دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 8797
تعداد نوشته ها : 16
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

Decor Home Decor از خواننده پشتیبانی می کند. وقتی از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است کمیسیون وابسته به دست آوریم. با این حال ، محتوای سرمقاله ما تحت تأثیر کمیسیون نیست. بیشتر بدانید.


لوسترهای بلوری که امروز می شناسید تاریخچه ای منحصر به فرد برای خود دارند. در قرن هفدهم ، آنها فقط به خوبی جا شمعی هایی بودند که از سقف آویزان بودند تا نور اتاق را تأمین کنند. اگرچه آنها ساده و ابتدایی به نظر می رسیدند ، اما در روز کار خوبی داشتند.


اما از زمانی که فناوری روشنایی آنقدر پیشرفت کرده است تغییر کرده است که دیگر بهترین لوسترهای بلوری برای نگه داشتن شمع نیستند. آنها انقلابی ایجاد کرده اند که به نورپردازی منحصر به فرد خانه شما تبدیل شده و حدود 360 درجه می درخشد و روشنایی خیره کننده ای را در فضای اتاق شما ایجاد می کند.


این نوع پیشرفت در فناوری روشنایی مارک های مختلفی را به بازار می آورد. به عنوان یک خریدار که برای انتخاب خود خراب شده است ، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید ، تنها مشکل این است که نمی دانید کدام یک را با خود به خانه بیاورید.


بنابراین ، در این مقاله شما را با برخی از لوسترهای دارای رتبه بالا آشنا می کنیم تا به شما در انتخاب صحیح کمک کنیم.


فهرست مطالب را نشان می دهد

بهترین لوسترهای بلورین امسال کدامند؟

وقت کافی برای خواندن ندارید؟ لوسترهای بلوری مناسب خود را از این لیست تصمیم گیری خرید سریع انتخاب کنید:


برترین انتخاب ما: لوستر مدرن Hile Lighting KU300074

فولاد ضد زنگ: Hsyile KU300114 مدرن چراغ سقفی ساده کریستال مربع

مقرون به صرفه: چراغ لوستر مینی کریستال Flushmount 3 چراغ

طراحی ظریف: لوستر شیشه ای کریستال Saint Mossi K9

مواد با دوام: لوستر کریستال مدرن LightInTheBox

نصب آسان: لوسترهای کریستال ZEEFO لوسترهای مدرن کریستال

سازگار با لامپ های مختلف: لوسترهای کریستالی CRYSTOP Rectangle

بهترین ارزش برای پول: کریستال مینی لوستر روشنایی 1 لوستر سبک کروم

 


1. لوستر مدرن Hile Lighting KU300074

Hile Lighting KU300074 لوستر مدرن چراغ سقفی آویز کریستال لوستر H9.84


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

لوستر Hile Lighting KU300074 ممکن است کوچک باشد ، اما زیبایی که به دکوراسیون منزل شما می بخشد بی عیب و نقص است. این یک گزینه بودجه است. بنابراین ، اگر بودجه کافی دارید و واقعاً باید یک لوستر به فضای خود اضافه کنید ، این گزینه خوبی است.


با ابعاد 8.7 در 8.7 در 9.7 اینچ ، انتخاب مناسبی برای اتاق های کوچک است. با وزن فقط 3.2 پوند ، قرار دادن این در جای واقعی خیلی طول نمی کشد. شما می توانید یک برق را استخدام کنید تا آن را برای شما نصب کند یا خودتان می توانید آن را نصب کنید.


شاید یکی از قابل توجه ترین ویژگی های این لوستر استفاده از یک لامپ باشد. این به خودی خود یک نقطه فروش نیست ، اما با این وجود واحد را برجسته می کند. این فقط با یک لامپ پایه E12 کار می کند ، که بیش از 100 وات مصرف نمی کند.


به خاطر داشته باشید که این مدل Hile Lighting با لامپ های اندازه کامل سازگار نیست ، بنابراین انعطاف پذیری استفاده از هر ساخت دیگر ، به غیر از یک لامپ پایه لوستر ، به سادگی وجود ندارد.


