دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 8801
تعداد نوشته ها : 16
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

بهترین برند های کفش مردانه


یک سال جدید بهترین زمان برای شروع یک شما جدید است. همه ما گفته های کلیشه ای را شنیده ایم ، اما با این وجود درست است.


یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک تغییر ظریف ، در عین حال موثر ، تهیه یک کفش جدید برای خودتان است. شاید لازم باشد در محل کار کمی باهوش به نظر برسید ، یا فقط چیزی را می خواهید که برای بردن بچه هایتان به تمرین فوتبال زیبا به نظر برسد.


در این مقاله سعی خواهیم کرد لیستی از 22 برند برتر کفش مردانه را به شما ارائه دهیم.


ما می خواهیم این مکانی باشد که شما بتوانید برای خرید بعدی خود الهام بگیرید و برای انجام این کار ، ما کفش های مختلف و مارک های مختلف را پوشش دهیم.


یافتن یک جفت کفش جدید می تواند مسئله ای مشکل باشد ، زیرا همیشه به این راحتی که به نظر می رسد نیست. هر مارک دارای سبک متفاوت ، تناسب متفاوت و از همه مهمتر ، کیفیت های مختلف است


با این حال ، نباید اجازه دهیم این کار ما را به تعویق بیندازد. مارک های زیادی برای انتخاب وجود دارد و بهترین مارک های کفش برای آقایان انتخاب ما را آسان می کند.


چطور؟


به زبان ساده ، بهترین مارک های کفش مردانه کار اشتباه را دشوار می کنند. همه موارد آنها مناسب است ، عالی به نظر می رسند و سازگار هستند.


اگر می دانید که یک مارک خاص کمی کوچک است و نیاز به اندازه دارید ، این چیزی است که هنگام جستجوی یک جفت کفش جدید بسیار ارزشمند است.


واقعاً ، برای اینکه بدانید کفش ها ارزش سرمایه گذاری دارند ، می خواهید کیفیت و دوام آنها را بررسی کنید.


اگر آنها از مواد با کیفیت بالا ساخته شده باشند و بتوانند در برابر سایش سنگین زنده بمانند ، صرف نظر از اینکه مارک های کفش مردانه ارزان قیمت هستند یا مدل های بالا ، ارزش سرمایه گذاری شما را خواهد داشت.


بهترین مارک های کفش مردانه در سال 2020

1. کنت کول

آرم کنت کول


Kenneth Cole یک مارک طراح است که اتفاقاً یکی از بهترین مارک های رسمی کفش نیز هست.


به عنوان یک قانون کلی ، اگر به چیزی رسمی ، برای کار ، عروسی یا موارد دیگر نیاز دارید - کنت کول را در نظر بگیرید. آنها سطح کیفی را تضمین می کنند که به آن افتخار می کنند و گران هم نیستند.


قضاوت در مورد اینکه آیا چیزی ارزش سرمایه گذاری را دارد این است که بدانید آیا ارزش قیمت را دارد یا خیر ، و ما معتقدیم که کفش های کنت کول در اکثر موارد قطعاً ارزش آن را دارند. آنها نرخ های رقابتی ارائه می دهند در حالی که واقعا به کیفیتی که ارائه می دهند اهمیت می دهند.


این روزها و مطمئناً در سال 2020 ، کنت کول کفش هایی را تولید می کند که مد را با عملکردهای مختلف ترکیب می کند و برای مردان مناسب برای کار یا بازی مناسب است.


نکته مهم این است که آنها ارزش سرمایه گذاری را دارند ، اما اگر به دنبال یک جفت کفش رسمی هستید ، در درجه اول ارزش آنها را دارد.


Kenneth Cole REACTION Men Left Lace Up Oxford

Kenneth Cole REACTION توری چپ مردانه آکسفورد


لیست نشده توسط Kenneth Cole Men's Beautiful Ballad Slip-On Loafer

کفش راحتی مردانه تصنیف تصنیف مردانه KENNETH COLE


2. نایک

آرم نایک


نایک در ابتدا به عنوان یک برند لباس ورزشی راه اندازی شد و شعار معروف "Just Do It" معروف در جهان باعث شده است که آنها در سراسر جهان به یک نام محبوب تبدیل شوند.




