دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 8795
تعداد نوشته ها : 16
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

طی چند سال گذشته ، آمازون طیف فزاینده ای از دستگاه های سرگرمی را تولید کرده است. مهم نیست که می خواهید فیلم تماشا کنید ، کتاب بخوانید یا وب را مرور کنید. این شرکت چیزی برای پاسخگویی به نیازهای شما دارد.


دستگاههای سرگرمی آمازون

در اینجا هفت بهترین دستگاه سرگرمی آمازون موجود در حال حاضر وجود دارد.






1. بهترین خواننده آمازون: Kindle Oasis


Kindle Oasis - اکنون با نور گرم قابل تنظیم - با پشتیبانی تبلیغات

اکنون در AMAZON خرید کنید

بهترین دستگاه Kindle آمازون Kindle Oasis کاملاً جدید است. این در جولای 2019 منتشر شد. در واقع ، Oasis احتمالاً بهترین eReader موجود از هر سازنده است. این نمایشگر هفت اینچی با رزولوشن 300 پیکسل در هر اینچ (PPI) ، فناوری جوهر الکترونیکی و دکمه های تبدیل صفحه فیزیکی است.


آخرین مدل همچنین دارای نور پس زمینه سازگار است. می توانید رنگ آن را برای خواندن در رختخواب یا اواخر شب نمایش دهد. سرانجام ، Oasis ضد آب است. بدون نگرانی می توانید کتابهای الکترونیکی خود را در حمام بخوانید. این دستگاه دارای درجه IPX8 است ، به این معنی که می تواند به مدت یک ساعت دو متر آب را تحمل کند.


2. بهترین تبلت آمازون: Amazon Fire HD Tablet 10


تبلت Fire HD 10 (صفحه نمایش 1080p 1080p با کیفیت Full HD ، 32 گیگابایت) - مشکی

اکنون در AMAZON خرید کنید

آمازون Fire HD Tablet 10 در اکتبر 2019 به روزرسانی شد. نسخه جدید 30 درصد سریعتر از نسخه قبلی است. این تبلت با صفحه نمایش 10.1 اینچی ، رزولوشن 1080p ، پردازنده هشت هسته ای 2.0 گیگاهرتزی و 2 گیگابایت رم همراه است. این دوربین جلو و عقب دارد که هر دو می توانند عکس های 2 مگاپیکسلی بگیرند. این تبلت از دستیار دیجیتال آمازون الکسا نیز پشتیبانی می کند.



شما می توانید آمازون Fire HD Tablet 10 را در نسخه 32 یا 64 گیگابایتی تحویل بگیرید. همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا برای حذف "پیشنهادهای ویژه" آمازون (یعنی تبلیغات) از صفحه قفل ، مایلید کمی بیشتر هزینه کنید. باتری دستگاه 12 ساعت دوام می آورد. برای شارژ مجدد آن باید از کابل USB-C استفاده کنید.


3. بهترین بلندگوی آمازون: Amazon Echo


نسخه بین المللی اکو (نسل دوم) - پارچه ذغالی

اکنون در AMAZON خرید کنید

Amazon Echo یک اسپیکر هوشمند با قابلیت های الکسای یکپارچه است. می توانید از Echo برای پخش موسیقی از همه سرویس های جریان اصلی موسیقی استفاده کنید. با این حال ، به لطف الکسا ، می توانید تایمر و هشدارها را تنظیم کنید ، یادآوری ایجاد کنید ، به اخبار و هوا گوش دهید ، رویدادهایی را به تقویم خود اضافه کنید ، تماس تلفنی برقرار کنید و موارد دیگر.


بلندگوی Amazon Echo به عنوان یک دستگاه مستقل با کنترل صدا کار می کند ، اما می توانید با استفاده از کابل استریو 3.5 میلی متری آن را به بلندگوهای دیگر خود متصل کنید. همچنین می توانید با استفاده از بلوتوث به بلندگو متصل شوید.



در زیر کاپوت ، اکو دارای مجموعه ای از هفت میکروفون ، یک ووفر 2.5 اینچی و یک تویتر 0.6 اینچی است. برای زمانهایی که نمی توانید از صدای خود استفاده کنید ، در بالای بلندگو دکمه های کنترل فیزیکی وجود دارد.


4. بهترین دستگاه آمازون برای شارژرها: Amazon Fire TV Stick 4K


دستگاه پخش جریانی Fire TV Stick 4K با الکسا داخلی ، Dolby Vision ، شامل جدیدترین نسخه از راه دور صوتی الکسا است

اکنون در AMAZON خرید کنید

اگر می خواهید قابلیت های پخش جریانی را به تلویزیون خود اضافه کنید ، برای یافتن دستگاهی بهتر از Amazon Fire TV Stick 4K تلاش خواهید کرد. برخلاف Google Chromecast ، از رابط کاربری برای پیمایش آسان برخوردار است. همچنین پشتیبانی از الکسا ، پخش جریانی با سرعت 60FPS ، ویدئوی HDR 10+ ، صدای Dolby Atmos ، پردازنده چهار هسته ای و 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد.


