دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 8770
تعداد نوشته ها : 16
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

Decor Home Decor از خواننده پشتیبانی می کند. وقتی از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است کمیسیون وابسته به دست آوریم. با این حال ، محتوای سرمقاله ما تحت تأثیر کمیسیون نیست. بیشتر بدانید.


لوسترهای بلوری که امروز می شناسید تاریخچه ای منحصر به فرد برای خود دارند. در قرن هفدهم ، آنها فقط به خوبی جا شمعی هایی بودند که از سقف آویزان بودند تا نور اتاق را تأمین کنند. اگرچه آنها ساده و ابتدایی به نظر می رسیدند ، اما در روز کار خوبی داشتند.


اما از زمانی که فناوری روشنایی آنقدر پیشرفت کرده است تغییر کرده است که دیگر بهترین لوسترهای بلوری برای نگه داشتن شمع نیستند. آنها انقلابی ایجاد کرده اند که به نورپردازی منحصر به فرد خانه شما تبدیل شده و حدود 360 درجه می درخشد و روشنایی خیره کننده ای را در فضای اتاق شما ایجاد می کند.


این نوع پیشرفت در فناوری روشنایی مارک های مختلفی را به بازار می آورد. به عنوان یک خریدار که برای انتخاب خود خراب شده است ، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید ، تنها مشکل این است که نمی دانید کدام یک را با خود به خانه بیاورید.


بنابراین ، در این مقاله شما را با برخی از لوسترهای دارای رتبه بالا آشنا می کنیم تا به شما در انتخاب صحیح کمک کنیم.


فهرست مطالب را نشان می دهد

بهترین لوسترهای بلورین امسال کدامند؟

وقت کافی برای خواندن ندارید؟ لوسترهای بلوری مناسب خود را از این لیست تصمیم گیری خرید سریع انتخاب کنید:


برترین انتخاب ما: لوستر مدرن Hile Lighting KU300074

فولاد ضد زنگ: Hsyile KU300114 مدرن چراغ سقفی ساده کریستال مربع

مقرون به صرفه: چراغ لوستر مینی کریستال Flushmount 3 چراغ

طراحی ظریف: لوستر شیشه ای کریستال Saint Mossi K9

مواد با دوام: لوستر کریستال مدرن LightInTheBox

نصب آسان: لوسترهای کریستال ZEEFO لوسترهای مدرن کریستال

سازگار با لامپ های مختلف: لوسترهای کریستالی CRYSTOP Rectangle

بهترین ارزش برای پول: کریستال مینی لوستر روشنایی 1 لوستر سبک کروم

 


1. لوستر مدرن Hile Lighting KU300074

Hile Lighting KU300074 لوستر مدرن چراغ سقفی آویز کریستال لوستر H9.84


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

لوستر Hile Lighting KU300074 ممکن است کوچک باشد ، اما زیبایی که به دکوراسیون منزل شما می بخشد بی عیب و نقص است. این یک گزینه بودجه است. بنابراین ، اگر بودجه کافی دارید و واقعاً باید یک لوستر به فضای خود اضافه کنید ، این گزینه خوبی است.


با ابعاد 8.7 در 8.7 در 9.7 اینچ ، انتخاب مناسبی برای اتاق های کوچک است. با وزن فقط 3.2 پوند ، قرار دادن این در جای واقعی خیلی طول نمی کشد. شما می توانید یک برق را استخدام کنید تا آن را برای شما نصب کند یا خودتان می توانید آن را نصب کنید.


شاید یکی از قابل توجه ترین ویژگی های این لوستر استفاده از یک لامپ باشد. این به خودی خود یک نقطه فروش نیست ، اما با این وجود واحد را برجسته می کند. این فقط با یک لامپ پایه E12 کار می کند ، که بیش از 100 وات مصرف نمی کند.


به خاطر داشته باشید که این مدل Hile Lighting با لامپ های اندازه کامل سازگار نیست ، بنابراین انعطاف پذیری استفاده از هر ساخت دیگر ، به غیر از یک لامپ پایه لوستر ، به سادگی وجود ندارد.


طرفداران

پایه از فلز ساخته شده است تا عملکرد جامد داشته باشد.

بسیار روشن ، به اندازه کافی مناسب برای اتاق های کوچکتر.

کاملاً سبک است.

ارزان است ، گزینه خوبی برای شخصی با بودجه محدود است.

منفی ها

برای اتاقهای بزرگ مناسب نیست.

روی پنکه سقفی قابل نصب نیست.

حکم


شما این لوستر را دوست خواهید داشت زیرا می توانید آن را در هرجایی که بخواهید جا دهید. از بالکن و راهرویی در داخل خانه گرفته تا راه پله ها و راهروها ، هیچ محدودیتی برای مکان تهیه این مکان وجود ندارد.


 


2. Hsyile KU300114 مدرن چراغ سقفی ساده کریستال مربع

Hsyile KU300114 چراغ سقفی مدرن مدرن چراغ کریستال چراغ راهرو چراغ راهرو چراغ راهرو ، 1 نور


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

Hsyile ترکیبی از سادگی در طراحی و زیبایی نور روشن در یک چراغ سقفی مدرن است که به زیبایی شما زیبایی می بخشد.


گلوله های کریستال براق این لوستر را براق می کند ، که البته به دکوراسیون اتاق نشیمن ، غذاخوری یا اتاق خواب شما می افزاید. بخشی که گلوله های کریستال را نگه می دارد از نقره ساخته شده است ، بنابراین آنها عملاً گلوله های بلوری را برای همیشه در موقعیت خود نگه می دارند.


برای تهیه این لامپ برای روشنایی اتاق به شش لامپ نیاز خواهید داشت. قبل از خرید لامپ برای این واحد ، حتماً دو مورد را بررسی کنید. اول ، لامپ انتخابی شما باید پایه E داشته باشد ، هر نوع لامپ دیگری با این لوستر کار نمی کند. دوم ، مطمئن شوید که هر کدام یک لامپ 40 واتی هستند زیرا آخرین کاری که می خواهید انجام دهید خراب کردن قبض برق شما است.


چراغ سقفی مدرن Hsyile KU300114 به خودی خود بزرگ نیست و طول آن 9.84 اینچ ، عرض 9.84 اینچ و ارتفاع 11.81 اینچ است. بر اساس این طراحی ، می توانید انتظار داشته باشید که این مورد فقط در اتاق های کوچک به خوبی کار کند. ازمایش ، استفاده از این اتاق را در یک اتاق 5 ، 6 ، 7 یا 8 متر مربعی توصیه می کنیم.


