دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 8767
تعداد نوشته ها : 16
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

وقتی هدف شما دوام بیشتر در رختخواب است ، استفاده از ژل ماندگار مانند ژل Manforce Prolong ایده خوبی خواهد بود. اما ، وقتی آن را با کاندوم ترکیب کنید و به شما کمک می کند تا بیشتر دوام بیاورید ، تمام شب لذت بخش خواهد بود. آیا این می تواند بهتر و جالب شود؟ خوب ، بله پاسخ است.




دسته ها :
يکشنبه چهارم 8 1399

طی چند سال گذشته ، آمازون طیف فزاینده ای از دستگاه های سرگرمی را تولید کرده است. مهم نیست که می خواهید فیلم تماشا کنید ، کتاب بخوانید یا وب را مرور کنید. این شرکت چیزی برای پاسخگویی به نیازهای شما دارد.


دستگاههای سرگرمی آمازون

در اینجا هفت بهترین دستگاه سرگرمی آمازون موجود در حال حاضر وجود دارد.





دسته ها :
شنبه سوم 8 1399

تلویزیون هوشمند 55 اینچی Cinema 3D تجربه کامل سینما را به خانه می آورد. این تلویزیون دارای یک صفحه نمایش لبه به لبه فقط با یک حاشیه نوار (1 میلی متر) است که نمای تئاتر را تکرار می کند. در حالی که محتوای Full HD را به راحتی پخش می کند ، در سه بعدی نیز آسان است. عینک های سه بعدی ال جی خیلی سنگین نیستند و نگه داشتن آنها راحت است. حتی تصاویر و فیلم های سه بعدی نیز وضوح را از دست نمی دهند. حتی می توان با استفاده از میزبان کنترل های موجود در آن ، فیلم های HD را از 2D به 3D افزایش داد. در آخر ، این یک تلویزیون هوشمند است که دارای تعداد زیادی برنامه و محتوای آنلاین برای پخش است. دارای بلندگوی 20 وات با خروجی صدای بلند. سایر گزینه های اتصال آن شامل WiFi ، WiDi ، MHL ، DLNA و LAN است.


OSIM UCOMFORT PRO

قیمت: 1،60،000 روپیه + مالیات


در حالی که با بهترین ابزارهای تفریحی سر و سامان می گیرید ، خود را با یک صندلی ماساژ بی نظیر بی حس کنید صندلی ماساژ Osim uComfort Pro ماساژ کامل بدن را با قابلیت های متنوع ارائه می دهد. صندلی ماساژور برای کاهش تنش و خستگی طراحی شده است. شما می توانید از بین سه برنامه ماساژ اتوماتیک با ترکیبی از پیش تعیین شده از عملکردهای ماساژ برای ماساژ آرام و موثر هدفمند در هر زمان ، یکی را انتخاب کنید. این صندلی به طور خودکار موقعیت شانه را تشخیص می دهد تا ماساژ شخصی تری ارائه دهد.


MICROSOFT XBOX 360 + KINECT

قیمت: 24،990 روپیه


این ممکن است کمی قدیمی به نظر برسد ، اما Microsoft Xbox 306 با Kinect هنوز بهترین کنسول موجود است. با کنترل حرکت و حس حرکت

آیا زمان آن 4K است؟

نکته مهم بعدی برای تلویزیون ها 4K است ، تعریف فوق العاده بالا. در حالی که وضوح تصویر Full HD 1920 x1080p است ، وضوح 4K با بیش از 3840 x 2160p چهار برابر بهتر است. وضوح تلویزیون 4K بسیار برتر از Full HD است. اشکال: محتوای زیادی برای پخش در تلویزیون 4K نیست. همچنین ، موج اول تلویزیون های 4K با صفحه نمایش 84 اینچی بسیار بزرگ و دارای قیمت منفی 12 لک به علاوه هستند. اما با پیشرفت زمان می توان کاهش و اندازه ها را مشاهده کرد.

فن آوری ، Kinect فعالیت های بدنی زیادی را برای بازی به ارمغان آورد. عناوین زیادی برای Kinect در دسترس است که دوست دارید آنها را بازی کنید. همچنین X-box Live ، یک انجمن بازی آنلاین است که دارای مجموعه ای گسترده از بازی ها ، بهترین تجربه چند نفره آنلاین همراه با نمونه کارها برنامه ها ، از جمله دسترسی به Facebook و Twitter است.


PHILIPS DJ PARTY MACHINE

قیمت: 34،990 روپیه


یک مهمانی رقص در خانه بدون Phil Party DJ Party Machine کامل نخواهد بود. این گجت ضمن ارائه اسکله های قابل چرخش دوگانه ، به شما امکان پخش صدا ، ترکیب و حتی خراشیدن موسیقی از بایگانی های دستگاه را می دهد. شما همچنین می توانید دو iPod / iPhone را به طور هم زمان متصل کنید یا حتی برای پخش آسان موسیقی MP3 از یک USB مستقیم برای تعویض و پخش موسیقی استفاده کنید. این دستگاه با فناوری صدای MAX طراحی شده است که باس فوری تولید می کند و عملکرد صدا را به حداکثر می رساند. این دارای خروجی کل 300W RMS است.


SONY HMZ-T2

قیمت: 69،990 روپیه


می توانید تلویزیون شخصی خود را دقیقاً مانند یک عینک بپوشید. Sony HMZ-T2 یک نمایشگر سه بعدی شخصی است که معادل یک صفحه نمایش مجازی 750 اینچی (1905 سانتی متری) را دارد که فقط 20 متر فاصله دارد. این عینک ها دارای پنل های OLED هستند که میزان انتشار نور پیکسل را برای تصاویر واقعی با عمق سیاه و خیره کننده زیبا با کنتراست بالا به صفر می رسانند. بیننده دارای یک کابل HDMI-U است و می تواند با استفاده از خروجی HDMI به هر دستگاهی متصل شود. این شامل یک دستگاه پخش DVD ، دستگاه پخش Blu-ray یا حتی کنسول بازی است. برای صدا ، یک جک 3.5 میلی متری برای هدفون در نظر گرفته شده است. HMZ T2 دارای پنل های جداگانه قابل تنظیم برای چشم است و توانایی ارائه تجربه فوق العاده 2D و 3D را دارد.


بلندگوی بی سیم متحرک BOSE SOUNDLINKWIRELESS

قیمت: 19،013 روپیه


این مانند بلندگوهای معمولی بلوتوث نیست زیرا در یک مهمانی کوچک در خانه انرژی زیادی را صرف می کند. SoundLink نیازی به فاصله اضافی ندارد و می تواند در هر گوشه اتاق ، حتی روی یک میز کناری کوچک قرار گیرد. روکش متصل به پایه هنگام بسته شدن از آن محافظت می کند و هنگام پخش موسیقی به عنوان پایه پایه عمل می کند. فقط دستگاه را از طریق بلوتوث متصل کنید تا موسیقی پخش جریانی شود. باتری های قابل شارژ داخلی می توانند پنج ساعت خوب موسیقی پخش کنند. همچنین یک گزینه کمکی و صفحه باریک با نشانگرهای LED وجود دارد که وضعیت شارژ و اتصال را نشان می دهد.


کنترل از راه دور KREMOT برای چراغ ها

قیمت: 2800 روپیه به بعد


با وجود تمام وسایل فانتزی اطراف ، می توانید با نصب چراغ های کنترل از راه دور لذت خود را افزایش دهید. Kremot طیف گسترده ای از ماژول ها را ارائه می دهد که می توانند با اتصالات موجود بی نقص کار کنند. با جایگزینی پنل با ماژول جدید ، می توانید چراغ ها را از فاصله دور کنترل کنید.


SAMSUNG HT D5550

قیمت: 41،790 روپیه


ارائه صدای کامل پریمیوم 3D ، Samsung HT D5550 است. این آمپلی فایر Crystal Clear Amp است که در هنگام ارائه صدای اصلی ، اعوجاج های آزار دهنده را از طریق بازخورد چندگانه به حداقل می رساند. ساب ووفر رادیاتور که بدون سوراخ های دریچه هوا محصور شده است ، صداهای کم صدا تولید می کند و اعوجاج را کاهش می دهد. ویژگی یکپارچه Smart Smart محتوای آنلاین را به سیستم سرگرمی خانگی می آورد. HTS همچنین دارای یک شبکه بی سیم داخلی است که باعث از بین رفتن شلوغی سیم ها و کابل ها می شود.


بلکی

N SCREENCAST AV 4 آداپتور

قیمت: 18999 روپیه


از شلوغی سیمهای ناخواسته متصل به تلویزیون متنفر هستید؟ آداپتور بی سیم AV-to-TV Belkin ScreenCast AV4 را دریافت کنید. تجهیزات سینمای خانگی خود را به آداپتور متصل کنید و آنها را در هر کابینت در محدوده 30 متری از چشم دور نگه دارید. این آداپتور می تواند 4 دستگاه HDMI AV از جمله دستگاه پخش Blu-ray ، کنسول بازی و سایر دستگاه ها را به صورت بی سیم به هم متصل کند. می توان از وضوح تصویر 1080p کامل ، فیلم سه بعدی و صدای 5.1 کانال لذت برد. یک بلستر IR در آداپتور نصب شده است که به شما امکان می دهد از راه دور به آداپتور SceenCast جهت کنترل عملیات بروید.


BENQ GP 10

قیمت: 59،990 روپیه


بنکیو GP 10 قصد دارد تجربه صفحه نمایش بزرگ را به خانه شما بیاورد. پروژکتور LED فوق سبک دارای وزن 1.5 کیلوگرم و دارای یک لامپ روشن 550 لومن ANSI است. 30000 ساعت نور طرح LED ارائه می دهد. 3 بعدی آماده ، GP 10 همچنین دارای یک پخش کننده DVD قابل جدا شدن اختیاری ، اتصال چند رسانه ای HDMI ، پشتیبانی از چند فرمت USB ، اسلات کارت SD ، Wi-Fi و دو بلندگوی استریو داخلی 3W است.


بی سیم در حال رفتن

زمان آن فرا رسیده است که از شلوغی سیم ها عبور کرده و برای انتقال رسانه ها به دنیای بی سیم وارد شویم. نه ، ما فقط در مورد بلوتوث صحبت نمی کنیم ، فناوری های شگفت انگیز دیگری نیز وجود دارند که می توانند برای پخش بی سیم موسیقی ، عکس و فیلم از یک دستگاه به دستگاه دیگر استفاده شوند. این شامل تلویزیون های هوشمند ، سیستم های سینمای خانگی ، پخش کننده های DVD-Blu-ray و غیره است.


DLNA: Digital Living Network Alliance امروزه در اکثر ابزارها یافت می شود. این امکان را برای دو دستگاه با فناوری مشابه فراهم می کند تا محتوا را از طریق شبکه بی سیم یا بی سیم به اشتراک بگذارند. دستگاه بطور خودکار سایر دستگاههای DLNA قابل استفاده را پیدا می کند ، یا اگر در جایی که امکان اتصال بی سیم وجود ندارد ، در همان شبکه قرار دارد ، مثلاً Wi-Fi. بنابراین ، این امر امکان اشتراک در بین اتاقهای مختلف یک خانه را دارد.


Wi-Fi Direct: این یک فناوری در آینده است که امکان پخش بی سیم رسانه را فراهم می کند ، بدون اینکه به شبکه بی سیم بستگی داشته باشد. این بدان معناست که وقتی دو دستگاه Wi-Fi Direct با قابلیت فعال شدن به یکدیگر نزدیک می شوند ، آنها با یکدیگر جفت می شوند و یک اتصال مستقل ایجاد می کنند.


Airplay: فناوری انحصاری اپل دقیقاً مانند DLNA کار می کند ، اما می تواند برای اشتراک مطالب بین دستگاه های اپل مانند iPhone ، iPod ، iPad یا iTunes با تلویزیون HD و بلندگوها به کار رود. پس از اتصال دستگاه ها ، با ضربه زدن بر روی نماد AirPlay از فیلم ها ، Safari ، عکس ها و موسیقی و انتخاب دستگاه موجود بلافاصله کار شما انجام می شود.


All Share: این فناوری که در محصولات سامسونگ یافت می شود ، این امکان را به کاربران می دهد تا به صورت بی سیم بین بسیاری از دستگاه ها متصل شوند.

دسته ها :
شنبه سوم 8 1399

آیا اتاق نشیمن شما که همه برای GoT یا یکشنبه فوتبال جمع می شوند ، است؟ آیا تنظیمات سرگرمی در منزل توجه همه دوستان شما را جلب می کند؟ از فیلم گرفته تا موسیقی ، این دستگاه های لوکس و پیشرفته در واقع به شما امکان می دهند تا نهایت لذت را از شما ببرند.

11 دستگاه با تکنولوژی لوکس که برای تنظیمات سرگرمی در خانه خود نیاز دارید اسباب بازی های سرگرمی خانگی لوکس


 

ربه است.

دسته ها :
شنبه سوم 8 1399

Decor Home Decor از خواننده پشتیبانی می کند. وقتی از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است کمیسیون وابسته به دست آوریم. با این حال ، محتوای سرمقاله ما تحت تأثیر کمیسیون نیست. بیشتر بدانید.


لوسترهای بلوری که امروز می شناسید تاریخچه ای منحصر به فرد برای خود دارند. در قرن هفدهم ، آنها فقط به خوبی جا شمعی هایی بودند که از سقف آویزان بودند تا نور اتاق را تأمین کنند. اگرچه آنها ساده و ابتدایی به نظر می رسیدند ، اما در روز کار خوبی داشتند.


اما از زمانی که فناوری روشنایی آنقدر پیشرفت کرده است تغییر کرده است که دیگر بهترین لوسترهای بلوری برای نگه داشتن شمع نیستند. آنها انقلابی ایجاد کرده اند که به نورپردازی منحصر به فرد خانه شما تبدیل شده و حدود 360 درجه می درخشد و روشنایی خیره کننده ای را در فضای اتاق شما ایجاد می کند.


این نوع پیشرفت در فناوری روشنایی مارک های مختلفی را به بازار می آورد. به عنوان یک خریدار که برای انتخاب خود خراب شده است ، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید ، تنها مشکل این است که نمی دانید کدام یک را با خود به خانه بیاورید.


بنابراین ، در این مقاله شما را با برخی از لوسترهای دارای رتبه بالا آشنا می کنیم تا به شما در انتخاب صحیح کمک کنیم.


فهرست مطالب را نشان می دهد

بهترین لوسترهای بلورین امسال کدامند؟

وقت کافی برای خواندن ندارید؟ لوسترهای بلوری مناسب خود را از این لیست تصمیم گیری خرید سریع انتخاب کنید:


برترین انتخاب ما: لوستر مدرن Hile Lighting KU300074

فولاد ضد زنگ: Hsyile KU300114 مدرن چراغ سقفی ساده کریستال مربع

مقرون به صرفه: چراغ لوستر مینی کریستال Flushmount 3 چراغ

طراحی ظریف: لوستر شیشه ای کریستال Saint Mossi K9

مواد با دوام: لوستر کریستال مدرن LightInTheBox

نصب آسان: لوسترهای کریستال ZEEFO لوسترهای مدرن کریستال

سازگار با لامپ های مختلف: لوسترهای کریستالی CRYSTOP Rectangle

بهترین ارزش برای پول: کریستال مینی لوستر روشنایی 1 لوستر سبک کروم

 


1. لوستر مدرن Hile Lighting KU300074

Hile Lighting KU300074 لوستر مدرن چراغ سقفی آویز کریستال لوستر H9.84


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

لوستر Hile Lighting KU300074 ممکن است کوچک باشد ، اما زیبایی که به دکوراسیون منزل شما می بخشد بی عیب و نقص است. این یک گزینه بودجه است. بنابراین ، اگر بودجه کافی دارید و واقعاً باید یک لوستر به فضای خود اضافه کنید ، این گزینه خوبی است.


با ابعاد 8.7 در 8.7 در 9.7 اینچ ، انتخاب مناسبی برای اتاق های کوچک است. با وزن فقط 3.2 پوند ، قرار دادن این در جای واقعی خیلی طول نمی کشد. شما می توانید یک برق را استخدام کنید تا آن را برای شما نصب کند یا خودتان می توانید آن را نصب کنید.


شاید یکی از قابل توجه ترین ویژگی های این لوستر استفاده از یک لامپ باشد. این به خودی خود یک نقطه فروش نیست ، اما با این وجود واحد را برجسته می کند. این فقط با یک لامپ پایه E12 کار می کند ، که بیش از 100 وات مصرف نمی کند.


به خاطر داشته باشید که این مدل Hile Lighting با لامپ های اندازه کامل سازگار نیست ، بنابراین انعطاف پذیری استفاده از هر ساخت دیگر ، به غیر از یک لامپ پایه لوستر ، به سادگی وجود ندارد.


طرفداران

پایه از فلز ساخته شده است تا عملکرد جامد داشته باشد.

بسیار روشن ، به اندازه کافی مناسب برای اتاق های کوچکتر.

کاملاً سبک است.

ارزان است ، گزینه خوبی برای شخصی با بودجه محدود است.

منفی ها

برای اتاقهای بزرگ مناسب نیست.

روی پنکه سقفی قابل نصب نیست.

حکم


شما این لوستر را دوست خواهید داشت زیرا می توانید آن را در هرجایی که بخواهید جا دهید. از بالکن و راهرویی در داخل خانه گرفته تا راه پله ها و راهروها ، هیچ محدودیتی برای مکان تهیه این مکان وجود ندارد.


 


2. Hsyile KU300114 مدرن چراغ سقفی ساده کریستال مربع

Hsyile KU300114 چراغ سقفی مدرن مدرن چراغ کریستال چراغ راهرو چراغ راهرو چراغ راهرو ، 1 نور


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

Hsyile ترکیبی از سادگی در طراحی و زیبایی نور روشن در یک چراغ سقفی مدرن است که به زیبایی شما زیبایی می بخشد.


گلوله های کریستال براق این لوستر را براق می کند ، که البته به دکوراسیون اتاق نشیمن ، غذاخوری یا اتاق خواب شما می افزاید. بخشی که گلوله های کریستال را نگه می دارد از نقره ساخته شده است ، بنابراین آنها عملاً گلوله های بلوری را برای همیشه در موقعیت خود نگه می دارند.


برای تهیه این لامپ برای روشنایی اتاق به شش لامپ نیاز خواهید داشت. قبل از خرید لامپ برای این واحد ، حتماً دو مورد را بررسی کنید. اول ، لامپ انتخابی شما باید پایه E داشته باشد ، هر نوع لامپ دیگری با این لوستر کار نمی کند. دوم ، مطمئن شوید که هر کدام یک لامپ 40 واتی هستند زیرا آخرین کاری که می خواهید انجام دهید خراب کردن قبض برق شما است.


چراغ سقفی مدرن Hsyile KU300114 به خودی خود بزرگ نیست و طول آن 9.84 اینچ ، عرض 9.84 اینچ و ارتفاع 11.81 اینچ است. بر اساس این طراحی ، می توانید انتظار داشته باشید که این مورد فقط در اتاق های کوچک به خوبی کار کند. ازمایش ، استفاده از این اتاق را در یک اتاق 5 ، 6 ، 7 یا 8 متر مربعی توصیه می کنیم.


طرفداران

این از فولاد ضد زنگ کریستال ساخته شده است ، بنابراین باید برای مدت طولانی دوام داشته باشد.

نور کافی برای یک اتاق 5 تا 8 متر مربعی را فراهم می کند.

این بیانی زیبایی به دکوراسیون شما می بخشد.

منفی ها

اگر می خواهید یک اتاق بزرگتر روشن کنید باید تعدادی از اینها را بخرید.

حکم


این یک جایگزین مناسب برای روشنایی اتاق نشیمن شما است ، یک جایگزین مناسب برای لامپ های معمولی برای دیواره شما یا می توانید آن را روی سقف اتاق خواب خود نصب کنید و در زیر نور بی نظیر اوقات خوبی را سپری کنید.


 


3. لامپ لوستر مینی کریستال Flushmount 3 چراغ

3 چراغ مینی کریستال Flushmount لوستر ثابت , Hong-in Crystal سقف لامپ ، H10.4


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

اگر مدت طولانی است که از لامپهای فلورسنت معمولی استفاده می کنید و احساس می کنید به یک نسخه ارتقا یافته نیاز دارید ، ممکن است بخواهید یک لوستر بلوری را در نظر بگیرید و 3 Light Mini Crystal Flushmount Fixture می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.


اکنون ، جایی که می توانید این لوستر بلوری را داشته باشید محدودیتی ندارد. می توانید آن را در اتاق نشیمن خود درست کنید ، آن را روی سقف آشپزخانه خود نصب کنید ، آن را در راهرو خود آویزان کنید یا در اتاق خواب خود نصب کنید. این می تواند به شما احساس لوکسی بدهد.


این لوستر مقرون به صرفه است ، بنابراین اگر بودجه خوبی داشته باشید مناسب شما خواهد بود. در واقع ، هزینه آن چند دلار کمتر از لامپ سقفی مدرن Hsyile KU300114 است. بنابراین ، اگر بخواهید این را بخرید ، دو دلار پس انداز خواهید کرد.


قطر این محصول 9.8 اینچ و ارتفاع آن 10.4 اینچ است. برخلاف گزینه هایی که در بالا بررسی کردیم ، این یکی می تواند اتاقی بین 5 تا 10 متر مربع را روشن کند. به همین ترتیب ، گزینه مناسبی برای اتاق های کوچک و همچنین متوسط ​​است.


طرفداران

واحد به مونتاژ جزئی احتیاج دارد که انجام آن کار سختی نیست.

می توانید از این کریستال برای تأمین نور در هر جای خانه خود استفاده کنید.

این یک لوستر ارزان قیمت و در عین حال روشن است.

لامپ ها مصرف زیادی ندارند.

منفی ها

باید لامپ ها را جداگانه خریداری کنید.

ممکن است برای اتاقهای بزرگتر مناسب نباشد.

حکم


این دستگاه برای ماندگاری طراحی و ساخته شده است تا پس از نصب در موقعیت طولانی قرار بگیرد ، مطمئناً می تواند تجربه جدیدی در خانه به شما بدهد.


 


4. لوستر شیشه ای کریستال Saint Mossi K9

نورپردازی سقف آویز لوستر شیشه ای کریستال مدرن مدرن مدرن معاصر Saint Mossi - 5 چراغ


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

نوع طراحی لوستر شیشه ای کریستال Saint Mossi K9 ما را به تاریخ بازمی گرداند. ساختار روشنایی شمعی مانند چیزی است که در دهه 90 مشاهده می کنید. فقط این بار از یک لامپ کم مصرف برای روشنایی اتاق خود استفاده خواهید کرد. کنار هم گذاشتن قطعات نسیم است و نصب آن روی سقف شما فقط مدت زمان کمی طول می کشد.


برای اینکه بتواند به خوبی کار کند به 5 لامپ نیاز دارید. به محض قرارگیری ، واحد می تواند اتاق شما را روشن کند و از آنچه که لامپ LED معمولی شما دارد ، جلوه ای شاداب به شما بدهد. و اگر این به اندازه کافی خوب به نظر نرسد ، این واقعیت که لامپ ها از انرژی زیادی استفاده نمی کنند قطعاً این کار را خواهد کرد.


با لوستر شیشه ای کریستال Saint Mossi K9 ، شما کنترل کامل روشن بودن لامپ ها را دارید. چه به لامپ هایی کاملاً روشن یا تا حدی کم نور نیاز دارید ، فقط از کلید مناسب استفاده کنید تا روشنایی را مطابق سلیقه خود تنظیم کنید.


طرفداران

می توانید از این مکان در هر مکانی که دوست دارید ، اتاق خواب ، اتاق غذاخوری یا اتاق نشیمن استفاده کنید.

طرح شمع مانند باعث برجسته شدن این واحد می شود.

به راحتی می توانید روشنایی را کنترل کنید.

منفی ها

تا حدودی گران است.

