دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 8771
تعداد نوشته ها : 16
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

وقتی هدف شما دوام بیشتر در رختخواب است ، استفاده از ژل ماندگار مانند ژل Manforce Prolong ایده خوبی خواهد بود. اما ، وقتی آن را با کاندوم ترکیب کنید و به شما کمک می کند تا بیشتر دوام بیاورید ، تمام شب لذت بخش خواهد بود. آیا این می تواند بهتر و جالب شود؟ خوب ، بله پاسخ است.




دسته ها :
يکشنبه چهارم 8 1399

طی چند سال گذشته ، آمازون طیف فزاینده ای از دستگاه های سرگرمی را تولید کرده است. مهم نیست که می خواهید فیلم تماشا کنید ، کتاب بخوانید یا وب را مرور کنید. این شرکت چیزی برای پاسخگویی به نیازهای شما دارد.


دستگاههای سرگرمی آمازون

در اینجا هفت بهترین دستگاه سرگرمی آمازون موجود در حال حاضر وجود دارد.





دسته ها :
شنبه سوم 8 1399

تلویزیون هوشمند 55 اینچی Cinema 3D تجربه کامل سینما را به خانه می آورد. این تلویزیون دارای یک صفحه نمایش لبه به لبه فقط با یک حاشیه نوار (1 میلی متر) است که نمای تئاتر را تکرار می کند. در حالی که محتوای Full HD را به راحتی پخش می کند ، در سه بعدی نیز آسان است. عینک های سه بعدی ال جی خیلی سنگین نیستند و نگه داشتن آنها راحت است. حتی تصاویر و فیلم های سه بعدی نیز وضوح را از دست نمی دهند. حتی می توان با استفاده از میزبان کنترل های موجود در آن ، فیلم های HD را از 2D به 3D افزایش داد. در آخر ، این یک تلویزیون هوشمند است که دارای تعداد زیادی برنامه و محتوای آنلاین برای پخش است. دارای بلندگوی 20 وات با خروجی صدای بلند. سایر گزینه های اتصال آن شامل WiFi ، WiDi ، MHL ، DLNA و LAN است.


OSIM UCOMFORT PRO

قیمت: 1،60،000 روپیه + مالیات


در حالی که با بهترین ابزارهای تفریحی سر و سامان می گیرید ، خود را با یک صندلی ماساژ بی نظیر بی حس کنید صندلی ماساژ Osim uComfort Pro ماساژ کامل بدن را با قابلیت های متنوع ارائه می دهد. صندلی ماساژور برای کاهش تنش و خستگی طراحی شده است. شما می توانید از بین سه برنامه ماساژ اتوماتیک با ترکیبی از پیش تعیین شده از عملکردهای ماساژ برای ماساژ آرام و موثر هدفمند در هر زمان ، یکی را انتخاب کنید. این صندلی به طور خودکار موقعیت شانه را تشخیص می دهد تا ماساژ شخصی تری ارائه دهد.


MICROSOFT XBOX 360 + KINECT

قیمت: 24،990 روپیه


این ممکن است کمی قدیمی به نظر برسد ، اما Microsoft Xbox 306 با Kinect هنوز بهترین کنسول موجود است. با کنترل حرکت و حس حرکت

آیا زمان آن 4K است؟

نکته مهم بعدی برای تلویزیون ها 4K است ، تعریف فوق العاده بالا. در حالی که وضوح تصویر Full HD 1920 x1080p است ، وضوح 4K با بیش از 3840 x 2160p چهار برابر بهتر است. وضوح تلویزیون 4K بسیار برتر از Full HD است. اشکال: محتوای زیادی برای پخش در تلویزیون 4K نیست. همچنین ، موج اول تلویزیون های 4K با صفحه نمایش 84 اینچی بسیار بزرگ و دارای قیمت منفی 12 لک به علاوه هستند. اما با پیشرفت زمان می توان کاهش و اندازه ها را مشاهده کرد.

فن آوری ، Kinect فعالیت های بدنی زیادی را برای بازی به ارمغان آورد. عناوین زیادی برای Kinect در دسترس است که دوست دارید آنها را بازی کنید. همچنین X-box Live ، یک انجمن بازی آنلاین است که دارای مجموعه ای گسترده از بازی ها ، بهترین تجربه چند نفره آنلاین همراه با نمونه کارها برنامه ها ، از جمله دسترسی به Facebook و Twitter است.