طرفداران

این از فولاد ضد زنگ کریستال ساخته شده است ، بنابراین باید برای مدت طولانی دوام داشته باشد.

نور کافی برای یک اتاق 5 تا 8 متر مربعی را فراهم می کند.

این بیانی زیبایی به دکوراسیون شما می بخشد.

منفی ها

اگر می خواهید یک اتاق بزرگتر روشن کنید باید تعدادی از اینها را بخرید.

حکم


این یک جایگزین مناسب برای روشنایی اتاق نشیمن شما است ، یک جایگزین مناسب برای لامپ های معمولی برای دیواره شما یا می توانید آن را روی سقف اتاق خواب خود نصب کنید و در زیر نور بی نظیر اوقات خوبی را سپری کنید.


 


3. لامپ لوستر مینی کریستال Flushmount 3 چراغ

3 چراغ مینی کریستال Flushmount لوستر ثابت , Hong-in Crystal سقف لامپ ، H10.4


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

اگر مدت طولانی است که از لامپهای فلورسنت معمولی استفاده می کنید و احساس می کنید به یک نسخه ارتقا یافته نیاز دارید ، ممکن است بخواهید یک لوستر بلوری را در نظر بگیرید و 3 Light Mini Crystal Flushmount Fixture می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.


اکنون ، جایی که می توانید این لوستر بلوری را داشته باشید محدودیتی ندارد. می توانید آن را در اتاق نشیمن خود درست کنید ، آن را روی سقف آشپزخانه خود نصب کنید ، آن را در راهرو خود آویزان کنید یا در اتاق خواب خود نصب کنید. این می تواند به شما احساس لوکسی بدهد.


این لوستر مقرون به صرفه است ، بنابراین اگر بودجه خوبی داشته باشید مناسب شما خواهد بود. در واقع ، هزینه آن چند دلار کمتر از لامپ سقفی مدرن Hsyile KU300114 است. بنابراین ، اگر بخواهید این را بخرید ، دو دلار پس انداز خواهید کرد.


قطر این محصول 9.8 اینچ و ارتفاع آن 10.4 اینچ است. برخلاف گزینه هایی که در بالا بررسی کردیم ، این یکی می تواند اتاقی بین 5 تا 10 متر مربع را روشن کند. به همین ترتیب ، گزینه مناسبی برای اتاق های کوچک و همچنین متوسط ​​است.


طرفداران

واحد به مونتاژ جزئی احتیاج دارد که انجام آن کار سختی نیست.

می توانید از این کریستال برای تأمین نور در هر جای خانه خود استفاده کنید.

این یک لوستر ارزان قیمت و در عین حال روشن است.

لامپ ها مصرف زیادی ندارند.

منفی ها

باید لامپ ها را جداگانه خریداری کنید.

ممکن است برای اتاقهای بزرگتر مناسب نباشد.

حکم


این دستگاه برای ماندگاری طراحی و ساخته شده است تا پس از نصب در موقعیت طولانی قرار بگیرد ، مطمئناً می تواند تجربه جدیدی در خانه به شما بدهد.


 


4. لوستر شیشه ای کریستال Saint Mossi K9

نورپردازی سقف آویز لوستر شیشه ای کریستال مدرن مدرن مدرن معاصر Saint Mossi - 5 چراغ


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

نوع طراحی لوستر شیشه ای کریستال Saint Mossi K9 ما را به تاریخ بازمی گرداند. ساختار روشنایی شمعی مانند چیزی است که در دهه 90 مشاهده می کنید. فقط این بار از یک لامپ کم مصرف برای روشنایی اتاق خود استفاده خواهید کرد. کنار هم گذاشتن قطعات نسیم است و نصب آن روی سقف شما فقط مدت زمان کمی طول می کشد.


برای اینکه بتواند به خوبی کار کند به 5 لامپ نیاز دارید. به محض قرارگیری ، واحد می تواند اتاق شما را روشن کند و از آنچه که لامپ LED معمولی شما دارد ، جلوه ای شاداب به شما بدهد. و اگر این به اندازه کافی خوب به نظر نرسد ، این واقعیت که لامپ ها از انرژی زیادی استفاده نمی کنند قطعاً این کار را خواهد کرد.


با لوستر شیشه ای کریستال Saint Mossi K9 ، شما کنترل کامل روشن بودن لامپ ها را دارید. چه به لامپ هایی کاملاً روشن یا تا حدی کم نور نیاز دارید ، فقط از کلید مناسب استفاده کنید تا روشنایی را مطابق سلیقه خود تنظیم کنید.


طرفداران

می توانید از این مکان در هر مکانی که دوست دارید ، اتاق خواب ، اتاق غذاخوری یا اتاق نشیمن استفاده کنید.

طرح شمع مانند باعث برجسته شدن این واحد می شود.

به راحتی می توانید روشنایی را کنترل کنید.

منفی ها

تا حدودی گران است.

حکم


ترکیبی از قطرات کریستال K9 و یک شیشه شیشه ای مفهوم روشنی از طراحی مدرن را ارائه می دهد. این را به منحنی شمع مانند اضافه کنید و درخشش خرج یک لوستر خوش ساخت را بدست آورید. و اتفاقاً اینها 100٪ کریستال واقعی هستند. بنابراین ، شما فقط یک اسم نمی گیرید ، زیرا شما یک کالای گران قیمت را با تضمین طولانی مدت به خانه می برید.


 


5. لوستر کریستال مدرن LightInTheBox

لوستر کریستال مدرن LightInTheBox با 6 چراغ ، چراغ سقفی مدرن آویز برای اتاق خواب ، اتاق نشیمن ورودی اتاق راهرو


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

لوستر کریستال مدرن LightInTheBox چیزی معمولی نیست ، بلکه ترکیبی دقیق از سخت کوشی و خلاقیت است.


این برچسب "معاصر" را از همان زمانی که مورد توجه مردم قرار گرفت ، کسب کرد و هنوز مدرنیته خود را نسبت به رقبا از دست نداده است. و اگر از ما س askال کنید ، ما کاملاً اعتقاد داریم که این می تواند گزینه مناسبی برای اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، راهرو یا اتاق غذاخوری شما باشد.


