دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 8771
تعداد نوشته ها : 16
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

بهترین برند های کفش مردانه بخش آخر 


FILA تا حدودی یک تغییر معکوس در داستان تاریخ خود ایجاد کرده است.


با شروع ساختن کفش برای مردم آلپ و سواحل مدیترانه ، فقط زمانی بود که آنها به لباس ورزشی و "چمنزارهای باشکوه ویمبلدون" نقل مکان کردند که به خاطر کارهایشان به رسمیت جهانی رسیدند.


آنها خود را به عنوان یکی از مارک های کفش مردانه فقط طراح می دانند و در نتیجه ، به ویژه سعی در ایجاد و تولید کفشی دارند که مردم می توانند از سرمایه گذاری در آن اطمینان داشته باشند.


این را در نظر بگیرید ، اگر شما یک مارک تجاری هستید و سعی دارید خود را به روشی خاص به تصویر بکشید ، با راه اندازی یک جفت کفش بی کیفیت ، دوام ضعیف یا سطح پایین راحتی ، خطر آن را تهدید نمی کنید.


در عوض ، شما باید هر سال بهتر و بهتر کفش های خود را فشار دهید و ما معتقدیم که این رویکردی است که FILA انجام می دهد.


حتی اگر بیشتر به ورزش توجه داشته باشند ، اما ریشه های خود را فراموش نکرده اند و می توان برای کفش هایی که متفاوت از نوع معمولی هستند به FILA رفت.


چکمه های کلاه دار انگشتی ، به عنوان مثال ، کفش کار مردانه Landing Steel به نظر می رسد یک تصمیم سرکش برای یک شرکت ورزشی باشد ، اما اختراع ، اهداف و اعتماد به نفس کامل آنها را برای آزمایش چنین چیزی نشان می دهد.


این چیزی است که اطمینان حاصل می کند FILA می تواند با رقبای خود در ارتباط باشد ، با تولید کفش هایی که بسیاری از موارد را پوشش می دهد ، تقریباً هر مردی می تواند با آنها خرید کند.


و همانطور که قبلاً در مورد آن بحث کردیم ، اگر تصمیم دارید با آنها خرید کنید ، خوشحال خواهید شد که بدانید سطح کیفیت و رضایت تضمینی را کسب خواهید کرد. ارزش سرمایه گذاری دارد.


کفش کار مقاوم در برابر لغزش Fila Men's Workshift

کفش کار مقاوم در برابر لغزش Fila Men's Workshift


Fila Men's Strada Disruptor

اخلالگر Strada مردان Fila


6. تیمبرلند

آرم timberland


وقتی به تیمبرلند فکر می کنید ، احتمالاً به یکی از بهترین مارک های کفش چرمی در دنیا فکر می کنید. برداشت اول بد نیست ، ها؟ این دقیقاً همان چیزی است که تیمبرلند از بدو تأسیس خود ساخته است.


ما کاملاً با این فرض موافق هستیم. یک کفش برای همه وجود دارد ، آنها سبک ، راحتی و کارایی روزمره را فراهم می کنند ، و اطمینان حاصل می کنند که تمام موادی که آنها برای کفش خود تهیه می کنند و از آنها استفاده می کنند از بالاترین کیفیت برخوردار هستند.


Timberland یکی از آن مارک هایی است که اگر به دنبال چیزی محکم ، حرفه ای و ایمن هستید می توانید به زندگی خود اعتماد کنید. خط چکمه های کاری آنها مانند این چکمه های ضد آب مچ پا Timberland White Ledge Mid فقط برای نشان دادن آن است.


از دیگر سبک های مشابه می توان به چکمه های بلند کلاسیک اشاره کرد که تیمبرلند با گذشت سالها به شهرت رسیده است. این یک طراحی بی انتها است که برای سالهای آتی به فروش و اعتماد آن ادامه خواهد داد.


اما به دور از موارد کاملاً واضح ، تیمبرلند سبک هایی را نیز تولید می کند که شاید فکرش را هم نمی کردید ، و این راه را برای طیف وسیعی از امکانات باز می کند. تیمبرلند از Chukka’s ، چکمه های چلسی ، کفش Boat ، همه چیز را می سازد.


این خبر بزرگی است زیرا به این معنی است که شما هرگز نیاز به ارتقا to کفش خود را ندارید. اگر پسر بچه چکمه Chukka هستید ، با دانستن اینکه تیمبرلند در دسترس است راحت خواهید خوابید.


آنها سطح مشخصی از کیفیت و راحتی را فراهم می کنند که تضمین آن در جای دیگر دشوار است.


کفش کلاسیک سه چشم مردانه Timberland

کفش کلاسیک سه چشم آیکون مردانه Timberland


Timberland Men’s Davis Square Plain Toe Chukka

انگشت پا دشت میدان دویس تیمبرلند Timberland


7. کلارکس

آرم کلارکس


برای کسانی که غافل از این هستند ، Clarks مدتی است که وجود دارد و واقعا نام خود را در بازار کفش کودکان منتشر کرده است.


اگر والدین شما هرگز مطمئن نبودند که کجا شما را برای خرید جفت کفش یا کفش ورزشی بعدی خود بکشند ، این کلارکس است که شما را به دنبال آن می کشد.


اگر انصاف داشته باشیم ، نمی توانیم از کسی تقاضا کنیم که به کفش بچه های خود به کلارکس اعتماد کند. در واقع ، ما تا آنجا پیش خواهیم رفت که بگوییم در سال 2020 ، شما باید بتوانید از نظر خود به آنها اعتماد کنید.


آنها اخیراً واقعاً جهش هایی داشته اند و بسیاری از سبک ها و بررسی های مشتریان بازتاب این موضوع است.