حکم


ترکیبی از قطرات کریستال K9 و یک شیشه شیشه ای مفهوم روشنی از طراحی مدرن را ارائه می دهد. این را به منحنی شمع مانند اضافه کنید و درخشش خرج یک لوستر خوش ساخت را بدست آورید. و اتفاقاً اینها 100٪ کریستال واقعی هستند. بنابراین ، شما فقط یک اسم نمی گیرید ، زیرا شما یک کالای گران قیمت را با تضمین طولانی مدت به خانه می برید.


 


5. لوستر کریستال مدرن LightInTheBox

لوستر کریستال مدرن LightInTheBox با 6 چراغ ، چراغ سقفی مدرن آویز برای اتاق خواب ، اتاق نشیمن ورودی اتاق راهرو


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

لوستر کریستال مدرن LightInTheBox چیزی معمولی نیست ، بلکه ترکیبی دقیق از سخت کوشی و خلاقیت است.


این برچسب "معاصر" را از همان زمانی که مورد توجه مردم قرار گرفت ، کسب کرد و هنوز مدرنیته خود را نسبت به رقبا از دست نداده است. و اگر از ما س askال کنید ، ما کاملاً اعتقاد داریم که این می تواند گزینه مناسبی برای اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، راهرو یا اتاق غذاخوری شما باشد.


زیبایی و شفافیت این لوستر از گلوله های کریستالی حاصل می شود. اگر خوب دقت کنید ، می بینید که توپ ها محکم به فلز نقره ای متصل می شوند. از آنجا که آنها در موقعیت خود قرار می گیرند و پیچیده به نظر می رسند ، دقیقاً مانند تصاویر ، آنچه در اینجا می گیرید محصولی است که برای ماندگاری طراحی شده است.


از تجربه ، این چیز با شش لامپ به خوبی کار می کند. هر لامپ با درجه بندی E12 یا E14 باید خوب کار کند. پس از نصب ، می توانید انتظار داشته باشید که این لوستر نور کافی به اتاق شما بدهد. از آنجا که لامپ ها فقط با 40 وات کار می کنند ، هرگز نگران به خطر انداختن قبض برق خود نباشید.


طرفداران

این انرژی زیادی مصرف نمی کند.

از مواد بادوام ساخته شده است.

برای دکوراسیون اتاق ناهار خوری و نشیمن مناسب است.

پس از نصب ، در موقعیت خود باقی می ماند.

منفی ها

مجبورید لامپ ها را جداگانه خریداری کنید.

مونتاژ به مقدار قابل توجهی زمان و تلاش نیاز دارد.

این یکی از گرانترین گزینه ها در بازار است.

حکم


آنچه که ما هر وقت به این منبع روشنایی نگاه می کنیم ترکیبی واقعی از طراحی داخلی و مدرن است. و اگر چیزی وجود دارد ، ارزش تبلیغات تبلیغاتی و قیمت آن را دارد.


 


6. ZEEFO Crystal Chan delier، Crystal لوسترهای مدرن

لوستر کریستال ZEEFO ، لامپهای مدرن کریستال لامپ چراغ ، 3 چراغ ، چراغ سقفی فلاش مونتاژ 11.8 اینچ قطر برای راهرو ، اتاق خواب ، اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، اتاق ناهار خوری (نقره ای)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

اگر مورد مطمئنی در مورد لوستر کریستال ZEEFO وجود دارد ، این است که می تواند به دکوراسیون اتاق موجود شما افزوده و ترکیب شود.


این محصول کاملا ارزان است ، تقریباً 12 برابر ارزان تر از لوستر کریستال LightInTheBox مدرن است و هنوز هم به شما روشنایی همه جانبه ای می بخشد که باعث روشن شدن و روشنایی اتاق شما می شود. بنابراین ، اگر بودجه کافی دارید و واقعاً لوستر بلوری می خواهید ، این بهترین انتخاب برای شماست.


عرض این واحد 11.8 اینچ و ارتفاع 11 اینچ است و می تواند اتاقی به بزرگی 8 تا 10 متر مربع را روشن کند. این مساحت کاملاً بزرگی است ، به این معنی که این محصول می تواند اتاق های کوچک و متوسط ​​را به خوبی روشن کند. می توانید آن را در یک اتاق بزرگتر نصب کنید ، اما احتمالاً برای روشن شدن خوب تلاش خواهد کرد.


شما به 3 لامپ ، هر کدام با پایه G9 و 40 وات قدرت نیاز خواهید داشت تا بیشترین بهره را از این طریق ببرید. شما می توانید یک لامپ سفید یا گرم سفید را انتخاب کنید. این فقط با یک خروجی 120 ولت کار می کند ، بنابراین اگر در منطقه ای با استاندارد 240 ولت زندگی می کنید به یک مبدل نیاز خواهید داشت.


طرفداران

همراه با یک کتابچه راهنمای دستورالعمل.

نصب آسان.

دو سال ضمانت محدود.

منفی ها

ممکن است اتاق های بزرگ را به خوبی روشن نکند.

حکم


ما این لوستر کریستالی را دوست داریم و به شما توصیه می کنیم زیرا می توانید آن را در هرجایی که دوست دارید قرار دهید. اگر آن را در اتاق خواب خود ترجیح می دهید ، تناسب بسیار خوبی خواهد داشت. اگر آن را در اتاق غذاخوری خود بخواهید ، با دکوراسیون مطابقت دارد. و اگر ترجیح می دهید آن را در اتاق نشیمن داشته باشید ، بیانیه صندلی موجود شما را هماهنگ می کند.


 


7. اتاق ناهار خوری مدرن لوسترهای کریستالی مستطیل CRYSTOP

لوسترهای کریستالی مستطیل CRYSTOP اتاق ناهار خوری چراغ های سقفی مدرن چراغ های آویز آویز اتاق نشیمن اتاق نشیمن لامپ زیبا جلد کروم پایان L31.5 "x W9.8" x H8.9 "


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

اولین و احتمالاً مهمترین نکته در مورد لوستر کریستال CRYSTOP Rectangle این است که بدانید کجا می توانید آن را نصب کنید. و خبر خوب این است که هیچ محدودیتی وجود ندارد.


آیا بار دارید ، رستوران دارید یا تجارت دیگری دارید؟ مشکلی نیست ، آن را در سقف بلند آویزان کنید و به مشتریان خود اجازه دهید از روشنایی شبانه لذت ببرند. و اگر فقط برای مصارف خانگی به آن نیاز دارید ، در صورت تمایل آن را در اتاق ناهارخوری ، اتاق نشیمن ، راهرو یا اتاق خواب خود نصب کنید.


یکی از مواردی که ما در مورد این لوستر دوست داریم ، این است که چقدر همه کاره است.


اول ، این یک زنجیره طولانی دارد ، حدود 47.24 اینچ. تنظیم این زنجیره آسان است ، به این معنی که می توانید این لوستر بلوری را همانطور که می خواهید در سقف خود بالا یا پایین داشته باشید. در واقع هیچ توصیه مشخصی برای ارتفاع وجود ندارد ، تصمیم شما کاملاً به خود شما بستگی دارد.


دوم ، انعطاف پذیری لامپ همچنین به شما آزادی انتخاب نوع لامپ مورد استفاده را می دهد. از یک طرف می توانید از 5 لامپ E12 با حداکثر 40 وات استفاده کنید. از طرف دیگر می توانید از انواع دیگر لامپ ها نیز استفاده کنید. در واقع این لوستر با لامپ های هالوژن ، LED و کم مصرف سازگار است. این نوع تطبیق پذیری را با واحدهای دیگر ندارید.


طرفداران

می توانید از آن برای روشنایی منزل یا محل کار خود استفاده کنید.

تنظیم زنجیر بلند آسان است.

با انواع مختلف لامپ سازگار است.

در روشنایی اتاق ها موثر است.

برای صرفه جویی در هزینه های برق خود می توانید از لامپ های کم مصرف استفاده کنید.

منفی ها

خیلی گرون

جمع شدن زمان می برد.

حکم


از نظر ما ، لوستر کریستال مستطیل CRYSTOP یکی از زیباترین چراغ های روشنایی است که در آنجا وجود دارد. این لامپ محکم با روکش کروم صیقلی که برای تکمیل زیبایی خانه شما طراحی شده است ، می تواند جذابیت زیبایی واقعی به دکوراسیون موجود شما ببخشد.


 


8. روشنایی لوستر کریستال مینی 1 لوستر سبک کروم

روشنایی لوستر کریستال مینی 1 لوستر سبک کروم چراغ سقفی آهنی 17011


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

لالولا ممکن است دقیقاً یکی از تخصص های محبوب در زمینه نورپردازی نباشد ، اما این مارک تجاری یک لامپ لوستر Crystal Mini برای شما به ارمغان می آورد که عملکرد آن در حد استاندارد است.


این نور کم است. نه اینکه بخواهید پس از استفاده آن را حذف و ذخیره کنید ، اگر چیزی جمع و جور را ترجیح می دهید برای شما خوب است. این همچنین سبک است ، فقط 4.5 پوند است ، شما برای نصب این مشکل ندارید ، اما برای رفع صحیح آن باید کمی صبر داشته باشید.


این لوستر بلوری گزینه خوبی برای فضاهای کوچک ، معمولاً بین 60 تا 120 فوت مربع است. اگر به آن فکر می کنید ، یک اتاق خواب کمد ، یک آشپزخانه ، یک اتاق خواب نزدیک و یک مهد کودک اغلب زیاد بزرگ نیست. این نورپردازی می تواند در چنین اتاق هایی جای گیرد و نور کافی را تأمین کند.


این نورپردازی دارای زنجیره ای فلزی 39.5 اینچی است و دقیقاً مانند لوسترهای کریستالی CRYSTOP Rectangle ، ارتفاع آن نیز به راحتی قابل تنظیم است. بنابراین ، باید برای سقف های بلند و همچنین پایین کار خوبی داشته باشد. با یک لامپ E26 100 وات کار می کند.


طرفداران

این یک منبع نور مناسب برای اتاق های کوچک است.

همراه با راهنمای نصب و نصب.

مقرون به صرفه است ، بعید است e لوسترهای کریستالی مستطیل CRYSTOP.

به راحتی می توانید ارتفاع این واحد را تنظیم کنید.

منفی ها

با انواع مختلف لامپ سازگار نیست.

کنار هم قرار دادن همه چیز ممکن است کمی بیشتر طول بکشد.

حکم


از ترکیبی از کروم سبک و آهن ساخته شده است. که ماندگاری را انعکاس می دهد. پس از نصب ، قبل از خارش برای ارتقا ، مدتی طول خواهد کشید ، چه رسد به جایگزینی.


 


9. سقف LED مدرن کریستال MEEROSEE MD8825-8642MNCW

MEEROSEE MD8825-8642MNCW کریستال مدرن چراغ سقفی چراغ آویز اتاق ناهار خوری معاصر قابل تنظیم کابل فولاد ضد زنگ 4 حلقه لوستر ، سفید خنک


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

MEEROSE طراحی این لوستر را درست انجام داده است. با بازی خوب توسط این کتاب ، مارک تجاری توانسته است یک لوستر کریستال مدرن به ارزش مصرفی خود به مشتریان خود ارائه دهد.


لوستر کریستال مدرن MEEROSE دارای 4 حلقه است که هر کدام دارای اندازه منحصر به فرد خود هستند. قطر کوچکترین حلقه 7.8 اینچ و قطر بزرگترین حلقه 31.5 اینچ است.


به دلیل تغییر قطر ، این لوستر می تواند تقریباً در هر جایی قرار گیرد. می توانید آن را در اتاق ناهار خوری ، راهرو ، اتاق بچه ها ، اتاق خواب یا اتاق نشیمن خود درست کنید. اگر در آپارتمان طبقه ای زندگی می کنید حتی می توانید از آن برای روشن کردن راه پله خود استفاده کنید.


یکی از بهترین چیزهای این واحد که در واقع نقطه ضعف لوسترهای دیگر است ، همراه بودن آن با لامپ است. این چیز خوبی است زیرا مجبور نیستید پول بیشتری برای لامپ هزینه کنید. لامپ موجود حداکثر 74 وات است.


طرفداران

6 ماه گارانتی قطعات.

پشتیبانی 24/7 مشتری

منفی ها

نمی توانید چراغ ها را کم کنید.

حکم


ترکیبی از طراحی و زیبایی در نسبت مناسب و تثبیت انتهای سست به بهترین وجهی ، لوسترهای کریستال مدرن MEEROSE قطعاً خانه شما را زیبا جلوه می دهند.


 


10. لوستر کریستال کوچک سبک کولی رنگ 4

لوستر کریستال کوچک سبک کولی رنگ 4 سبک برای H 17.5


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

آیا احساس می کنید زمان آن است که سیستم روشنایی منزل خود را به روز کنید؟ اگر این چیزی است که به آن فکر کرده اید یا همیشه می خواستید آن را انجام دهید ، باید نصب لوستر Color Gypsy Original را در نظر بگیرید.


این یکی تقریباً برای هر اتاق مناسب است. می توانید آن را در اتاق خواب ، حمام ، اتاق دختران ، مهد کودک ، اتاق کودک یا آشپزخانه خود داشته باشید. و اگر در فعالیت های ویژه مانند روشنایی چادر ، تزیین پذیرایی عروسی یا رویدادهای مهمانی فعالیت می کنید ، احتمالاً می توانید از این موارد استفاده کنید.


این لوستر با بلورهای شیشه ای طراحی نشده است ، بلکه از بلورهای پلی کربنات ساخته شده است. از آنجا که کریستال ها قوی هستند ، می توانید انتظار داشته باشید که این واحد برای مدت زمان طولانی کار کند.


برای استفاده از این لوستر به 4 لامپ E12 نیاز خواهید داشت. هر لامپ نباید بیش از 40 وات باشد.


این واحد کاملاً انعطاف پذیر است ، حداقل شما می توانید به راحتی ارتفاع زنجیر آویز را تا 24 اینچ تنظیم کنید.


طرفداران

سبک است

تنظیم ارتفاع آسان است.

منفی ها

شما باید لامپ ها را جداگانه خریداری کنید.

حکم


صادقانه بگویم ، این لوستر زیبا به نظر می رسد ، یک بیان تصویری واقعی به دکوراسیون موجود شما اضافه می کند.


 


11. لوستر کریستال House Surpars

لوستر کریستال سورپارس هاوس ، 3 چراغ ، 11


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

اگر یک لوستر کریستالی فوق العاده ارزان قیمت پیدا کردید ، اگر به دنبال یک لوستر بودید آن را ترک می کردید؟ نه ، شما نمی کنید Surpars House یکی از مدل هایی است که می تواند بدون شکسته شدن بانک به دکوراسیون موجود شما بیفزاید.


اندازه مهم است و این بدان معنی است که بعد این واحد چیزی است که شما باید بررسی کنید. برای بیان این نکته ، ابعاد عرض 11 اینچ و ارتفاع 10 اینچ چندان بد نیست. این را به 3 لامپ روشن اضافه کنید و آنچه به دست می آورید یک لوستر کریستالی با کیفیت بالا است که به راحتی می تواند هر اتاقی را به اندازه 8 تا 10 متر مربع روشن کند.


طرفداران

این یک واحد مقرون به صرفه مناسب برای بودجه مناسب است.

این می تواند یک منطقه بزرگ را روشن کند.

نصب و نصب آن آسان است.

منفی ها

شما باید لامپ ها را جداگانه خریداری کنید.

حکم


اگر می خواهید مقداری نور خیره کننده از گلوله های کریستال به اتاق خود اضافه کنید ، این بهترین واحد برای خرید است.


 


12. لوستر Saint Mossi لوستر مدرن K9 Crystal Raindrop

Saint Mossi Modern K9 Crystal Spiral Spiral Raindrop Lighter Lighting Flush Mount LED سقف چراغ آویز چراغ آویز برای اتاق ناهار خوری حمام اتاق خواب اتاق نشیمن 5GU10 لامپ مورد نیاز H39


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

این یکی از بهترین لوسترهای بلوری امروزه در بازار است. این گزینه خوبی برای کسی است که بودجه کمی دارد و لوستر مانند CRYSTOP Rectangle Crystal لوستر را بسیار گران می داند.


حداقل این که بگویید این لوستر زیبا به نظر می رسد. در واقع ، سبک قطره باران می تواند بیانیه ای واقعی به طراحی داخلی موجود اضافه کند و باعث شود خانه شما همیشه عالی باشد.


طرفداران

تنظیم این مورد بسیار آسان است.

5 لامپ را روشن می کند.

منفی ها

لامپ شامل نمی شود.

حکم


لامپ وجود ندارد ، اما کیفیت محصول قطعاً در حد استاندارد است. تا زمانی که لامپ های توصیه شده را بخرید و این واحد را به درستی نصب کنید ، باید اتاق شما را برای مدت طولانی روشن کند.


 


راهنمای خرید

کریستا زیاد است لوسترهای موجود در بازار امروز ، در بیشتر موارد ، شما گزینه هایی در اختیار دارید. اما چگونه اطمینان حاصل می کنید که انتخاب درستی انجام داده اید؟ در اینجا چند مورد برای بررسی وجود دارد.


سبک


یکی از بهترین موارد در مورد لوسترهای کریستالی این است که به سبک های مختلفی ارائه می شوند. این بدان معناست که شما به همان تعداد گزینه برای انتخاب دارید. سبکی که انتخاب می کنید به اولویت شخصی شما برمی گردد.


اندازه


همچنین می خواهید قبل از خرید به اندازه لوستر نگاه کنید. این مهم به چند دلیل مهم است. اول ، اندازه به شما کمک می کند تعداد لوسترهایی را که می توانید در یک اتاق نصب کنید تعیین کنید. دوم ، به شما کمک می کند تا اندازه اتاق را از نظر روشنایی تعیین کنید. سوم ، به شما کمک می کند تا بودجه خود را تعیین کنید.


کیفیت طراحی


آخرین اشتباهی که می خواهید مرتکب شوید انتخاب لوستر کریستالی است که فقط برای چند هفته کار می کند و پس از آن سفت می شود. بنابراین ، مطمئن شوید که قبل از خرید نهایی کیفیت مواد استفاده شده را بررسی کرده اید.


یک لوستر ساخته شده از مواد با کیفیت بالا برای مدت زمان طولانی دوام خواهد آورد و احتمالاً تنها زمانی که برای جایگزینی نیاز به تعویض آن دارید می توانید آن را بخرید.


کیفیت نور


کیفیت نور عامل مهم دیگری است که باید قبل از خرید لوستر مورد بررسی قرار گیرد. تعداد لامپ هایی را که یک لوستر می تواند نگه دارد بررسی کنید ، سپس به تعداد وات توصیه شده نگاه کنید. حرکت کنید تا قدرت روشنایی را بررسی کنید. اگر لامپ هایی پیدا کردید که نور زیادی در وات کم تولید می کنند ، به شرطی که دارای درجه بندی پیشنهادی متناسب با لوستر مورد نظر باشند ، آنها را بخرید.


 


سوالات متداول (سQالات متداول)

آیا پاک کردن لوسترهای بلوری سخت است؟


تمیز کردن لوسترهای کریستالی بسیار آسان است. تمام کاری که شما باید انجام دهید مخلوط کردن 50٪ از متیلات روح با 50٪ آب است. یک پارچه تمیز را درون مخلوط قرار داده و سپس با استفاده از پارچه ، هوسران را پاک کنید.


چگونه می توانم لوستر را بر روی سقف خود ثابت کنم؟


اگر می دانید چگونه با برق کنار بیایید می توانید این کار را خودتان انجام دهید ، اما این کار ایمن نیست. بهترین کار این است که یک برقکار واجد شرایط حاضر شود و کار را برای شما انجام دهد.


از چه لامپ هایی استفاده کنم؟


ما توصیه می کنیم از لامپ های بالاتر از 60 وات استفاده نکنید. لامپ های 25 و 40 واتی همیشه گزینه خوبی هستند و به راحتی در دسترس هستند.

دسته ها :
جمعه هجدهم 7 1399

Decor Home Decor از خواننده پشتیبانی می کند. وقتی از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است کمیسیون وابسته به دست آوریم. با این حال ، محتوای سرمقاله ما تحت تأثیر کمیسیون نیست. بیشتر بدانید.


Philips Hue یک فناوری است که نشان می دهد چگونه برنامه های مدرن می توانند زندگی روزمره ما را تحت تأثیر قرار دهند. این یک برنامه کاربردی است که می تواند با استفاده از یک شبکه بی سیم کنترل تمام نورهای اطراف شما را کنترل کند. با این حال ، این یک شرط دارد ، نور باید با برنامه سازگار باشد. خوب ، این همان چیزی است که ما در اینجا بررسی می کنیم - بهترین لامپ برای رنگ فیلیپس ، که به شما امکان کنترل هوشمندانه آنها را می دهد. می توانید چراغ ها را از تلفن هوشمند خود تنظیم کرده و تایمرها را تنظیم کنید. این برنامه همچنین امکان کنترل صدا را فراهم می کند و به شما امکان می دهد با کاهش دما از نور روز تقلید کنید.


ما انواع لامپ ها را با طرح ها و ساختارهای مختلف بررسی کرده ایم. کارشناسان ما مشخصات فنی و همچنین محدودیت ها را در نظر گرفته اند. بررسی کیفیت اصلی به اندازه بررسی ضمانت نامه مهم بود و سازگاری چیزی بود که نمی توانیم از آن چشم پوشی کنیم. به طور کلی ، ما تقریباً همه مواردی را که باید در مورد یکی از بهترین لامپ ها برای Philips Hue شناخته شود ، پوشش داده ایم.


پیش نمایش محصول

چراغ سقفی LED LED Philips Hue Beyond Dimmable (سفید با الکسا Apple Homekit کار می کند ، و ... چراغ سقفی LED LED Philips Hue Beyond Dimmable) (سفید با الکسا Apple Homekit کار می کند ، و ... مشاهده در آمازون

فیلیپس Hue Beyond Dimmable LED White Table Table (نیاز به Hue Hub دارد ، با آمازون کار می کند الکسا ، ... Philips Hue Beyond Dimmable LED White Table Table (نیاز به Hue Hub دارد ، با Amazon کار می کند ... مشاهده در آمازون

فیلیپس Hue Go سفید و رنگی قابل حمل Dimmable چراغ میز لامپ میز هوشمند (نیاز به Hue Hub ، کار می کند ... Philips Hue Go سفید و رنگی قابل حمل Dimmable LED لامپ میز لامپ هوشمند (نیاز به Hue Hub ، ... مشاهده در آمازون

لامپ میز هوشمند LED Philips Hue Bloom Dimmable (نیاز به Hue Hub دارد ، با آمازون الکسا ، اپل کار می کند ... Philips Hue Bloom Dimmable LED Table Lamp (نیاز به Hue Hub دارد ، با Amazon کار می کند Alexa ، Apple ... مشاهده در آمازون

Philips Hue White Ambiance LED Dimmable Smart Flushmount (نیاز به Hue Hub دارد ، با این نسخهها کار می کند ... Philips Hue White Ambiance Being Dimmable LED Smart Flushmount (نیاز به Hue Hub ، کار با ... مشاهده در آمازون

فیلیپس Hue 464487 Hue Wellness Dimmable LED Lamp Table Smart سازگار با آمازون الکسا ، اپل ... Philips Hue 464487 Hue Wellness Dimmable LED Lamp Table Smart سازگار با Amazon Amazon، Apple ... مشاهده در آمازون

چراغ میز LED هوشمند Philips Hue White Ambiance Wellner Dimmable LED (با الکسا Apple HomeKit و ... چراغ میز هوشمند LED Philips Hue White Ambiance Wellner Dimmable LED (کار با Alexa Apple HomeKit ... مشاهده در آمازون

فیلیپس Hue Econic فضای باز و سفید و رنگ چراغ دیواری و سقفی (Hue Hub مورد نیاز است ، با این نسخهها کار می شود ... فیلیپس Hue Econic فضای باز و سفید & رنگ چراغ دیواری و سقفی (Hue Hub مورد نیاز است ، کار می کند ... مشاهده در آمازون

فیلیپس 7146060PH Hue Go قابل حمل Dimmable LED Light Table Table (سازگار با آمازون Alexa ... Philips 7146060PH Hue Go Portable Dimmable LED Light Light Table Table (سازگار با Amazon ... مشاهده در آمازون)

فیلیپس 797977 Hue Bloom Dimmable LED Table Table Lamps - با الکسا Apple HomeKit کار می کند و گوگل ... Philips 797977 Hue Bloom Dimmable LED Table Table - با این نسخهها کار با Alexa Apple HomeKit و ... مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-08 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


فهرست مطالب را نشان می دهد

11 بهترین چراغ برای بررسیهای فیلیپس رنگ

با عجله؟ بهترین لامپ های خود را از این لیست تصمیم گیری سریع خرید انتخاب کنید:


برترین انتخاب ما: Philips Hue Beyond Dimmable LED

ایده آل برای قابلیت حمل: Philips Hue Go سفید و رنگی قابل حمل است

برای کنترل چندگانه: لامپ میز فیلیپس رنگ بلوم

سایه های مختلف: Philips Hue White Ambiance Flushmount

بهترین حالت برای فضای باز: چراغ دیواری و سقفی سفید و رنگی Philips Hue Econic Outdoor

همگام سازی با همه دستیارهای صوتی: Philips Hue White Ambiance Wellner

راه اندازی آسان: Philips Hue Beyond Smart سقف چراغ

بهترین ارزش پول: فیلیپس 7146060PH Hue Go

متخصصان تیم ما زمان زیادی را برای شناخت Philips Hue صرف کردند و بهترین چراغ هایی را یافتند که می تواند با این فناوری کار کند. ما همچنین بررسی های خریدار را در نظر گرفته ایم و در آخر ، در مورد عواملی که باید هنگام خرید لامپ هوشمند بررسی کنید صحبت خواهیم کرد. به طور کلی ، راهنمای این است که به شما در مورد ویژگی های جدیدی که می توانید در زندگی خود بگنجانید و آن را هوشمند می کند ، مطلع شوید.