زیبایی و شفافیت این لوستر از گلوله های کریستالی حاصل می شود. اگر خوب دقت کنید ، می بینید که توپ ها محکم به فلز نقره ای متصل می شوند. از آنجا که آنها در موقعیت خود قرار می گیرند و پیچیده به نظر می رسند ، دقیقاً مانند تصاویر ، آنچه در اینجا می گیرید محصولی است که برای ماندگاری طراحی شده است.


از تجربه ، این چیز با شش لامپ به خوبی کار می کند. هر لامپ با درجه بندی E12 یا E14 باید خوب کار کند. پس از نصب ، می توانید انتظار داشته باشید که این لوستر نور کافی به اتاق شما بدهد. از آنجا که لامپ ها فقط با 40 وات کار می کنند ، هرگز نگران به خطر انداختن قبض برق خود نباشید.


طرفداران

این انرژی زیادی مصرف نمی کند.

از مواد بادوام ساخته شده است.

برای دکوراسیون اتاق ناهار خوری و نشیمن مناسب است.

پس از نصب ، در موقعیت خود باقی می ماند.

منفی ها

مجبورید لامپ ها را جداگانه خریداری کنید.

مونتاژ به مقدار قابل توجهی زمان و تلاش نیاز دارد.

این یکی از گرانترین گزینه ها در بازار است.

حکم


آنچه که ما هر وقت به این منبع روشنایی نگاه می کنیم ترکیبی واقعی از طراحی داخلی و مدرن است. و اگر چیزی وجود دارد ، ارزش تبلیغات تبلیغاتی و قیمت آن را دارد.


 


6. ZEEFO Crystal Chan delier، Crystal لوسترهای مدرن

لوستر کریستال ZEEFO ، لامپهای مدرن کریستال لامپ چراغ ، 3 چراغ ، چراغ سقفی فلاش مونتاژ 11.8 اینچ قطر برای راهرو ، اتاق خواب ، اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، اتاق ناهار خوری (نقره ای)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

اگر مورد مطمئنی در مورد لوستر کریستال ZEEFO وجود دارد ، این است که می تواند به دکوراسیون اتاق موجود شما افزوده و ترکیب شود.


این محصول کاملا ارزان است ، تقریباً 12 برابر ارزان تر از لوستر کریستال LightInTheBox مدرن است و هنوز هم به شما روشنایی همه جانبه ای می بخشد که باعث روشن شدن و روشنایی اتاق شما می شود. بنابراین ، اگر بودجه کافی دارید و واقعاً لوستر بلوری می خواهید ، این بهترین انتخاب برای شماست.


عرض این واحد 11.8 اینچ و ارتفاع 11 اینچ است و می تواند اتاقی به بزرگی 8 تا 10 متر مربع را روشن کند. این مساحت کاملاً بزرگی است ، به این معنی که این محصول می تواند اتاق های کوچک و متوسط ​​را به خوبی روشن کند. می توانید آن را در یک اتاق بزرگتر نصب کنید ، اما احتمالاً برای روشن شدن خوب تلاش خواهد کرد.


شما به 3 لامپ ، هر کدام با پایه G9 و 40 وات قدرت نیاز خواهید داشت تا بیشترین بهره را از این طریق ببرید. شما می توانید یک لامپ سفید یا گرم سفید را انتخاب کنید. این فقط با یک خروجی 120 ولت کار می کند ، بنابراین اگر در منطقه ای با استاندارد 240 ولت زندگی می کنید به یک مبدل نیاز خواهید داشت.


طرفداران

همراه با یک کتابچه راهنمای دستورالعمل.

نصب آسان.

دو سال ضمانت محدود.

منفی ها

ممکن است اتاق های بزرگ را به خوبی روشن نکند.

حکم


ما این لوستر کریستالی را دوست داریم و به شما توصیه می کنیم زیرا می توانید آن را در هرجایی که دوست دارید قرار دهید. اگر آن را در اتاق خواب خود ترجیح می دهید ، تناسب بسیار خوبی خواهد داشت. اگر آن را در اتاق غذاخوری خود بخواهید ، با دکوراسیون مطابقت دارد. و اگر ترجیح می دهید آن را در اتاق نشیمن داشته باشید ، بیانیه صندلی موجود شما را هماهنگ می کند.


 


7. اتاق ناهار خوری مدرن لوسترهای کریستالی مستطیل CRYSTOP

لوسترهای کریستالی مستطیل CRYSTOP اتاق ناهار خوری چراغ های سقفی مدرن چراغ های آویز آویز اتاق نشیمن اتاق نشیمن لامپ زیبا جلد کروم پایان L31.5 "x W9.8" x H8.9 "


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

اولین و احتمالاً مهمترین نکته در مورد لوستر کریستال CRYSTOP Rectangle این است که بدانید کجا می توانید آن را نصب کنید. و خبر خوب این است که هیچ محدودیتی وجود ندارد.


آیا بار دارید ، رستوران دارید یا تجارت دیگری دارید؟ مشکلی نیست ، آن را در سقف بلند آویزان کنید و به مشتریان خود اجازه دهید از روشنایی شبانه لذت ببرند. و اگر فقط برای مصارف خانگی به آن نیاز دارید ، در صورت تمایل آن را در اتاق ناهارخوری ، اتاق نشیمن ، راهرو یا اتاق خواب خود نصب کنید.


یکی از مواردی که ما در مورد این لوستر دوست داریم ، این است که چقدر همه کاره است.


اول ، این یک زنجیره طولانی دارد ، حدود 47.24 اینچ. تنظیم این زنجیره آسان است ، به این معنی که می توانید این لوستر بلوری را همانطور که می خواهید در سقف خود بالا یا پایین داشته باشید. در واقع هیچ توصیه مشخصی برای ارتفاع وجود ندارد ، تصمیم شما کاملاً به خود شما بستگی دارد.


دوم ، انعطاف پذیری لامپ همچنین به شما آزادی انتخاب نوع لامپ مورد استفاده را می دهد. از یک طرف می توانید از 5 لامپ E12 با حداکثر 40 وات استفاده کنید. از طرف دیگر می توانید از انواع دیگر لامپ ها نیز استفاده کنید. در واقع این لوستر با لامپ های هالوژن ، LED و کم مصرف سازگار است. این نوع تطبیق پذیری را با واحدهای دیگر ندارید.