طرفداران

پایه از فلز ساخته شده است تا عملکرد جامد داشته باشد.

بسیار روشن ، به اندازه کافی مناسب برای اتاق های کوچکتر.

کاملاً سبک است.

ارزان است ، گزینه خوبی برای شخصی با بودجه محدود است.

منفی ها

برای اتاقهای بزرگ مناسب نیست.

روی پنکه سقفی قابل نصب نیست.

حکم


شما این لوستر را دوست خواهید داشت زیرا می توانید آن را در هرجایی که بخواهید جا دهید. از بالکن و راهرویی در داخل خانه گرفته تا راه پله ها و راهروها ، هیچ محدودیتی برای مکان تهیه این مکان وجود ندارد.


 


2. Hsyile KU300114 مدرن چراغ سقفی ساده کریستال مربع

Hsyile KU300114 چراغ سقفی مدرن مدرن چراغ کریستال چراغ راهرو چراغ راهرو چراغ راهرو ، 1 نور


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

Hsyile ترکیبی از سادگی در طراحی و زیبایی نور روشن در یک چراغ سقفی مدرن است که به زیبایی شما زیبایی می بخشد.


گلوله های کریستال براق این لوستر را براق می کند ، که البته به دکوراسیون اتاق نشیمن ، غذاخوری یا اتاق خواب شما می افزاید. بخشی که گلوله های کریستال را نگه می دارد از نقره ساخته شده است ، بنابراین آنها عملاً گلوله های بلوری را برای همیشه در موقعیت خود نگه می دارند.


برای تهیه این لامپ برای روشنایی اتاق به شش لامپ نیاز خواهید داشت. قبل از خرید لامپ برای این واحد ، حتماً دو مورد را بررسی کنید. اول ، لامپ انتخابی شما باید پایه E داشته باشد ، هر نوع لامپ دیگری با این لوستر کار نمی کند. دوم ، مطمئن شوید که هر کدام یک لامپ 40 واتی هستند زیرا آخرین کاری که می خواهید انجام دهید خراب کردن قبض برق شما است.


چراغ سقفی مدرن Hsyile KU300114 به خودی خود بزرگ نیست و طول آن 9.84 اینچ ، عرض 9.84 اینچ و ارتفاع 11.81 اینچ است. بر اساس این طراحی ، می توانید انتظار داشته باشید که این مورد فقط در اتاق های کوچک به خوبی کار کند. ازمایش ، استفاده از این اتاق را در یک اتاق 5 ، 6 ، 7 یا 8 متر مربعی توصیه می کنیم.


طرفداران

این از فولاد ضد زنگ کریستال ساخته شده است ، بنابراین باید برای مدت طولانی دوام داشته باشد.

نور کافی برای یک اتاق 5 تا 8 متر مربعی را فراهم می کند.

این بیانی زیبایی به دکوراسیون شما می بخشد.

منفی ها

اگر می خواهید یک اتاق بزرگتر روشن کنید باید تعدادی از اینها را بخرید.

حکم


این یک جایگزین مناسب برای روشنایی اتاق نشیمن شما است ، یک جایگزین مناسب برای لامپ های معمولی برای دیواره شما یا می توانید آن را روی سقف اتاق خواب خود نصب کنید و در زیر نور بی نظیر اوقات خوبی را سپری کنید.


 


3. لامپ لوستر مینی کریستال Flushmount 3 چراغ

3 چراغ مینی کریستال Flushmount لوستر ثابت , Hong-in Crystal سقف لامپ ، H10.4


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

اگر مدت طولانی است که از لامپهای فلورسنت معمولی استفاده می کنید و احساس می کنید به یک نسخه ارتقا یافته نیاز دارید ، ممکن است بخواهید یک لوستر بلوری را در نظر بگیرید و 3 Light Mini Crystal Flushmount Fixture می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.