و به یاد داشته باشید ، اگرچه به نظر نمی رسد ، سیستم عامل Fire TV نسخه کاملاً اصلاح شده Android TV است. این بدان معناست که شما می توانید هر برنامه ای را از فروشگاه Google Play به صورت جداگانه بارگیری کنید و کار خواهد کرد ، حتی اگر نسخه رسمی در فروشگاه برنامه خود آمازون وجود نداشته باشد.



5. بهترین دستگاه آمازون برای الکسا: اکو شو 8


اکو شو 8 - نمایشگر هوشمند HD با الکسا - با تماس ویدیویی در ارتباط باشید - ذغال سنگ

اکنون در AMAZON خرید کنید

اکو شو 8 صفحه ای جدید برای همراهی الکسا است. ارائه الکسا با نمایشگر ، بعد جدیدی به قابلیت های دستیار شخصی می افزاید. به عنوان مثال ، می توانید از آن برای تماشای مطالب از Amazon Prime Video و جلب نظر پیش پرده های فیلم استفاده کنید. با این حال چشمگیرتر ، اگر چندین دستگاه Echo Show در خانه خود دارید ، می توانید بین آنها تماس ویدیویی برقرار کنید. حتی می توانید از دستگاه به عنوان قاب عکس دیجیتال استفاده کنید.


اکو شو همچنین کنترل بیشتری بر دستگاه های خانه هوشمند شما فراهم می کند. می توانید بازخورد در زمان واقعی را ببینید --- مانند دما یا فیلم دوربین زنده زنده - - و بنابراین آگاهانه تر درباره سیستم های خود تصمیم گیری می کنید.


6. بهترین دستگاه آمازون برای پخش ویدئو: مکعب Fire TV


Fire TV Cube ، هندزفری با الکسا داخلی ، 4K Ultra HD ، پخش کننده رسانه جریان ، 2019 منتشر شد

اکنون در AMAZON خرید کنید

Amazon Fire TV Stick وسیله ای عالی برای افزودن قابلیت های اضافی به تلویزیون شما است. اما ، اگر واقعاً می خواهید سیم کشی خود را به مرحله بعدی برسانید ، به یک مکعب Fire TV نیاز دارید. آخرین نسخه دستگاه در اکتبر سال 2019 منتشر شد. مانند Amazon Fire HD Tablet 10 ، پیشرفت های چشمگیری نسبت به نسخه قبلی به ارمغان می آورد.



از نقطه نظر قابلیت استفاده ، تفاوت بزرگ بین Fire TV Stick و Cube در کنترل صدا از راه دور است. با استفاده از می توانید تلویزیون خود را کنترل کنید 

هر دستگاه الکسا در خانه شما. به همین ترتیب ، می توانید از Cube برای کنترل دستگاه های الکسای خود در اتاق های دیگر استفاده کنید. از نظر مشخصات ، یک اسپیکر داخلی ، پردازنده شش هسته ای و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد.


7. بهترین دستگاه آمازون برای کودکان: Echo Dot Kids Edition


Echo Dot (3rd Gen) Kids Edition ، اکو برای کودکان با کنترل والدین - رنگین کمان

اکنون در AMAZON خرید کنید

Echo Dot آمازون چند سالی است که به عنوان نسخه کوچکتر و قدرتمندتر از بلندگوی اصلی Echo در دسترس است. اخیراً ، آمازون از نسخه Echo Dot Kids Edition نیز رونمایی کرده است. همانطور که انتظار دارید ، این ویژگی دارای برخی ویژگی های خاص است تا والدین بتوانند خیال آسوده داشته باشند. به عنوان مثال ، بچه ها فقط می توانند با خانواده و دوستان از قبل تأیید شده تماس بگیرند و والدین می توانند محدودیت استفاده روزانه را تعیین کرده و تمام فعالیت های فرزندان خود را بررسی کنند. الکسا همچنین به طور خودکار فحاشی ها و نسخه های صریح آهنگ ها را فیلتر می کند.



اسپیکرهای Echo Dot Kids Edition با اشتراک 12 ماهه در FreeTime ارائه می شوند. این سرویس امکان دسترسی به هزاران کتاب کودک ، فیلم ، نمایش تلویزیونی ، برنامه های آموزشی و بازی را برای کودکان فراهم می کند. قیمت عادی 2.99 دلار در ماه است. Echo Dot Kids Edition در دو رنگ --- آبی و "رنگین کمان" در دسترس است.


بهترین دستگاه های سرگرمی آمازون

هفت دستگاهی که در این مقاله بررسی کردیم بهترین دستگاه های سرگرمی آمازون در تعدادی دسته هستند. اما ، آمازون ده ها دستگاه مختلف ایجاد می کند که در لیست ما قرار نگرفته است. برای افرادی که در بودجه های مختلف و با نیازهای مختلف استفاده می کنند ، ممکن است برخی از آنها مناسب تر از انتخاب های ما باشد. قبل از تصمیم گیری حتماً همه گزینه ها را بررسی کنید.


آمازون همچنین محدوده الکترونیکی مقرون به صرفه خود را تولید می کند ، معروف به AmazonBasics. اگر علاقه مند هستید ، لیست بهترین محصولات AmazonBasics موجود امروز را بررسی کنید.

دسته ها :
شنبه سوم 8 1399
X