طرفداران

می توانید از آن برای روشنایی منزل یا محل کار خود استفاده کنید.

تنظیم زنجیر بلند آسان است.

با انواع مختلف لامپ سازگار است.

در روشنایی اتاق ها موثر است.

برای صرفه جویی در هزینه های برق خود می توانید از لامپ های کم مصرف استفاده کنید.

منفی ها

خیلی گرون

جمع شدن زمان می برد.

حکم


از نظر ما ، لوستر کریستال مستطیل CRYSTOP یکی از زیباترین چراغ های روشنایی است که در آنجا وجود دارد. این لامپ محکم با روکش کروم صیقلی که برای تکمیل زیبایی خانه شما طراحی شده است ، می تواند جذابیت زیبایی واقعی به دکوراسیون موجود شما ببخشد.


 


8. روشنایی لوستر کریستال مینی 1 لوستر سبک کروم

روشنایی لوستر کریستال مینی 1 لوستر سبک کروم چراغ سقفی آهنی 17011


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

لالولا ممکن است دقیقاً یکی از تخصص های محبوب در زمینه نورپردازی نباشد ، اما این مارک تجاری یک لامپ لوستر Crystal Mini برای شما به ارمغان می آورد که عملکرد آن در حد استاندارد است.


این نور کم است. نه اینکه بخواهید پس از استفاده آن را حذف و ذخیره کنید ، اگر چیزی جمع و جور را ترجیح می دهید برای شما خوب است. این همچنین سبک است ، فقط 4.5 پوند است ، شما برای نصب این مشکل ندارید ، اما برای رفع صحیح آن باید کمی صبر داشته باشید.


این لوستر بلوری گزینه خوبی برای فضاهای کوچک ، معمولاً بین 60 تا 120 فوت مربع است. اگر به آن فکر می کنید ، یک اتاق خواب کمد ، یک آشپزخانه ، یک اتاق خواب نزدیک و یک مهد کودک اغلب زیاد بزرگ نیست. این نورپردازی می تواند در چنین اتاق هایی جای گیرد و نور کافی را تأمین کند.


این نورپردازی دارای زنجیره ای فلزی 39.5 اینچی است و دقیقاً مانند لوسترهای کریستالی CRYSTOP Rectangle ، ارتفاع آن نیز به راحتی قابل تنظیم است. بنابراین ، باید برای سقف های بلند و همچنین پایین کار خوبی داشته باشد. با یک لامپ E26 100 وات کار می کند.


طرفداران

این یک منبع نور مناسب برای اتاق های کوچک است.

همراه با راهنمای نصب و نصب.

مقرون به صرفه است ، بعید است e لوسترهای کریستالی مستطیل CRYSTOP.

به راحتی می توانید ارتفاع این واحد را تنظیم کنید.

منفی ها

با انواع مختلف لامپ سازگار نیست.

کنار هم قرار دادن همه چیز ممکن است کمی بیشتر طول بکشد.

حکم


از ترکیبی از کروم سبک و آهن ساخته شده است. که ماندگاری را انعکاس می دهد. پس از نصب ، قبل از خارش برای ارتقا ، مدتی طول خواهد کشید ، چه رسد به جایگزینی.


 


9. سقف LED مدرن کریستال MEEROSEE MD8825-8642MNCW

MEEROSEE MD8825-8642MNCW کریستال مدرن چراغ سقفی چراغ آویز اتاق ناهار خوری معاصر قابل تنظیم کابل فولاد ضد زنگ 4 حلقه لوستر ، سفید خنک


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

MEEROSE طراحی این لوستر را درست انجام داده است. با بازی خوب توسط این کتاب ، مارک تجاری توانسته است یک لوستر کریستال مدرن به ارزش مصرفی خود به مشتریان خود ارائه دهد.


لوستر کریستال مدرن MEEROSE دارای 4 حلقه است که هر کدام دارای اندازه منحصر به فرد خود هستند. قطر کوچکترین حلقه 7.8 اینچ و قطر بزرگترین حلقه 31.5 اینچ است.


به دلیل تغییر قطر ، این لوستر می تواند تقریباً در هر جایی قرار گیرد. می توانید آن را در اتاق ناهار خوری ، راهرو ، اتاق بچه ها ، اتاق خواب یا اتاق نشیمن خود درست کنید. اگر در آپارتمان طبقه ای زندگی می کنید حتی می توانید از آن برای روشن کردن راه پله خود استفاده کنید.


یکی از بهترین چیزهای این واحد که در واقع نقطه ضعف لوسترهای دیگر است ، همراه بودن آن با لامپ است. این چیز خوبی است زیرا مجبور نیستید پول بیشتری برای لامپ هزینه کنید. لامپ موجود حداکثر 74 وات است.


طرفداران

6 ماه گارانتی قطعات.

پشتیبانی 24/7 مشتری

منفی ها

نمی توانید چراغ ها را کم کنید.

حکم


ترکیبی از طراحی و زیبایی در نسبت مناسب و تثبیت انتهای سست به بهترین وجهی ، لوسترهای کریستال مدرن MEEROSE قطعاً خانه شما را زیبا جلوه می دهند.


 


10. لوستر کریستال کوچک سبک کولی رنگ 4

لوستر کریستال کوچک سبک کولی رنگ 4 سبک برای H 17.5


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

آیا احساس می کنید زمان آن است که سیستم روشنایی منزل خود را به روز کنید؟ اگر این چیزی است که به آن فکر کرده اید یا همیشه می خواستید آن را انجام دهید ، باید نصب لوستر Color Gypsy Original را در نظر بگیرید.


این یکی تقریباً برای هر اتاق مناسب است. می توانید آن را در اتاق خواب ، حمام ، اتاق دختران ، مهد کودک ، اتاق کودک یا آشپزخانه خود داشته باشید. و اگر در فعالیت های ویژه مانند روشنایی چادر ، تزیین پذیرایی عروسی یا رویدادهای مهمانی فعالیت می کنید ، احتمالاً می توانید از این موارد استفاده کنید.


این لوستر با بلورهای شیشه ای طراحی نشده است ، بلکه از بلورهای پلی کربنات ساخته شده است. از آنجا که کریستال ها قوی هستند ، می توانید انتظار داشته باشید که این واحد برای مدت زمان طولانی کار کند.