1. Philips Hue Beyond Dimmable LED سقف هوشمند

چراغ سقفی هوشمند LED Philips Hue Beyond Dimmable (سفید با الکسا اپل Homekit و دستیار Google کار می کند)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa ، Apple HomeKit


چراغ سقفی هوشمند Hue روی سقف نشسته و از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار است به طوری که "بهترین لامپ از جایزه برنامه Hue" را از آن خود کرده است. دلیل آن را می فهمیم ، پس از مطالعه کامل بررسی ، شما نیز چنین خواهید کرد.


چراغ هوشمند با طراحی ساده و سرراست خود مانند لامپ هوشمند به نظر نمی رسد. به همین دلیل ، تقریباً در هر جایی متناسب است . اگر Hue Bridge و Hue App دارید ، پس می توانید بر ویژگی های بی پایان آن کنترل داشته باشید. تغییر رنگ بر اساس تقاضا و کنترل صدا برخی از گزینه های قابل ذکر است.


اگر آن را با الکسا یا هر دستیار صوتی دیگری متصل کنید ، قدرت تغذیه ، تغییر رنگ ، تغییر روشنایی ، تنظیم زمان سنج ، تنظیم برنامه های روزانه با توجه به فعالیت های روزمره و موارد دیگر را خواهید داشت. برای ایجاد یک فضای جذاب و شخصی تر ، می توانید هنگام گوش دادن به موسیقی یا تماشای یک فیلم ترسناک ، نور را همگام سازی کنید.


Smart Light تقریباً با تمام لوازم جانبی Hue از جمله Hue Dimmer Switch ، Hue Motion Sensor و Hue Tap سازگار است. با افزودن هر یک از لوازم جانبی ، می توانید از ویژگی های بیشتر و کنترل بیشتر بر روی نور لذت ببرید.


گارانتی: 2 سال


مزایای

از میلیون ها رنگ پشتیبانی می کند.

سازگار با تمام لوازم جانبی رنگ

نصب آسان و متناسب با هر دکوراسیونی است.

محدودیت های

روشنایی در حد قابل توجه نیست.

حکم


متنوع و سازگار با تمام لوازم جانبی موجود ، چراغ هوشمند می تواند در وضعیت بهتری قرار داشته باشد ، اما قیمت آن در سمت بالا کمی است.


 


2. لامپ میز هوشمند LED Philips Hue Beyond Dimmable

Philips Hue Beyond Dimmable LED White Table Table Lamp (به Hue Hub احتیاج دارد ، با Amazon Alexa ، Apple HomeKit و دستیار Google کار می کند)

 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa ، Home Home Kit ، ZigBee Light Link.


چراغ میز Beyond ساخته شده برای Philips Hue از فناوری LED استفاده می کند ، دارای طراحی دلپذیری است که متناسب با هر فضای داخلی است. Beyond lamp از چنان طیف گسترده ای از ویژگی برخوردار است که حتی یک فرد از نظر فنی نیز از کف زدن استقبال می کند. بنابراین ، اگر به دنبال خرید چراغی هستید که بتواند با Philips Hue کار کند ، چراغ میز Beyond را در نظر بگیرید ، اما قبل از آن ، اجازه دهید در مورد برخی از جزئیات آن صحبت کنیم.


فیلیپس به عنوان یک بازیکن هوشمند ، آن را به گونه ای ساخت که متناسب با هر فضای داخلی باشد. بدون کنترل بر روی لامپ ، که به آن ظاهر مدرن مینیمالیستی می بخشد. تنها دکمه روشن / خاموش در کنار پایه آن قرار دارد که کاملاً با نرمی و زیبایی آن ترکیب می شود. برای بقیه عملکردها ، می توانید از برنامه Hue در تلفن هوشمند خود استفاده کنید.


در مورد پتانسیل های خود ، از بین 16 میلیون رنگ موجود ، می توانید با لامپ ها یا فیلم ها همگام سازی کنید. در صورت تمایل ، لامپ همچنین می تواند از طریق پیام برای شما اعلان ارسال کند. بسته به روحیه خود می توانید دمای نور را نیز برای بهبود اثرات تغییر دهید.


گارانتی: 2 سال


آنچه دوست داریم

اگر بخواهید اتوماسیون نوری را در کل خانه داشته باشید ، با توجه به استانداردهای اتصال چندگانه ، لامپ انتخاب مناسبی است.

محدودیت های

مقدار قابل توجهی از سرمایه گذاری

حکم


چراغ رومیزی Beyond هر آنچه را که از لامپ هوشمند انتظار دارید انجام می دهد. گزینه های اتصال گسترده ، پشتیبانی 16 میلیون رنگی و همگام سازی با موسیقی و فیلم ، از چراغ به چه چیز دیگری نیاز دارید؟ ویژگی ها و طراحی آن باعث شده ارزش آن را داشته باشد.


 


3. فیلیپس Hue Go سفید و رنگی قابل حمل Dimmable LED لامپ میز نور

فیلیپس Hue Go سفید و رنگی قابل حمل Dimmable LED Light Light Table Table (نیاز به Hue Hub دارد ، با الکسا ، HomeKit و دستیار Google کار می کند)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa ، Home Home Kit ، Nest ، SmartThings.


مقرون به صرفه و آسان برای استفاده Philips Hue Go بیش از هر لامپ ثابت دیگری در این لیست ارائه می دهد. این لامپ بی سیم و قابل حمل پس از شارژ کامل سه ساعت روشنایی منطقه را حفظ می کند ، که استفاده از آن را در فضای باز در عصر شنبه کاملاً مناسب می کند. حتی می توانید در سفرهای کمپینگ آن را همراهی کنید.


چراغ Go را با Hue Bridge وصل کنید و از طریق تلفن هوشمند خود قادر به کنترل 16 میلیون رنگ آن خواهید بود. شما می توانید رنگ های روشن را با توجه به روحیه یا نیاز خود تغییر دهید یا سفارشی کنید. کنترل صدا و تنظیمات بیشتر از جمله نور بیدار و تایمرها در دسترس هستند.


برخی از کاربران چندین لامپ Hue را مورد انتقاد قرار دادند زیرا همه عملکردها از طریق برنامه کنترل می شد و نه با Philips Hue Go. یک دکمه خاموش و روشن روی لامپ وجود دارد که هنگام سفارشی سازی رنگ های روشن نیز مفید است. با لوازم جانبی Hue مانند حسگر حرکت Hue ، Hue Dimmer و Hue Tap سازگار است.


گارانتی: 2 سال


مزایای

بی سیم و قابل حمل

می تواند با باتری کار کند.

16 میلیون رنگ و 50000 سایه سفید.

محدودیت های

فقط سه ساعت پشتیبان گیری باتری.

حکم


به غیر از 16 میلیون رنگ ، این لامپ همچنین 50000 سایه سفید دارد. جفت شدن با آمازون الکسا و سایر واحدهای سازگار آسان است. پس از اتصال ، سفارشی سازی و کنترل آن نیز ساده نیست ، احتمالاً ساده ترین لامپ Philips Hue موجود است.


 


4. چراغ میز هوشمند LED Philips Hue Bloom Dimmable

لامپ میز هوشمند LED Philips Hue Bloom Dimmable (به Hue Hub نیاز دارد ، با Amazon Alexa ، Apple HomeKit و Google Assistant کار می کند)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa ، Apple HomeKit ، Siri.


چند چراغ به خانه خود اضافه می کنید؟ با Philips Hue Bloom چند رنگ اضافه کنید. بلوم می تواند لمس شخصی را به هر منطقه اضافه کند. چه بخواهید اتاق خواب را ادویه کنید و چه به فضای بازی برای تالار مهمانی احتیاج دارید ، این عدالت است به هر فضایی


فیلیپس بلوم یک لامپ با زاویه عمودی است که پرتوهای نور را روی دیوار یا داخل یک کابینت شیشه ای پخش می کند. به دلیل پلاگین و جمع و جور بودن ، می توانید آن را در هر کجا که به محیط یا چراغ های شخصی نیاز دارید منتقل کنید. می توانید از آن به عنوان چراغ میز در اتاق خواب خود استفاده کنید یا در مهمانی آخر هفته بعدی یکی از دکورهای مورد علاقه خود را برجسته کنید.


بلوم به شما امکان شخصی سازی 16 میلیون رنگ را می دهد. از طریق برنامه Philips Hue به شما امکان دسترسی از راه دور به چراغ ها را نیز می دهد. بنابراین ، حتی اگر در خانه نیستید ، می توانید آن را خاموش کنید ، همه کنترل ها روی برنامه است.


هنگامی که بلوم را با Hue Bridge و یک دستیار صوتی متصل کردید ، گزینه های کنترل صدا را نیز در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین ، می توانید منطقه را با یک دستور صوتی استاندارد روشن یا کم نور کنید. به غیر از کنترل های صوتی ، گزینه هایی برای تنظیم تایمر ، چراغ های معمول و افزودن یا حذف سایر لامپ های Hue به شما می دهد. اگر تمام این ویژگی های فریبنده را با بلوم می خواهید ، می توانید روی Hue Bridge سرمایه گذاری کنید.


گارانتی: 2 سال


مزایای

گزینه های کنترل از راه دور.

16 میلیون رنگ

کنترل صدا پس از جفت شدن با Bridge.

محدودیت های

دکمه روشن و خاموش فیزیکی وجود ندارد.

حکم


نور خود را با بلوم بچرخانید ، برای هر لحظه محیط مناسبی ایجاد می کند و پس از جفت شدن با Hue Bridge ، می توانید به بسیاری از کنترل های دیگر دسترسی پیدا کنید. بنابراین ، اگر می خواهید از نور شخصی شده به سطح جدیدی لذت ببرید ، آن را امتحان کنید.


 


5. Philips Hue White Ambiance Being Dimmable LED Smart Flushmount (چراغ سقفی)

Philips Hue White Ambiance LED Dimmable Smart Flushmount (نیاز به Hue Hub دارد ، با الکسا ، HomeKit و دستیار Google کار می کند)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با Google Assistant ، Alexa ، Home Home Kit ، Xfinity ، برنامه SmartThings ، IFTTT ، Razor ، Nest.


همانطور که از نام آن مشخص است ، ورودی سوم Hue Flushmount یک لامپ سقفی قابل نصب است. محیط ساده Flushmount را برای دالان های اداری یا خانه های مدرن مناسب می کند. با نور سفید ، یک لبه آلومینیومی برس دار دارد که به محیط می افزاید.


سایه های مختلفی برای انتخاب دارید که از بین آنها به ارزش آن افزوده ، می توانید بین تمرکز ، خواندن یا پرانرژی بودن انتخاب کنید. نور را می توان از طریق تلفن های هوشمند کنترل کرد و پس از جفت شدن با Hue Bridge می توانید آن را با دستیارهای صوتی نیز متصل کنید. هنگامی که با الکسا یا Google Home مرتبط شوید ، به شما کنترل صوتی را نیز می دهد. همچنین می توانید آن را به شبکه موجود SmartThingsN یا Nest اضافه کنید.


اگر تمایل به گسترش دارید ، می توانید برخی از لوازم جانبی پشتیبانی شده مانند Hue Dimmer Switch ، Hue Motion Sensor و Hue Tap را اضافه کنید.


نور Being Ceiling فقط یک رنگ دارد که سفید است ، 50،000 تغییر رنگ سفید. بنابراین ، بسته به روحیه خود سایه های زیادی برای انتخاب دارید. ویژگی های دیگر نیز موجود است ، اما برای این منظور ، شما باید یک Hue Bridge خریداری کنید.


گارانتی: 2 سال


مزایای

50،000 سایه برای انتخاب.

از لوازم جانبی Hue پشتیبانی می کند.

محدودیت های

تک رنگ

حکم


به دلیل سایه های مختلف ، از جمله انرژی ، خواندن و آرامش ، به حفظ ساعت بیولوژیکی شما کمک می کند. چه اتاق خواب باشد و چه اتاق نشیمن ، شما یک نور سفید شخصی خواهید داشت.


 


6. چراغ میز هوشمند LED Philips Hue White Ambiance Wellness Dimmable

لامپ میز هوشمند LED Philips Hue White Ambiance Wellness Dimmable LED (با الکسا اپل HomeKit و دستیار Google کار می کند)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa ، Apple HomeKit.


Wellness یکی از آخرین پیشنهادهای فیلیپس است. این لامپ می تواند از نور طبیعی تقلید کند تا به شما کمک کند تا بیدار شوید و همچنین به موقع بخوابید. همچنین دارای چندین سایه سفید از جمله تمرکز ، تمرکز و خواندن است.


نصب آسان است و فقط چند دقیقه طول می کشد. شما باید لامپ را پیچ کنید ، Hue Bridge را روشن کنید (اگر چنین برنامه ای دارید) ، برنامه Philips Hue را روی تلفن هوشمند خود نصب کنید و آن را با لامپ و پل جفت کنید. پس از جفت شدن ، به شما امکان کنترل نور از طریق برنامه را می دهد. با این حال ، برای کار این شبکه ، شما به یک پل Hue Bridge احتیاج دارید که حدود 44 دلار هزینه دارد.


ما به عنوان انسان روزانه هستیم ، یعنی بدن ما مطابق با اشعه خورشید کار می کند. ساعت بدن انسان یا ریتم شبانه روزی به نور طبیعی بستگی دارد و اگر همگام سازی نشود ، مشکلاتی در متابولیسم ، حافظه ، سطح انرژی و تمرکز شما ایجاد می کند. بنابراین ، استفاده از فیلیپس سلامتی فواید پزشکی دارد.


چراغ رومیزی با هدف رفاه شما به شما کمک می کند تا به موقع از رختخواب بلند شوید ، در طول روز تمرکز خود را روی مطالعه یا کار بگذارید ، عصر آرام شوید و شب به موقع بخوابید. چندین برنامه معمول در برنامه Hue وجود دارد که به شما کمک می کند تا نور خانه خود را مطابق با ساعت بدن خود تنظیم کنید.


گارانتی: 2 سال


مزایای

گزینه های کنترل صدا یک بار با Bridge و Alexa یا دستیار دیگری جفت می شوند.

پشتیبانی از کلیه لوازم جانبی Hue.

دارای تایمر است.

محدودیت های

شکننده

حکم


Philips Wellness برای هر لحظه محیطی دارد که می توانید با تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود آن را کنترل کنید. نور طبیعی آن طبق برنامه روزانه احساسی پرانرژی و آرام به شما می دهد تا بتوانید به موقع بیدار شوید و بخوابید.


 


7. Philips Hue White Ambiance Wellner Dimmable LED Smart Tab لو لامپ

چراغ میز هوشمند LED Philips Hue White Ambiance Wellner Dimmable LED (با الکسا اپل HomeKit و دستیار Google کار می کند)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با Google Assistant ، Alexa ، Apple HomeKit ، SmartThings ، Nest.


وقت آن است که در مورد لامپ با ظاهری منحصر به فرد صحبت کنیم. Philips Hue Wellner یک طراحی آینده نگرانه دارد ، کم و بیش شبیه تخم مرغی که روی میز نشسته است. هنگام خواندن ، غذا خوردن یا مهمانی ، فضای مورد نیاز شما را فراهم می کند. شما می توانید لامپ را از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید و همچنین می تواند با Hue Bridge و دستیارانی مانند Alexa برای کنترل صوتی جفت شود.


با استفاده از برنامه Hue برای هر دو سیستم عامل Android و iOS ، می توانید از راه دور لامپ را کنترل کنید. بنابراین ، اگر به یاد داشته باشید که هنگام خروج از خانه هرگز لامپ را خاموش نکرده اید ، می توانید آن را از برنامه خاموش کنید.


Wellner همراه با یک چراغ LED قابل تعویض است ، بنابراین اگر مشکلی پیش آمد ، می توانید به راحتی آن را تغییر دهید. قیمت ممکن است بیشتر به نظر برسد ، اما ولنر با هزینه زیاد همچنین دارای کنترل صدا و بسیاری گزینه های دیگر از طریق برنامه Philips Hue است.


چراغ Hue زندگی بی رنگی دارد و فقط سفید با سایه های بیشماری دارد. بنابراین ، نمی توانید انتظار سایه های مختلف رنگی را داشته باشید که روحیه شما را تنظیم می کند. این باتری ندارد ، بنابراین در صورت نیاز به نور باید همیشه آن را به برق متصل کنید.


گارانتی: 2 سال


مزایای

راه اندازی آسان و سریع

ظاهر خنک و ظریف.

سازگار با همه دستیارهای صوتی و برنامه های روشنایی.

محدودیت های

رنگ قابل تغییر نیست.

حکم


این لامپ با مطابقت نور با دمای اشعه های خورشید طبیعی ، احساس بهتری به شما می دهد. خواه مجبور باشید پرانرژی باشید ، آرام باشید ، تمرکز کنید یا مطالعه کنید ، سایه مناسبی دارید ، اما فقط در یک رنگ - سفید.


 


8. فیلیپس Hue Econic فضای باز و سفید و رنگ دیوار و سقف چراغ روشنایی

فیلیپس Hue Econic فضای باز و سفید و رنگ چراغ دیواری و سقفی (Hue Hub مورد نیاز است ، با Alexa ، Apple Homekit و دستیار Google کار می کند)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa و Apple Homekit


این لامپ هوشمند طرح زیبا یکی دیگر از گزینه های برتر برای دکوراسیون فضای باز است. از نظر زیبایی بسیار جالب است و در دکوراسیون خانه معاصر موجود شما جای می گیرد.


با قابلیت تأمین نور تعادل در هر گوشه خانه در فضای باز ، همچنین به شما امکان کنترل بیشتر با صدا یا برنامه ها را می دهد. نصب این نور بسیار مقاوم و مقاوم است.


مانند سایر محصولات موجود در این لیست ، این محصول نیز قادر به تهیه 16 میلیون سایه رنگ است. همچنین دارای 2 سال گارانتی تولید کننده است.


گارانتی: 2 ماه


مزایای

طراحی زیبا

نصب و نصب آسان است.

قابل استفاده در فضای باز یا داخلی.

محدودیت های

گاهی اوقات با دکوراسیون کلاسیک مناسب نیست.

حکم


این در هر مکانی در اطراف خانه هوشمند شما که از اهمیت برخوردار است متناسب است ، اما استفاده از آن برای نورپردازی عرشه جلو ، حیاط ، نور ایوان ، اطراف درب ، گاراژ بسیار مناسب است.


 


9. فیلیپس 7146060PH Hue Go قابل حمل Dimmable LED چراغ میز نور

Philips 7146060PH Hue Go Portable Dimmable LED Light Light Table Table (سازگار با Amazon Alexa Apple HomeKit و دستیار Google) (تمدید شده)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، الکسا


این لامپ میز شارژی 7146060PH یکی دیگر از رقیبان لیست ما است که در شماره 9 ثبت نام می کند. به صورت عمودی قرار می گیرد تا نور را بر روی دیوار بیندازد ، بنابراین می توانید از لامپ برای روشن کردن سطح یا یکی از ساختارهای خانه خود استفاده کنید. همچنین می توانید از لامپ در نمایشگاهها برای روشن ساختن آدمکها استفاده کنید.


با پشتیبانی از 16 میلیون رنگ و سایه های مختلف نور سفید ، با همگام سازی با موسیقی یا فیلم های مورد علاقه خود و حتی بازی ها ، یک تجربه نورپردازی پیشرفته را به شما می دهد. با استفاده از یک باتری لیتیوم یونی ، می توان آن را تا سه ساعت روشن کرد ، بنابراین می توانید بدون نگرانی در مورد پریز برق یا کابل ، از لامپ برای روشنایی فضای باز استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که لامپ قبل از صحبت با مکانهای رفتینگ یا کنار رودخانه ضد آب نیست. با این حال ، می تواند سطح بالایی از رطوبت را تحمل کند.


از طریق برنامه Hue ، می توانید به کنترل های آن دسترسی پیدا کنید تا سایه ها را تغییر دهید ، تنظیم نور از پیش تعیین شده کارخانه را انتخاب کنید یا تایمرها را تنظیم کنید. با این حال ، برای کنترل آن از طریق برنامه ، به یک پل Hue نیز احتیاج دارید. هنگامی که با Bridge جفت شد ، می تواند از تمام لوازم جانبی Hue ، از جمله Hue Motion Sensor ، Hue Dimmer و Hue Tap پشتیبانی کند.


گارانتی: 3 ماه


مزایای

قابل حمل

سه ساعت پشتیبان گیری باتری.

با همه دستیارهای صوتی و برنامه های روشنایی کار می کند.

محدودیت های

پشتیبان گیری باتری به سرعت خراب می شود.

حکم


چراغ رومیزی 7146060PH با تنظیم سریع ، دکمه پاور فیزیکی و کنترل برنامه ، زندگی شما را با انواع رنگ ها و سایه ها روشن می کند. پس از جفت شدن با Hue Bridge ، می توانید کنترل کاملی بر روی آن داشته باشید ، می توانید نور را کم و یا روشن کنید ، با یک فضای آرام یا گرم روحیه را تنظیم کنید و حتی تایمرها را تنظیم کنید تا بتواند به طور خودکار فقط در مدت کوتاهی روشن شود. قبل از رسیدن به خانه.


 


10. لامپ میز هوشمند فیلیپس 797977 Hue Bloom Dimmable

 


فیلیپس 797977 Hue Bloom Dimmable LED Smart Table Lamp - با Alexa Home HomeKit و Google Assi کار می کند ایستاده (تجدید شده)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با ZigBee Light Link ، Apple HomeKit ، Alexa ، Google Assistants


با یک دوست رنگ دیگر ملاقات کنید که می تواند نحوه روشنایی خانه شما را تغییر دهد. لامپ فیوز فیلیپس 797977 Hue Bloom می تواند علاوه بر این ، به شبکه روشنایی شخصی مبتنی بر Bridge شما که می توانید آن را با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی کنترل کنید ، اضافه شود. به غیر از نورپردازی هر منطقه ، می توانید از 797977 Hue Bloom برای نمایش نقاشی ، مجسمه سازی یا مبلمان مورد علاقه خود استفاده کنید. بسته به فضای داخلی یا رنگ هر ساختار متمرکز می توانید شدت نور و نرمی را تغییر دهید.


اگر شبکه نوری فعلی ندارید اما قصد ایجاد یک شبکه را دارید ، می توانید Hue Bridge و دستیار صوتی مانند Google Home یا Alexa را نیز خریداری کنید. سرانجام ، شما فقط برای تجربه بلوم به برنامه Philips Hue در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود نیاز خواهید داشت.