اکنون ، جایی که می توانید این لوستر بلوری را داشته باشید محدودیتی ندارد. می توانید آن را در اتاق نشیمن خود درست کنید ، آن را روی سقف آشپزخانه خود نصب کنید ، آن را در راهرو خود آویزان کنید یا در اتاق خواب خود نصب کنید. این می تواند به شما احساس لوکسی بدهد.


این لوستر مقرون به صرفه است ، بنابراین اگر بودجه خوبی داشته باشید مناسب شما خواهد بود. در واقع ، هزینه آن چند دلار کمتر از لامپ سقفی مدرن Hsyile KU300114 است. بنابراین ، اگر بخواهید این را بخرید ، دو دلار پس انداز خواهید کرد.


قطر این محصول 9.8 اینچ و ارتفاع آن 10.4 اینچ است. برخلاف گزینه هایی که در بالا بررسی کردیم ، این یکی می تواند اتاقی بین 5 تا 10 متر مربع را روشن کند. به همین ترتیب ، گزینه مناسبی برای اتاق های کوچک و همچنین متوسط ​​است.


طرفداران

واحد به مونتاژ جزئی احتیاج دارد که انجام آن کار سختی نیست.

می توانید از این کریستال برای تأمین نور در هر جای خانه خود استفاده کنید.

این یک لوستر ارزان قیمت و در عین حال روشن است.

لامپ ها مصرف زیادی ندارند.

منفی ها

باید لامپ ها را جداگانه خریداری کنید.

ممکن است برای اتاقهای بزرگتر مناسب نباشد.

حکم


این دستگاه برای ماندگاری طراحی و ساخته شده است تا پس از نصب در موقعیت طولانی قرار بگیرد ، مطمئناً می تواند تجربه جدیدی در خانه به شما بدهد.


 


4. لوستر شیشه ای کریستال Saint Mossi K9

نورپردازی سقف آویز لوستر شیشه ای کریستال مدرن مدرن مدرن معاصر Saint Mossi - 5 چراغ


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

نوع طراحی لوستر شیشه ای کریستال Saint Mossi K9 ما را به تاریخ بازمی گرداند. ساختار روشنایی شمعی مانند چیزی است که در دهه 90 مشاهده می کنید. فقط این بار از یک لامپ کم مصرف برای روشنایی اتاق خود استفاده خواهید کرد. کنار هم گذاشتن قطعات نسیم است و نصب آن روی سقف شما فقط مدت زمان کمی طول می کشد.


برای اینکه بتواند به خوبی کار کند به 5 لامپ نیاز دارید. به محض قرارگیری ، واحد می تواند اتاق شما را روشن کند و از آنچه که لامپ LED معمولی شما دارد ، جلوه ای شاداب به شما بدهد. و اگر این به اندازه کافی خوب به نظر نرسد ، این واقعیت که لامپ ها از انرژی زیادی استفاده نمی کنند قطعاً این کار را خواهد کرد.


با لوستر شیشه ای کریستال Saint Mossi K9 ، شما کنترل کامل روشن بودن لامپ ها را دارید. چه به لامپ هایی کاملاً روشن یا تا حدی کم نور نیاز دارید ، فقط از کلید مناسب استفاده کنید تا روشنایی را مطابق سلیقه خود تنظیم کنید.


طرفداران

می توانید از این مکان در هر مکانی که دوست دارید ، اتاق خواب ، اتاق غذاخوری یا اتاق نشیمن استفاده کنید.

طرح شمع مانند باعث برجسته شدن این واحد می شود.

به راحتی می توانید روشنایی را کنترل کنید.

منفی ها

تا حدودی گران است.

حکم


ترکیبی از قطرات کریستال K9 و یک شیشه شیشه ای مفهوم روشنی از طراحی مدرن را ارائه می دهد. این را به منحنی شمع مانند اضافه کنید و درخشش خرج یک لوستر خوش ساخت را بدست آورید. و اتفاقاً اینها 100٪ کریستال واقعی هستند. بنابراین ، شما فقط یک اسم نمی گیرید ، زیرا شما یک کالای گران قیمت را با تضمین طولانی مدت به خانه می برید.