برای استفاده از این لوستر به 4 لامپ E12 نیاز خواهید داشت. هر لامپ نباید بیش از 40 وات باشد.


این واحد کاملاً انعطاف پذیر است ، حداقل شما می توانید به راحتی ارتفاع زنجیر آویز را تا 24 اینچ تنظیم کنید.


طرفداران

سبک است

تنظیم ارتفاع آسان است.

منفی ها

شما باید لامپ ها را جداگانه خریداری کنید.

حکم


صادقانه بگویم ، این لوستر زیبا به نظر می رسد ، یک بیان تصویری واقعی به دکوراسیون موجود شما اضافه می کند.


 


11. لوستر کریستال House Surpars

لوستر کریستال سورپارس هاوس ، 3 چراغ ، 11


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

اگر یک لوستر کریستالی فوق العاده ارزان قیمت پیدا کردید ، اگر به دنبال یک لوستر بودید آن را ترک می کردید؟ نه ، شما نمی کنید Surpars House یکی از مدل هایی است که می تواند بدون شکسته شدن بانک به دکوراسیون موجود شما بیفزاید.


اندازه مهم است و این بدان معنی است که بعد این واحد چیزی است که شما باید بررسی کنید. برای بیان این نکته ، ابعاد عرض 11 اینچ و ارتفاع 10 اینچ چندان بد نیست. این را به 3 لامپ روشن اضافه کنید و آنچه به دست می آورید یک لوستر کریستالی با کیفیت بالا است که به راحتی می تواند هر اتاقی را به اندازه 8 تا 10 متر مربع روشن کند.


طرفداران

این یک واحد مقرون به صرفه مناسب برای بودجه مناسب است.

این می تواند یک منطقه بزرگ را روشن کند.

نصب و نصب آن آسان است.

منفی ها

شما باید لامپ ها را جداگانه خریداری کنید.

حکم


اگر می خواهید مقداری نور خیره کننده از گلوله های کریستال به اتاق خود اضافه کنید ، این بهترین واحد برای خرید است.


 


12. لوستر Saint Mossi لوستر مدرن K9 Crystal Raindrop

Saint Mossi Modern K9 Crystal Spiral Spiral Raindrop Lighter Lighting Flush Mount LED سقف چراغ آویز چراغ آویز برای اتاق ناهار خوری حمام اتاق خواب اتاق نشیمن 5GU10 لامپ مورد نیاز H39


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

این یکی از بهترین لوسترهای بلوری امروزه در بازار است. این گزینه خوبی برای کسی است که بودجه کمی دارد و لوستر مانند CRYSTOP Rectangle Crystal لوستر را بسیار گران می داند.


حداقل این که بگویید این لوستر زیبا به نظر می رسد. در واقع ، سبک قطره باران می تواند بیانیه ای واقعی به طراحی داخلی موجود اضافه کند و باعث شود خانه شما همیشه عالی باشد.


طرفداران

تنظیم این مورد بسیار آسان است.

5 لامپ را روشن می کند.

منفی ها

لامپ شامل نمی شود.

حکم


لامپ وجود ندارد ، اما کیفیت محصول قطعاً در حد استاندارد است. تا زمانی که لامپ های توصیه شده را بخرید و این واحد را به درستی نصب کنید ، باید اتاق شما را برای مدت طولانی روشن کند.


 


راهنمای خرید

کریستا زیاد است لوسترهای موجود در بازار امروز ، در بیشتر موارد ، شما گزینه هایی در اختیار دارید. اما چگونه اطمینان حاصل می کنید که انتخاب درستی انجام داده اید؟ در اینجا چند مورد برای بررسی وجود دارد.


سبک


یکی از بهترین موارد در مورد لوسترهای کریستالی این است که به سبک های مختلفی ارائه می شوند. این بدان معناست که شما به همان تعداد گزینه برای انتخاب دارید. سبکی که انتخاب می کنید به اولویت شخصی شما برمی گردد.


اندازه


همچنین می خواهید قبل از خرید به اندازه لوستر نگاه کنید. این مهم به چند دلیل مهم است. اول ، اندازه به شما کمک می کند تعداد لوسترهایی را که می توانید در یک اتاق نصب کنید تعیین کنید. دوم ، به شما کمک می کند تا اندازه اتاق را از نظر روشنایی تعیین کنید. سوم ، به شما کمک می کند تا بودجه خود را تعیین کنید.


کیفیت طراحی


آخرین اشتباهی که می خواهید مرتکب شوید انتخاب لوستر کریستالی است که فقط برای چند هفته کار می کند و پس از آن سفت می شود. بنابراین ، مطمئن شوید که قبل از خرید نهایی کیفیت مواد استفاده شده را بررسی کرده اید.


یک لوستر ساخته شده از مواد با کیفیت بالا برای مدت زمان طولانی دوام خواهد آورد و احتمالاً تنها زمانی که برای جایگزینی نیاز به تعویض آن دارید می توانید آن را بخرید.


کیفیت نور


کیفیت نور عامل مهم دیگری است که باید قبل از خرید لوستر مورد بررسی قرار گیرد. تعداد لامپ هایی را که یک لوستر می تواند نگه دارد بررسی کنید ، سپس به تعداد وات توصیه شده نگاه کنید. حرکت کنید تا قدرت روشنایی را بررسی کنید. اگر لامپ هایی پیدا کردید که نور زیادی در وات کم تولید می کنند ، به شرطی که دارای درجه بندی پیشنهادی متناسب با لوستر مورد نظر باشند ، آنها را بخرید.


 


سوالات متداول (سQالات متداول)

آیا پاک کردن لوسترهای بلوری سخت است؟


تمیز کردن لوسترهای کریستالی بسیار آسان است. تمام کاری که شما باید انجام دهید مخلوط کردن 50٪ از متیلات روح با 50٪ آب است. یک پارچه تمیز را درون مخلوط قرار داده و سپس با استفاده از پارچه ، هوسران را پاک کنید.


چگونه می توانم لوستر را بر روی سقف خود ثابت کنم؟


اگر می دانید چگونه با برق کنار بیایید می توانید این کار را خودتان انجام دهید ، اما این کار ایمن نیست. بهترین کار این است که یک برقکار واجد شرایط حاضر شود و کار را برای شما انجام دهد.


از چه لامپ هایی استفاده کنم؟


ما توصیه می کنیم از لامپ های بالاتر از 60 وات استفاده نکنید. لامپ های 25 و 40 واتی همیشه گزینه خوبی هستند و به راحتی در دسترس هستند.