با روشنایی 120 لومن ، این لامپ به شما امکان می دهد سایه ها را از بین 16 میلیون رنگ انتخاب کنید. هنگامی که با Hue Bridge جفت شد ، یک ویژگی کنترل از راه دور را به شما می دهد. برای کنترل های صوتی ، به یک دستیار صوتی مانند Google Mini یا Alexa نیاز دارید.


گارانتی: 90 روز


مزایای

با همه دستیارهای اصلی صوتی همگام سازی می شود.

مصرف انرژی کم

میلیون ها رنگ برای انتخاب.

محدودیت های

صاعقه فقط در یک منطقه کوچک پاشیده شد.

حکم


797977 Hue Bloom با میلیون ها رنگ در جلف خود ، شب های شما را روشن می کند تا تجربه ای بی نظیر از شما به ارمغان بیاورد. طراحی ظریف آن متناسب با هر دکوراسیونی است و نور افشانی آن بر روی هر مبلمان یا مجسمه ای تمام توجه را به خود جلب می کند. برای کنترل های بیشتر ، به Hue Bridge و برنامه Hue نیاز خواهید داشت.


 


11. کیت پایه نور راهی روشن و بیرونی Philips Hue White & Color Ambiance Outdoor

Philips Hue 802090 کالا روشنایی و لامپ های خانگی


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa ، Apple HomeKit.


وقتی در طول جشن تولد مجبورید مسیرها را روشن کنید ، به چیزی بیشتر از چراغ های LED نیاز دارید. این جایی است که کیت پایه نور فضای باز Philips Hue با داشتن گزینه هایی برای دسترسی به 16 میلیون رنگ و دمای مختلف نور سفید (سرد یا گرم) ، نسبت به چراغ های معمولی امتیاز می گیرد.


این کیت شامل کابل برق Calla و چراغ LED 8 وات LED Hue است. روشنایی این نور 400 لومن است و به مدت بیست و پنج هزار ساعت آزمایش شده است. می توانید واحد را در زمین چمن یا هرجای دیگری که می خواهید تنظیم کنید. می توانید آن را روی زمین بگذارید ، روی دیوار نصب کنید یا روی گیاهان باغ خود استفاده کنید.


برای کنترل کامل نور ، باید یک Hue Bridge خریداری کنید. همچنین می توانید نور را به شبکه Hue موجود خود اضافه کنید. این دارای هوازدگی IP65 است ، به این معنی که نور در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. بنابراین ، حتی اگر آن را برای شب در باغ خود بگذارید ، واحد همچنان درخشان خواهد بود زیرا از سیستم های بارانی و باران به خوبی محافظت می شود.


همانطور که قبلاً گفته شد ، فیلیپس یک کابل برق در داخل واحد ارائه می دهد که می تواند برای اتصال چهار چراغ دیگر از سری کالا یا لیلی استفاده شود.


گارانتی: 2 سال


مزایای

16 میلیون رنگ و انواع سایه های سفید برای انتخاب.

سازگار با سایر سیستم های روشنایی منزل.

ساختاری محکم برای محافظت در برابر آسیب.

کابل ها و اتصالات را می توان تا 6 اینچ در داخل خاک دفن کرد.

محدودیت های

به اندازه کافی روشن نیست.

گران

حکم


واحدی خوش ساخت که برای روشنایی مسیر طراحی شده است. از روشنایی کافی برخوردار نیست ، اما اگر در نزدیکی لبه های مسیر نصب شود ، قدرت نورپردازی دارد. آیا می خواهید به جاده های مهمانی خود لذت ببرید؟ اگر بله ، پس این لامپ برای شما مناسب است.


 


راهنمای خرید لامپ های رنگ فیلیپس

اگر مورد توجه هر یک از لامپ های Hue قرار گرفته اید و قصد خرید یکی از آنها را دارید ، باید برخی از ویژگی ها را در نظر بگیرید. اولین چیز اولویت شماست. چه چیزی نیاز دارید؟ برای مفیدتر کردن این راهنما ، ما برخی از ویژگی های مفیدی را آورده ایم که باید هنگام خرید لامپ برای اکوسیستم موجود یا جدید Hue خود بررسی کنید.


نوع لامپ


اولین عاملی که باید در نظر بگیرید نوع لامپ مورد نظر شماست. آیا می خواهید منطقه ای را روشن کنید؟ آیا می خواهید راهی روشن تر برای مدعوین خود داشته باشید؟ ممکن است یک لامپ قابل حمل با باتری کار کند که بتوانید برای سفرهای خارج از خانه نیز حمل کنید؟ به عبارت دیگر ، شما باید نیاز را بدانید. به همین دلیل است که ما لامپ های دسته های مختلف را در این لیست قرار داده ایم.


تنظیمات رنگ


در گزینه های تغییر رنگ به دنبال حداکثر گزینه ها باشید. باید متناسب با فعالیتهای روزمره شما باشد. باید گزینه های از پیش تعیین شده ای برای محیط پرانرژی ، تمرکز و تمرکز وجود داشته باشد. اگر می خواهید Clock Body خود را با طبیعت همگام سازی کنید ، پس باید چراغ هوشمند Wellner را انتخاب کنید.


با برنامه کنترل می شود


در برنامه Philips Hue به دنبال یک لامپ بگردید که دارای حداکثر گزینه ها باشد ، بنابراین می توانید از افزودن Hue Bridge جلوگیری کنید. اگر می خواهید روی لامپ کنترل دستی داشته باشید ، به دنبال یک دکمه فیزیکی نیز باشید.


ابعاد


اگر به دنبال لامپ رومیزی یا چراغ نصب سقف هستید ، همیشه منطقه را اندازه بگیرید تا از عدم تطابق آن جلوگیری شود.


نصب و راه اندازی


افزودن یک لامپ جدید به اکوسیستم نوری موجود می تواند یک کار سخت باشد. بنابراین ، به دنبال یک لامپ باشید که دارای تنظیمات نصب قابل دسترسی باشد. شما می دانید که پس از دوباره توضیح در لیست و بررسی کاربران در آمازون.


 


سوالات متداول در مورد Philips Hue Lamps

آیا یک لامپ Hue می تواند کل اتاق را روشن کند؟


این به لامپ بستگی دارد ، چراغ های سقفی برای روشن کردن کل منطقه ساخته می شوند در حالی که لامپ های میز جانبی نور خود را به دیوار یا منطقه اطراف می اندازند.


آیا می توانم از لامپ هنگام مسافرت استفاده کنم؟


اگر قابل حمل است و باتری کار می کند ، می توانید.


کدام لامپ با Philips Hue کار می کند؟


Philips Hue از استاندارد Zigbee Light Link استفاده می کند و فقط با لامپهای ساخته شده طبق استاندارد سازگار است. تمام مدل های نمایش داده شده در لیست ما با برنامه Hue سازگار هستند.


چگونه می توان لامپ را خاموش و روشن کرد؟


بعضی از لامپ ها برای روشن یا خاموش کردن آن با یک دکمه داخلی ارائه می شوند. همچنین می توانید از طریق برنامه Hue نور را روشن کنید. استفاده از کنترل صوتی از طریق الکسا یا دستگاه های مشابه گزینه دیگری است.


 


کلمات نهایی

فیلیپس رنگ از تیم ما نمره کامل می گیرد. این میلیون ها گزینه رنگ و گزینه های شخصی سازی متعدد را ارائه می دهد. به طور کلی می توانید چراغ ها را همانطور که می خواهید کنترل کنید.


ما برخی از بالاترین رتبه بندی محصولات را ارائه داده ایم. کارشناسان ما معتقدند اگر به دنبال لامپ متناسب با اتاق خواب یا اتاق نشیمن خود هستید ، چراغ میز هوشمند LED Philips Hue Beyond Dimmable قابل تأمل است ، این یکی از بالاترین رتبه های چراغ توسط کارشناسان ما است. Philips Hue Go یکی دیگر از گزینه های قابل اجرا است ، به خصوص اگر به لامپ قابل حمل نیاز دارید.


اکنون فرض می کنیم که شما دانش کافی در مورد فناوری و سخت افزار مربوطه را دارید که می توانید استفاده کنید. بگذارید نور بیاید.

دسته ها :
جمعه هجدهم 7 1399

وقت خود را هنگام استراحت کجا می گذرانید؟ باید اتاق خواب شما باشد. بهترین چیز در مورد اینکه در اتاق خواب شخصی خود باشید این است که می توانید بدون هیچ نگرانی اوقات فوق العاده ای را سپری کنید. اگر اتاق خواب ظاهری خسته کننده به شما بدهد چه می کنید؟ مطمئناً به جای رفتن به اتاق خواب خود به مکان دیگری برای استراحت فکر خواهید کرد.


فضای اتاق خواب را تقویت کنید


منبع: Freepik


می توانید فضای اتاق خواب خود را با تزیین متناسب با نیاز خود ، به انتخاب خودتان بسازید. با رفتن به یک اتاق بدون درهم و برهم می توانید استرس خود را کاهش داده و از خستگی خلاص شوید.


آیا دوست دارید بدانید که چگونه اتاق خواب خود را محیطی قرار دهید؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید:


فهرست مطالب را نشان می دهد

تختخواب قدیمی خود را عوض کنید

در یک اتاق خواب ، تختخواب مهمترین و مهمترین است. داشتن تختخواب عتیقه باعث زیبایی اتاق شما می شود. از طرف دیگر ، یک تختخواب مناسب و نرم که با پارچه های شیک پوشانده شده باشد ، قطعاً فضای کلی اتاق شما را افزایش می دهد.




منبع: Unplash


این روزها تعداد زیادی تختخواب با قیمت های مختلف موجود است. شما نیازی به گرانترین ندارید ، اما یکی زیبا را دنبال کنید. اگر می خواهید لمس نرم داشته باشید ، حتماً از پنبه مصری روی تخت خود استفاده کنید.


در اتاق خواب خود از رنگ های خنثی استفاده کنید

یک اتاق خواب باید احساس یک اتاق خواب را ارائه دهد و نه یک سالن رقص خیره کننده. از رنگ های آرام استفاده کنید که می تواند جلوه دلپذیری به چشم شما بدهد. از بین همه رنگ ها ، رنگ های خنثی برای هر اتاق خواب مناسب ترین است.




منبع: Freepik


اطمینان حاصل کنید که از نور گلوله ماه در اتاق خود استفاده می کنید که به اتاق شما جلوه وسوسه انگیزی می دهد که شخص دیگری حتی می تواند رویای آن را داشته باشد. با کمک این نور می توانید فضای شمع روشن را در اتاق خود ایجاد کنید. شما می توانید مجموعه ای عالی از نور ماه توپ را در Inspire Uplift پیدا کنید.


از بهم ریختگی خودداری کنید

وجود مبلمان مناسب در اتاق ضروری است ، اما بیشتر اوقات مردم بیش از حد از مواد تزئینی و مبلمان در جای خود استفاده می کنند. این باعث کم شدن فضای اتاق شما می شود و فضای آرام شما از بین می رود.




منبع: Pexels


همانطور که همه ما می دانیم ، سادگی هیچ جایگزینی ندارد. با توجه به طراحی های اتاق خواب مدرن ، توصیه می شود به جای اینکه به هر اتاق خوابی احساس تزئین بدهید ، احساس ساده ای داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که از برخی از مواد تزئینی مورد علاقه خود استفاده کنید ، اما نه زیاد.


از مبلمان ساده استفاده کنید

هاله اتاق شما به مبلمان شما بستگی دارد. مبلمان با خط مستقیم از فضای اتاق شما زیاد استفاده نمی کنند ، به همین دلیل است که این نوع مبلمان باید بر سایر موارد ترجیح داده شود. استفاده از این نوع مبلمان در اتاق خواب شما هیچ نظم بصری ایجاد نخواهد کرد.




منبع: Pexels


استفاده از مبلمان به ماهیت اتاق خواب شما نیز بستگی دارد. اگر یک اتاق خواب به سبک ویکتوریایی دارید ، می توانید از مبلمان سنگین استفاده کنید. از طرف دیگر ، استفاده از مبلمان سبک از فضای بسیار کمی استفاده می کند و اتاق خواب شما احساس آرامش می کند.


از روکش ها و پرده های جذاب پنجره ها استفاده کنید

آیا در اتاق خواب خود از پرده و پرده استفاده می کنید؟ خلاص شوید ، و استفاده از روکش ها و پنجره های زیبا را شروع کنید. این به اتاق خواب شما احساس هوایی می دهد که برای شاداب نگه داشتن جو لازم است.




منبع: Pexels


تا آنجا که به پرده مربوط می شود ، از سبک تر استفاده کنید ، پرده های فندکی اجازه می دهد نور بیشتری در اتاق خواب شما وارد شود. اگر پنجره شما در معرض نور خورشید است ، می توانید از سایه های تیره نیز استفاده کنید. برای اتاق خواب خود از پرده های روکش دار و صاف استفاده کنید.


نمایش آثار هنری جذاب

اتاق خواب شما تنها فضایی در خانه شماست که می توانید در آن استراحت کنید و زمانی با کیفیت را سپری کنید. اگر عاشق هنر هستید و با دیدن برخی از طراحی های هنری احساس خلق و خوی می کنید ، آنها را بر روی دیوار اتاق خواب خود نمایش دهید.




منبع: Unsplash


همچنین می توانید برخی از تصاویر مورد علاقه خود را در اتاق خود به نمایش بگذارید. متناسب با نیاز اتاق خود از آثار هنری و تصاویر استفاده کنید و ترکیب رنگ را به خاطر بسپارید.


از شمع های روشن استفاده کنید

اگر می خواهید در اتاق خواب خود دنجی ایجاد کنید ، بهترین حس این است که شمع روشن کنید. حال و هوایی که می توانید در شب با کمک شمع روشن ایجاد کنید هیچ وقت با چیز دیگری ایجاد نمی شود.




منبع: Unsplash


فقط خود را تصور کنید که رمان مورد علاقه خود را می خوانید ، در یک پتو راحت پیچیده اید ، خانواده خود را در کنار شمع دارید. این احساس چطوره؟ آرامش بخش ، ها؟ این را در اتاق خود امتحان کنید ، و احساس آن را دوست خواهید داشت.


تیرهای سقفی را در اتاق خواب خود اضافه کنید

ما می دانیم که اضافه کردن تیرهای سقفی چوبی در اتاق خواب شما دشوار و دردسر ساز است ، اما این تیرها مطمئناً جواب می دهند. سقف چوبی نه تنها زیبایی اتاق شما را افزایش می دهد ، بلکه فضای شما را گرم می کند.




منبع: Freepik


این یک طراحی مدرن است که واقعاً گران نیست ، اما می توانید از آن در اتاق خود استفاده کنید تا با هزینه ای مقرون به صرفه فضای اتاق را احساس کنید. این آخرین روش اضافه کردن کلاس به اتاق شما حتی بدون استفاده از هر نوع فضایی است.


با گیاهان سبز آرامش مورد نیاز را به ارمغان آورید



منبع: Unspalsh


داشتن برخی از گیاهان سبز در اتاق خود برای دادن اثرات طبیعی قانونی است. گیاهان سبز آرامبخش نه تنها زیبایی اتاق خواب شما را افزایش می دهند ، اما اینها همچنین منبع اکسیژن خواهند بود. چنین گلهایی را که نیاز به توجه و نگهداری ویژه دارند اضافه نکنید.


روی ملافه های خوب سرمایه گذاری کنید

وقتی می خواهید اتاق خوابتان چشمگیر و رضایت بخش باشد ، باید به بسترها توجه کنید. تختخوابتان مهم نیست که چقدر زیبا باشد ، اگر روتختی قابل توجهی نباشد ، تشک شما جلوه ای شنیع پیدا می کند. شما باید از این متنفر باشید ، نه؟




منبع: Freepik


هنگامی که برای اتاق خواب خود ملافه انتخاب می کنید ، همیشه به سراغ پارچه های با کیفیت بروید. پارچه های نرم را به سایر پارچه ترجیح دهید. این یکی از بهترین راه ها برای بهبود چشم انداز کلی اتاق شما است.


یک سایبان خیره کننده ایجاد کنید

برای اینکه به بهترین شکل از اوقات خود در اتاق خواب لذت ببرید ، حتما یک سایبان در اطراف تخت خود ایجاد کنید. این یک عامل راحتی اضافی به اتاق خواب شما اضافه می کند. علاوه بر این ، این برای صبحهای تنبل یکشنبه شما بسیار مناسب خواهد بود.




منبع: Pexels


تختخواب خود را در پارچه های اثیری قرار دهید. ساخت سایبان برای تحت تأثیر قرار دادن بازدیدکنندگان کافی خواهد بود. با صرف هزینه زیاد ، می توانید به اتاق خواب خود ظاهری سلطنتی بدهید.


روی بالش ها انبوه کنید

اتاق خواب ها با بالش های بزرگ و کوچک ، ظرافت بیشتری به نظر می رسند. چند بالشتک کرکی را روی تخت خود قرار دهید ، و از یکی از دلپذیرترین راه ها از خواب خود لذت ببرید. هرگز از قرار دادن بالش های زیاد در اتاق خواب خود نترسید.




منبع: Pexels


هرچه بیشتر به ظاهر فوق العاده راحت نیاز داشته باشید ، به بالش بیشتری نیز احتیاج دارید. یک چیز را در ذهن داشته باشید. هرگز از بالشهای بد رنگ استفاده نکنید. این کار لذت اتاق شما را خراب می کند. از این بالش ها نه تنها برای داشتن جلوه ای ارزشمند به اتاق بلکه برای مدیریت الگوی خواب خود نیز استفاده کنید.


الکترونیک را مخفی کنید



منبع: Unsplash


قرار دادن T.V در اتاق می تواند باعث تماشای سریال ها و فیلم های مورد علاقه شما شود ، اما اگر ظاهری محیطی و دنج می خواهید ، از قرار دادن هرگونه وسیله الکترونیکی خودداری کنید. اگر واقعاً نیاز دارید ، سعی کنید وسایل الکترونیکی خود را در زره پوش قرار دهید.


یک گوشه خواندن ایجاد کنید

اگر به دنبال مکانی مناسب در اتاق خود هستید که بتوانید خود را نوازش کنید ، بخوانید یا از منظره لذت ببرید ، چیزی جز صندلی پنجره با ارزش نیست. اگر در اتاق خواب خود یک صندلی پنجره داشته باشید ، بسیار خوب خواهد بود.




منبع: Unsplash


حتی اگر یکی ندارید ، می توانید گوشه ای آرام از گوشه اتاق خواب خود ایجاد کنید. این به شما احساس یکسان و جلوه ای مشابه می دهد. از این فضا برای اهداف مطالعه شما استفاده می شود. علاوه بر این ، این عطر و طعم بی نظیری به اتاق شما می بخشد.


با الگوها بازی کنید

بهترین راه برای تزیین اتاق خواب شما جلوه ای دلپذیر است. آیا نمی دانید چگونه به اتاق خواب خود این ظاهر خانگی را بدهید؟ خوب ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که الگوها را به روشی غیرمنتظره مخلوط کنید. این را می توان در اتاق های خواب از هر اندازه استفاده کرد.




منبع: Freepik


اتاق خواب شما با کمک یک پالت رنگی منسجم که الگوها را به هم نزدیک می کند ، ظاهری یکپارچه و ظریف به شما می دهد. این الگوها باعث می شود شما از شر برخی از تغییرات روحی تحریک پذیر نیز خلاص شوید. این مناسب برای فضای اتاق و همچنین آرامش شماست.


نتیجه

همه دوست دارند در یک اتاق خواب با وقار و درخشان زندگی کنند. با این حال ، بسیاری از آنها نمی دانند که چگونه اتاق خواب خود را به زیبایی چشم جلوه دهند. در اینجا ، ما تمام روش های ممکن را که می توان برای بهبود نمای کلی اتاق خواب استفاده کرد ، شرح داده ایم. منتظر چی هستی؟ از تمام تکنیک های ذکر شده در بالا استفاده کنید تا اتاق خواب خود را به یادگار بگذارید.


 

این پست توسط هدر کلینتون ارسال شده است. او از نظر حرفه ای یک طراح داخلی است و علاقه او به تزئین اتاق خواب با توجه به نیاز مشتری است. هدف او این است که اجازه دهد اتاق های خواب با هزینه مقرون به صرفه رضایت بخش به نظر برسند. او فکر می کند که کل روحیه فرد به محیط اتاق خواب بستگی دارد. به همین دلیل است که اتاق خواب شما باید نقطه ای باشد.

دسته ها :
جمعه یازدهم 7 1399

آیا می خواهید اتاق نشیمن خود را امسال اصلاح کنید؟ چراغ طبقه راهی عالی برای انجام این کار است زیرا بدون اینکه پول زیادی از جیب شما بیرون بیاید ، به سبک و ظاهر یک منطقه می افزاید. ما صدها گزینه روشنایی را بررسی و مقایسه کردیم. امروز ، ما بر روی ده لامپ کف برای اتاق نشیمن تمرکز خواهیم کرد. ما مدل های متنوعی را انتخاب کرده ایم که متناسب با خانه های سنتی و همچنین مدرن هستند. این یک لیست کوچک است ، بنابراین می توانید یکی از آنها را بدون هیچ سردرگمی انتخاب کنید.


فهرست مطالب را نشان می دهد

بهترین چراغ های طبقه برای اتاق نشیمن برای خرید در سال 2020

پیش نمایش محصول

چراغ طبقه فوق العاده روشن Brightech Sky LED Torchiere - چراغ لومن معاصر ، با نور بالا برای زندگی ... چراغ طبقه فوق العاده روشن Brightech Sky Torchiere - نور مدرن ، لومن بالا برای زندگی ... مشاهده در آمازون

Brightech Montage - چراغ طبقه اتاق خواب و اتاق نشیمن - چراغ خواب ایستاده با سایه آویز قوس ... Brightech Montage - چراغ طبقه اتاق خواب و اتاق نشیمن - چراغ ایستاده با قوس آویز ... مشاهده در آمازون

مارک آمازون - چراغ طبقه ایستاده اتاق نشیمن قاب فلزی Stone & Beam Deco چراغ ایستاده با لامپ و ... مارک آمازون - قاب فلزی Stone & Beam Deco چراغ طبقه ایستاده چراغ طبقه با لامپ ... مشاهده در آمازون

چراغ طبقه سه پایه Brightech Emma - چراغ ایستاده مدرن Mid Century برای زندگی معاصر ... چراغ طبقه سه پایه LED Brightech Emma - چراغ ایستاده مدرن Mid Century برای معاصر ... مشاهده در آمازون

چراغ طبقه صنعتی LeeZM مشکی برای اتاق نشیمن چراغ طبقه مدرن ایستاده بلند چراغ ایستاده ... چراغ طبقه صنعتی صنعتی LeeZM مشکی برای اتاق نشیمن چراغ ایستاده بلند بلند روستایی ... نمای در آمازون

چراغ طبقه ، چراغ برای اتاق نشیمن چراغ مطالعه TECKIN چراغ ایستاده قابل تنظیم برای اتاق خواب ... چراغ طبقه ، چراغ برای اتاق نشیمن TECKIN Reading Lamp Dimmable قابل تنظیم چراغ ایستاده برای ... مشاهده در آمازون

Globe Electric 67065 Barden Floor Lamp، 58 '، Matte Black Globe Electric 67065 Barden Floor Lamp، 58 "، Black Matte View on Amazon

لامپ های طبقه طبقه مدرن Aaron Mid Century سایه های گنبدی قابل تنظیم برای درختان برنجی 3-چراغ برای اتاق نشیمن ... لامپ های طبقه طبقه مدرن Aaron Mid Century برنجی دارای 3-نور درخت سایه های گنبد قابل تنظیم برای زندگی ... مشاهده در آمازون

Ikea 101.398.79 NOT Floor Uplight Lamp، 69 '، Black Ikea 101.398.79 NOT Floor Uplight Lamp، 69 "، Black View on Amazon

Adesso 4238-26 Trinity Arc Floor Lamp Antique Bronze FinisH، Beige Burlap Lamp. چراغ های دکوراسیون منزل و ... Adesso 4238-26 Trinity Arc Floor Lamp Antique Bronze FinisH، Beige Burlap Lamp. چراغ های دکوراسیون منزل ... مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


1. لامپ طبقه فوق العاده روشن Brightech Sky LED Torchiere

SALEBlightech Sky LED Torchiere Super Bright Floor Lamp - Light Lumen معاصر ، برای زندگی ...