PHILIPS DJ PARTY MACHINE

قیمت: 34،990 روپیه


یک مهمانی رقص در خانه بدون Phil Party DJ Party Machine کامل نخواهد بود. این گجت ضمن ارائه اسکله های قابل چرخش دوگانه ، به شما امکان پخش صدا ، ترکیب و حتی خراشیدن موسیقی از بایگانی های دستگاه را می دهد. شما همچنین می توانید دو iPod / iPhone را به طور هم زمان متصل کنید یا حتی برای پخش آسان موسیقی MP3 از یک USB مستقیم برای تعویض و پخش موسیقی استفاده کنید. این دستگاه با فناوری صدای MAX طراحی شده است که باس فوری تولید می کند و عملکرد صدا را به حداکثر می رساند. این دارای خروجی کل 300W RMS است.


SONY HMZ-T2

قیمت: 69،990 روپیه


می توانید تلویزیون شخصی خود را دقیقاً مانند یک عینک بپوشید. Sony HMZ-T2 یک نمایشگر سه بعدی شخصی است که معادل یک صفحه نمایش مجازی 750 اینچی (1905 سانتی متری) را دارد که فقط 20 متر فاصله دارد. این عینک ها دارای پنل های OLED هستند که میزان انتشار نور پیکسل را برای تصاویر واقعی با عمق سیاه و خیره کننده زیبا با کنتراست بالا به صفر می رسانند. بیننده دارای یک کابل HDMI-U است و می تواند با استفاده از خروجی HDMI به هر دستگاهی متصل شود. این شامل یک دستگاه پخش DVD ، دستگاه پخش Blu-ray یا حتی کنسول بازی است. برای صدا ، یک جک 3.5 میلی متری برای هدفون در نظر گرفته شده است. HMZ T2 دارای پنل های جداگانه قابل تنظیم برای چشم است و توانایی ارائه تجربه فوق العاده 2D و 3D را دارد.


بلندگوی بی سیم متحرک BOSE SOUNDLINKWIRELESS

قیمت: 19،013 روپیه


این مانند بلندگوهای معمولی بلوتوث نیست زیرا در یک مهمانی کوچک در خانه انرژی زیادی را صرف می کند. SoundLink نیازی به فاصله اضافی ندارد و می تواند در هر گوشه اتاق ، حتی روی یک میز کناری کوچک قرار گیرد. روکش متصل به پایه هنگام بسته شدن از آن محافظت می کند و هنگام پخش موسیقی به عنوان پایه پایه عمل می کند. فقط دستگاه را از طریق بلوتوث متصل کنید تا موسیقی پخش جریانی شود. باتری های قابل شارژ داخلی می توانند پنج ساعت خوب موسیقی پخش کنند. همچنین یک گزینه کمکی و صفحه باریک با نشانگرهای LED وجود دارد که وضعیت شارژ و اتصال را نشان می دهد.


کنترل از راه دور KREMOT برای چراغ ها

قیمت: 2800 روپیه به بعد


با وجود تمام وسایل فانتزی اطراف ، می توانید با نصب چراغ های کنترل از راه دور لذت خود را افزایش دهید. Kremot طیف گسترده ای از ماژول ها را ارائه می دهد که می توانند با اتصالات موجود بی نقص کار کنند. با جایگزینی پنل با ماژول جدید ، می توانید چراغ ها را از فاصله دور کنترل کنید.


SAMSUNG HT D5550

قیمت: 41،790 روپیه


ارائه صدای کامل پریمیوم 3D ، Samsung HT D5550 است. این آمپلی فایر Crystal Clear Amp است که در هنگام ارائه صدای اصلی ، اعوجاج های آزار دهنده را از طریق بازخورد چندگانه به حداقل می رساند. ساب ووفر رادیاتور که بدون سوراخ های دریچه هوا محصور شده است ، صداهای کم صدا تولید می کند و اعوجاج را کاهش می دهد. ویژگی یکپارچه Smart Smart محتوای آنلاین را به سیستم سرگرمی خانگی می آورد. HTS همچنین دارای یک شبکه بی سیم داخلی است که باعث از بین رفتن شلوغی سیم ها و کابل ها می شود.