دسته ها :
جمعه هجدهم 7 1399

Decor Home Decor از خواننده پشتیبانی می کند. وقتی از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است کمیسیون وابسته به دست آوریم. با این حال ، محتوای سرمقاله ما تحت تأثیر کمیسیون نیست. بیشتر بدانید.


Philips Hue یک فناوری است که نشان می دهد چگونه برنامه های مدرن می توانند زندگی روزمره ما را تحت تأثیر قرار دهند. این یک برنامه کاربردی است که می تواند با استفاده از یک شبکه بی سیم کنترل تمام نورهای اطراف شما را کنترل کند. با این حال ، این یک شرط دارد ، نور باید با برنامه سازگار باشد. خوب ، این همان چیزی است که ما در اینجا بررسی می کنیم - بهترین لامپ برای رنگ فیلیپس ، که به شما امکان کنترل هوشمندانه آنها را می دهد. می توانید چراغ ها را از تلفن هوشمند خود تنظیم کرده و تایمرها را تنظیم کنید. این برنامه همچنین امکان کنترل صدا را فراهم می کند و به شما امکان می دهد با کاهش دما از نور روز تقلید کنید.


ما انواع لامپ ها را با طرح ها و ساختارهای مختلف بررسی کرده ایم. کارشناسان ما مشخصات فنی و همچنین محدودیت ها را در نظر گرفته اند. بررسی کیفیت اصلی به اندازه بررسی ضمانت نامه مهم بود و سازگاری چیزی بود که نمی توانیم از آن چشم پوشی کنیم. به طور کلی ، ما تقریباً همه مواردی را که باید در مورد یکی از بهترین لامپ ها برای Philips Hue شناخته شود ، پوشش داده ایم.


پیش نمایش محصول

چراغ سقفی LED LED Philips Hue Beyond Dimmable (سفید با الکسا Apple Homekit کار می کند ، و ... چراغ سقفی LED LED Philips Hue Beyond Dimmable) (سفید با الکسا Apple Homekit کار می کند ، و ... مشاهده در آمازون

فیلیپس Hue Beyond Dimmable LED White Table Table (نیاز به Hue Hub دارد ، با آمازون کار می کند الکسا ، ... Philips Hue Beyond Dimmable LED White Table Table (نیاز به Hue Hub دارد ، با Amazon کار می کند ... مشاهده در آمازون

فیلیپس Hue Go سفید و رنگی قابل حمل Dimmable چراغ میز لامپ میز هوشمند (نیاز به Hue Hub ، کار می کند ... Philips Hue Go سفید و رنگی قابل حمل Dimmable LED لامپ میز لامپ هوشمند (نیاز به Hue Hub ، ... مشاهده در آمازون

لامپ میز هوشمند LED Philips Hue Bloom Dimmable (نیاز به Hue Hub دارد ، با آمازون الکسا ، اپل کار می کند ... Philips Hue Bloom Dimmable LED Table Lamp (نیاز به Hue Hub دارد ، با Amazon کار می کند Alexa ، Apple ... مشاهده در آمازون

Philips Hue White Ambiance LED Dimmable Smart Flushmount (نیاز به Hue Hub دارد ، با این نسخهها کار می کند ... Philips Hue White Ambiance Being Dimmable LED Smart Flushmount (نیاز به Hue Hub ، کار با ... مشاهده در آمازون

فیلیپس Hue 464487 Hue Wellness Dimmable LED Lamp Table Smart سازگار با آمازون الکسا ، اپل ... Philips Hue 464487 Hue Wellness Dimmable LED Lamp Table Smart سازگار با Amazon Amazon، Apple ... مشاهده در آمازون

چراغ میز LED هوشمند Philips Hue White Ambiance Wellner Dimmable LED (با الکسا Apple HomeKit و ... چراغ میز هوشمند LED Philips Hue White Ambiance Wellner Dimmable LED (کار با Alexa Apple HomeKit ... مشاهده در آمازون

فیلیپس Hue Econic فضای باز و سفید و رنگ چراغ دیواری و سقفی (Hue Hub مورد نیاز است ، با این نسخهها کار می شود ... فیلیپس Hue Econic فضای باز و سفید & رنگ چراغ دیواری و سقفی (Hue Hub مورد نیاز است ، کار می کند ... مشاهده در آمازون

فیلیپس 7146060PH Hue Go قابل حمل Dimmable LED Light Table Table (سازگار با آمازون Alexa ... Philips 7146060PH Hue Go Portable Dimmable LED Light Light Table Table (سازگار با Amazon ... مشاهده در آمازون)

فیلیپس 797977 Hue Bloom Dimmable LED Table Table Lamps - با الکسا Apple HomeKit کار می کند و گوگل ... Philips 797977 Hue Bloom Dimmable LED Table Table - با این نسخهها کار با Alexa Apple HomeKit و ... مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-08 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


فهرست مطالب را نشان می دهد

11 بهترین چراغ برای بررسیهای فیلیپس رنگ

با عجله؟ بهترین لامپ های خود را از این لیست تصمیم گیری سریع خرید انتخاب کنید:


برترین انتخاب ما: Philips Hue Beyond Dimmable LED

ایده آل برای قابلیت حمل: Philips Hue Go سفید و رنگی قابل حمل است

برای کنترل چندگانه: لامپ میز فیلیپس رنگ بلوم

سایه های مختلف: Philips Hue White Ambiance Flushmount

بهترین حالت برای فضای باز: چراغ دیواری و سقفی سفید و رنگی Philips Hue Econic Outdoor

همگام سازی با همه دستیارهای صوتی: Philips Hue White Ambiance Wellner

راه اندازی آسان: Philips Hue Beyond Smart سقف چراغ

بهترین ارزش پول: فیلیپس 7146060PH Hue Go

متخصصان تیم ما زمان زیادی را برای شناخت Philips Hue صرف کردند و بهترین چراغ هایی را یافتند که می تواند با این فناوری کار کند. ما همچنین بررسی های خریدار را در نظر گرفته ایم و در آخر ، در مورد عواملی که باید هنگام خرید لامپ هوشمند بررسی کنید صحبت خواهیم کرد. به طور کلی ، راهنمای این است که به شما در مورد ویژگی های جدیدی که می توانید در زندگی خود بگنجانید و آن را هوشمند می کند ، مطلع شوید.