 


5. لوستر کریستال مدرن LightInTheBox

لوستر کریستال مدرن LightInTheBox با 6 چراغ ، چراغ سقفی مدرن آویز برای اتاق خواب ، اتاق نشیمن ورودی اتاق راهرو


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

لوستر کریستال مدرن LightInTheBox چیزی معمولی نیست ، بلکه ترکیبی دقیق از سخت کوشی و خلاقیت است.


این برچسب "معاصر" را از همان زمانی که مورد توجه مردم قرار گرفت ، کسب کرد و هنوز مدرنیته خود را نسبت به رقبا از دست نداده است. و اگر از ما س askال کنید ، ما کاملاً اعتقاد داریم که این می تواند گزینه مناسبی برای اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، راهرو یا اتاق غذاخوری شما باشد.


زیبایی و شفافیت این لوستر از گلوله های کریستالی حاصل می شود. اگر خوب دقت کنید ، می بینید که توپ ها محکم به فلز نقره ای متصل می شوند. از آنجا که آنها در موقعیت خود قرار می گیرند و پیچیده به نظر می رسند ، دقیقاً مانند تصاویر ، آنچه در اینجا می گیرید محصولی است که برای ماندگاری طراحی شده است.


از تجربه ، این چیز با شش لامپ به خوبی کار می کند. هر لامپ با درجه بندی E12 یا E14 باید خوب کار کند. پس از نصب ، می توانید انتظار داشته باشید که این لوستر نور کافی به اتاق شما بدهد. از آنجا که لامپ ها فقط با 40 وات کار می کنند ، هرگز نگران به خطر انداختن قبض برق خود نباشید.


طرفداران

این انرژی زیادی مصرف نمی کند.

از مواد بادوام ساخته شده است.

برای دکوراسیون اتاق ناهار خوری و نشیمن مناسب است.

پس از نصب ، در موقعیت خود باقی می ماند.

منفی ها

مجبورید لامپ ها را جداگانه خریداری کنید.

مونتاژ به مقدار قابل توجهی زمان و تلاش نیاز دارد.

این یکی از گرانترین گزینه ها در بازار است.

حکم


آنچه که ما هر وقت به این منبع روشنایی نگاه می کنیم ترکیبی واقعی از طراحی داخلی و مدرن است. و اگر چیزی وجود دارد ، ارزش تبلیغات تبلیغاتی و قیمت آن را دارد.


 


6. ZEEFO Crystal Chan delier، Crystal لوسترهای مدرن

لوستر کریستال ZEEFO ، لامپهای مدرن کریستال لامپ چراغ ، 3 چراغ ، چراغ سقفی فلاش مونتاژ 11.8 اینچ قطر برای راهرو ، اتاق خواب ، اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، اتاق ناهار خوری (نقره ای)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

اگر مورد مطمئنی در مورد لوستر کریستال ZEEFO وجود دارد ، این است که می تواند به دکوراسیون اتاق موجود شما افزوده و ترکیب شود.


این محصول کاملا ارزان است ، تقریباً 12 برابر ارزان تر از لوستر کریستال LightInTheBox مدرن است و هنوز هم به شما روشنایی همه جانبه ای می بخشد که باعث روشن شدن و روشنایی اتاق شما می شود. بنابراین ، اگر بودجه کافی دارید و واقعاً لوستر بلوری می خواهید ، این بهترین انتخاب برای شماست.


عرض این واحد 11.8 اینچ و ارتفاع 11 اینچ است و می تواند اتاقی به بزرگی 8 تا 10 متر مربع را روشن کند. این مساحت کاملاً بزرگی است ، به این معنی که این محصول می تواند اتاق های کوچک و متوسط ​​را به خوبی روشن کند. می توانید آن را در یک اتاق بزرگتر نصب کنید ، اما احتمالاً برای روشن شدن خوب تلاش خواهد کرد.