چراغ طبقه فوق العاده روشن Brightech Sky LED Torchiere - نور لومن معاصر ، برای زندگی ...

مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


اولین توصیه Brightech با یک چراغ LED قوی ارائه شده است که برای دوام ساخته شده است و هرگز کمک چندانی به قبض برق شما نمی کند. Sky به دلیل داشتن روکش نیکل براق ، برای هر دکوراسیون اتاق نشیمن مناسب است. همچنین می توانید از آن در اتاق خواب ، دفتر کار یا هر مکان دیگری که به نور اضافی نیاز دارید استفاده کنید.


اگر در یک خانه شلوغ زندگی می کنید که بچه ها می توانند وسایل را بکشند ، ثبات آن را که ارائه می دهید قدردان خواهید بود. پایه وزنی لامپ طبقه فوق العاده روشن پایدار است ، که ساختار را ایمن نگه می دارد. حتی اگر بچه ها یا حیوانات خانگی شما در حال بازی هستند ، به دلیل عملکرد آنها وسایل روشنایی از بین نخواهد رفت. علاوه بر این ، چراغ LED آن هرگز بیش از حد گرم نمی شود ، بنابراین مطمئن باشید هیچ کس دچار سوختگی ، جزئی یا شدید نخواهد شد.


برایتچ هیچ سنگی را پشت سر نمی گذارد تا آخرین فن آوری های این لامپ کف را به شما ارائه دهد. بنابراین ، می توانید یک پلاگین هوشمند را به لامپ وصل کنید تا از طریق الکسا یا هر دستیار دیگر در خانه بتوانید آن را کنترل کنید. مونتاژ آن آسان است زیرا شما فقط باید دستورالعمل ها و نمودارهای موجود را دنبال کنید. اگر هنگام مونتاژ فیکسچر با مشکلی روبرو شدید ، می توانید از تولیدکنندگان پشتیبانی بگیرید.


طرفداران


نور متناسب با روحیه قابل تنظیم است.

پایه جامد و ساختار دوستانه بچه ها.

چراغ لمسی خنک یکی دیگر از ویژگی های ایمنی است.

منفی ها


برخی از کاربران شکایت دارند که پس از استفاده منظم به طور خودکار خاموش می شود. با این حال ، در تست های آزمایشگاهی ما چنین نتیجه ای وجود ندارد.

حکم ما: Brightech Sky یک چراغ کف کارآمد است که می تواند با توجه به موقعیت و موقعیت مناسب ، روحیه شما را تغییر دهد. همچنین برای خانواده ای که در آن بچه ها و حیوانات خانگی وجود دارد ایمن است.


قیمت را در آمازون بررسی کنید

2. Brightech Montage

SightBrightech Montage - چراغ طبقه اتاق خواب و اتاق نشیمن - چراغ ایستاده مخصوص مطالعه با سایه آویز قوس ...

Brightech Montage - چراغ طبقه اتاق خواب و اتاق نشیمن - چراغ ایستاده با سایه آویز قوس ...

مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


دونده ما نیز از برایتک است. بنابراین ، چه چیزی آن را از بقیه متمایز می کند؟ خوب ، این یک چراغ طبقه منحصر به فرد است که در یک خانه معمولی عالی به نظر می رسد اما دارای طرحی است که با خانه های مدرن نیز به خوبی مخلوط می شود. با آمازون الکسا یا Google Home کار می کند ، اما برای برقراری ارتباط باید در یک پلاگین هوشمند سرمایه گذاری کنید. پس از جفت شدن ، بگذارید در هر جای خانه قرار بگیرد و بقیه امور مربوط به فناوری را بر عهده خواهد داشت.


Montage ترکیبی عالی از سبک های سنتی و مدرن است. جدا از اینکه کلاس به اتاق نشیمن اضافه می کند ، به دلیل ماهیت کم مصرف تأثیرات کمتری روی قبض برق شما می گذارد. این برند قول می دهد بدون در نظر گرفتن هزینه خدمات ، درخشش لازم را به شما بدهد.


چراغ طبقه با همه مواردی که برای تنظیم آن نیاز دارید ، از جمله لامپ LED 9.5W ارائه می شود. این لامپ کم مصرف دارای 3000 درجه کلوین دما و 800 لومن است. این یک نور قوی است و برای یک عمر ادامه دارد. چراغ مونتاژ دارای یک پایه نازک 5 فوت است که برای مطالعه یا کار مناسب است. به طور کلی ، این یک چراغ اتاق نشیمن درجه یک است.


طرفداران


با همه دستیارهای خانگی سازگار است.

یک لامپ LED کم مصرف و با دوام.

قد مناسب برای کار یا خواندن.

منفی ها


گرانتر از انواع دیگر.

حکم ما: اگر به یک راه حل روشنایی ساده برای اتاق نشیمن خود نیاز دارید که بتواند با آخرین فن آوری نیز مطابقت داشته باشد ، Montage را انتخاب کنید. امسال این دستگاه را به خانه خود اضافه کنید و چراغ ها را با استفاده از چیزی غیر از صدای خود کنترل کنید.


قیمت را در آمازون بررسی کنید

3. چراغ طبقه ایستاده اتاق نشیمن Stone & Beam

SALEAmazon Brand - Stone & Beam Deco Frame Metal Living Floor Standing Lamp Floor Lamp with Bulb Light and ...

مارک آمازون - چراغ طبقه ایستاده اتاق نشیمن Stone & Beam Deco Frame Metal با لامپ و ...

مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


هدف از چراغ کف چیست؟ برای افزودن نور بیشتر به یک منطقه ، درست است؟ اما همچنین دکوراسیون کسل کننده اتاق نشیمن را به اتفاقی تغییر می دهد. این دو دلیل اصلی است که چرا لامپ کف ایستاده اتاق نشیمن از Stone & Beam سزاوار قرار گرفتن در موقعیت سوم است.


لامپ های سقفی بسیار روشن هستند ، به خصوص هنگامی که در حال تماشای تلویزیون ، کار یا مطالعه هستید. با این حال ، این چراغ کف Art-Deco-Inspired به دلیل اشعه صاف یک راه حل خوب برای روشنایی است. علاوه بر این ، طراحی چهار پا و سایه سفید سفید آن می تواند هر گوشه ای را زنده نشان دهد. این سایه قبل از اینکه به چشم شما برسد ، نور را خراب می کند و همچنین درخشش را به سمت بالا و همچنین به سمت پایین نشان می دهد.


قاب فلزی چراغ کف Stone & Beam شبیه سه پایه است. این پایه دارای پشتی است و 4.9 فوت (59.5 اینچ) ارتفاع دارد ، که باعث می شود آن هم مفید و هم شیک باشد. این محصول به راحتی جمع می شود و فقط برای مصارف داخلی مناسب است. هرجا که از آن در داخل خانه استفاده کنید ، چراغ با دکوراسیون موجود و لوازم جانبی اطراف آن متناسب است. تمیز کردن و دوام آن آسان است ، و به دلیل ردپای جمع و جور 18 اینچ ، می توانید آن را به راحتی در کنار مبل یا هر نوع چیدمان نشسته دیگر قرار دهید. یک لامپ LED نیز در آن گنجانده شده است و یک سوئیچ برق آن برای کنترل وجود دارد.


طرفداران


سایه سفید و فلزی سیاه و سفید برای طراحی چشمگیر.

جمع آوری و نگهداری آسان است.

با دوام و جمع و جور.

منفی ها


کیفیت لامپ LED موجود نیاز به بهبود دارد.

گران.

حکم ما: چراغ کف ایستاده اتاق نشیمن برای کاربرانی مناسب است که برای اتاق نشیمن خود به محصولات شیک و همچنین کاربردی نیاز دارند. این بلند ، چند منظوره ، جمع و جور است و می تواند در هر گوشه یا اطراف هر نوع چیدمان نشسته مورد استفاده قرار گیرد.


قیمت را در آمازون بررسی کنید

4. لامپ کف سه پایه Brightech Emma

چراغ کف سه پایه Brightech Emma LED - چراغ ایستاده مدرن Mid Century برای زندگی معاصر ...

چراغ کف سه پایه Brightech Emma LED - چراغ ایستاده مدرن Mid Century برای زندگی معاصر ...

مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


یکی دیگر از زیبایی های برایتچ ، در شماره 5 ورود "روشن" می کند و این اما جذاب است. او یک چراغ کف سه پایه است که دارای برچسب قیمت مقرون به صرفه ای است و اطمینان می دهد شما مجبور به پرداخت قبض اضافی نیستید. همه اینها به لطف یک لامپ کم مصرف 9.5 وات به ارزش 800 لومن ، با طول عمر 20 هزار ساعت است.


یکی از ویژگی های جذاب اما ساخت طبیعی او است. او دارای یک پایه چوبی است که به نظر می رسد مد روز است ، اما هرگز با فضای داخلی اتاق نشیمن بالاتر از حد بالا نیست. سایه سفید سفید پایه قهوه ای را تکمیل می کند و به یک منطقه سبک می بخشد.


اگر در حال تغییر خانه خود هستید تا برخی از لوازم جانبی خودکار را در آن بگنجانید ، اما اما می تواند یک افزودنی عالی باشد. او با الکسا ، Google Home یا هر دستیار خانه دیگری که دوست دارید کار می کند. بنابراین ، حتی بدون تغییر موقعیت می توانید به چراغ ها ضربه بزنید. برای از بین بردن هر گونه اضطراب در خرید خود ، Brightech اما را با سه سال ضمانت ارسال می کند.


طرفداران


بدون زحمت با هر دکوراسیون اتاق نشیمن مخلوط می شود.

برای خانه های مدرن ایده آل است زیرا از دستیارهای خانه پشتیبانی می کند.

ضمانت سه ساله مفید.

منفی ها


هرکسی طرح سه پایه را دوست ندارد.

حکم ما: اما متناسب با بسیاری از سبک ها است و اتاق نشیمن شما را با پاهایی با رنگ طبیعی و سایه لامپ سفید ارتقا می دهد. این مناسب برای خریدارانی که به دنبال سبک اضافی هستند.


قیمت را در آمازون بررسی کنید

5. چراغ طبقه صنعتی LeeZM

چراغ طبقه صنعتی SALELeeZM سیاه و سفید برای اتاق نشیمن چراغ طبقه مدرن چراغ ایستاده بلند روستایی ...

چراغ طبقه صنعتی LeeZM مشکی برای اتاق نشیمن چراغ طبقه ایستاده مدرن چراغ ایستاده بلند روستایی ...

مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


با این وسیله جذاب صنعتی LeeZM که هاله ای نرم و جذاب را در داخل اتاق نشیمن ایجاد می کند ، از نورپردازی زیبایی لذت ببرید. چه مجبور باشید مدیتیشن کنید ، چه کار کنید ، چه درس بخوانید و یا از اوقات فراغت با دوستان یا خانواده خود لذت ببرید ، این میزان نور را به شما می دهد.


چراغ کف صنعتی 65 اینچ است و از فلز سیاه به عنوان ماده اولیه ساخت استفاده می کند. قطر پایه آن 10.5 اینچ است که لامپ را پایدار و ایمن نگه می دارد. سه (3) آباژور زیبا ساخته شده از قفس مش ، نور را 360 درجه در اطراف توزیع می کنند و شما را سرحال می کنند. علاوه بر این ، ظاهر روستایی قدیمی آن تقریباً با هر طراحی داخلی متناسب است. بنابراین ، می توانید از این چراغ طبقه در اتاق خواب ، اتاق کودک ، سرسرا ، دفتر یا خوابگاه دانشگاه استفاده کنید.


چراغ کف LeeZM دارای سه لامپ رشته ای پایه E26 به سبک ادیسون و یک کابل برق 5.6 متری برای استفاده راحت است. با توجه به دستورالعمل های دقیق نصب با نمودارها ، می توانید واحد را به راحتی جمع کرده و در پریز برق وصل کنید تا از آن استفاده کنید.


طرفداران


سوئیچ مرحله ای راحت.

لامپ ها از قبل نصب شده اند.

پایدار و ایمن برای بچه ها و همچنین حیوانات خانگی.

منفی ها


یک دکمه روشن / خاموش برای هر سه لامپ.

حکم ما: در صورت نیاز به چراغ در اتاق نشیمن ، چراغ کف روستایی یک خرید عالی است. با این حال ، به دلیل سبک پرنعمت آن ، این وسایل برای یک خانه کشاورزی ، اتاق خواب و بسیاری از مناطق دیگر نیز مناسب است. بنابراین ، برای خریدارانی که به لامپ همه کاره ای نیاز دارند که در هر مکان قابل استفاده است ، مناسب است.

قیمت را در آمازون بررسی کنید

6. چراغ ایستاده Reading TECKIN

SALE لامپ کف ، چراغ های اتاق نشیمن TECKIN چراغ مطالعه چراغ ایستاده قابل تنظیم قابل تنظیم برای اتاق خواب ...

چراغ طبقه ، چراغ برای اتاق نشیمن TECKIN چراغ مطالعه چراغ ایستاده قابل تنظیم قابل تنظیم برای اتاق خواب ...

مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


توصیه بعدی ما از Teckin به شما عملکردی برتر می بخشد و باعث راحتی و لذت بیشتر فعالیت های روزمره شما می شود. این چراغ طبقه با 3 درجه حرارت رنگ شامل 3000K سفید گرم ، 4000K سفید طبیعی و 6000K سفید سرد متناسب با روحیه یا محیط ارائه می شود. این همچنین دارای یک حافظه برای به یاد آوردن تنظیمات نور شما است.


جدا از حالت های رنگی ، این لامپ طبقه دارای 4 سطح روشنایی است. طبق تنظیمات خود می توانید از آن در نور فوق العاده روشن ، روشن ، متوسط ​​و کم نور استفاده کنید. لامپ بدون سوسو زدن آن اتاق را روشن می کند و به شما یک نور ضد نور می دهد که می توانید در آخر هفته برای مطالعه ، کار یا فقط خنک شدن با دوستان خود استفاده کنید. لامپ Teckin با داشتن چنین ویژگی هایی پاسخی یک مرحله ای به تمام نیازهای شما در نورپردازی است.


چراغ کف Teckin دارای یک پایه 5.1 فوت (62 اینچی) با پایه محکم است که در هنگام ضربه زدن توسط بچه ها یا هر یک از حیوانات خانگی شما ثبات مطلوب را فراهم می کند. این تیرک باریک انتقال لامپ را از اتاق نشیمن به اتاق خواب یا هر قسمت دیگر برای شما آسان می کند. با هر محیطی به خوبی ژل می شود بنابراین می توانید از آن در هر جای خانه ، دفتر ، رستوران ، هتل یا هر سایت تجاری دیگری استفاده کنید. همچنین دارای پوسته لامپ محکمی است که لامپ داخلی را محافظت می کند.


طرفداران


یک زندگی کاری 20،000 ساعت.

حالت های نور قابل تنظیم

ساختار پایدار.

منفی ها


با دستیارهای خانگی سازگار نیست.

حکم ما: لامپ کف Teckin با دوام ، پایدار است و چندین حالت رنگی برای انتخاب دارد. اگر به یک راه حل روشنایی مقرون به صرفه ، شیک و لذت بخش نیاز دارید که می تواند در اتاق نشیمن یا هر قسمت دیگر از خانه یا محل کار شما استفاده شود ، گزینه مناسبی است.


قیمت را در آمازون بررسی کنید

7. چراغ طبقه Globe Electric 67065 Barden

Globe Electric 67065 Barden Floor Lamp، 58 '، Black Matte

Globe Electric 67065 Barden Floor Lamp، 58 "، Black Matte

مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


Globe Electric 67065 زیبا دارای یک سایه کتان است که روی یک پایه مشکی مات 4.8 فوت (58 اینچ) قرار گرفته است. به دلیل وزن محکم 11.22 پوند ، ساختار هرگز سقوط نمی کند. این اتاق نشیمن شما را روشن می کند ، اما برای این منظور شما باید یک لامپ E26 / Medium Base 60W را به عنوان یک کالای جداگانه خریداری کنید.


چراغ کف Globe Electric Barden مقرون به صرفه است ، نوری روشن و در عین حال پخش شده را به اتاق نشیمن می رساند و احساس گرمی به شما می دهد. به دلیل داشتن یک کابل برق 5 فوت ، نیازی نیست که چراغ زمین را در مجاورت یک پریز قرار دهید. بنابراین ، چراغ باردن به شما آزادی استفاده از آن را در هر کجای اتاق می دهد.


چراغ کف باردن دارای یک بازوی پل هندسی منحصر به فرد در قسمت بالا است که به شما امکان می دهد آن را در پشت کاناپه قرار داده و همچنان مقدار کافی نور دریافت کنید. چنین طرحی صرف نظر از دکوراسیون داخلی ، آن را برای همه اتاق های نشیمن مناسب می کند گفتاری


طرفداران


ارتفاع مناسب برای یک نور توزیع شده.

کابل برق تمدید شده

مقرون به صرفه و شیک.

منفی ها


با لامپ همراه نیست.

حکم ما: آیا می خواهید گوشه های تاریک اتاق نشیمن خود را به سبک روشن کنید؟ سپس چراغ کف Barden را امتحان کنید ، این یک طراحی خیره کننده ، ارتفاع مناسب دارد و در هر منطقه از خانه شما عالی به نظر می رسد.


قیمت را در آمازون بررسی کنید

8. چراغ طبقه مدرن Aaron Mid Century

چراغ طبقه مدرن Aaron Mid Century سایه های گنبدی قابل تنظیم برای درختان برنجی 3-چراغ برای اتاق نشیمن ...

چراغ طبقه مدرن Aaron Mid Century سایه های گنبدی قابل تنظیم برای درختان برنجی 3-چراغ برای اتاق نشیمن ...

مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


آیا شما به یک چراغ کف یکپارچهسازی با سیستمعامل برای اتاق نشیمن خود علاقه دارید؟ سپس این چراغ طبقه 3 برنجی براق و با ظاهری عتیقه می تواند راه حل مناسبی باشد. ارتفاع آن 64 اینچ است و همچنین دارای یک پایه 10 اینچی است که فضای زیادی در اتاق نشیمن شما اشغال نمی کند و اطمینان حاصل می کند که هرگز روی زمین سقوط نمی کند.


هر سر لامپ 360 درجه می چرخد ​​و همچنین می توانید آنها را تا 180 درجه کج کنید. شما می توانید لامپ ها را برای استفاده در این لامپ نیمه قرن انتخاب کنید زیرا در آن لامپ وجود ندارد. این لامپ های 40 واتی را پشتیبانی می کند ، بنابراین باید آنها را متناسب انتخاب کنید. ما به شما توصیه می کنیم که از لامپهای LED استفاده کنید زیرا دارای انرژی کم ، ماندگاری بالایی هستند و نور کافی را برای مطالعه یا کار تأمین می کنند. مهم نیست که چه لامپ هایی را انتخاب کنید ، لامپ عتیقه توسط 360 چراغ همراه با یک سیم برق 5 فوت است که به شما امکان می دهد از نور در هر مکان لذت ببرید. علاوه بر این ، وزن واحد تنها 10 پوند است ، بنابراین بدون هیچ کمکی می توانید به راحتی مکان آن را تغییر دهید.


طرفداران


یک لامپ روشن چند منظوره که متناسب با تنظیمات مختلف است.

باریک ، پایدار و سبک وزن.

دکمه های روشن و خاموش مستقل در هر سه سوکت.

منفی ها


ظاهر طلایی ممکن است برای همه صاحبان خانه جذاب به نظر نرسد.

حکم ما: آیا برای اتاق نشیمن یا اتاق مهمان خود به یک چراغ کف بی نظیر نیاز دارید؟ پس چرا با چراغ Mid Century توسط 360 Lightings خانه خود را درمان نمی کنید؟ به اندازه کافی جذاب ، مقرون به صرفه و ماندگار است تا فعالیت های روزمره شما را برای سالهای زیادی روشن کند.


قیمت را در آمازون بررسی کنید

9. چراغ عمودی کف Ikea "NOT"

SALEIkea 101.398.79 NOT Floor Uplight Lamp، 69 '، Black

Ikea 101.398.79 NOT Floor Uplight Lamp، 69 "، Black

مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


هیچ یک از مباحث مربوط به لامپهای کف بدون اضافه شدن ایکیا ، استاد روشنایی کامل نیست. شما ممکن است فکر کنید یک لامپ LED شیک مانند این به حساب بانکی شما فرو می رود. با این حال ، Ikea NOT به شما یک چراغ با کیفیت بالا با برچسب قیمتی می دهد که در مقایسه با سایر مدل های گران قیمت این لیست تقریباً هیچ چیز نیست.


لامپ ایستاده Ikea دارای یک لامپ LED 5W کم مصرف است که روشنایی مورد نیاز را به شما می دهد اما هرگز شما را مجبور به پرداخت یک قبض برق سخت نمی کند. ساخته شده با پلاستیک ABS و فولاد پوشش داده شده با پودر ، نگهداری از آن آسان نیست. برای از بین بردن آلودگی ها از یک پارچه نرم استفاده کنید و تا یک هفته خوب می شود.


ارتفاع چراغ طبقه 69 اینچ و قطر پایه آن 10.5 اینچ است. کابل برق 3.3 فوت آن ظاهر مینیمالیستی را خراب می کند ، اما شما می توانید پس از مشاهده برچسب قیمت مقرون به صرفه ، از چنین شکننده های جزئی چشم پوشی کنید.


طرفداران


نور زیادی را بدون استفاده از انرژی زیاد تأمین می کند.

ساده در نگهداری.

ارزان.

منفی ها


سیم برق دنباله دار زشت به نظر می رسد.

حکم ما: برای اصلاح اتاق نشیمن بدون نیاز به هزینه به یک چراغ عمودی ارزان قیمت احتیاج دارید؟ وسیله ای پایدار ، بادوام و شیک است که نور را به صورت یکنواخت توزیع می کند تا نیاز شما به مطالعه یا کار را برآورده کند. امتحان کنید و بعداً از ما تشکر کنید.


قیمت را در آمازون بررسی کنید

10. لامپ کف قوس Adesso Trinity

Adesso 4238-26 Trinity Arc Floor Lamp Antique Bronze FinisH، Beige Burlap Lamp. چراغ های دکوراسیون منزل و ...

Adesso 4238-26 Trinity Arc Floor Lamp Antique Bronze FinisH، Beige Burlap Lamp. چراغ های دکوراسیون منزل و ...

مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


ما چراغ کف Trinity Arc را برای مدت زمان طولانی آزمایش کردیم زیرا برخی از کاربران آن اعلام کردند که ثابت نیست. ما می دانیم که این یک روش منفی برای شروع توصیف است ، اما ما این لامپ را به این لیست اضافه کردیم زیرا متوجه شدیم که به اندازه کافی پایدار است.


قوس Trinity همراه با سایه های طبل Burlap است که از بازوهای خمیده به پایان رسیده است و به شما پوشش کافی برای یک منطقه بزرگ را می دهد. با یک سوئیچ چرخشی چهار طرفه ، روش های زیادی را برای کنترل آباژورهای موجود در اختیار شما قرار می دهد. در صورت نیاز به نور شدید ، کنار ، مرکز یا هر سه را همزمان روشن کنید. بنا به تنظیمات خود می توانید از لامپ های CFL ، LED یا لامپ های رشته ای سنتی استفاده کنید. بخاطر داشته باشید که هیچ یک از لامپ ها با واحد همراه نیستند.


با توجه به ارتفاع 82 اینچ ، Trinity Arc به اتاق شما یک نور گرم و راحت می بخشد که می توانید در کنار دوستان یا اعضای خانواده خود از آن لذت ببرید. با پلاگین هوشمند سازگار است و به شما امکان می دهد از طریق دستیار خانگی آن را کنترل کنید. شما همچنین می توانید بدون استفاده از ابزار اضافی ، قوس های خود را آویزان کنید.


طرفداران


سوئیچ چهار طرفه برای کنترل لامپ ها.