1. Philips Hue Beyond Dimmable LED سقف هوشمند

چراغ سقفی هوشمند LED Philips Hue Beyond Dimmable (سفید با الکسا اپل Homekit و دستیار Google کار می کند)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa ، Apple HomeKit


چراغ سقفی هوشمند Hue روی سقف نشسته و از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار است به طوری که "بهترین لامپ از جایزه برنامه Hue" را از آن خود کرده است. دلیل آن را می فهمیم ، پس از مطالعه کامل بررسی ، شما نیز چنین خواهید کرد.


چراغ هوشمند با طراحی ساده و سرراست خود مانند لامپ هوشمند به نظر نمی رسد. به همین دلیل ، تقریباً در هر جایی متناسب است . اگر Hue Bridge و Hue App دارید ، پس می توانید بر ویژگی های بی پایان آن کنترل داشته باشید. تغییر رنگ بر اساس تقاضا و کنترل صدا برخی از گزینه های قابل ذکر است.


اگر آن را با الکسا یا هر دستیار صوتی دیگری متصل کنید ، قدرت تغذیه ، تغییر رنگ ، تغییر روشنایی ، تنظیم زمان سنج ، تنظیم برنامه های روزانه با توجه به فعالیت های روزمره و موارد دیگر را خواهید داشت. برای ایجاد یک فضای جذاب و شخصی تر ، می توانید هنگام گوش دادن به موسیقی یا تماشای یک فیلم ترسناک ، نور را همگام سازی کنید.


Smart Light تقریباً با تمام لوازم جانبی Hue از جمله Hue Dimmer Switch ، Hue Motion Sensor و Hue Tap سازگار است. با افزودن هر یک از لوازم جانبی ، می توانید از ویژگی های بیشتر و کنترل بیشتر بر روی نور لذت ببرید.


گارانتی: 2 سال


مزایای

از میلیون ها رنگ پشتیبانی می کند.

سازگار با تمام لوازم جانبی رنگ

نصب آسان و متناسب با هر دکوراسیونی است.

محدودیت های

روشنایی در حد قابل توجه نیست.

حکم


متنوع و سازگار با تمام لوازم جانبی موجود ، چراغ هوشمند می تواند در وضعیت بهتری قرار داشته باشد ، اما قیمت آن در سمت بالا کمی است.


 


2. لامپ میز هوشمند LED Philips Hue Beyond Dimmable

Philips Hue Beyond Dimmable LED White Table Table Lamp (به Hue Hub احتیاج دارد ، با Amazon Alexa ، Apple HomeKit و دستیار Google کار می کند)

 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa ، Home Home Kit ، ZigBee Light Link.


چراغ میز Beyond ساخته شده برای Philips Hue از فناوری LED استفاده می کند ، دارای طراحی دلپذیری است که متناسب با هر فضای داخلی است. Beyond lamp از چنان طیف گسترده ای از ویژگی برخوردار است که حتی یک فرد از نظر فنی نیز از کف زدن استقبال می کند. بنابراین ، اگر به دنبال خرید چراغی هستید که بتواند با Philips Hue کار کند ، چراغ میز Beyond را در نظر بگیرید ، اما قبل از آن ، اجازه دهید در مورد برخی از جزئیات آن صحبت کنیم.


فیلیپس به عنوان یک بازیکن هوشمند ، آن را به گونه ای ساخت که متناسب با هر فضای داخلی باشد. بدون کنترل بر روی لامپ ، که به آن ظاهر مدرن مینیمالیستی می بخشد. تنها دکمه روشن / خاموش در کنار پایه آن قرار دارد که کاملاً با نرمی و زیبایی آن ترکیب می شود. برای بقیه عملکردها ، می توانید از برنامه Hue در تلفن هوشمند خود استفاده کنید.


در مورد پتانسیل های خود ، از بین 16 میلیون رنگ موجود ، می توانید با لامپ ها یا فیلم ها همگام سازی کنید. در صورت تمایل ، لامپ همچنین می تواند از طریق پیام برای شما اعلان ارسال کند. بسته به روحیه خود می توانید دمای نور را نیز برای بهبود اثرات تغییر دهید.


گارانتی: 2 سال


آنچه دوست داریم

اگر بخواهید اتوماسیون نوری را در کل خانه داشته باشید ، با توجه به استانداردهای اتصال چندگانه ، لامپ انتخاب مناسبی است.

محدودیت های

مقدار قابل توجهی از سرمایه گذاری

حکم


چراغ رومیزی Beyond هر آنچه را که از لامپ هوشمند انتظار دارید انجام می دهد. گزینه های اتصال گسترده ، پشتیبانی 16 میلیون رنگی و همگام سازی با موسیقی و فیلم ، از چراغ به چه چیز دیگری نیاز دارید؟ ویژگی ها و طراحی آن باعث شده ارزش آن را داشته باشد.


 


3. فیلیپس Hue Go سفید و رنگی قابل حمل Dimmable LED لامپ میز نور

فیلیپس Hue Go سفید و رنگی قابل حمل Dimmable LED Light Light Table Table (نیاز به Hue Hub دارد ، با الکسا ، HomeKit و دستیار Google کار می کند)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa ، Home Home Kit ، Nest ، SmartThings.


مقرون به صرفه و آسان برای استفاده Philips Hue Go بیش از هر لامپ ثابت دیگری در این لیست ارائه می دهد. این لامپ بی سیم و قابل حمل پس از شارژ کامل سه ساعت روشنایی منطقه را حفظ می کند ، که استفاده از آن را در فضای باز در عصر شنبه کاملاً مناسب می کند. حتی می توانید در سفرهای کمپینگ آن را همراهی کنید.


چراغ Go را با Hue Bridge وصل کنید و از طریق تلفن هوشمند خود قادر به کنترل 16 میلیون رنگ آن خواهید بود. شما می توانید رنگ های روشن را با توجه به روحیه یا نیاز خود تغییر دهید یا سفارشی کنید. کنترل صدا و تنظیمات بیشتر از جمله نور بیدار و تایمرها در دسترس هستند.