شما به 3 لامپ ، هر کدام با پایه G9 و 40 وات قدرت نیاز خواهید داشت تا بیشترین بهره را از این طریق ببرید. شما می توانید یک لامپ سفید یا گرم سفید را انتخاب کنید. این فقط با یک خروجی 120 ولت کار می کند ، بنابراین اگر در منطقه ای با استاندارد 240 ولت زندگی می کنید به یک مبدل نیاز خواهید داشت.


طرفداران

همراه با یک کتابچه راهنمای دستورالعمل.

نصب آسان.

دو سال ضمانت محدود.

منفی ها

ممکن است اتاق های بزرگ را به خوبی روشن نکند.

حکم


ما این لوستر کریستالی را دوست داریم و به شما توصیه می کنیم زیرا می توانید آن را در هرجایی که دوست دارید قرار دهید. اگر آن را در اتاق خواب خود ترجیح می دهید ، تناسب بسیار خوبی خواهد داشت. اگر آن را در اتاق غذاخوری خود بخواهید ، با دکوراسیون مطابقت دارد. و اگر ترجیح می دهید آن را در اتاق نشیمن داشته باشید ، بیانیه صندلی موجود شما را هماهنگ می کند.


 


7. اتاق ناهار خوری مدرن لوسترهای کریستالی مستطیل CRYSTOP

لوسترهای کریستالی مستطیل CRYSTOP اتاق ناهار خوری چراغ های سقفی مدرن چراغ های آویز آویز اتاق نشیمن اتاق نشیمن لامپ زیبا جلد کروم پایان L31.5 "x W9.8" x H8.9 "


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

اولین و احتمالاً مهمترین نکته در مورد لوستر کریستال CRYSTOP Rectangle این است که بدانید کجا می توانید آن را نصب کنید. و خبر خوب این است که هیچ محدودیتی وجود ندارد.


آیا بار دارید ، رستوران دارید یا تجارت دیگری دارید؟ مشکلی نیست ، آن را در سقف بلند آویزان کنید و به مشتریان خود اجازه دهید از روشنایی شبانه لذت ببرند. و اگر فقط برای مصارف خانگی به آن نیاز دارید ، در صورت تمایل آن را در اتاق ناهارخوری ، اتاق نشیمن ، راهرو یا اتاق خواب خود نصب کنید.


یکی از مواردی که ما در مورد این لوستر دوست داریم ، این است که چقدر همه کاره است.


اول ، این یک زنجیره طولانی دارد ، حدود 47.24 اینچ. تنظیم این زنجیره آسان است ، به این معنی که می توانید این لوستر بلوری را همانطور که می خواهید در سقف خود بالا یا پایین داشته باشید. در واقع هیچ توصیه مشخصی برای ارتفاع وجود ندارد ، تصمیم شما کاملاً به خود شما بستگی دارد.


دوم ، انعطاف پذیری لامپ همچنین به شما آزادی انتخاب نوع لامپ مورد استفاده را می دهد. از یک طرف می توانید از 5 لامپ E12 با حداکثر 40 وات استفاده کنید. از طرف دیگر می توانید از انواع دیگر لامپ ها نیز استفاده کنید. در واقع این لوستر با لامپ های هالوژن ، LED و کم مصرف سازگار است. این نوع تطبیق پذیری را با واحدهای دیگر ندارید.


طرفداران

می توانید از آن برای روشنایی منزل یا محل کار خود استفاده کنید.

تنظیم زنجیر بلند آسان است.

با انواع مختلف لامپ سازگار است.

در روشنایی اتاق ها موثر است.

برای صرفه جویی در هزینه های برق خود می توانید از لامپ های کم مصرف استفاده کنید.

منفی ها

خیلی گرون

جمع شدن زمان می برد.

حکم


از نظر ما ، لوستر کریستال مستطیل CRYSTOP یکی از زیباترین چراغ های روشنایی است که در آنجا وجود دارد. این لامپ محکم با روکش کروم صیقلی که برای تکمیل زیبایی خانه شما طراحی شده است ، می تواند جذابیت زیبایی واقعی به دکوراسیون موجود شما ببخشد.