آباژورها را می توان به راحتی با توجه به تنظیمات شما سفارشی کرد.

سازگار با پریز هوشمند.

منفی ها


برخی از کاربران گزارش کردند که ماندگاری آن با برچسب قیمت بالای آن مطابقت ندارد.

حکم ما: Trinity Arc یک چراغ عالی برای اتاق نشیمن شماست که نور چند جهته را ارائه می دهد و همچنین گزینه های مختلفی برای سفارشی کردن چراغ ها با توجه به روحیه و نیاز شما در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین ، اگر به یک راه حل روشن ، شیک و عتیقه و انعطاف پذیر نیاز دارید که با دستیارهای خانگی نیز سازگار باشد ، به دنبال این گزینه بروید.


قیمت را در آمازون بررسی کنید

چگونه بهترین چراغ های طبقه را برای اتاق نشیمن انتخاب کنیم؟

چراغ طبقه برای اتاق نشیمن یک محصول ساده است که به راحتی می توان آن را بدست آورد. این همان چیزی است که بسیاری از ما ممکن است فکر کنیم ، درست است؟ با این حال ، وقتی در آمازون گشت می زنید و شاهد شنیدن هزاران مدل در مقابل چشمانتان هستید ، وضعیت تغییر می کند. لامپ های کف پیچیده نیستند ، که درست است. هنوز هم ، برای فیلتر کردن گزینه ها ، باید برخی از عناصر را در نظر بگیرید و یکی را انتخاب کنید که پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد.


به مبلمان و دکوراسیون داخلی موجود خود نگاهی بیندازید


قبل از شروع به جستجو برای لامپ جدید برای اتاق نشیمن خود ، مدتی را صرف بررسی طرح رنگ و تنظیمات مبلمان موجود و همچنین سایر محیط ها کنید. در این مرحله مشخص خواهد شد که کدام لامپ کف با زیرساخت های موجود متناسب است. خرید یک وسیله بدون دانستن اینکه آیا با سایر اشیای اتاق نشیمن شما به خوبی مخلوط می شود می تواند اشتباه گرانی باشد که بعداً از آن پشیمان شوید.


از ثابت بودن لامپ اطمینان حاصل کنید.


اگر چراغ زمینی به راحتی واژگون شود ، این برای سلامتی اعضای خانواده شما خطرناک است ، به خصوص اگر در اطراف بچه ها یا حیوانات خانگی باشید. بنابراین ، باید مطمئن باشید که چراغ کف طراحی محکم و پایداری دارد.


ابعاد اتاق نشیمن.


اندازه و طرح اتاق نشیمن شما هنگام مرور لامپ های کف نیز مهم است. اگر منطقه جمع و جور باشد ، باید محصولی با ابعاد کوچک و رد پا را انتخاب کنید. اگر فضای کافی در سالن خود داشته باشید می توانید به سراغ چراغ های قوسی بروید.


آیا می خواهید یک چراغ کف قابل حمل داشته باشید؟


آیا قصد دارید چراغ کف اتاق نشیمن خود را برای همیشه بگذارید؟ آیا مکان آن را طبق نیاز تغییر می دهید؟ اگر فردی هستید که به طور منظم دکوراسیون منزل خود را تغییر می دهد تا کمی طراوت را حفظ کند ، پس سرمایه گذاری در یک چراغ سنگین فایده ای نخواهد داشت. از طرف دیگر ، اگر قصد جابجایی لامپ را ندارید ، می توانید با توجه به انتخاب خود در یک لامپ قوس الکتریکی یا هر مدل سنگین دیگری سرمایه گذاری کنید.

دسته ها :
جمعه یازدهم 7 1399

Philips Hue یک فناوری است که نشان می دهد چگونه برنامه های مدرن می توانند زندگی روزمره ما را تحت تأثیر قرار دهند. این یک برنامه کاربردی است که می تواند با استفاده از یک شبکه بی سیم کنترل تمام نورهای اطراف شما را کنترل کند. با این حال ، این یک شرط دارد ، نور باید با برنامه سازگار باشد. خوب ، این همان چیزی است که ما در اینجا بررسی می کنیم - بهترین لامپ برای رنگ فیلیپس ، که به شما امکان کنترل هوشمندانه آنها را می دهد. می توانید چراغ ها را از تلفن هوشمند خود تنظیم کرده و تایمرها را تنظیم کنید. این برنامه همچنین امکان کنترل صدا را فراهم می کند و به شما امکان می دهد با کاهش دما از نور روز تقلید کنید.


ما انواع لامپ ها را با طرح ها و ساختارهای مختلف بررسی کرده ایم. کارشناسان ما مشخصات فنی و همچنین محدودیت ها را در نظر گرفته اند. بررسی کیفیت اصلی به اندازه بررسی ضمانت نامه مهم بود و سازگاری چیزی بود که نمی توانیم از آن چشم پوشی کنیم. به طور کلی ، ما تقریباً همه مواردی را که باید در مورد یکی از بهترین لامپ ها برای Philips Hue شناخته شود ، پوشش داده ایم.


پیش نمایش محصول

چراغ سقفی LED LED Philips Hue Beyond Dimmable (سفید با الکسا Apple Homekit کار می کند ، و ... چراغ سقفی LED LED Philips Hue Beyond Dimmable LED) سفید کار با Alexa Apple Homekit ، و ... مشاهده در آمازون

فیلیپس Hue Beyond Dimmable LED White Table Table (نیاز به Hue Hub دارد ، با آمازون کار می کند الکسا ، ... Philips Hue Beyond Dimmable LED White Table Table (نیاز به Hue Hub دارد ، با Amazon کار می کند ... مشاهده در آمازون

فیلیپس Hue Go سفید و رنگی قابل حمل Dimmable چراغ میز نور چراغ (نیاز به Hue Hub ، کار می کند ... Philips Hue Go سفید و رنگ قابل حمل Dimmable چراغ میز نور چراغ میز نور (نیاز به Hue Hub ، ... مشاهده در آمازون

لامپ میز هوشمند LED Philips Hue Bloom Dimmable (نیاز به Hue Hub دارد ، با آمازون الکسا ، اپل کار می کند ... Philips Hue Bloom Dimmable LED Table Lamp (نیاز به Hue Hub دارد ، با Amazon کار می کند Alexa ، Apple ... مشاهده در آمازون

Philips Hue White Ambiance LED Dimmable Smart Flushmount (نیاز به Hue Hub دارد ، با این نسخهها کار می کند ... Philips Hue White Ambiance Being Dimmable LED Smart Flushmount (نیاز به Hue Hub ، کار با ... مشاهده در آمازون

لامپ میز هوشمند LED Philips Hue White Ambiance Wellness Dimmable LED (با الکسا Apple HomeKit کار می کند ... لامپ میز هوشمند LED Philips Hue White Ambiance Wellness Dimmable LED (با این نسخهها کار با Alexa Apple HomeKit ... مشاهده در آمازون

لامپ میز هوشمند LED Philips Hue White Ambiance Wellner Dimmable LED (با الکسا Apple HomeKit و ... چراغ میز هوشمند LED Philips Hue White Ambiance Wellner Dimmable LED (کار با Alexa Apple HomeKit ... مشاهده در آمازون

فیلیپس Hue Econic فضای باز و سفید و رنگ چراغ دیواری و سقفی (Hue Hub مورد نیاز است ، با این نسخهها کار ... فیلیپس Hue Econic فضای باز و سفید & رنگ چراغ دیواری و سقفی)

فیلیپس 7146060PH Hue Go قابل حمل Dimmable LED Light Table Table (سازگار با آمازون Alexa ... Philips 7146060PH Hue Go Portable Dimmable LED Light Light Table Table (سازگار با Amazon ... مشاهده در آمازون)

فیلیپس 797977 Hue Bloom Dimmable LED Table Table Lamps - با الکسا Apple HomeKit کار می کند و گوگل ... Philips 797977 Hue Bloom Dimmable LED Table Table - با این نسخهها کار با Alexa Apple HomeKit و ... مشاهده در آمازون

آخرین به روز رسانی در تاریخ 2020-10-01 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


فهرست مطالب را نشان می دهد

11 بهترین چراغ برای بررسیهای فیلیپس رنگ

با عجله؟ بهترین لامپ های خود را از این لیست تصمیم گیری سریع خرید انتخاب کنید:


برترین انتخاب ما: Philips Hue Beyond Dimmable LED

ایده آل برای قابلیت حمل: Philips Hue Go سفید و رنگی قابل حمل است

برای کنترل چندگانه: لامپ میز فیلیپس رنگ بلوم

سایه های مختلف: Philips Hue White Ambiance Flushmount

بهترین حالت برای فضای باز: چراغ دیواری و سقفی سفید و رنگی Philips Hue Econic Outdoor

همگام سازی با همه دستیارهای صوتی: Philips Hue White Ambiance Wellner

راه اندازی آسان: Philips Hue Beyond Smart سقف چراغ

بهترین ارزش پول: فیلیپس 7146060PH Hue Go

متخصصان تیم ما زمان زیادی را برای شناخت Philips Hue صرف کردند و بهترین چراغ هایی را یافتند که می تواند با این فناوری کار کند. ما همچنین بررسی های خریدار را در نظر گرفته ایم و در آخر ، در مورد عواملی که باید هنگام خرید لامپ هوشمند بررسی کنید صحبت خواهیم کرد. به طور کلی ، راهنمای این است که به شما در مورد ویژگی های جدیدی که می توانید در زندگی خود بگنجانید و آن را هوشمند می کند ، مطلع شوید.


1. Philips Hue Beyond Dimmable LED سقف هوشمند

چراغ سقفی هوشمند LED Philips Hue Beyond Dimmable (سفید با الکسا اپل Homekit و دستیار Google کار می کند)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa ، Apple HomeKit


چراغ سقفی هوشمند Hue روی سقف قرار گرفته و از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار است به طوری که "بهترین چراغ از جایزه برنامه Hue" را از آن خود کرده است. دلیل آن را می فهمیم ، پس از مطالعه کامل بررسی ، شما نیز چنین خواهید کرد.


چراغ هوشمند با طراحی ساده و سرراست خود مانند لامپ هوشمند به نظر نمی رسد. به همین دلیل ، تقریباً در هر جایی متناسب است. اگر Hue Bridge و Hue App دارید ، پس می توانید بر ویژگی های بی پایان آن کنترل داشته باشید. تغییر رنگ بر اساس تقاضا و کنترل صدا برخی از گزینه های قابل ذکر است.


اگر آن را وصل کنید با الکسا یا هر دستیار صوتی دیگر ، شما قدرت قدرت ، تغییر رنگ ، تغییر روشنایی ، تنظیم زمان سنج ، تنظیم برنامه های روزانه با توجه به فعالیت های روزمره و موارد دیگر را خواهید داشت. برای ایجاد یک فضای جذاب و شخصی تر ، می توانید هنگام گوش دادن به موسیقی یا تماشای یک فیلم ترسناک ، نور را همگام سازی کنید.


Smart Light تقریباً با تمام لوازم جانبی Hue از جمله Hue Dimmer Switch ، Hue Motion Sensor و Hue Tap سازگار است. با افزودن هر یک از لوازم جانبی ، می توانید از ویژگی های بیشتر و کنترل بیشتر بر روی نور لذت ببرید.


گارانتی: 2 سال


مزایای

از میلیون ها رنگ پشتیبانی می کند.

سازگار با تمام لوازم جانبی رنگ.

نصب آسان و متناسب با هر دکوراسیونی است.

محدودیت های

روشنایی در حد قابل توجه نیست.

حکم


متنوع و سازگار با تمام لوازم جانبی موجود ، چراغ هوشمند می تواند در وضعیت بهتری قرار داشته باشد ، اما قیمت آن در سمت بالا کمی است.


 


2. لامپ میز هوشمند LED Philips Hue Beyond Dimmable

Philips Hue Beyond Dimmable LED White Table Table Lamp (نیاز به Hue Hub ، کار با Amazon Alexa ، Apple HomeKit و Google Assistant)

 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa ، Home Home Kit ، ZigBee Light Link.


چراغ میز Beyond ساخته شده برای Philips Hue از فناوری LED استفاده می کند ، دارای طراحی دلپذیری است که متناسب با هر فضای داخلی است. Beyond lamp از چنان طیف گسترده ای از ویژگی برخوردار است که حتی یک فرد از نظر فنی نیز از کف زدن استقبال می کند. بنابراین ، اگر به دنبال خرید چراغی هستید که بتواند با Philips Hue کار کند ، چراغ میز Beyond را در نظر بگیرید ، اما قبل از آن ، اجازه دهید در مورد برخی از جزئیات آن صحبت کنیم.


فیلیپس به عنوان یک بازیکن هوشمند ، آن را به گونه ای ساخت که متناسب با هر فضای داخلی باشد. بدون کنترل بر روی لامپ ، که به آن ظاهر مدرن مینیمالیستی می بخشد. تنها دکمه روشن / خاموش در کنار پایه آن قرار دارد که کاملاً با نرمی و زیبایی آن ترکیب می شود. برای بقیه عملکردها ، می توانید از برنامه Hue در تلفن هوشمند خود استفاده کنید.


در مورد پتانسیل های خود ، از بین 16 میلیون رنگ موجود ، می توانید با لامپ ها یا فیلم ها همگام سازی کنید. در صورت تمایل ، لامپ همچنین می تواند از طریق پیام برای شما اعلان ارسال کند. بسته به روحیه خود می توانید دمای نور را نیز برای بهبود اثرات تغییر دهید.


گارانتی: 2 سال


آنچه دوست داریم

اگر بخواهید اتوماسیون نوری در کل خانه داشته باشید ، با توجه به استانداردهای اتصال چندگانه ، لامپ انتخاب مناسبی است.

محدودیت های

مقدار قابل توجهی از سرمایه گذاری

حکم


چراغ رومیزی Beyond هر آنچه را که از لامپ هوشمند انتظار دارید انجام می دهد. گزینه های اتصال گسترده ، پشتیبانی 16 میلیون رنگی و همگام سازی با موسیقی و فیلم ، از چراغ به چه چیز دیگری نیاز دارید؟ ویژگی ها و طراحی آن باعث شده ارزش آن را داشته باشد.


 


3. فیلیپس Hue Go سفید و رنگی قابل حمل Dimmable LED لامپ میز نور

فیلیپس Hue Go سفید و رنگی قابل حمل Dimmable LED Light Light Table Table (نیاز به Hue Hub دارد ، با الکسا ، HomeKit و دستیار Google کار می کند)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa ، Home Home Kit ، Nest ، SmartThings.


مقرون به صرفه و آسان برای استفاده Philips Hue Go بیش از هر لامپ ثابت دیگری در این لیست ارائه می دهد. این لامپ بی سیم و قابل حمل پس از شارژ کامل سه ساعت روشنایی منطقه را حفظ می کند ، که استفاده از آن را در فضای باز در عصر شنبه کاملاً مناسب می کند. حتی می توانید در سفرهای کمپینگ آن را همراهی کنید.


چراغ Go را با Hue Bridge وصل کنید و از طریق تلفن هوشمند خود قادر به کنترل 16 میلیون رنگ آن خواهید بود. شما می توانید رنگ های روشن را با توجه به روحیه یا نیاز خود تغییر دهید یا سفارشی کنید. کنترل صدا و تنظیمات بیشتر از جمله نور بیدار و تایمرها در دسترس هستند.


برخی از کاربران چندین لامپ Hue را مورد انتقاد قرار دادند زیرا همه عملکردها از طریق برنامه کنترل می شد و نه با Philips Hue Go. یک دکمه خاموش و روشن روی لامپ وجود دارد که هنگام سفارشی سازی رنگ های روشن نیز مفید است. با لوازم جانبی Hue مانند سنسور حرکت Hue ، Hue Dimmer و Hue Tap سازگار است.


گارانتی: 2 سال


مزایای

بی سیم و قابل حمل

می تواند با باتری کار کند.

16 میلیون رنگ و 50000 سایه سفید.

محدودیت های

فقط سه ساعت پشتیبان گیری باتری.

حکم


به غیر از 16 میلیون رنگ ، این لامپ همچنین 50000 سایه سفید دارد. جفت شدن با آمازون الکسا و سایر واحدهای سازگار آسان است. پس از اتصال ، سفارشی سازی و کنترل آن نیز ساده نیست ، احتمالاً ساده ترین لامپ Philips Hue موجود است.


 


4. چراغ میز هوشمند LED Philips Hue Bloom Dimmable

لامپ میز هوشمند LED Philips Hue Bloom Dimmable (به Hue Hub نیاز دارد ، با Amazon Alexa ، Apple HomeKit و Google Assistant کار می کند)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa ، Apple HomeKit ، Siri.


چند چراغ به خانه خود اضافه می کنید؟ با Philips Hue Bloom چند رنگ اضافه کنید. بلوم می تواند لمس شخصی را به هر منطقه اضافه کند. خواه بخواهید اتاق خواب را ادویه کنید یا به فضای بازی بازی برای سالن مهمانی احتیاج داشته باشید ، این عدالت را برای هر فضایی به ارمغان می آورد.


فیلیپس بلوم یک لامپ با زاویه عمودی است که پرتوهای نور را روی دیوار یا داخل یک کابینت شیشه ای پخش می کند. به دلیل پلاگین و جمع و جور بودن ، می توانید آن را به هر کجا که نیاز دارید منتقل کنید د محیط یا چراغ های شخصی. می توانید از آن به عنوان چراغ میز در اتاق خواب خود استفاده کنید یا در مهمانی آخر هفته بعدی یکی از دکورهای مورد علاقه خود را برجسته کنید.


بلوم به شما امکان شخصی سازی 16 میلیون رنگ را می دهد. از طریق برنامه Philips Hue به شما امکان دسترسی از راه دور به چراغ ها را نیز می دهد. بنابراین ، حتی اگر در خانه نیستید ، می توانید آن را خاموش کنید ، همه کنترل ها روی برنامه است.


هنگامی که بلوم را با Hue Bridge و یک دستیار صوتی متصل کردید ، گزینه های کنترل صدا را نیز در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین ، می توانید منطقه را با یک دستور صوتی استاندارد روشن یا کم نور کنید. به غیر از کنترل های صوتی ، گزینه هایی برای تنظیم تایمر ، چراغ های معمول و افزودن یا حذف سایر لامپ های Hue به شما می دهد. اگر تمام این ویژگی های فریبنده را با بلوم می خواهید ، می توانید روی یک Hue Bridge سرمایه گذاری کنید.


گارانتی: 2 سال


مزایای

گزینه های کنترل از راه دور.

16 میلیون رنگ

کنترل صدا پس از جفت شدن با Bridge.

محدودیت های

دکمه روشن و خاموش فیزیکی وجود ندارد.

حکم


نور خود را با بلوم بچرخانید ، برای هر لحظه محیط مناسبی ایجاد می کند و پس از جفت شدن با Hue Bridge ، می توانید به بسیاری از کنترل های دیگر دسترسی پیدا کنید. بنابراین ، اگر می خواهید از نور شخصی شده به سطح جدیدی لذت ببرید ، آن را امتحان کنید.


 


5. Philips Hue White Ambiance Being Dimmable LED Smart Flushmount (چراغ سقفی)

Philips Hue White Ambiance LED Dimmable Smart Flushmount (نیاز به Hue Hub دارد ، با الکسا ، HomeKit و دستیار Google کار می کند)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با Google Assistant ، Alexa ، Home Home Kit ، Xfinity ، برنامه SmartThings ، IFTTT ، Razor ، Nest.


همانطور که از نام آن مشخص است ، ورودی سوم Hue Flushmount یک لامپ سقفی قابل نصب است. محیط ساده Flushmount را برای دالان های اداری یا خانه های مدرن مناسب می کند. با نور سفید ، یک لبه آلومینیومی برس دار دارد که به محیط می افزاید.


سایه های مختلفی برای انتخاب دارید که از بین آنها به ارزش آن افزوده ، می توانید بین تمرکز ، خواندن یا پرانرژی بودن انتخاب کنید. نور را می توان از طریق تلفن های هوشمند کنترل کرد و پس از جفت شدن با Hue Bridge ، می توانید آن را با دستیارهای صوتی نیز متصل کنید. هنگامی که با الکسا یا Google Home مرتبط شوید ، به شما کنترل های صوتی را نیز می دهد. همچنین می توانید آن را به شبکه موجود SmartThingsN یا Nest اضافه کنید.


اگر تمایل به گسترش دارید ، می توانید برخی از لوازم جانبی پشتیبانی شده مانند Hue Dimmer Switch ، Hue Motion Sensor و Hue Tap را اضافه کنید.


نور Being Ceiling فقط یک رنگ دارد که سفید است ، 50،000 تغییر رنگ سفید. بنابراین ، بسته به روحیه خود سایه های زیادی برای انتخاب دارید. ویژگی های دیگر نیز موجود است ، اما برای این منظور ، شما باید یک Hue Bridge خریداری کنید.


گارانتی: 2 سال


مزایای

50،000 سایه برای انتخاب.

از لوازم جانبی Hue پشتیبانی می کند.

محدودیت های

تک رنگ

حکم


به دلیل سایه های مختلف ، از جمله انرژی ، خواندن و آرامش ، به حفظ ساعت بیولوژیکی شما کمک می کند. خواه اتاق خواب باشد و هم اتاق نشیمن ، شما یک نور سفید شخصی خواهید داشت.


 


6. چراغ میز هوشمند LED Philips Hue White Ambiance Wellness Dimmable

لامپ میز هوشمند LED Philips Hue White Ambiance Wellness Dimmable LED (با الکسا اپل HomeKit و دستیار Google کار می کند)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa ، Apple HomeKit.


Wellness یکی از آخرین پیشنهادهای فیلیپس است. این لامپ می تواند از نور طبیعی تقلید کند تا به شما کمک کند تا بیدار شوید و همچنین به موقع بخوابید. همچنین دارای چندین سایه سفید از جمله تمرکز ، تمرکز و خواندن است.


نصب آسان است و فقط چند دقیقه طول می کشد. شما باید لامپ را پیچ کنید ، Hue Bridge را روشن کنید (اگر چنین برنامه ای دارید) ، برنامه Philips Hue را روی تلفن هوشمند خود نصب کنید و آن را با لامپ و پل جفت کنید. پس از جفت شدن ، به شما امکان کنترل نور از طریق برنامه را می دهد. با این حال ، برای کار این شبکه ، شما به یک پل Hue Bridge احتیاج دارید که حدود 44 دلار هزینه دارد.


ما به عنوان انسان روزانه هستیم ، یعنی بدن ما مطابق با اشعه خورشید کار می کند. ساعت بدن انسان یا ریتم شبانه روزی به نور طبیعی بستگی دارد و اگر همگام سازی نشود ، مشکلاتی در متابولیسم ، حافظه ، سطح انرژی و تمرکز شما ایجاد می کند. بنابراین ، استفاده از فیلیپس سلامتی فواید پزشکی دارد.


چراغ رومیزی با هدف رفاه شما به شما کمک می کند تا به موقع از رختخواب بلند شوید ، در طول روز تمرکز خود را روی مطالعه یا کار بگذارید ، عصر آرام شوید و شب به موقع بخوابید. چندین برنامه معمول در برنامه Hue وجود دارد که به شما کمک می کند تا نور خانه خود را مطابق با ساعت بدن خود تنظیم کنید.


گارانتی: 2 سال


مزایای

گزینه های کنترل صدا یک بار با Bridge و Alexa یا دستیار دیگری جفت می شوند.

پشتیبانی از کلیه لوازم جانبی Hue.

دارای تایمر است.

محدودیت های

شکننده

حکم


Philips Wellness برای هر لحظه محیطی دارد که می توانید با تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود آن را کنترل کنید. نور طبیعی آن طبق برنامه روزانه احساسی پرانرژی و آرام به شما می دهد تا بتوانید به موقع بیدار شوید و بخوابید.


 


7. چراغ میز هوشمند LED Philips Hue White Ambiance Wellner Dimmable

Philips Hue White Ambiance Wellner Dimmable LED Light Table Table (با این نسخهها کار با Alexa Apple HomeKit و Google Assistant)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa ، Apple HomeKit ، SmartThings ، Nest.