آنها نه تنها به عنوان یک برند رشد کرده اند ، بلکه سعی کرده اند کفشی تولید کنند که بتوانیم به آن اعتماد کنیم. آنها با ایجاد اعتماد و ارتباط با مشتری ، خود را در گروه "باید سرمایه گذاری" کنند.


از نظر انتخاب های واقعی ، کلارکس در کفش های چرمی و به ویژه کفش های رسمی تخصص دارد ، اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید چیزی را کمی معمولی تر پیدا کنید. ترجیح شما هرچه باشد ، کلارکس آن را دریافت کرده و به طور کلی این کار را به درستی انجام می دهد.


Clarks Men's Stinson Hi Chukka Boot

کفش مردانه Clarks Stinson Hi Chukka


CLARKS Men's Raharto Plain Oxford

CLARKS مردانه Raharto Plain Oxford


کفش راحتی مردانه Clarks Men's Tilden

کفش راحتی مردانه تیلدن Clarks مردانه


8. ون

ونس_ (مارک) _لوگو


ون ها به عنوان یک مارک اسکیت راه اندازی شدند و آنها این کار را با افتخار در طول گسترش خود انجام داده اند. اکنون آنها نه تنها اسکیت باز ، بلکه جمعیت عمومی را هدف قرار می دهند. با این حال ، سبک آنها در کل تقریبا ثابت مانده است.


چیزی که می توانید از وانت تضمین کنید راحتی است. باعث میشود

منطقی وقتی به آن منطقی فکر می کنید


اگر اسکیت بازها تمام روز روی پای خود هستند و کارهای کلاهبرداری و غیره انجام می دهند ، کاملاً قابل درک است که چرا آنها به یک جفت کفش نیاز دارند که از نظر مساوی راحت و کاربردی باشد.


آنها شبیه لباس خود ، تلاش آگاهانه ای داشتند تا پس از شروع تقاضا ، به طور قابل توجهی بیشتر وارد جریان اصلی شوند. اکنون ، آنها کفش هایی درست می کنند که به سبک کلاسیک اسکیت خود هستند ، اما نیازی نیست که به طور خاص برای اسکیت بازان به بازار عرضه شود.


در نهایت ، ما احساس می کنیم که ون ها ارزش سرمایه گذاری را دارند که برای آنها هزینه می کنید زیرا شیک ، راحت و از ویژگی های بارز کیفیت هستند.


آنها یک مارک تجاری هستند که همه از آن شنیده اند ، اما به سختی کسی حرف بدی در مورد آنها دارد - و این حرف های زیادی دارد.


کفش های کتانی پایین ونز مردانه ونز

کفش های کتانی مردانه ونس پایین اتوود


کفش اسکیت ون Unisex Sk8-Hi مشکی / مشکی / سفید 11 مردانه

کفش اسکیت ون Unisex Sk8 سلام سیاه و سفید سفید 11 مردانه ایالات متحده


Vans Slip-on (tm) Core Classics

Vans Slip-on (tm) Core Classics


9. گفتگو کنید

Converse_logo.svg


مارک نمادین و کاملاً شایسته Converse Chuck Taylor's در اواخر دهه 90 کمی از نقشه افتاد ، اما آنها با قدرت در سال 2010 بازگشتند.


با رشد بازار پرنعمت و کالاهای قدیمی ، Converse خود را در میان این فعالیت ها یافت و سال به سال محبوبیت بیشتری پیدا کرد.


در سال 2020 ، ما مطمئن هستیم که افراد بیشتری را مشاهده خواهید کرد که از Converse استفاده می کنند و شاید حتی خود شما یکی از آنها باشید. اگر شما هستید ، ما شما را سرزنش نمی کنیم ، آنها کفش های بسیار خوبی هستند و این برند به کیفیت خود افتخار می کنند.


معروف ترین کفش آنها کفپوش های چوبی تیلور All-star است که کفش بسیاری از افراد هنگام فکر کردن در مورد Converse فکر می کنند.


خوشبختانه ، این سبک امروزه نیز مد است ، همانطور که با تعداد زیادی بررسی مشتری که به طور روزانه دریافت می کنند ، کاملاً نشان داده می شود.


در خاتمه ، Converse مارکی است که اگر در سال آینده به برخی کفش های خیابانی نیاز دارید ، باید به شدت آن را در نظر بگیرید.


آنها کیفیت و راحتی را فراهم می کنند که در بخش بازار آنها بی رقیب است و به همین دلیل اگر بخواهید با آنها خرید کنید سرمایه بزرگی محسوب می شوند.


کفش کتانی مشکی Converse Chuck Taylor All Star Leather

کفش کتانی مشکی Converse Chuck Taylor All Star Leather


10. پوما

آرم پوما


مدتی پوما ساکت شد. در حالی که نایک و آدیداس به انحصار خود در بازار ورزش ادامه دادند ، آنها برای یافتن قدرت خود تلاش کردند.


با این حال ، در سال 2020 ، آنها به خوبی و واقعاً خود را با آن چکش زده اند و چسبیدن دیگر مسئله ای نیست.


نام تجاری آنها سال به سال در حال رشد است و به لطف همکاری های در حال انجام و بهبود بازاریابی ، آنها در حال یافتن راه هایی برای جلب مشتری بیشتر و اعتماد روزانه هستند.


آنها در این بازار واقعاً نامی برای خود ساخته اند و برخی از کفش های خیابانی آنها اکنون پرفروش ترین کفش های خیابانی کل بازار هستند.


یکی از مواردی که بیشتر تحت تأثیر ما قرار می گیرد ، سبک و طرح کفش های آنهاست. بله ، آنها به طور کلی فقط کفش های کتانی هستند ، اما لباس خیابانی شیک است که ما به عنوان ارزش سرمایه گذاری رتبه بندی می کنیم.