 


8. روشنایی لوستر کریستال مینی 1 لوستر سبک کروم

روشنایی لوستر کریستال مینی 1 لوستر سبک کروم چراغ سقفی آهنی 17011


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

لالولا ممکن است دقیقاً یکی از تخصص های محبوب در زمینه نورپردازی نباشد ، اما این مارک تجاری یک لامپ لوستر Crystal Mini برای شما به ارمغان می آورد که عملکرد آن در حد استاندارد است.


این نور کم است. نه اینکه بخواهید پس از استفاده آن را حذف و ذخیره کنید ، اگر چیزی جمع و جور را ترجیح می دهید برای شما خوب است. این همچنین سبک است ، فقط 4.5 پوند است ، شما برای نصب این مشکل ندارید ، اما برای رفع صحیح آن باید کمی صبر داشته باشید.


این لوستر بلوری گزینه خوبی برای فضاهای کوچک ، معمولاً بین 60 تا 120 فوت مربع است. اگر به آن فکر می کنید ، یک اتاق خواب کمد ، یک آشپزخانه ، یک اتاق خواب نزدیک و یک مهد کودک اغلب زیاد بزرگ نیست. این نورپردازی می تواند در چنین اتاق هایی جای گیرد و نور کافی را تأمین کند.


این نورپردازی دارای زنجیره ای فلزی 39.5 اینچی است و دقیقاً مانند لوسترهای کریستالی CRYSTOP Rectangle ، ارتفاع آن نیز به راحتی قابل تنظیم است. بنابراین ، باید برای سقف های بلند و همچنین پایین کار خوبی داشته باشد. با یک لامپ E26 100 وات کار می کند.


طرفداران

این یک منبع نور مناسب برای اتاق های کوچک است.

همراه با راهنمای نصب و نصب.

مقرون به صرفه است ، بعید است e لوسترهای کریستالی مستطیل CRYSTOP.

به راحتی می توانید ارتفاع این واحد را تنظیم کنید.

منفی ها

با انواع مختلف لامپ سازگار نیست.

کنار هم قرار دادن همه چیز ممکن است کمی بیشتر طول بکشد.

حکم


از ترکیبی از کروم سبک و آهن ساخته شده است. که ماندگاری را انعکاس می دهد. پس از نصب ، قبل از خارش برای ارتقا ، مدتی طول خواهد کشید ، چه رسد به جایگزینی.


 


9. سقف LED مدرن کریستال MEEROSEE MD8825-8642MNCW

MEEROSEE MD8825-8642MNCW کریستال مدرن چراغ سقفی چراغ آویز اتاق ناهار خوری معاصر قابل تنظیم کابل فولاد ضد زنگ 4 حلقه لوستر ، سفید خنک


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

MEEROSE طراحی این لوستر را درست انجام داده است. با بازی خوب توسط این کتاب ، مارک تجاری توانسته است یک لوستر کریستال مدرن به ارزش مصرفی خود به مشتریان خود ارائه دهد.


لوستر کریستال مدرن MEEROSE دارای 4 حلقه است که هر کدام دارای اندازه منحصر به فرد خود هستند. قطر کوچکترین حلقه 7.8 اینچ و قطر بزرگترین حلقه 31.5 اینچ است.


به دلیل تغییر قطر ، این لوستر می تواند تقریباً در هر جایی قرار گیرد. می توانید آن را در اتاق ناهار خوری ، راهرو ، اتاق بچه ها ، اتاق خواب یا اتاق نشیمن خود درست کنید. اگر در آپارتمان طبقه ای زندگی می کنید حتی می توانید از آن برای روشن کردن راه پله خود استفاده کنید.


یکی از بهترین چیزهای این واحد که در واقع نقطه ضعف لوسترهای دیگر است ، همراه بودن آن با لامپ است. این چیز خوبی است زیرا مجبور نیستید پول بیشتری برای لامپ هزینه کنید. لامپ موجود حداکثر 74 وات است.


طرفداران

6 ماه گارانتی قطعات.

پشتیبانی 24/7 مشتری

منفی ها

نمی توانید چراغ ها را کم کنید.