شکی نیست که نایک نفوذ زیادی در بازار کفش دارد و آنها فقط به یک سبک پایبند نیستند.


مطمئناً ، آنها هنوز لباس ورزشی انجام می دهند. اگر به دنبال یک جفت کفش بسکتبال یا چند کفش فوتبال هستید ، نمی توانید با رفتن به نایک خیلی اشتباه کنید. آنها نوآوران کفش های ورزشی هستند و مدام مدل های جدید ، اندازه های جدید و رنگ های جدید را منتشر می کنند.


بهترین چیز این است که بسیاری از ورزشکاران مورد علاقه شما آنها را می پوشند ، و این ثابت می کند که ارزش سرمایه گذاری را دارند - البته آنها در ازای آن حقوق می گیرند.


این در اینجا متوقف نمی شود ، اخیراً آنها به سبک زندگی و مد عمومی کفش نقل مکان کرده اند و به راحتی می توان فهمید که چرا آنها موفق هستند.


باز هم ، آنها شروع به پیشگام سازی انواع خاصی از کفش ها ، مانند VaporMax یا Air Max's نمادین کردند. هر دو کفش هایی هستند که نایک برای بازارهای عمومی عرضه کرده است و در این کار به موفقیت های بزرگی دست یافته اند.


ما معتقدیم که با ورود به سال 2020 ، پول شما نزد نایک ایمن خواهد ماند. به نظر می رسد که آنها فقط سال به سال بهبود می یابند و ما انتظار داریم این روند تا سال پایانی این دهه نیز ادامه یابد.


بنابراین ، اگر هرگز شک دارید ، قبل از تصمیم گیری به مجموعه ای که نایک در اختیار دارد نگاه کنید.


مربی صلیبی انگشت قمری

مربی صلیبی انگشت قمری


کفش مخصوص دویدن مردانه نایک Air Zoom Pegasus 36

کفش مخصوص دویدن مردانه نایک Air Zoom Pegasus 36


کفش مخصوص دویدن مردانه نایک ایر مکس 90

کفش مخصوص دویدن مردانه نایک ایر مکس 90


3. آدیداس

آرم آدیداس


آدیداس مشابه مارک هایی مانند Nike ، Reebok و Champion برای ایجاد تحول در دنیای لباس های ورزشی راه اندازی شد. بدون شک ، آنها تفاوت ایجاد کرده اند.


میلیون ها ورزشکار در سراسر جهان با کفش های خود به آدیداس اعتماد می کنند و این جای تعجب نیست.


از این گذشته ، بسیاری از ورزشکاران برای موفقیت در این شرایط به پاهای خود نیاز دارند. کفش های آدیداس این اجازه را می دهند و نشان می دهند که ارزش سرمایه گذاری را دارند.


این روزها مانند اکثر مارک های دیگر ، آدیداس از چهارچوب کفش کاملاً اسپرت توسعه یافته است

و سعی کرد کمی بیشتر مردم را به خود جلب کند.


همکاری Yeezy ، به عنوان مثال با Kanye West ، واقعاً برندشان را به سطح بالاتری رساند و به همه افراد جریان اصلی این دید را داد که چرا آدیداس بهترین کفش های بازار را می سازد.


به دور از آن ، آنها سعی کرده اند از مواد کلاسیک که یک مارک کفش ورزشی استفاده می کند فاصله بگیرند و در عوض با دنبال کردن طرح ایجاد شده توسط بهترین مارک های کفش چرمی در جهان ، به سبک سازی برخی از طرح های خود پرداختند.


یک نمونه می تواند مدل Stan Smiths آنها با نام تجاری Adidas Originals باشد. استن اسمیت ها کاملاً لاستیکی ، راحت و از همه مهمتر - شیک هستند.