آنها بطور مداوم در تولید کفشهایی که عرضه می کنند پیشگام هستند ، خواه این طرح کلی باشد یا فقط رنگهای آن.


به عنوان مثال ، این کفش های کتانی Vigor Evoknit ، از نظر سبک و رنگ ، قایق را به بیرون رانده اند و قطعاً از این مزایا بهره مند می شوند ، زیرا در چنین جای دیگری نمی توانید چیزی شبیه به آن را بدست آورید.


کفش کلاسیک جیر بزرگسالان PUMA

کفش کلاسیک جیر بزرگسالان PUMA


 


کفش دویدن مردانه PUMA Tazon 6 FM

کفش دویدن مردانه PUMA Tazon 6 FM


11. کروک

آرم crocs


Crocs ، برندی که عقاید را تقسیم می کند. در حالی که شکی نیست که آنها راحتی و لذت بی نظیری را فراهم می کنند ، اما این نگاه است که اکثر مردم ناامید می شوند.


قبول داریم ، اعتراف می کنیم ، ظاهر اکثر کروک ها عالی نیست. ما متقاعد شده ایم که آنها برای اثبات یک نکته ، عمداً کفش های خود را "زشت" می کنند. و این نکته صرف نظر از شکل ظاهری است ، ما همچنان فروش خواهیم داشت ، زیرا کیفیت ما بیش از حد عالی است.


این چیزی است که هر کس باید به دنبال آن باشد که یک کفش جدید برای خرید در سال 2020 بخاطر بسپارد. اگر راحت نیستید ، پس چرا زحمت می کشید؟


به هر حال ، در بیشتر موارد تمام روز روی پای خود هستید ، چرا مایل نیستید که آنها در راحتی سعادتمندانه پیچیده شوند. مطمئنا ، شما می توانید در یک جفت کفش ورزشی زیبا از مارک دیگری ظاهر خوبی داشته باشید ، اما آیا واقعا ارزش تاول زدن را دارد؟


کفش راحتی راحتی مردانه Santa Cruz Playa Crocs

کفش راحتی راحتی مردانه Santa Cruz Playa Crocs


Crocs Bistro Clog مردانه و زنانه

کلوچه بیسترو مردانه و زنانه Crocs


کلوچه کلاسیک مردانه و زنانه Crocs

کلوچه کلاسیک مردانه و زنانه Crocs


12. کالوین کلاین

آرم کالوین کلاین


وقتی به کالوین کلاین فکر می کنید ، احتمالاً به لباس زیر و جین فکر می کنید. ما هم همینطور بودیم. با این حال ، حقیقت این است که شما می توانید کفش های هوشمند عالی نیز در آنجا تهیه کنید.


کالوین کلین مانند هر مورد دیگر از لباس یا لوازم جانبی خود ، واقعاً سعی می کند اطمینان حاصل کند که در همه تولیدات بهترین است - خوشبختانه برای ما ،

گلابی که تولید کفش آنها تفاوتی ندارد.


آنها گامی در بازار رسمی و رسمی برداشته اند و نام خود را به عنوان یکی از بهترین مارک های کفش لوکس با کفش های آکسفورد و کفش های کتانی چرمی معرفی کرده اند. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید موارد خوب اضافی مانند تلنگرهای Calvin Klein را پیدا کنید.


Calvin Klein یکی از مارک هایی است که واقعاً توجه شما را به خود جلب می کند که نباید همه برندها را با توجه به پوشش آن قضاوت کرد. بله ، آنها به لباس زیر معروف هستند ، اما کفش های آنها نیز ارزش سرمایه گذاری در سال 2020 را دارند.


کفش کتانی مردانه Calvin Klein Izar Scotch Grain / Box

کفش کتانی چرمی مردانه Izar Scotch Grain جعبه Calvin Klein


Calvin Klein Men's Bram Oxford

مردان برام آکسفورد Calvin Klein


صندل پپیتو مردانه Calvin Klein

صندل پپیتو مردانه Calvin Klein


Calvin Klein Men's Casual Loafer

کفش راحتی مردانه مردانه Calvin Klein


13. ریپکورل

علامت آرم حلقه حلقه پاره کردن


در سال 2020 نمی خواهیم تابستان را فراموش کنید. مطمئناً شما این کار را نکرده اید. در ماه های غم انگیز هر روز به آن فکر می کنید.


با این حال ، چند نفر از ما در واقع به اندازه کافی برای آن آماده می شویم؟ احتمالاً تعداد بسیار کمی از ما هستیم. قابل درک است که چرا. بیشتر کفش های تابستانی برای خرید در روز فقط به اندازه کافی ساده هستند؟ شاید حتی یک فروشگاه جلوی ساحل امسال به اندازه کافی برای فلیپ فلاپ شما مناسب باشد.


این ذهنیتی است که باید از آن خارج شوید. مانند هر نوع کفش دیگر ، کفش های ساحلی یا تابستانی نیز باید مانند هر کفش دیگری با دقت و راحتی در آنها سرمایه گذاری شود.


اکثر مردم نمی دانند که آنها احتمالاً بیش از هر زمان دیگری در تابستان پیاده روی می کنند ، بنابراین پوشیدن یک جفت دمپایی یا صندل ارزان از ساحل ، ظلم بزرگی به پای آنها می کند.


در عوض ، به خرید با Ripcurl فکر کنید. آنها سالهاست که رهبر مد گشت و گذار هستند و کفشهای آنها نشان دهنده نوع کیفیت و راحتی است که آنها را به ارتفاعات بالای صنعت رسانده است.