حکم


ترکیبی از طراحی و زیبایی در نسبت مناسب و تثبیت انتهای سست به بهترین وجهی ، لوسترهای کریستال مدرن MEEROSE قطعاً خانه شما را زیبا جلوه می دهند.


 


10. لوستر کریستال کوچک سبک کولی رنگ 4

لوستر کریستال کوچک سبک کولی رنگ 4 سبک برای H 17.5


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

آیا احساس می کنید زمان آن است که سیستم روشنایی منزل خود را به روز کنید؟ اگر این چیزی است که به آن فکر کرده اید یا همیشه می خواستید آن را انجام دهید ، باید نصب لوستر Color Gypsy Original را در نظر بگیرید.


این یکی تقریباً برای هر اتاق مناسب است. می توانید آن را در اتاق خواب ، حمام ، اتاق دختران ، مهد کودک ، اتاق کودک یا آشپزخانه خود داشته باشید. و اگر در فعالیت های ویژه مانند روشنایی چادر ، تزیین پذیرایی عروسی یا رویدادهای مهمانی فعالیت می کنید ، احتمالاً می توانید از این موارد استفاده کنید.


این لوستر با بلورهای شیشه ای طراحی نشده است ، بلکه از بلورهای پلی کربنات ساخته شده است. از آنجا که کریستال ها قوی هستند ، می توانید انتظار داشته باشید که این واحد برای مدت زمان طولانی کار کند.


برای استفاده از این لوستر به 4 لامپ E12 نیاز خواهید داشت. هر لامپ نباید بیش از 40 وات باشد.


این واحد کاملاً انعطاف پذیر است ، حداقل شما می توانید به راحتی ارتفاع زنجیر آویز را تا 24 اینچ تنظیم کنید.


طرفداران

سبک است

تنظیم ارتفاع آسان است.

منفی ها

شما باید لامپ ها را جداگانه خریداری کنید.

حکم


صادقانه بگویم ، این لوستر زیبا به نظر می رسد ، یک بیان تصویری واقعی به دکوراسیون موجود شما اضافه می کند.


 


11. لوستر کریستال House Surpars

لوستر کریستال سورپارس هاوس ، 3 چراغ ، 11


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

اگر یک لوستر کریستالی فوق العاده ارزان قیمت پیدا کردید ، اگر به دنبال یک لوستر بودید آن را ترک می کردید؟ نه ، شما نمی کنید Surpars House یکی از مدل هایی است که می تواند بدون شکسته شدن بانک به دکوراسیون موجود شما بیفزاید.


اندازه مهم است و این بدان معنی است که بعد این واحد چیزی است که شما باید بررسی کنید. برای بیان این نکته ، ابعاد عرض 11 اینچ و ارتفاع 10 اینچ چندان بد نیست. این را به 3 لامپ روشن اضافه کنید و آنچه به دست می آورید یک لوستر کریستالی با کیفیت بالا است که به راحتی می تواند هر اتاقی را به اندازه 8 تا 10 متر مربع روشن کند.


طرفداران

این یک واحد مقرون به صرفه مناسب برای بودجه مناسب است.

این می تواند یک منطقه بزرگ را روشن کند.

نصب و نصب آن آسان است.

منفی ها

شما باید لامپ ها را جداگانه خریداری کنید.

حکم


اگر می خواهید مقداری نور خیره کننده از گلوله های کریستال به اتاق خود اضافه کنید ، این بهترین واحد برای خرید است.


 


12. لوستر Saint Mossi لوستر مدرن K9 Crystal Raindrop

Saint Mossi Modern K9 Crystal Spiral Spiral Raindrop Lighter Lighting Flush Mount LED سقف چراغ آویز چراغ آویز برای اتاق ناهار خوری حمام اتاق خواب اتاق نشیمن 5GU10 لامپ مورد نیاز H39


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

این یکی از بهترین لوسترهای بلوری امروزه در بازار است. این گزینه خوبی برای کسی است که بودجه کمی دارد و لوستر مانند CRYSTOP Rectangle Crystal لوستر را بسیار گران می داند.