بلکی

N SCREENCAST AV 4 آداپتور

قیمت: 18999 روپیه


از شلوغی سیمهای ناخواسته متصل به تلویزیون متنفر هستید؟ آداپتور بی سیم AV-to-TV Belkin ScreenCast AV4 را دریافت کنید. تجهیزات سینمای خانگی خود را به آداپتور متصل کنید و آنها را در هر کابینت در محدوده 30 متری از چشم دور نگه دارید. این آداپتور می تواند 4 دستگاه HDMI AV از جمله دستگاه پخش Blu-ray ، کنسول بازی و سایر دستگاه ها را به صورت بی سیم به هم متصل کند. می توان از وضوح تصویر 1080p کامل ، فیلم سه بعدی و صدای 5.1 کانال لذت برد. یک بلستر IR در آداپتور نصب شده است که به شما امکان می دهد از راه دور به آداپتور SceenCast جهت کنترل عملیات بروید.


BENQ GP 10

قیمت: 59،990 روپیه


بنکیو GP 10 قصد دارد تجربه صفحه نمایش بزرگ را به خانه شما بیاورد. پروژکتور LED فوق سبک دارای وزن 1.5 کیلوگرم و دارای یک لامپ روشن 550 لومن ANSI است. 30000 ساعت نور طرح LED ارائه می دهد. 3 بعدی آماده ، GP 10 همچنین دارای یک پخش کننده DVD قابل جدا شدن اختیاری ، اتصال چند رسانه ای HDMI ، پشتیبانی از چند فرمت USB ، اسلات کارت SD ، Wi-Fi و دو بلندگوی استریو داخلی 3W است.


بی سیم در حال رفتن

زمان آن فرا رسیده است که از شلوغی سیم ها عبور کرده و برای انتقال رسانه ها به دنیای بی سیم وارد شویم. نه ، ما فقط در مورد بلوتوث صحبت نمی کنیم ، فناوری های شگفت انگیز دیگری نیز وجود دارند که می توانند برای پخش بی سیم موسیقی ، عکس و فیلم از یک دستگاه به دستگاه دیگر استفاده شوند. این شامل تلویزیون های هوشمند ، سیستم های سینمای خانگی ، پخش کننده های DVD-Blu-ray و غیره است.


DLNA: Digital Living Network Alliance امروزه در اکثر ابزارها یافت می شود. این امکان را برای دو دستگاه با فناوری مشابه فراهم می کند تا محتوا را از طریق شبکه بی سیم یا بی سیم به اشتراک بگذارند. دستگاه بطور خودکار سایر دستگاههای DLNA قابل استفاده را پیدا می کند ، یا اگر در جایی که امکان اتصال بی سیم وجود ندارد ، در همان شبکه قرار دارد ، مثلاً Wi-Fi. بنابراین ، این امر امکان اشتراک در بین اتاقهای مختلف یک خانه را دارد.


Wi-Fi Direct: این یک فناوری در آینده است که امکان پخش بی سیم رسانه را فراهم می کند ، بدون اینکه به شبکه بی سیم بستگی داشته باشد. این بدان معناست که وقتی دو دستگاه Wi-Fi Direct با قابلیت فعال شدن به یکدیگر نزدیک می شوند ، آنها با یکدیگر جفت می شوند و یک اتصال مستقل ایجاد می کنند.


Airplay: فناوری انحصاری اپل دقیقاً مانند DLNA کار می کند ، اما می تواند برای اشتراک مطالب بین دستگاه های اپل مانند iPhone ، iPod ، iPad یا iTunes با تلویزیون HD و بلندگوها به کار رود. پس از اتصال دستگاه ها ، با ضربه زدن بر روی نماد AirPlay از فیلم ها ، Safari ، عکس ها و موسیقی و انتخاب دستگاه موجود بلافاصله کار شما انجام می شود.


All Share: این فناوری که در محصولات سامسونگ یافت می شود ، این امکان را به کاربران می دهد تا به صورت بی سیم بین بسیاری از دستگاه ها متصل شوند.

دسته ها :
شنبه سوم 8 1399

آیا اتاق نشیمن شما که همه برای GoT یا یکشنبه فوتبال جمع می شوند ، است؟ آیا تنظیمات سرگرمی در منزل توجه همه دوستان شما را جلب می کند؟ از فیلم گرفته تا موسیقی ، این دستگاه های لوکس و پیشرفته در واقع به شما امکان می دهند تا نهایت لذت را از شما ببرند.

11 دستگاه با تکنولوژی لوکس که برای تنظیمات سرگرمی در خانه خود نیاز دارید اسباب بازی های سرگرمی خانگی لوکس


 

ربه است.

دسته ها :
شنبه سوم 8 1399
X