صندل مردانه ریپ کرل P-Low

صندل مردانه ریپ کرل P-Low


صندل مردانه Rip Curl Mavs

صندل مردانه Rip Curl Mavs


14. اسکچرها

آرم اسکیسرها


Skechers به ​​آرامی ، اما مطمئناً شروع به ایجاد موج در صنعت می کند. آنها به آرامی در حال رسیدن به مواردی مانند FILA و Reebok هستند و احتمالاً طولی نمی کشد که آنها در همان نقطه بالا قرار دارند.


آنها قبلاً همکاری هایی را در سبک های مشابه با مارک های دیگر آغاز کرده اند. همکاری اخیر با کامیلا کابلو نشان می دهد که آنها قصد دارند نام تجاری خود را به جریان اصلی سوق دهند و برای مخاطبان جوان نیز جذاب است.


این نکته مهمی است که باید به آن توجه کنید ، به نظر می رسد اگر جوان تر باشید ، احتمالاً با اولین دید Skechers اخم خواهید کرد. آنها به ناچار کفشی اندک "قدیمی" هستند.


اگر شما یک فرد بزرگسال هستید و به ظاهر کفش های ورزشی خود اهمیت نمی دهید ، این می تواند یک انتخاب مناسب باشد.


دلیل این امر این است که Skechers به ​​کیفیت درخشان خود معروف هستند. کفش های آنها اغلب دارای کوسن بالشتکی و حتی کفی های سفارشی هستند که به پای شما قالب می شوند و کیفیت را تضمین می کنند بدون توجه به مدت زمان پوشیدن آنها.


ما اعتقاد داریم Skechers به ​​آرامی به بازار جوان تر نفوذ می کند و اگر این کار را انجام دهد ، متوقف کردن آن سخت خواهد بود. مطمئناً امسال باید مراقب Skechers باشید ، و اگر یک جفت از آنها را دوست دارید ، قطعاً ارزش سرمایه گذاری را خواهند داشت.


Skechers Men Superior Milford Slip-On Loafer

کفش راحتی مردانه اسکچرز مدل Milford Slip-On Loafer


کفش ورزشی اسکیچرز مردانه Skechers Equalizer Persistent Slip-On

کفش کتانی مردانه Skechers Equalizer Persistent Slip-On


کفش پیاده روی Skechers Performance Men’s Go Walk 4 Incredible

کفش پیاده روی Skechers Performance Men Go Go 4 باور نکردنی


15. لاکوست

آرم لاکوست


لاکوست از سال 1933 به بازار لباس های ورزشی ورود پیدا کرده است و با ظهور مد پرنعمت ، در سال های اخیر دوباره بازگشت دوباره ای داشته است.


خوشبختانه برای آنها ، ما شاهد ادامه این روند در سال 2020 هستیم.


با این حال ، خیلی سخت به نظر می رسد. این فقط این واقعیت نیست که ما شاهد افزایش مد پرنعمت هستیم ، بلکه این واقعیت است که واقعاً سعی کرده است کفشی تولید کند که برای مخاطبان مختلف و حتی به طور کلی مخاطبان خارج از ورزش جذاب باشد.


به عنوان مثال کفش کتانی مد Lacoste Dreyfus (مردان) ، به جای چیزی که برای اهداف ورزشی استفاده می کنید ، یک قطعه مد واضح است. ما احساس می کنیم که این نشانه یک مارک تجاری واقعا عالی است. وقتی چیزی کار نمی کند ، باید کارها را تغییر دهید.


با قضاوت از نظر مشتری ، جابجایی وی ده برابر پس داده است. آنها نه تنها هزاران نظر در مورد تمام محصولات خود دارند ، بلکه بسیار مثبت هستند.


ما اعتقاد داریم که این چیزی در مورد مارک تجاری آنها می گوید زمانی که آنها می توانند مدت طولانی بی اهمیت شوند قبل از اینکه دوباره برگردند و یک بار دیگر برای خود نامی بزنند.


Lacoste Men's LACCORD 417 1 Oxford

Lacoste مردانه Lacoste 417 1 آکسفورد

کفش کتانی مردانه Lacoste

کفش کتانی مردانه لاکوست Lacoste


16. H توسط هادسون

آرم توسط هادسون


برای کسانی که غافل هستند ، H توسط هادسون تولید کننده کفش های چرمی سطح بالا است

es ، و آنها فوق العاده افتخار می کنند که چنین کاری انجام دهند.


کفش های آنها همیشه با کیفیت هستند و این یک تضمین است. آنها از بهترین مواد استفاده می کنند و کفش هایشان فرایند دقیقی را طی می کنند تا اطمینان حاصل کنند که از بهترین کیفیت نیز برخوردار خواهند بود.


کفش های رسمی همان چیزی است که بیشتر مردم به آن نیاز دارند. چه برای کار نیاز به پوشیدن لباس هوشمند داشته باشید و چه نداشته باشید ، همیشه مواردی وجود دارد که کفش های هوشمند در آن ها ضروری خواهد بود.


به عنوان مثال ، اگر به عروسی دعوت شده اید ، مطمئن باشید که به کفش های هوشمند اضافی احتیاج دارید.


مواردی از این دست در طول زندگی بزرگسالی شما به طور منظم اتفاق می افتد ، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که در یک جفت کفش هوشمند سرمایه گذاری کرده اید که ارزش آن را دارد.


در نهایت ، ما فقط احساس می کنیم که H by Hudson تولیدکننده برخی کفش های چرمی هوشمند و عالی است ، و اگر ظاهری است که می خواهید دنبال آن شوید ، دیگر نباید به دنبال گزینه های دیگر باشید.


H by Hudson Men’s Heyford Oxford

H توسط مردان هادسون Heyford Oxford


چکمه های Houghton Chukka مردانه Hudson

چکمه Houghton Chukka مردانه Hudson


H by Hudson Men's Lenin چکمه زمستانی

چکمه زمستانی لنین مردانه H توسط هادسون


 17. تامی هیلفیگر

آرم تومی هیلفیگر


تامی هیلفیگر مدتی است که در صحنه لباس نام شناخته شده ای است. آنها تی شرت ، جامپر و موارد دیگر با کیفیت عالی تولید می کنند.