حداقل این که بگویید این لوستر زیبا به نظر می رسد. در واقع ، سبک قطره باران می تواند بیانیه ای واقعی به طراحی داخلی موجود اضافه کند و باعث شود خانه شما همیشه عالی باشد.


طرفداران

تنظیم این مورد بسیار آسان است.

5 لامپ را روشن می کند.

منفی ها

لامپ شامل نمی شود.

حکم


لامپ وجود ندارد ، اما کیفیت محصول قطعاً در حد استاندارد است. تا زمانی که لامپ های توصیه شده را بخرید و این واحد را به درستی نصب کنید ، باید اتاق شما را برای مدت طولانی روشن کند.


 


راهنمای خرید

کریستا زیاد است لوسترهای موجود در بازار امروز ، در بیشتر موارد ، شما گزینه هایی در اختیار دارید. اما چگونه اطمینان حاصل می کنید که انتخاب درستی انجام داده اید؟ در اینجا چند مورد برای بررسی وجود دارد.


سبک


یکی از بهترین موارد در مورد لوسترهای کریستالی این است که به سبک های مختلفی ارائه می شوند. این بدان معناست که شما به همان تعداد گزینه برای انتخاب دارید. سبکی که انتخاب می کنید به اولویت شخصی شما برمی گردد.


اندازه


همچنین می خواهید قبل از خرید به اندازه لوستر نگاه کنید. این مهم به چند دلیل مهم است. اول ، اندازه به شما کمک می کند تعداد لوسترهایی را که می توانید در یک اتاق نصب کنید تعیین کنید. دوم ، به شما کمک می کند تا اندازه اتاق را از نظر روشنایی تعیین کنید. سوم ، به شما کمک می کند تا بودجه خود را تعیین کنید.


کیفیت طراحی


آخرین اشتباهی که می خواهید مرتکب شوید انتخاب لوستر کریستالی است که فقط برای چند هفته کار می کند و پس از آن سفت می شود. بنابراین ، مطمئن شوید که قبل از خرید نهایی کیفیت مواد استفاده شده را بررسی کرده اید.


یک لوستر ساخته شده از مواد با کیفیت بالا برای مدت زمان طولانی دوام خواهد آورد و احتمالاً تنها زمانی که برای جایگزینی نیاز به تعویض آن دارید می توانید آن را بخرید.


کیفیت نور


کیفیت نور عامل مهم دیگری است که باید قبل از خرید لوستر مورد بررسی قرار گیرد. تعداد لامپ هایی را که یک لوستر می تواند نگه دارد بررسی کنید ، سپس به تعداد وات توصیه شده نگاه کنید. حرکت کنید تا قدرت روشنایی را بررسی کنید. اگر لامپ هایی پیدا کردید که نور زیادی در وات کم تولید می کنند ، به شرطی که دارای درجه بندی پیشنهادی متناسب با لوستر مورد نظر باشند ، آنها را بخرید.


 


سوالات متداول (سQالات متداول)

آیا پاک کردن لوسترهای بلوری سخت است؟


تمیز کردن لوسترهای کریستالی بسیار آسان است. تمام کاری که شما باید انجام دهید مخلوط کردن 50٪ از متیلات روح با 50٪ آب است. یک پارچه تمیز را درون مخلوط قرار داده و سپس با استفاده از پارچه ، هوسران را پاک کنید.


چگونه می توانم لوستر را بر روی سقف خود ثابت کنم؟


اگر می دانید چگونه با برق کنار بیایید می توانید این کار را خودتان انجام دهید ، اما این کار ایمن نیست. بهترین کار این است که یک برقکار واجد شرایط حاضر شود و کار را برای شما انجام دهد.


از چه لامپ هایی استفاده کنم؟


ما توصیه می کنیم از لامپ های بالاتر از 60 وات استفاده نکنید. لامپ های 25 و 40 واتی همیشه گزینه خوبی هستند و به راحتی در دسترس هستند.


دسته ها :
جمعه هجدهم 7 1399
X