وقت آن است که در مورد لامپ با ظاهری منحصر به فرد صحبت کنیم. Philips Hue Wellner یک طراحی آینده نگرانه دارد ، کم و بیش شبیه تخم مرغی که روی میز نشسته است. هنگام خواندن ، غذا خوردن یا مهمانی ، فضای مورد نیاز شما را فراهم می کند. شما می توانید لامپ را از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید و همچنین می تواند با Hue Bridge و دستیارانی مانند Alexa برای کنترل صوتی جفت شود.


با استفاده از برنامه Hue برای هر دو سیستم عامل Android و iOS ، می توانید از راه دور لامپ را کنترل کنید. بنابراین ، اگر به یاد داشته باشید که هنگام خروج از خانه هرگز لامپ را خاموش نکرده اید ، می توانید آن را از برنامه خاموش کنید.


ولنر با یک چراغ LED قابل تعویض همراه است ، بنابراین اگر مشکلی پیش آمد ، می توانید به راحتی آن را تغییر دهید. قیمت ممکن است بیشتر به نظر برسد ، اما ولنر با هزینه زیاد همچنین دارای کنترل صدا و بسیاری گزینه های دیگر از طریق برنامه Philips Hue است.


چراغ Hue زندگی بی رنگی دارد و فقط سفید با سایه های بیشماری دارد. بنابراین ، نمی توانید انتظار سایه های مختلف رنگی را داشته باشید که روحیه شما را تنظیم می کند. این باتری ندارد ، بنابراین در صورت نیاز به نور باید همیشه آن را به برق متصل کنید.


گارانتی: 2 سال


مزایای

راه اندازی آسان و سریع

ظاهر خنک و ظریف.

سازگار با همه دستیارهای صوتی و برنامه های روشنایی.

محدودیت های

رنگ قابل تغییر نیست.

حکم


این لامپ با مطابقت نور با دمای اشعه های خورشید طبیعی ، احساس بهتری به شما می دهد. خواه مجبور باشید پرانرژی باشید ، آرام باشید ، تمرکز کنید یا مطالعه کنید ، سایه مناسبی دارید ، اما فقط در یک رنگ - سفید.


 


8. فیلیپس Hue Econic فضای باز و سفید و رنگ دیوار و سقف چراغ روشنایی

فیلیپس Hue Econic فضای باز و سفید و رنگ چراغ دیواری و سقفی (Hue Hub مورد نیاز است ، با Alexa ، Apple Homekit و دستیار Google کار می کند)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa و Apple Homekit


این لامپ هوشمند طرح زیبا یکی دیگر از گزینه های برتر برای دکوراسیون فضای باز است. از نظر زیبایی بسیار جالب است و در دکوراسیون خانه معاصر موجود شما جای می گیرد.


با قابلیت تأمین نور تعادل در هر گوشه خانه در فضای باز ، همچنین به شما امکان کنترل بیشتر با صدا یا برنامه ها را می دهد. نصب این نور بسیار مقاوم و مقاوم است.


مانند سایر محصولات موجود در این لیست ، این محصول نیز قادر به تهیه 16 میلیون سایه رنگ است. همچنین دارای 2 سال گارانتی تولید کننده است.


گارانتی: 2 ماه


مزایای

طراحی زیبا

نصب و نصب آسان است.

قابل استفاده در فضای باز یا داخلی.

محدودیت های

گاهی اوقات با دکوراسیون کلاسیک مناسب نیست.

حکم


این در هر مکانی در اطراف خانه هوشمند شما که از اهمیت برخوردار است ، متناسب است ، اما استفاده از آن برای نورپردازی عرشه جلو ، حیاط ، نور ایوان ، اطراف درب ، گاراژ بسیار مناسب است.


 


9. فیلیپس 7146060PH Hue Go قابل حمل Dimmable LED چراغ میز نور

Philips 7146060PH Hue Go Portable Dimmable LED Light Light Table Table (سازگار با Amazon Alexa Apple HomeKit و دستیار Google) (تمدید شده)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، الکسا


این چراغ رومیزی قابل شارژ 7146060PH یکی دیگر از مدعیان لیست ما است که در شماره 9 ثبت نام می کند. به صورت عمودی قرار می گیرد تا نور را بر روی دیوار بیندازد ، بنابراین می توانید از لامپ برای روشن کردن سطح یا یکی از ساختارهای خانه خود استفاده کنید. برای روشنگری ساختگی آدمک ها می توانید از لامپ در نمایشگاه ها نیز استفاده کنید.


با پشتیبانی از 16 میلیون رنگ و سایه های مختلف نور سفید ، با همگام سازی با موسیقی یا فیلم ها و حتی بازی های مورد علاقه خود ، یک تجربه نورپردازی پیشرفته را به شما می دهد. با استفاده از یک باتری لیتیوم یونی ، می توان آن را تا سه ساعت روشن کرد ، بنابراین می توانید بدون نگرانی در مورد پریز برق یا کابل ، از لامپ برای روشنایی فضای باز استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که چراغ قبل از صحبت با مکان های رفتینگ یا کنار رودخانه ضد آب نیست. با این حال ، می تواند سطح بالایی از رطوبت را تحمل کند.


از طریق برنامه Hue می توانید برای تغییر سایه ها ، انتخاب تنظیم نور از پیش تعیین شده کارخانه یا تنظیم تایمرها ، به کنترل های آن دسترسی پیدا کنید. با این حال ، برای کنترل آن از طریق برنامه ، به یک پل Hue نیز احتیاج دارید. هنگامی که با Bridge جفت شد ، می تواند از تمام لوازم جانبی Hue ، از جمله Hue Motion Sensor ، Hue Dimmer و Hue Tap پشتیبانی کند.


گارانتی: 3 ماه


مزایای

قابل حمل

سه ساعت پشتیبان گیری باتری.

با همه دستیارهای صوتی و برنامه های روشنایی کار می کند.

محدودیت های

پشتیبان گیری باتری به سرعت خراب می شود.

حکم


چراغ رومیزی 7146060PH با تنظیم سریع ، دکمه پاور فیزیکی و کنترل برنامه ، زندگی شما را با انواع رنگ ها و سایه ها روشن می کند. پس از جفت شدن با Hue Bridge ، می توانید کنترل کاملی بر روی آن داشته باشید ، می توانید نور را کم و روشن کنید ، با یک فضای آرام یا گرم روحیه را تنظیم کنید و حتی تایمرها را تنظیم کنید تا بتواند به طور خودکار فقط در مدت کوتاهی روشن شود. قبل از رسیدن به خانه.


 


10. لامپ میز هوشمند فیلیپس 797977 Hue Bloom Dimmable

 


فیلیپس 797977 لامپ میز هوشمند LED Hue Bloom Dimmable - با Alexa Home HomeKit و دستیار Google کار می کند (تمدید)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با ZigBee Light Link ، Apple HomeKit ، Alexa ، Google Assistants


با یک دوست رنگ دیگر ملاقات کنید که می تواند نحوه روشنایی خانه شما را تغییر دهد. فیلیپس 79 7977 لامپ Hue Bloom می تواند یک افزودنی مناسب برای شبکه روشنایی Bridge شخصی شما باشد ، جایی که می توانید با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی آن را کنترل کنید. به غیر از روشن کردن هر منطقه ، می توانید از 797977 Hue Bloom برای نمایش نقاشی ، مجسمه سازی یا مبلمان مورد علاقه خود استفاده کنید. بسته به فضای داخلی یا رنگ هر ساختار متمرکز می توانید شدت نور و نرمی را تغییر دهید.


اگر شبکه نوری فعلی ندارید اما قصد ایجاد یک شبکه را دارید ، می توانید Hue Bridge و دستیار صوتی مانند Google Home یا Alexa را نیز خریداری کنید. سرانجام ، شما فقط برای تجربه بلوم به برنامه Philips Hue در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود نیاز خواهید داشت.


با روشنایی 120 لومن ، این لامپ به شما امکان می دهد سایه ها را از بین 16 میلیون رنگ انتخاب کنید. هنگامی که با Hue Bridge جفت شد ، یک ویژگی کنترل از راه دور را به شما می دهد. برای کنترل های صوتی ، به یک دستیار صوتی مانند Google Mini یا Alexa نیاز دارید.


گارانتی: 90 روز


مزایای

با همه دستیارهای اصلی صدا همگام سازی می شود.

مصرف انرژی کم

میلیون ها رنگ برای انتخاب.

محدودیت های

صاعقه فقط در یک منطقه کوچک پاشیده شد.

حکم


797977 Hue Bloom با میلیون ها رنگ در بچه گربه خود ، شب های شما را روشن می کند و تجربه ای منحصر به فرد را برای شما رقم می زند. طراحی ظریف آن متناسب با هر دکوراسیونی است و نور افشانی آن بر روی هر مبلمان یا مجسمه ای تمام توجه را به خود جلب می کند. برای کنترل های بیشتر ، به Hue Bridge و برنامه Hue نیاز خواهید داشت.


 


11. کیت پایه نورپردازی هوشمند و رنگ آمیزی Philips Hue White & Color Ambiance Outdoor

Philips Hue 802090 کالا روشنایی و لامپ های خانگی


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa ، Apple HomeKit.


وقتی در طول جشن تولد مجبورید مسیرها را روشن کنید ، به چیزی بیشتر از چراغ های LED نیاز دارید. این جایی است که کیت پایه نور فضای باز Philips Hue با داشتن گزینه هایی برای دسترسی به 16 میلیون رنگ و دمای مختلف نور سفید (سرد یا گرم) ، نسبت به چراغ های معمولی امتیاز می گیرد.


این کیت شامل کابل برق Calla و چراغ 8 وات LED Hue است. روشنایی این نور 400 لومن است و به مدت بیست و پنج هزار ساعت آزمایش شده است. می توانید واحد را در زمین چمن یا هرجای دیگری که می خواهید تنظیم کنید. می توانید آن را روی زمین بگذارید ، روی دیوار نصب کنید یا روی گیاهان باغ خود استفاده کنید.


برای کنترل کامل نور ، باید یک Hue Bridge خریداری کنید. همچنین می توانید نور را به شبکه Hue موجود خود اضافه کنید. این دارای هوازدگی IP65 است ، به این معنی که نور در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. بنابراین ، حتی اگر آن را برای شب در باغ خود بگذارید ، واحد همچنان درخشان خواهد بود زیرا از سیستم های بارانی و باران به خوبی محافظت می شود.


همانطور که قبلاً گفته شد ، فیلیپس یک کابل برق در داخل واحد ارائه می دهد که می تواند برای اتصال چهار چراغ دیگر از سری کالا یا لیلی استفاده شود.


گارانتی: 2 سال


مزایای

16 میلیون رنگ و انواع سایه های سفید برای انتخاب.

سازگار با سایر سیستم های روشنایی منزل.

ساختاری محکم برای محافظت در برابر آسیب.

کابل ها و اتصالات را می توان تا 6 اینچ در داخل خاک دفن کرد.

محدودیت های

به اندازه کافی روشن نیست.

گران

حکم


واحدی خوش ساخت که برای روشنایی مسیر طراحی شده است. از روشنایی کافی برخوردار نیست ، اما اگر در نزدیکی لبه های مسیر نصب شود ، قدرت نورپردازی دارد. آیا می خواهید به جاده های مهمانی خود لذت ببرید؟ اگر بله ، پس این لامپ برای شما مناسب است.


 


راهنمای خرید لامپ های رنگ فیلیپس

اگر مورد توجه هر یک از لامپ های Hue قرار گرفته اید و قصد خرید یکی از آنها را دارید ، باید برخی از ویژگی ها را در نظر بگیرید. اولین چیز اولویت شماست. چه چیزی نیاز دارید؟ برای مفیدتر کردن این راهنما ، ما برخی از ویژگی های مفیدی را آورده ایم که باید هنگام خرید لامپ برای اکوسیستم موجود یا جدید Hue خود بررسی کنید.


نوع لامپ


اولین عاملی که باید در نظر بگیرید نوع لامپ مورد نظر شماست. آیا می خواهید منطقه ای را روشن کنید؟ آیا می خواهید راهی روشن تر برای مدعوین خود داشته باشید؟ ممکن است یک لامپ قابل حمل با باتری کار کند که بتوانید برای سفرهای خارج از خانه نیز حمل کنید؟ به عبارت دیگر ، شما باید نیاز را بدانید. به همین دلیل است که ما لامپ های دسته های مختلف را در این لیست قرار داده ایم.


تنظیمات رنگ


در گزینه های تغییر رنگ به دنبال حداکثر گزینه ها باشید. باید متناسب با فعالیتهای روزمره شما باشد. باید گزینه های از پیش تعیین شده ای برای محیط پرانرژی ، تمرکز و تمرکز وجود داشته باشد. اگر می خواهید Clock Body خود را با طبیعت همگام سازی کنید ، پس باید چراغ هوشمند Wellner را انتخاب کنید.


با برنامه کنترل می شود


در برنامه Philips Hue به دنبال یک لامپ بگردید که دارای حداکثر گزینه ها باشد ، بنابراین می توانید از افزودن Hue Bridge جلوگیری کنید. اگر می خواهید روی لامپ کنترل دستی داشته باشید ، به دنبال یک دکمه فیزیکی نیز باشید.


ابعاد


اگر به دنبال لامپ رومیزی یا چراغ نصب سقف هستید ، همیشه منطقه را اندازه بگیرید تا از عدم تطابق آن جلوگیری شود.


نصب و راه اندازی


افزودن یک لامپ جدید به اکوسیستم نوری موجود می تواند یک کار سخت باشد. بنابراین ، به دنبال یک لامپ باشید که دارای تنظیمات نصب قابل دسترسی باشد. شما می دانید که پس از خواندن توضیحات در لیست و بررسی کاربران در آمازون.


 


سوالات متداول در مورد Philips Hue Lamps

آیا یک لامپ Hue می تواند کل اتاق را روشن کند؟


این به لامپ ، سقف بستگی دارد چراغ ها برای روشن شدن یک کل منطقه ساخته می شوند در حالی که لامپ های میز جانبی در عوض نور خود را به یک دیوار یا منطقه اطراف می اندازند.


آیا می توانم از لامپ هنگام مسافرت استفاده کنم؟


اگر قابل حمل است و باتری کار می کند ، می توانید.


کدام لامپ با Philips Hue کار می کند؟


Philips Hue از استاندارد Zigbee Light Link استفاده می کند و فقط با لامپهای ساخته شده طبق استاندارد سازگار است. تمام مدل های نمایش داده شده در لیست ما با برنامه Hue سازگار هستند.


چگونه می توان لامپ را خاموش و روشن کرد؟


بعضی از لامپ ها برای روشن یا خاموش کردن آن با یک دکمه داخلی ارائه می شوند. همچنین می توانید از طریق برنامه Hue نور را روشن کنید. استفاده از کنترل صوتی از طریق الکسا یا دستگاه های مشابه گزینه دیگری است.


 


کلمات نهایی

فیلیپس رنگ از تیم ما نمره کامل می گیرد. این میلیون ها گزینه رنگ و گزینه های شخصی سازی متعدد را ارائه می دهد. به طور کلی می توانید چراغ ها را همانطور که می خواهید کنترل کنید.


ما برخی از بالاترین رتبه بندی محصولات را ارائه داده ایم. کارشناسان ما معتقدند اگر به دنبال لامپ متناسب با اتاق خواب یا اتاق نشیمن خود هستید ، چراغ میز هوشمند LED Philips Hue Beyond Dimmable قابل تأمل است ، این یکی از بالاترین رتبه های چراغ توسط کارشناسان ما است. Philips Hue Go یکی دیگر از گزینه های قابل اجرا است ، به خصوص اگر به لامپ قابل حمل نیاز دارید.


اکنون فرض می کنیم که شما دانش کافی در مورد فناوری و سخت افزار مربوطه را دارید که می توانید استفاده کنید. بگذارید نور بیاید.

دسته ها :
جمعه یازدهم 7 1399

بسیاری از تولیدکنندگان تختخوابهای خود را برای افراد با اندازه متوسط ​​طراحی می کنند ، آنها هنوز افراد بلند قد را در خود جای نمی دهند یا تمایلی به این کار ندارند. این مسئله باعث می شود یافتن بهترین تختخواب های خوابیده برای یک فرد قد بلند کمی دردسر ساز شود. اما حتی در عصری که بسیاری از مارک های بزرگ برای افراد قد بلند تکیه گاه طراحی نمی کنند ، تولیدکنندگانی خلاق هستند که با طراحی صندلی های تکیه دار با کیفیت بالا برای افراد قد بلند ، بازی خود را افزایش می دهند.


با این اوصاف ، در اینجا خلاصه ای از بهترین افرادی که می توانید خریداری کنید اگر یک مرد قد بلند هستید هستید.


پیش نمایش محصول

Lane Stallion Big Man (Extra Large) Comfort King Wallsaver Recliner در اعماق آبی (آبی خاکستری). ساخته شده ... Lane Stallion Big Man (Extra Large) Comfort King Wallsaver Recliner در اعماق آبی (آبی خاکستری) .... مشاهده در آمازون

طراحی امضا توسط اشلی لودن راکر Recliner کاکائو طراحی امضا توسط اشلی لادن راکر Recliner کاکائو نمایش در آمازون

صندلی تکیه دار Wingback صندلی چرمی تک مبل مدرن سینمای خانگی برای اتاق نشیمن (سیاه) صندلی تکیه دار Wingback صندلی تک نفره مبل مدرن سینمای خانگی صندلی اتاق نشیمن (سیاه) مشاهده در آمازون

La-Z-Boy Niagara Reclina-Rocker Recliner ، Fossil La-Z-Boy Niagara Reclina-Rocker Recliner ، نمای فسیل در آمازون

صندلی تکیه گاه چرمی CANMOV ، صندلی تکیه دار دستی کلاسیک و سنتی با بازوهای بیش از حد ... صندلی تکیه دار چرمی CANMOV ، صندلی تکیه دار دستی کلاسیک و سنتی با پر پوش ... مشاهده در آمازون

صندلی صندلی تختخواب شو صندلی ماساژ صندلی PU ماساژ چرمی برای اتاق نشیمن مبل راحتی تک نفره مدرن ... صندلی تختخواب صندلی تختخواب دار ماساژ صندلی بالشتک چرمی PU برای اتاق نشیمن مبل راحتی تک نفره مدرن ... مشاهده در آمازون

طراحی امضا توسط Ashley Yandel Power Lift Oversized Recliner Saddle Design signature by Ashley Yandel Power Lift Oversized Recliner Saddle نمای در آمازون

صندلی صندلی چرخدار FDW صندلی تک صندلی صندلی خوابیده صندلی سینمای خانگی مدرن برای اتاق نشیمن ... صندلی صندلی چرخدار صندلی صندلی صندلی صندلی راحتی یک نفره صندلی خوابیده صندلی سینمای خانگی مدرن صندلی اتاق نشیمن ... نمایش در آمازون

MAGIC UNION Power Lift Massage Recliner چرم مصنوعی ویبره گرم شده با چرخ های کنترل از راه دور ... MAGIC UNION Power Lift Massage Recliner چرم مصنوعی ویبره گرم شده با چرخ های کنترل از راه دور ... مشاهده در آمازون

صندلی برقی صندلی بالابر چرمی Domesis Renu ، کرم صندلی بالابر چرمی Domesis Renu ، نمای کرم در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 29/09/2020 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


فهرست مطالب را نشان می دهد

10 عضو برتر برای یک فرد قد بلند

وقت کافی برای خواندن ندارید؟ مشتری مناسب خود را از این لیست تصمیم گیری خرید سریع انتخاب کنید:


بهترین در کل: Lane Stallion Big Man (Large) Comfort King Wallsaver Recliner

پرطرفدارترین: طراحی امضای مبلمان اشلی - تکیه گاه سنگین ناگهانی

مواد با کیفیت بالا: صندلی تکیه دار Wingback مدرن FDW

پشتیبانی از تمام بدن: La-Z-Boy Niagara Reclina-Rocker Recliner

برای ثبات: صندلی چرمی چرمی باند شده با تنفس CANMOV

برای دوام: صندلی تکیه دار چرمی Homall تک اتاق نشیمن

ویژگی های فناوری هوشمند: آشپزخانه اشلی یاندل

بهترین ارزش برای پول: صندلی تختخواب صندلی FDW صندلی تک نفره صندلی خوابیده مدرن

 


1. Lane Stallion Tall Man (بزرگ) Comfort King Wallsaver Recliner

Lane Stallion Big Man (Large) Comfort King Wallsaver Recliner در دورادو گردو. برای The Big Guy or Gal ساخته شده است. دارای حداکثر 500 پوند. طول تمدید شده 79


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

Stallone Recliner که برای مدت زمان طولانی تصور می شود و در گزینه های مختلف رنگ موجود است ، می تواند بیانیه نشستن واقعی را به دکوراسیون موجود شما اضافه کند.


یکی از قابل توجه ترین نکات در مورد استالونه این است که چقدر می تواند تحمل کند. برای بیان این موضوع ، هر مردی با وزن 500 پوند. و زیر می تواند به راحتی بیشترین بهره را از این مددکار ببرد. بنابراین ، اگر شما مرد سنگینی هستید و به یک وزنه بردار واقعی نیاز دارید که بتواند به راحتی وزن شما را کنترل کند ، Stallone Recliner مناسب شما است.


صندلی های کویل جیبی C3 ، مکانیزم جاذبه صفر و صندلی های راحتی گهواره نه تنها پشتیبانی از پشت ، پا و گردن را فراهم می کنند بلکه راحتی لازم برای خواباندن طولانی مدت را نیز فراهم می کنند. از آنجا که Power Recline & Life به شما امکان می دهد راحت ترین حالت خم شدن صندلی را پیدا کنید ، Perfect Pitch Adjustment به شما امکان می دهد راحتی خود را مطابق میل خود تنظیم کنید.


مبلمان لین Stallone فضای زیادی را اشغال نمی کند ، بنابراین اگر به نوعی فضای اتاق نشیمن خود را محدود می کنید یا هرجای دیگری که می خواهید صندلی تختخوابشو بگذارید ، Stallone بهترین گزینه برای شماست. ابعاد آن 40 اینچ طول ، 44 اینچ عرض و 48 اینچ ارتفاع است. شما یک مکان نشستن قابل توجه دارید که برای افراد بزرگ کافی است.


طرفداران

این گزینه خوبی برای افرادی با قد 6 فوت و 6 اینچ است.

بالشتک حداکثر راحتی را فراهم می کند.

این می تواند حداکثر وزن 500 پوند را تحمل کند.

منفی ها

ممکن است برای برخی از افراد هزینه بر باشد.

حکم


این تکیه گاه با راحتی ، سبک ، استحکام و دوام در نظر گرفته شده است ، برای ماه ها و سال های آینده در خدمت شما خواهد بود. ما این را به مردان قد بلندی که به دنبال گزینه ای سطح بالا هستند و در همان محدوده قیمت Ashley’s Ludden Rocker قرار دارد ، توصیه می کنیم.


 


2. اشلی فورنی طراحی امضای ture - Laken Rocker Recliner

طرح امضاهای آشلی مبلمان - Laken Rocker Recliner - 1 مبل کشویی دستی - معاصر - قهوه ای کاکائویی


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

Laken Rocker نرم و بزرگ است و گزینه ای جادار برای نشستن و استراحت راحت به شما ارائه می دهد.


یکی از چشمگیرترین ویژگی های این صندلی حداکثر پشتیبانی از وزن آن است. آشلی مبلمان صندلی چرخدار را برای تحمل حداکثر وزن 350 پوند طراحی کرده است ، و آن را به گزینه ای ایده آل برای بسیاری از افراد خارج از کشور تبدیل کرده است. این قابلیت را به توانایی حمایت از مردان 6+ اینچ اضافه کنید و آنچه به دست می آورید یک تکیه گاه است که تیک تیک می زند.


Laken Rocker دارای یک مکان نشیمن مناسب نیز می باشد. از نظر بعد ، منطقه نشیمن 25 اینچ طول و 21 اینچ عرض دارد. به طور کلی ، فضای نشیمن به اندازه کافی بزرگ است که بتواند شما را در خود جای دهد ، حتی اگر فرد بزرگی باشید. فاصله از زمین تا نشیمن 20 اینچ است.