همانند تی شرت ها و جامپرهای آنها ، کیفیت در کل شرکت ثابت است و تا کفش های آنها نیز گسترش می یابد.


کفش های آنها نه تنها از مواد درخشان و بادوام ساخته شده اند ، بلکه از نظر ظاهری نیز عالی هستند ، دارای طراحی تجاری عالی هستند و حتی دارای برخی از فناوری های راحتی خاص هستند که به شما امکان می دهد از هر جفت خریداری شده بیشترین بهره را ببرید.


با پوشیدن کفش های تامی هیلفیگر احساس خوبی خواهید کرد و این یکی از مهمترین دلایل ارزش سرمایه گذاری آنها در سال 2020 است. نه تنها از جنبه راحتی و سبک بهره مند خواهید شد ، بلکه افزایش اعتماد به نفس ذاتی را نیز خواهید داشت. از پوشیدن آنها.


کفش مردانه Tommy Hilfiger

کفش پاندورا مردانه تامی هیلفیگر


مردانه Tommy Hilfiger Reno Oxford

مردانه تامی هیلفیگر رنو آکسفورد


18. کلمبیا

آرم کلمبیا


بسیاری از ما مارک کلمبیا را به رسمیت می شناسیم زیرا آنها در صنعت پوشاک - چه از نظر پوشاک و چه کفش - رهبر صنعت هستند.


کیفیت آنها در کل محصولات ثابت باقی مانده است ، آنها به گرم نگه داشتن مشتری خود افتخار می کنند ، بنابراین نمی خواهند با یک جفت کفش که به این هدف نمی رسند ، آنها را راضی نکنند.


با این وجود ، پوشیدن کفش آنها ممکن است حتی اگر کسی نیستید که از پیاده روی آخر هفته و سفرهای مسافرتی لذت ببرید. آنها فقط برای کاوشگر تولید نشده اند و همین باعث شده است که آنها بسیار عالی باشند.


همچنین می توان کفشی را یافت که در سبک های جایگزین باشد و بیشتر برای عموم مردم مناسب باشد. به عنوان مثال ، آنها کفش های قایقی تولید می کنند که بسیار عالی به نظر می رسند و مناسب هر مهمانی ساحلی یا مکان دیگری است.


اگر فقط به چند کفش راحت ، گرم ، عایق بندی شده و بسیار مناسب نیاز دارید ، دیگر نیازی به جستجوی جای دیگری نیست.


کفش پیاده روی ضد آب مردانه کلمبیا مردانه نیوتون ریج پلاس II

کفش پیاده روی ضد آب مردانه کلمبیا مردانه نیوتون ریج پلاس II


کفش پیاده روی کم کفش ضد آب مردانه ردموند کلمبیا ، فناوری پیشرفته کشش

کفش پیاده روی کم کفش ضد آب مردانه کلمبیا ، فناوری پیشرفته کشش


کفش قایق PFG Relaxed PFG مردان کلمبیا

کفش قایق PFG مردانه باهاما ونت کلمبیا


19. New Balance

آرم موجودی جدید


New Balance ورود نسبتاً جدیدی به صحنه کفش است اما سر و صدای زیادی ایجاد کرده است.


به عنوان سازنده کیت های ورزشی در سراسر جهان ، از جمله باشگاه فوتبال لیورپول ، آنها در کانون توجه مردم قرار گرفته اند و سرانجام برای همیشه به محبوبیت اصلی رسیده اند.


خبر خوب این است که آنها فقط راه خود را در آنجا خریداری نکرده اند ، بلکه شایسته آن بوده اند. کفش های آنها ترکیبی از سبک و راحتی است که ما آن را دوست داریم و احساس می کنیم اگر در این لحظه برای خرید یک جفت بیرون بیایند ، کسی از سرمایه گذاری خود پشیمان نخواهد شد.


البته لازم به ذکر است که New Balance در درجه اول یک برند لباس ورزشی است و بنابراین بسیاری از مربیان آنها کفش می پوشند یا از این طریق شکل می گیرند.


با این حال ، نیازی به استفاده از آنها برای اهداف ورزشی نیست و آنها به سادگی جایگزینی شیک برای کفش های دیگر ارائه می دهند که ممکن است روزانه بپوشید.


کفش مخصوص دویدن New Balance Men’s Nitrel V1 FuelCore Trail

کفش مخصوص دویدن مردانه New Balance Nitrel V1 FuelCore Trail


کفش مخصوص دویدن مردانه New Balance 1080v8 Fresh Foam

کفش مخصوص دویدن مردانه New Balance 1080v8


کفش های توری مقاوم در برابر لغزش New Balance’s MID626K2

کفش های توری مقاوم در برابر لغزش MID626K2 مردانه New Balance


20. زیر زره

آرم زیر زره


Under Armour یک طراح لباس ورزشی پیشرو است که از پشت خود به آنجا رسیده است. در حالی که آنها حمایت مالی و همکاری می کنند ، این طراحی و کیفیت منحصر به فرد آنها است که آنها را به لیگ های بزرگ هدایت می کند.


مانند هر مارکی که از کیفیت ، سبک و طراحی استثنایی برخوردار باشد ، می توانید تضمین کنید که ارزش سرمایه گذاری شما را برای آنها دارند. Th


کفش های eir احتمالاً با دوام طولانی مدت دوام خواهند داشت و شما می توانید در آنها راحت باشید.


