085616/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://arthurroib21100.frewwebs.com/1129150/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://messiahxvqk53950.kylieblog.com/1035903/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://felixxzxt99999.luwebs.com/1160274/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://augustpqmf33211.slypage.com/1515690/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://erickhdzt88877.webbuzzfeed.com/1059060/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://cristianstql18404.webdesign96.com/1055594/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://trevorrrmd06284.59bloggers.com/1031249/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://trentonwsoj54444.bligblogging.com/1105814/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://tysonebyt99889.thelateblog.com/1143576/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://sethhqle22110.actoblog.com/1137690/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://gunneropmf33332.blog-mall.com/1184611/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://manueliswz24567.blogs100.com/1230470/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://jaredcczu99998.spintheblog.com/1350478/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://johnnymnke33322.idblogz.com/1047392/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://griffinrinh88296.blogofchange.com/1235784/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://tysonolhc22222.theideasblog.com/1073389/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://andrefgea22266.myparisblog.com/1114534/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://caidenolga11111.blogdal.com/1580165/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://trentonxtpk55555.newsbloger.com/1778957/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://trentonmmga97395.get-blogging.com/1850348/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://marcoaxab96384.bleepblogs.com/2100172/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://simonaxtn66555.bloginder.com/1586233/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://eduardokhdx00009.blogvivi.com/1412901/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://eduardokhdx00000.dailyblogzz.com/1312519/بهترین-کاندوم-تاخیری


http://andrepnkg33333.targetblogs.com/1986217/بهترین-کاندوم-تاخیری



دسته ها :
يکشنبه چهارم 8 1399
X