Laken Rocker دارای یک دسته تکیه گاه در پایین سمت راست است که می توانید با استفاده از آن موقعیت مناسبی را برای خود قرار دهید. استفاده از زبانه کششی آسان است. بیشتر اوقات ، یک بار کشیدن تقریباً همیشه بیش از اندازه کافی است تا راحتی مورد نیاز شما را فراهم کند.


طرفداران

مونتاژ آسان

همراه با یک کتابچه راهنمای دستورالعمل.

شما یک صندلی قابل توجهی دارید.

در رنگ های مختلف موجود است.

منفی ها

با پیچ گوشتی که برای مونتاژ لازم است ارائه نمی شود.

حکم


به اندازه کافی رنگارنگ برای افزودن یک حالت نشیمن واقعی به فضای باز ، Laken Rocker Recliner می تواند به طور طبیعی با دکوراسیون موجود اتاق نشیمن آرام شما مطابقت داشته باشد. با توجه به قیمت ، آنچه در اینجا به دست می آورید یک تختخواب است که تعادل خوبی بین راحتی و سبک دارد.


 


3. صندلی تکیه دار Wingback مدرن FDW

صندلی صندلی چرخدار FDW Wingback صندلی چرمی مبل مدرن سینمای خانگی برای اتاق نشیمن ، مشکی


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

خواه بخواهید استراحت کنید و تلویزیون تماشا کنید یا فقط می خواهید از یک روز خسته کننده راحت شوید ، FDW Wingback Recliner می تواند راحتی مورد نیاز شما را فراهم کند.


در حالت ایده آل ، Wlinback recliner به یک دلیل امتیاز بالایی را کسب می کند. اول ، قدرت و ثبات آن بی نظیر است. این طرح از ویژگی های چوب جامد است که باعث استحکام آن می شود. قاب محکم و پشتی فولادی سنگین را به این اضافه کنید و آنچه به دست می آورید یک تکیه گاه با دوام و مقاوم است.


این صندلی می تواند حداکثر وزن 300 پوند را تحمل کند. پشتیبانی 50 پوند است. در مقایسه با Ludden Rocker کمتر است اما هنوز هم برای اکثر افراد خارج از کشور مناسب است. از نظر اندازه ، اندازه Wingback 30 اینچ ، عرض 27 اینچ و ارتفاع 21 اینچ است. شما یک صندلی قابل توجهی دارید ، اما به اندازه کافی بزرگ برای یک مرد با ته بزرگ نیست.


این تختخواب شو دارای ویژگی های توسعه یافته پا با عملکرد دوگانه و پشتی تکیه دار است که تنظیم آن آسان است شما در اینجا نوعی انعطاف پذیری به دست می آورید ، که در واقع ، نقشی اساسی در تقویت راحتی شما دارد. در واقع می توانید ناحیه پا را تا 90 درجه تنظیم کنید.


طرفداران

این از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است.

ارزان است ، از این رو گزینه خوبی برای مردی با بودجه است.

سطح صندلی ضد آب است و تمیز شدن آن بسیار آسان است.

منفی ها

فقط برای یک فرد متوسط ​​مناسب است.

حکم


FDW Wingback Recliner چیزی فراتر از یک صندلی برای فضای بیشتر در اتاق نشیمن دنج شماست. این می تواند با دکوراسیون اتاق خواب شما مطابقت داشته باشد و به همان اندازه در گودال شما عالی به نظر برسد. قاب محکم ، بازوهای پهن و بالشتک ضخیم آن را به صندلی راحتی برای استراحت تبدیل کرده است.


 


 


4. La-Z-Boy Niagara Reclina-Rocker Recliner

La-Z-Boy Niagara Reclina-Rocker Recliner ، فسیل


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

Niagara Reclina توسط La-Z-Boy یکی از قدیمی ترین مدل ها در خط تولید recliner این برند است ، بنابراین توجه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کرده است.


احتمالاً بهترین چیز در مورد این صندلی آسان بودن در حالت نشیمن است. در واقع ، فقط یک دقیقه طول می کشد تا راحتی خوابیده خود را پیدا کنید. برای این کار دسته ای را که در بازوی راست راست قرار دارد با فشار دادن به بالا یا پایین تنظیم کنید تا جایی که یک حالت خوابیده راحت پیدا کنید. در صورت عدم استفاده از صندلی ، دسته را در جای خود تنظیم کنید.


اگر یک چیز وجود دارد که La-Z-Boy در هنگام طراحی بهترین کار را انجام می دهد ، توجه دقیق به جزئیات است. این برند از مواد با کیفیت بالا استفاده می کند ، که نه تنها جلوه و احساس زیبایی به صندلی می دهد بلکه از دوام صندلی نیز اطمینان حاصل می کند و می تواند برای سالهای آینده دوام داشته باشد.


این تختخواب سفارشی ساخته شده از پارچه 100٪ پلی استر و فقط 82 پوند وزن است و باید به راحتی جابجا شود. و مانند FDW Modern Wingback ، این تختخواب راحت می تواند به راحتی مردی تا وزن 350 پوند را در خود جای دهد.


طرفداران

این صندلی استراحت پایه سه حالته را ارائه می دهد.

این می تواند به شما کمک کند که تمام بدن را در حالت خوابیده قرار دهید.

این با مواد با کیفیت بالا طراحی شده است ، بنابراین باید طولانی مدت باشد.

منفی ها

برای افراد سنگین مناسب نیست

فقط تعداد انگشت شماری از گزینه های رنگ وجود دارد.

حکم


همانطور که این صندلی راحتی یک گزینه کلاسیک در بازار است ، یک صندلی راحت و بادوام است که دارای زنگ ها و سوت های زیادی است. در ازای قیمت ، آنچه دریافت می کنید یک صندلی محکم است که هر بار که از آن استفاده می شود ، پشتیبانی کمری استثنایی را ارائه می دهد.


 


5. صندلی تکیه گاه چرمی باند شده با تنفس CANMOV

صندلی تکیه گاه چرمی CANMOV ، صندلی تکیه دار دستی کلاسیک و سنتی با بازوهای بیش از حد و برگشت ، دود خاکستری


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

مبلمان CANMOV در طول سالها نام تجاری قدرتمندی را ایجاد کرده است و آنها یکی از برترین شرکت هایی هستند که مبلمان اتاق نشیمن را با کیفیت بالا طراحی می کنند. Breathable Bonded Leather Recliner این برند دارای هیچ فناوری هوشمند داخلی نیست ، اما هنوز هم از نظر طراحی و عملکرد بسیار خوب است.


این صندلی می تواند حداکثر ظرفیت وزنی 300 پوند را پشتیبانی کند ، بنابراین برای بسیاری از آقایان گزینه خوبی است. وزن اکثر افراد بیش از 300 پوند نیست. این بدان معناست که این تختخواب برای مردان بزرگ نیز مناسب است. چه بخواهید برای تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود خم شوید ، چه کتابی بخوانید ، چه فقط چرت بزنید ، این تختخواب برای شما مناسب است.


ابعاد Breathable Bonded Leather Recliner 41 اینچ عرض ، 38 اینچ عمق و 40 اینچ ارتفاع است. فضای نشیمن ابعادی به اندازه 22 اینچ عرض و 21.5 اینچ عمق با ارتفاع بازو 25 اینچ دارد. فضای کاملاً بزرگی برای نشستن راحت دارید.


ارتفاع صندلی این تکیه گاه 19 اینچ است ، تقریباً 1.5 اینچ کمتر از ارتفاع صندلی بالابر برقی از همان مارک است. حتی در آن زمان ، هنوز به قدری بالا است که بتواند افرادی را که پاهای بلند دارند ، در خود جای دهد.


این صندلی گزینه خوبی برای مردان بزرگی است که می خواهند به تماشای فیلم ، کتاب خواندن یا چرت بزنند.


طرفداران

سیستم چوبی روکش چند لایه هم راحتی و هم ثبات را فراهم می کند.

این مددکار می تواند از هر کسی با وزن حداکثر 300 پوند پشتیبانی کند.

با یک سال ضمانت ارائه می شود.

منفی ها

هیچ ویژگی هوشمندی ندارد.

حکم


صندلی تکیه دار CANMOV هیچ ویژگی هوشمندی ندارد ، با این وجود ارزان تر از صندلی پاور لیفت است - تکیه گاه طراحی شده توسط همان شرکت. بنابراین ، گزینه خوبی برای شخصی با بودجه است.


 


6. صندلی تکیه دار چرمی Homall برای اتاق نشیمن

صندلی تکیه دار Homall Single Recliner صندلی Padded PU چرم اتاق نشیمن مبل مبل تختخواب شو صندلی مدرن صندلی صندلی باشگاه صندلی صندلی سینمای خانگی (سیاه)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

Homall Single Leather Recliner ساخته شده از چرم PU خالص و دارای تکیه گاه قابل تنظیم و بالشتک کف ضخیم تر ، راحت ترین صندلی است که پول می تواند خریداری کند.


پوشش چرمی بالا PU باعث دوام این صندلی نمی شود. همچنین روی پوست نرم است ، بنابراین نشستن بسیار عالی است. احساسی خنک که هنگام نشستن و استراحت روی این تختخواب احساس می کنید ، بی نظیر است. قابلیت تنفس را به این حالت اضافه کنید و آنچه به دست می آورید یک تکیه گاه است که می توانید ساعتهای طولانی روی آن بنشینید. علاوه بر این ، چرم ضد لک است و تمیز کردن آن بسیار آسان است.


ابعاد باز این تکیه گاه 27.6 اینچ عرض ، 64.2 اینچ عمق و 27.9 اینچ ارتفاع است. ابعاد بسته صندلی 27.6 اینچ عرض ، 35.8 اینچ عمق و 38.6 اینچ ارتفاع است. در کل یک منطقه نشیمن قابل توجه به دست می آورید. ارتفاع صندلی 17.7 اینچ است که در مقایسه با آنچه از تکیه گاه های CANMOV و Lay-Z-Boy Niagara دریافت می کنید کمی پایین است.


به همان اندازه که مواد مورد استفاده برای طراحی خوب است ، این صندلی حداکثر ظرفیت وزنی 250 پوند دارد. بنابراین ، اگرچه ممکن است برای یک مرد قد بلند ایده آل باشد ، اما برای یک فرد با وزن بالا و اضافه وزن دقیقاً مناسب نیست.


طرفداران

برای استراحت ، تماشای تلویزیون و خواب خوب است.

زیر دست ها پهن و بسیار راحت است.

این صندلی محکم و بادوام است.

منفی ها

برای یک فرد دارای اضافه وزن ایده آل نیست.

حکم


همانطور که با کمتر از 150 دلار به فروش می رسد ، یک گزینه درجه یک است که به همان اندازه محکم ، بادوام و راحت است مانند یک مدل رده بالا. آنچه شما در اینجا به دست می آورید ، با بالشتک صندلی در اندازه بزرگ ، پشتی ضخیم تر که به راحتی خم می شود و یک بازو بازتر با شکلی منحصر به فرد ، یک صندلی با کیفیت بالا است که به راحتی می تواند بیانیه نشستن منحصر به فرد را به اتاق نشیمن شما اضافه کند.


 


Ash- تختخواب آسانسور اشلی یاندل

طرح امضای مبلمان اشلی - تکیه گاه بالابر یاندل - تختخواب معاصر - تودوزی چرم مصنوعی - زین


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

چشمگیر است که اشلی چگونه فن آوری مدرن را به کار می گیرد و به راحتی آن را در یک صندلی تکیه می کند. در حقیقت ، این فناوری هوشمند Yandel Power Lift Recliner را به یکی از تحسین برانگیزترین گزینه های بازار تبدیل کرده است.


حداقل ، یاندل پاور لیفت دارای سیستم کنترل از راه دور و باتری پشتیبان است. سپس موتورهای دوتایی قرار دارند که به راحتی پشت و همچنین تکیه گاه تکیه گاه را کنترل می کنند. و این چیز بسیار راحت است. روکش های چرمی ، بالشتک های ضخیم و پشتی کاملاً پر شده ، آرامش را به سطح کاملاً جدیدی می رسانند.


این مطمئناً از یک طراحی بی نظیر برخوردار است. در واقع ، پوشش چرم مصنوعی سطح نشسته صاف و آرام را ایجاد نمی کند. این همچنین به زیبایی کلی صندلی می افزاید ، که کمک زیادی به افزودن بیانیه واقعی صندلی برای تقریباً هر دکوراسیون اتاق می کند.


صندلی Yandel Power Lift دارای ارتفاع صندلی 20 اینچ است ، حدود 3 اینچ بیشتر از آنچه از صندلی تکیه گاه چرمی Homall دریافت می کنید. معنی این امر این است که Yandel Power Lift به راحتی می تواند مرد قد بلندی را که پاهای بلندی دارد در خود جای دهد.


یکی دیگر از ویژگی های چشمگیر این صندلی ظرفیت کلی آن است که می تواند حداکثر وزن 300 پوند را که 50 پوند است را تحمل کند. بیشتر از آنچه از Homall Single Leather Reclin دریافت می کنید صندلی


طرفداران

استفاده از آن آسان است.

کار با ویژگی های فناوری هوشمند آسان است.

ارتفاع صندلی می تواند به راحتی کاربران دارای پاهای بلند را در خود جای دهد.

فضای صندلی جادار

منفی ها

گران قیمت

حکم


با چند رتبه خوب برای قیمت ، طراحی ، دوام و کارایی ، اگر چند لمس فناوری اینجا و آنجا برایتان مهم نیست ، این تکیه گاه مناسب برای آوردن به خانه است.


 


8. صندلی تختخواب شو FDW صندلی تک نفره صندلی خوابیده مدرن

صندلی تختخواب شو برای اتاق نشیمن صندلی سینمای خانگی تنها تختخواب شو مبل با تکیه گاه صندلی خالی (قهوه ای)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

صندلی مبل تک نفره FDW یکی از بهترین صندلی های تکیه گاه برای یک مرد قد بلند است. اگر بودجه بسیار کمی دارید ، گزینه خوبی برای خرید است.


از آنجا که این صندلی نرم و راحت است ، در واقع می توانید ساعت های طولانی روی آن بنشینید یا بخوابید. قابلیت تنظیم راحت صندلی باعث می شود که تخت خواب یک نسیم باشد. و با توجه به انعطاف پذیری آن ، در جایی که می توانید از این مورد استفاده کنید محدودیتی وجود ندارد. از فضای نشیمن میخانه تا گوشه اتاق خواب خود ، تا جایی که فضای کافی برای آن وجود داشته باشد ، می توانید از آن در هرجایی که دوست دارید استفاده کنید.


این تختخواب سفارشی از چرم PU خالص ساخته شده است که برای نشستن بسیار نرم و راحت است. این صندلی که برای حمایت از گردن ، کمر و پاها طراحی شده است ، می تواند به راحتی کل بدن شما کمک کند و در عین حال گردش خون را در کل مدت افزایش دهد.


وقتی نوبت به ابعاد می رسد ، این صندلی 30.3 اینچ عرض ، 27 اینچ عمق و 21.3 اینچ ارتفاع است. فضای نشیمن آنقدرها بزرگ نیست ، بنابراین اگر ته قنداقه بزرگی داشته باشید ممکن است برای شما ایده آل نباشد. ارتفاع صندلی کاملاً مناسب است ، بنابراین برای کسی که پاهای بلند دارد گزینه خوبی است.


طرفداران

پنبه عروسکی استفاده شده حداکثر راحتی را برای کاربر فراهم می کند.

این بهترین مبلغ تختخواب شو با 150 دلار است.

این از مواد با کیفیت و با دوام ساخته شده است.

منفی ها

قطعه فلزی این صندلی در معرض زنگ زدگی است.

حکم


این صندلی حتی زیر 150 دلار نیز از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که باعث می شود حالت ظاهری آن مانند یک مدل درجه یک باشد. این گزینه خوبی برای استراحت ، مطالعه کتاب ، تماشای فیلم و حتی چرت زدن طولانی مدت است.


 


9. تختخواب ماساژ بالابر MAGIC UNION

صندلی لرزاننده ماساژ بالابر MAGIC UNION با 2 چرخ کنترل - قهوه ای


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

بیش از یک نگاه لازم نیست که بفهمید Power Lift Massage Recliner توسط Magic Union چقدر خوب به نظر می رسد. این برند به جزئیات توجه زیادی می کند تا یکی از راحت ترین و با دوام ترین مشتریانی را که پول می تواند خریداری کند ، ارائه دهد. و صادقانه بگویم ، این صندلی چیزهای زیادی برای دوست داشتن دارد.


یک جیب در سمت راست و خارجی صندلی وجود دارد ، می توانید از آن برای نگهداری از راه دور تلویزیون یا سایر وسایل شخصی استفاده کنید. همچنین دارای نگهدارنده های جام در هر دو طرف است. این موارد هنگام آرامش با یک فنجان چای / قهوه ، مخصوصاً هنگام خواندن کتاب مورد علاقه خود یا تماشای فیلم مهم هستند.


ویژگی دیگری که باعث می شود این صندلی در بین جمعیت متمایز شود عملکرد بالابری است. این فناوری به بلند کردن صندلی از پایه کمک می کند و ایستادن را برای شما آسان می کند. عملکرد بالابر قدرت گزینه خوبی برای افراد مسن است که تلاش می کنند خود را از کاناپه بیرون بیاورند.


Magic Union Power Lift Massage Recliner دارای 2 کنترل از راه دور است که می توانید برای کنترل صندلی استفاده کنید. به طور کلی ، ریموت ها به شما امکان می دهند این صندلی را به راحتی بلند یا تکیه دهید ، آنها همچنین به عنوان یک کنترل کننده برای ویژگی ماساژ عمل می کنند.


طرفداران

مونتاژ آسان

ویژگی فناوری هوشمند باعث می شود تا به راحتی بتوانید یک نفر را به راحتی کنترل کنید.

استفاده از صندلی آسان است ، بنابراین به دانش فنی احتیاج ندارد.

به عنوان صندلی پیام رسان دو برابر می شود.

منفی ها

اگر مراقب نباشید ، قسمت پلاستیکی موتور می تواند به راحتی شکسته شود.

حکم


ما عاشق سحر و جادو Magic Union Power Lift Massage Recliner هستیم زیرا از چوب جامد و چرم PU خالص ساخته شده است. این دو ماده باعث دوام و راحتی صندلی می شوند.


 


10. تکیه گاه صندلی بالابر برقی چرمی Domesis Renu

صندلی لیفتری برقی چرمی Domesis Renu Wall Hugger ، چرم کرم Renu


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

Domesis بهترین صندلی های خوابیده بازار را طراحی می کند و Renu Wall Hugger بهترین گزینه برای مردان بلند قد است. Renu Wall Hugger مانند سایر افراد مستقر در خط تولید برند ، امتیازات خوبی را برای راحتی ، سهولت مونتاژ ، پشتیبانی و همچنین استحکام کسب می کند.


این صندلی از قاب چوبی و روکش استیل ساخته شده است. روکش چرم نه تنها راحت و بادوام است ، بلکه قابل تنفس است. و وقتی نوبت به وزن می رسد ، این یکی حداکثر ظرفیت 300 پوند دارد.


پاور لیفت Domesis Renu دارای طول 33 اینچ ، عرض 30 اینچ و ارتفاع 28.5 اینچ است. این صندلی تکان نمی خورد ، در عوض بالا و پایین می رود. عرض صندلی حدود 16 اینچ است ، بنابراین برای یک فرد متوسط ​​یا متوسط ​​کاملاً مناسب خواهد بود.


طرفداران

مونتاژ آسان کمتر از 10 دقیقه طول می کشد.

کاملاً بالشتک و بالشتک مناسب.

کنترل کننده های 2 دکمه کنترل این صندلی را آسان می کنند.

در چندین گزینه رنگی موجود است.

منفی ها

با درگاه USB ارائه نمی شود.

حکم


این کاربر با دوام طراحی شده است ، می تواند برای سالهای آینده در خدمت شما باشد - شما واقعاً نمی خواهید به فکر یک نسخه جدید باشید.


 


خریدراهنمای er

اگر مرد قد بلندی نیستید ، نمی توانید هر صندلی راحتی بخرید ، باید به چند مورد توجه کنید تا خرید خود را بار اول انجام دهید.


اندازه اتاق شما


ابتدا اندازه اتاق خود را در نظر بگیرید. خرید یک تکیه گاه مناسب در فضای تعیین شده آن منطقی نیست. فضایی را که می خواهید صندلی را در آن قرار دهید اندازه گیری کنید و سپس با استفاده از اندازه گیری ها یک صندلی تکیه گاه برای خود انتخاب کنید.


اندازه بدن شما


اندازه بدن شما نکته مهمی است که باید در نظر بگیرید ، به شما کمک می کند تا در مورد بهترین بعد و ناحیه صندلی برای خود تصمیم بگیرید. اگر فرد قد بلندی با اندام متوسط ​​هستید ، هر تختخوابی که برای افراد قد بلند طراحی شده باشد بسیار مناسب شما خواهد بود. اما اگر فرد بزرگی هستید ، باید به یک تکیه گاه با یک صندلی بزرگ بروید.


وزن کلی شما


شما باید وزن کلی خود را نیز در نظر بگیرید. بخاطر بسپارید ، تکیه گاه ها حداکثر ظرفیت خاصی را دارند که می توانند پشتیبانی کنند. بنابراین ، تعیین می کنید که وزن شما چقدر است و سپس در یک تکیه گاه با وزن بیشتر از وزن بدن سرمایه گذاری کنید.


میزان راحتی


تعیین کنید که چه مقدار از آرامش بخش مورد نظر خود به راحتی نیاز دارید. ویژگی های متناسب با راحتی دلخواه خود را جستجو کنید. همچنین هرگز با هیچ مبلغی به خصوص صندلی های تختخواب شده با سطح راحتی خود سازش نکنید.


 


سوالات متداول (سQالات متداول)

آیا همه افراد ملاقات کننده از کیفیت و راحتی بالایی برخوردار هستند؟


صندلی های تکیه گاه برابر نیستند ، هر گزینه کاملا متفاوت است. آنها دارای درجه متفاوتی از کیفیت مواد ، اندازه صندلی و موقعیت های مختلف خوابیده هستند. بنابراین ، برای انتخاب گزینه مناسب خود ، بهتر است به موارد برتر که در این راهنما بررسی کرده ایم ، نگاه کنید. انجام این کار به شما کمک می کند تا بار اول تصمیم صحیحی برای خرید بگیرید.


رایج ترین انواع صندلی های تکیه دار در بازار کدامند؟


تولیدکنندگان تنها سه نوع صندلی تکیه دار ساخته اند. حداقل نوع انتخاب شما در درجه اول به تعداد موقعیت های دراز کشیده بستگی دارد. سه نوع زیر ذکر شده است:


صندلی های تختخواب شو با موقعیت های خمیده بی نهایت.

صندلی های تکیه دار با دو حالت خوابیده.

صندلی های تکیه دار دارای سه حالت خوابیده.

حتی می توانید با استفاده از این موارد جلوتر بروید و ویژگی هایی مانند زیر دست ، گزینه ماساژ و همچنین چرخش را در نظر بگیرید.


مزایای سلامتی صندلی های تکیه دار چیست؟


برخی از افراد به دلیل داشتن راحتی جسمی هنگام تماشای تلویزیون ، کتابخوانی یا چرت زدن ، تکیه گاه می خرند ، اما آیا می دانید این صندلی ها مزایای سلامتی نیز دارند؟ در حالت ایده آل ، آنها می توانند به کمر درد ، مشکلات گردش خون و آرتروز کمک کنند.


 


نتیجه

همه صندلی های تکیه دار که در این راهنما بررسی کرده ایم از مواد با کیفیت عالی و درجه یک ساخته شده اند. نشستن آنها راحت است و حتی اگر بخواهید می توانید در بعضی از اینها بخوابید. خط پایین این است ، اگر شما به طور جدی به بهترین صندلی تکیه گاه برای مردان بلند قد نیاز دارید ، این بهترین راهنما برای شماست.


شاید دوست داشته باشید بخوانید: پیشنهاد ما برای بهترین مبل های چستر فیلد

دسته ها :
چهارشنبه نهم 7 1399
X