حتی اگر کفش های ورزشی باشند ، اما شما را محدود نمی کند. آنها به اندازه کافی ظریف هستند که در اکثر لباس ها پوشیده می شوند و به اندازه کافی خوب به نظر می رسند که شما بدون دردسر از پس آن برمی آیید.

کفش کتانی Under Armour Men’s Micro G Assert 7
کفش کتانی Under Armour Men's Micro G Assert 7

کفش پیاده روی Under Armour Men's Mirage 3.0
کفش پیاده روی Under Armour Men's Mirage 3.0

کفش مخصوص دویدن Under Armour Men’s Micro G Pursuit 4E Width
کفش مخصوص دویدن Under Armour Men's Micro G Pursuit 4E Width

21. باتلاق
آرم باتلاق

اکثر ما از اهمیت یک جفت کفش آفرود چشم پوشی می کنیم.

ما بیش از حد درگیر خرید کفش های ورزشی با بهترین ظاهر شده ایم ، اما فراموش کنیم که گاهی اوقات می توانیم در یک روز بارانی قدم بزنیم یا از مزارع گل آلود عبور کنیم.

در این شرایط ، شما واقعاً نمی خواهید مربیان جدید آدیداس خود را بپوشید ، زیرا آنها برای همیشه خراب می شوند.

در عوض ، به Bogs نگاه کنید ، زیرا آنها کفش های سبک زندگی مناسب برای محیط های طبیعی تولید می کنند. آنها از فن آوری ضد آب و گرفتن که به کفش های آنها کمک می کند علاوه بر کاربردی بودن و همچنین شیک بودن ، نهایت استفاده را ببرند.

حتی اگر به ندرت ممکن است خود را از مسیرهای مغلوب خارج کنیم ، ارزش این را دارد که برای شرایطی که هستیم آماده شویم. اکنون یک سرمایه گذاری اندک می تواند از شر هرگونه مشکلی در آینده خلاص شود.

کفش مخصوص باران ضد آب با لغزش کم مردانه Bogs Urban Walker
لغزش کم کفش باران ضد آب مردانه Bogs Urban Walker

Bogs’s Tillamook Bay Camo Slip On کفش عایق ضد آب
کفش مردانه Tillamook Bay Camo در کفش عایق ضد آب

Bogs Men's Bozeman Mid-M چکمه برفی
چکمه برفی Bozeman Mid-M مردانه Bogs

22. ویبرام
ویبرام

برای آن دسته از شما که هرگز نام ویبرام را نشنیده اید ، آنها یک مارک ورزشی جایگزین هستند که واقعاً سعی کرده اند از نوآوری های جالب و فناوری پیشگامانه نهایت استفاده را ببرند.



مدیاوین
معروف ترین محصول آنها کفش های 'toe' است که به شما امکان می دهد آزادانه حرکت کنید و اهداف دویدن خود را خیلی راحت تر کنید.

اما مخاطبان هدف آنها در دویدن متوقف نمی شوند ، آنها همچنین شروع به تولید کفش هایی با هدف کراس فیتترها و ورزشکاران عمومی می کنند. دلیل این امر این است که "پابرهنه" بودن می تواند فواید زیادی برای بدن انسان داشته باشد.

در مفاصل راحت تر است و به طبیعت نزدیکتر است ، مثل اینکه قبل از تصمیم ما برای ایجاد کفش و چکمه در نظر گرفته شده بود.

کفش های ویبرام اگر از افرادی که خنده دار به شما خیره شده اند ارزش ندارند ، ارزش سرمایه گذاری را دارند اما فقط به دنبال راحتی هستند.

کفش کتانی مشکی مردانه Vibram Furoshiki
کفش کتانی مشکی مردانه Vibram Furoshiki

کفش آموزشی Vibram Men’s KSO EVO Cross
کفش آموزش مردانه ویبرام KSO EVO Cross

Vibram Men’s V Trail Runner
Vibram Men V V Trail Runner

نتیجه
تهیه یک جفت کفش جدید می تواند یک کار بسیار دردناک باشد. حتی اگر صدها مارک تجاری وجود دارد ، یافتن یک جفت مناسب می تواند دردناک باشد. از این گذشته ، ممکن است برای کار به آنها احتیاج داشته باشید ، اما نه برای بازی. متناوباً ، ممکن است به چیزی نیاز داشته باشید که تمام معاملات شما باشد.

بنابراین بسیاری از متغیرها با کفش ها بازی می کنند و لیست کردن فقط یک مارک تجاری مشخص برای همه شرایط غیرممکن است.

در عوض ، ما این مقاله را امتحان کرده ایم و به شما کمک می کند مارک کفش خوب شناخته شود ، و موارد دلخواه خود را ذکر کرده ایم ، همچنین دلایل آن و برخی از نمونه های پرفروش آنها را ذکر کرده ایم.

بدیهی است که نمونه های ما فقط یک نقطه شروع هستند و ما از شما می خواهیم کمی عمیق تر به نظر برسید - اما با کلیک بر روی لینک های ما ، نقطه شروع بسیار خوبی برای جفت کفش های جدید خواهید بود.

مثل همیشه ، ما دوست داریم از شما بشنویم. اگر اخیراً یک جفت کفش برای سال 2020 خریداری کرده اید ، دوست داریم بشنویم با چه مارکی همراه شدید. آیا این یکی است که ما لیست کردیم ، یا شما به جای دیگری رفته اید؟ افکار خود را با ما درمیان بگذار.
دسته ها :
جمعه بیست و هشتم 6 1399

بهترین برند های کفش مردانه


یک سال جدید بهترین زمان برای شروع یک شما جدید است. همه ما گفته های کلیشه ای را شنیده ایم ، اما با این وجود درست است.


یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک تغییر ظریف ، در عین حال موثر ، تهیه یک کفش جدید برای خودتان است. شاید لازم باشد در محل کار کمی باهوش به نظر برسید ، یا فقط چیزی را می خواهید که برای بردن بچه هایتان به تمرین فوتبال زیبا به نظر برسد.


در این مقاله سعی خواهیم کرد لیستی از 22 برند برتر کفش مردانه را به شما ارائه دهیم.


ما می خواهیم این مکانی باشد که شما بتوانید برای خرید بعدی خود الهام بگیرید و برای انجام این کار ، ما کفش های مختلف و مارک های مختلف را پوشش دهیم.


یافتن یک جفت کفش جدید می تواند مسئله ای مشکل باشد ، زیرا همیشه به این راحتی که به نظر می رسد نیست. هر مارک دارای سبک متفاوت ، تناسب متفاوت و از همه مهمتر ، کیفیت های مختلف است


با این حال ، نباید اجازه دهیم این کار ما را به تعویق بیندازد. مارک های زیادی برای انتخاب وجود دارد و بهترین مارک های کفش برای آقایان انتخاب ما را آسان می کند.


چطور؟


به زبان ساده ، بهترین مارک های کفش مردانه کار اشتباه را دشوار می کنند. همه موارد آنها مناسب است ، عالی به نظر می رسند و سازگار هستند.


اگر می دانید که یک مارک خاص کمی کوچک است و نیاز به اندازه دارید ، این چیزی است که هنگام جستجوی یک جفت کفش جدید بسیار ارزشمند است.


واقعاً ، برای اینکه بدانید کفش ها ارزش سرمایه گذاری دارند ، می خواهید کیفیت و دوام آنها را بررسی کنید.


اگر آنها از مواد با کیفیت بالا ساخته شده باشند و بتوانند در برابر سایش سنگین زنده بمانند ، صرف نظر از اینکه مارک های کفش مردانه ارزان قیمت هستند یا مدل های بالا ، ارزش سرمایه گذاری شما را خواهد داشت.


بهترین مارک های کفش مردانه در سال 2020

1. کنت کول

آرم کنت کول


Kenneth Cole یک مارک طراح است که اتفاقاً یکی از بهترین مارک های رسمی کفش نیز هست.


به عنوان یک قانون کلی ، اگر به چیزی رسمی ، برای کار ، عروسی یا موارد دیگر نیاز دارید - کنت کول را در نظر بگیرید. آنها سطح کیفی را تضمین می کنند که به آن افتخار می کنند و گران هم نیستند.


قضاوت در مورد اینکه آیا چیزی ارزش سرمایه گذاری را دارد این است که بدانید آیا ارزش قیمت را دارد یا خیر ، و ما معتقدیم که کفش های کنت کول در اکثر موارد قطعاً ارزش آن را دارند. آنها نرخ های رقابتی ارائه می دهند در حالی که واقعا به کیفیتی که ارائه می دهند اهمیت می دهند.


این روزها و مطمئناً در سال 2020 ، کنت کول کفش هایی را تولید می کند که مد را با عملکردهای مختلف ترکیب می کند و برای مردان مناسب برای کار یا بازی مناسب است.


نکته مهم این است که آنها ارزش سرمایه گذاری را دارند ، اما اگر به دنبال یک جفت کفش رسمی هستید ، در درجه اول ارزش آنها را دارد.


Kenneth Cole REACTION Men Left Lace Up Oxford

Kenneth Cole REACTION توری چپ مردانه آکسفورد


لیست نشده توسط Kenneth Cole Men's Beautiful Ballad Slip-On Loafer

کفش راحتی مردانه تصنیف تصنیف مردانه KENNETH COLE


2. نایک

آرم نایک


نایک در ابتدا به عنوان یک برند لباس ورزشی راه اندازی شد و شعار معروف "Just Do It" معروف در جهان باعث شده است که آنها در سراسر جهان به یک نام محبوب تبدیل شوند.




شکی نیست که نایک نفوذ زیادی در بازار کفش دارد و آنها فقط به یک سبک پایبند نیستند.


مطمئناً ، آنها هنوز لباس ورزشی انجام می دهند. اگر به دنبال یک جفت کفش بسکتبال یا چند کفش فوتبال هستید ، نمی توانید با رفتن به نایک خیلی اشتباه کنید. آنها نوآوران کفش های ورزشی هستند و مدام مدل های جدید ، اندازه های جدید و رنگ های جدید را منتشر می کنند.


بهترین چیز این است که بسیاری از ورزشکاران مورد علاقه شما آنها را می پوشند ، و این ثابت می کند که ارزش سرمایه گذاری را دارند - البته آنها در ازای آن حقوق می گیرند.


این در اینجا متوقف نمی شود ، اخیراً آنها به سبک زندگی و مد عمومی کفش نقل مکان کرده اند و به راحتی می توان فهمید که چرا آنها موفق هستند.


باز هم ، آنها شروع به پیشگام سازی انواع خاصی از کفش ها ، مانند VaporMax یا Air Max's نمادین کردند. هر دو کفش هایی هستند که نایک برای بازارهای عمومی عرضه کرده است و در این کار به موفقیت های بزرگی دست یافته اند.


ما معتقدیم که با ورود به سال 2020 ، پول شما نزد نایک ایمن خواهد ماند. به نظر می رسد که آنها فقط سال به سال بهبود می یابند و ما انتظار داریم این روند تا سال پایانی این دهه نیز ادامه یابد.


بنابراین ، اگر هرگز شک دارید ، قبل از تصمیم گیری به مجموعه ای که نایک در اختیار دارد نگاه کنید.