هنگامی که یک جفت Stan خریداری می کنید ، می دانید که چه چیزی دریافت می کنید و این چیزی است که هنگام جستجوی چیزی که می توانید برای ایمنی سرمایه گذاری کنید ضروری است.


اگر می خواهید به طراحی کلاسیک کفش های آدیداس پایبند باشید ، پس آنها گزینه های زیادی دارند. از Adidas NMD گرفته تا Ultraboosts و همه چیز در این بین ، این واقعیت را دوست خواهید داشت که چیزی پیدا می کنید که می توانید روزانه بدون دردسر بپوشید.


Adidas Originals Superstar

Adidas Originals Superstar


کفش مخصوص دویدن آدیداس Cloudfoam

کفش مخصوص دویدن آدیداس Cloudfoam


4. ریبوک

آرم ریباک


Reebok مارکی است که در 2000s کمی قبل از بازگشت پیروزمندانه ، راه خود را کمی از دست داد. این بازگشت طوفانی ، چه از نظر سبک و چه از نظر نوآوری ، همان چیزی است که به آن این حق را داده است که در این لیست جایگاهی داشته باشد.


این یکی از مارک هایی است که حول ورزش و تناسب اندام متمرکز است ، اما صرف نظر از این ، هنوز نوآوری و تولید کفش برای همه مخاطبان دارد.


از همکاری با برخی از مشهورترین افراد مشهور ، مانند ویکتوریا بکهام و ستاره های هیپ هاپ در جهان ، تا جذابیت مخاطبان در سراسر جهان ، آنها در 5 سال گذشته موجی در بازار ایجاد کرده اند.


بنابراین ما کاملا انتظار داریم که به حرکت خود در سال 2020 و بعد از آن ادامه دهیم.


آنها چیزی برای همه دارند و این کاملاً با دامنه Crossfit نشان داده می شود.


کراس فیت نوعی از وزنه برداری است که سبک تمرین بدن سازی را با چیزی کاربردی تر ترکیب می کند. به جای اینکه 2 ساعت در یک اتاق فرورفته بچرخید ، بدون وقفه درگیر کار خواهید شد ، به طور کلی کارهای بسیار ناخوشایند انجام می دهید.


در حالی که Crossfit در اکثر افراد جامعه رپ بدی را تجربه می کند ، Reebok تصمیم گرفت تا امور را به دست خود بگیرد و با کفش مربی Crossfit Nano 8.0 Flexweave Cross به این بازار در حال ظهور برسد.


آنها با راه اندازی محدوده Crossfit خود ، مجموعه ای از مشتریان را که در غیر این صورت هرگز به فکر خرید با Reebok نبودند ، جلب کردند.


همین مورد را می توان در مورد گسترش آنها به UFC نیز بیان کرد ، و این نشان می دهد که بازاریابی آنها این روزها چقدر کارآمد است.


تاکنون ما فقط جنبه های ورزشی را ذکر کردیم و این را می فهمیم ، اما Reebok همچنین از بهترین کفش های کتانی چرمی که امروز می توانید پیدا کنید نیز استفاده می کند.


آنها در سبک های عالی ، رنگی و متناسب ارائه می شوند ، به این معنی که شما می توانید به خود اعتماد کنید که امروز یک جفت از آنها را بخرید و پس از شش ماه به عقب برگردید که قطعاً ارزش آن را دارد.


در پایان ، ما Reebok را به عنوان برندی می بینیم که علی رغم همه موفقیت هایش هنوز هم مورد کم توجهی قرار گرفته است و تمایل به رسیدن به ارتفاعات گیج کننده نایک و آدیداس به این معنی است که آنها احتمالاً تمام تلاش خود را برای پیشرفت ادامه می دهند.


تا زمانی که آنها تمایل به پیشرفت داشته باشند ، پس می توان مطمئن بود که ارزش سرمایه گذاری در آنها را دارد. در سال 2020 آنها را تحت نظر داشته باشید.



دسته ها :
جمعه بیست و هشتم 6 1399
X