مربی صلیبی انگشت قمری

مربی صلیبی انگشت قمری


کفش مخصوص دویدن مردانه نایک Air Zoom Pegasus 36

کفش مخصوص دویدن مردانه نایک Air Zoom Pegasus 36


کفش مخصوص دویدن مردانه نایک ایر مکس 90

کفش مخصوص دویدن مردانه نایک ایر مکس 90


3. آدیداس

آرم آدیداس


آدیداس مشابه مارک هایی مانند Nike ، Reebok و Champion برای ایجاد تحول در دنیای لباس های ورزشی راه اندازی شد. بدون شک ، آنها تفاوت ایجاد کرده اند.


میلیون ها ورزشکار در سراسر جهان با کفش های خود به آدیداس اعتماد می کنند و این جای تعجب نیست.


از این گذشته ، بسیاری از ورزشکاران برای موفقیت در این شرایط به پاهای خود نیاز دارند. کفش های آدیداس این اجازه را می دهند و نشان می دهند که ارزش سرمایه گذاری را دارند.


این روزها مانند اکثر مارک های دیگر ، آدیداس از چهارچوب کفش کاملاً اسپرت توسعه یافته است

و سعی کرد کمی بیشتر مردم را به خود جلب کند.


همکاری Yeezy ، به عنوان مثال با Kanye West ، واقعاً برندشان را به سطح بالاتری رساند و به همه افراد جریان اصلی این دید را داد که چرا آدیداس بهترین کفش های بازار را می سازد.


به دور از آن ، آنها سعی کرده اند از مواد کلاسیک که یک مارک کفش ورزشی استفاده می کند فاصله بگیرند و در عوض با دنبال کردن طرح ایجاد شده توسط بهترین مارک های کفش چرمی در جهان ، به سبک سازی برخی از طرح های خود پرداختند.


یک نمونه می تواند مدل Stan Smiths آنها با نام تجاری Adidas Originals باشد. استن اسمیت ها کاملاً لاستیکی ، راحت و از همه مهمتر - شیک هستند.


هنگامی که یک جفت Stan خریداری می کنید ، می دانید که چه چیزی دریافت می کنید و این چیزی است که هنگام جستجوی چیزی که می توانید برای ایمنی سرمایه گذاری کنید ضروری است.


اگر می خواهید به طراحی کلاسیک کفش های آدیداس پایبند باشید ، پس آنها گزینه های زیادی دارند. از Adidas NMD گرفته تا Ultraboosts و همه چیز در این بین ، این واقعیت را دوست خواهید داشت که چیزی پیدا می کنید که می توانید روزانه بدون دردسر بپوشید.


Adidas Originals Superstar

Adidas Originals Superstar


کفش مخصوص دویدن آدیداس Cloudfoam

کفش مخصوص دویدن آدیداس Cloudfoam


4. ریبوک

آرم ریباک


Reebok مارکی است که در 2000s کمی قبل از بازگشت پیروزمندانه ، راه خود را کمی از دست داد. این بازگشت طوفانی ، چه از نظر سبک و چه از نظر نوآوری ، همان چیزی است که به آن این حق را داده است که در این لیست جایگاهی داشته باشد.


این یکی از مارک هایی است که حول ورزش و تناسب اندام متمرکز است ، اما صرف نظر از این ، هنوز نوآوری و تولید کفش برای همه مخاطبان دارد.


از همکاری با برخی از مشهورترین افراد مشهور ، مانند ویکتوریا بکهام و ستاره های هیپ هاپ در جهان ، تا جذابیت مخاطبان در سراسر جهان ، آنها در 5 سال گذشته موجی در بازار ایجاد کرده اند.


بنابراین ما کاملا انتظار داریم که به حرکت خود در سال 2020 و بعد از آن ادامه دهیم.


آنها چیزی برای همه دارند و این کاملاً با دامنه Crossfit نشان داده می شود.


کراس فیت نوعی از وزنه برداری است که سبک تمرین بدن سازی را با چیزی کاربردی تر ترکیب می کند. به جای اینکه 2 ساعت در یک اتاق فرورفته بچرخید ، بدون وقفه درگیر کار خواهید شد ، به طور کلی کارهای بسیار ناخوشایند انجام می دهید.


در حالی که Crossfit در اکثر افراد جامعه رپ بدی را تجربه می کند ، Reebok تصمیم گرفت تا امور را به دست خود بگیرد و با کفش مربی Crossfit Nano 8.0 Flexweave Cross به این بازار در حال ظهور برسد.


آنها با راه اندازی محدوده Crossfit خود ، مجموعه ای از مشتریان را که در غیر این صورت هرگز به فکر خرید با Reebok نبودند ، جلب کردند.


همین مورد را می توان در مورد گسترش آنها به UFC نیز بیان کرد ، و این نشان می دهد که بازاریابی آنها این روزها چقدر کارآمد است.


تاکنون ما فقط جنبه های ورزشی را ذکر کردیم و این را می فهمیم ، اما Reebok همچنین از بهترین کفش های کتانی چرمی که امروز می توانید پیدا کنید نیز استفاده می کند.


آنها در سبک های عالی ، رنگی و متناسب ارائه می شوند ، به این معنی که شما می توانید به خود اعتماد کنید که امروز یک جفت از آنها را بخرید و پس از شش ماه به عقب برگردید که قطعاً ارزش آن را دارد.


در پایان ، ما Reebok را به عنوان برندی می بینیم که علی رغم همه موفقیت هایش هنوز هم مورد کم توجهی قرار گرفته است و تمایل به رسیدن به ارتفاعات گیج کننده نایک و آدیداس به این معنی است که آنها احتمالاً تمام تلاش خود را برای پیشرفت ادامه می دهند.


تا زمانی که آنها تمایل به پیشرفت داشته باشند ، پس می توان مطمئن بود که ارزش سرمایه گذاری در آنها را دارد. در سال 2020 آنها را تحت نظر داشته باشید.


دسته ها :
جمعه بیست و هشتم 6 1399
X