برخی از کاربران چندین لامپ Hue را مورد انتقاد قرار دادند زیرا همه عملکردها از طریق برنامه کنترل می شد و نه با Philips Hue Go. یک دکمه خاموش و روشن روی لامپ وجود دارد که هنگام سفارشی سازی رنگ های روشن نیز مفید است. با لوازم جانبی Hue مانند حسگر حرکت Hue ، Hue Dimmer و Hue Tap سازگار است.


گارانتی: 2 سال


مزایای

بی سیم و قابل حمل

می تواند با باتری کار کند.

16 میلیون رنگ و 50000 سایه سفید.

محدودیت های

فقط سه ساعت پشتیبان گیری باتری.

حکم


به غیر از 16 میلیون رنگ ، این لامپ همچنین 50000 سایه سفید دارد. جفت شدن با آمازون الکسا و سایر واحدهای سازگار آسان است. پس از اتصال ، سفارشی سازی و کنترل آن نیز ساده نیست ، احتمالاً ساده ترین لامپ Philips Hue موجود است.


 


4. چراغ میز هوشمند LED Philips Hue Bloom Dimmable

لامپ میز هوشمند LED Philips Hue Bloom Dimmable (به Hue Hub نیاز دارد ، با Amazon Alexa ، Apple HomeKit و Google Assistant کار می کند)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa ، Apple HomeKit ، Siri.


چند چراغ به خانه خود اضافه می کنید؟ با Philips Hue Bloom چند رنگ اضافه کنید. بلوم می تواند لمس شخصی را به هر منطقه اضافه کند. چه بخواهید اتاق خواب را ادویه کنید و چه به فضای بازی برای تالار مهمانی احتیاج دارید ، این عدالت است به هر فضایی


فیلیپس بلوم یک لامپ با زاویه عمودی است که پرتوهای نور را روی دیوار یا داخل یک کابینت شیشه ای پخش می کند. به دلیل پلاگین و جمع و جور بودن ، می توانید آن را در هر کجا که به محیط یا چراغ های شخصی نیاز دارید منتقل کنید. می توانید از آن به عنوان چراغ میز در اتاق خواب خود استفاده کنید یا در مهمانی آخر هفته بعدی یکی از دکورهای مورد علاقه خود را برجسته کنید.


بلوم به شما امکان شخصی سازی 16 میلیون رنگ را می دهد. از طریق برنامه Philips Hue به شما امکان دسترسی از راه دور به چراغ ها را نیز می دهد. بنابراین ، حتی اگر در خانه نیستید ، می توانید آن را خاموش کنید ، همه کنترل ها روی برنامه است.


هنگامی که بلوم را با Hue Bridge و یک دستیار صوتی متصل کردید ، گزینه های کنترل صدا را نیز در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین ، می توانید منطقه را با یک دستور صوتی استاندارد روشن یا کم نور کنید. به غیر از کنترل های صوتی ، گزینه هایی برای تنظیم تایمر ، چراغ های معمول و افزودن یا حذف سایر لامپ های Hue به شما می دهد. اگر تمام این ویژگی های فریبنده را با بلوم می خواهید ، می توانید روی Hue Bridge سرمایه گذاری کنید.


گارانتی: 2 سال


مزایای

گزینه های کنترل از راه دور.

16 میلیون رنگ

کنترل صدا پس از جفت شدن با Bridge.

محدودیت های

دکمه روشن و خاموش فیزیکی وجود ندارد.

حکم


نور خود را با بلوم بچرخانید ، برای هر لحظه محیط مناسبی ایجاد می کند و پس از جفت شدن با Hue Bridge ، می توانید به بسیاری از کنترل های دیگر دسترسی پیدا کنید. بنابراین ، اگر می خواهید از نور شخصی شده به سطح جدیدی لذت ببرید ، آن را امتحان کنید.


 


5. Philips Hue White Ambiance Being Dimmable LED Smart Flushmount (چراغ سقفی)

Philips Hue White Ambiance LED Dimmable Smart Flushmount (نیاز به Hue Hub دارد ، با الکسا ، HomeKit و دستیار Google کار می کند)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با Google Assistant ، Alexa ، Home Home Kit ، Xfinity ، برنامه SmartThings ، IFTTT ، Razor ، Nest.


همانطور که از نام آن مشخص است ، ورودی سوم Hue Flushmount یک لامپ سقفی قابل نصب است. محیط ساده Flushmount را برای دالان های اداری یا خانه های مدرن مناسب می کند. با نور سفید ، یک لبه آلومینیومی برس دار دارد که به محیط می افزاید.


سایه های مختلفی برای انتخاب دارید که از بین آنها به ارزش آن افزوده ، می توانید بین تمرکز ، خواندن یا پرانرژی بودن انتخاب کنید. نور را می توان از طریق تلفن های هوشمند کنترل کرد و پس از جفت شدن با Hue Bridge می توانید آن را با دستیارهای صوتی نیز متصل کنید. هنگامی که با الکسا یا Google Home مرتبط شوید ، به شما کنترل صوتی را نیز می دهد. همچنین می توانید آن را به شبکه موجود SmartThingsN یا Nest اضافه کنید.


اگر تمایل به گسترش دارید ، می توانید برخی از لوازم جانبی پشتیبانی شده مانند Hue Dimmer Switch ، Hue Motion Sensor و Hue Tap را اضافه کنید.


نور Being Ceiling فقط یک رنگ دارد که سفید است ، 50،000 تغییر رنگ سفید. بنابراین ، بسته به روحیه خود سایه های زیادی برای انتخاب دارید. ویژگی های دیگر نیز موجود است ، اما برای این منظور ، شما باید یک Hue Bridge خریداری کنید.


گارانتی: 2 سال


مزایای

50،000 سایه برای انتخاب.

از لوازم جانبی Hue پشتیبانی می کند.

محدودیت های

تک رنگ

حکم


به دلیل سایه های مختلف ، از جمله انرژی ، خواندن و آرامش ، به حفظ ساعت بیولوژیکی شما کمک می کند. چه اتاق خواب باشد و چه اتاق نشیمن ، شما یک نور سفید شخصی خواهید داشت.


 


6. چراغ میز هوشمند LED Philips Hue White Ambiance Wellness Dimmable

لامپ میز هوشمند LED Philips Hue White Ambiance Wellness Dimmable LED (با الکسا اپل HomeKit و دستیار Google کار می کند)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa ، Apple HomeKit.


Wellness یکی از آخرین پیشنهادهای فیلیپس است. این لامپ می تواند از نور طبیعی تقلید کند تا به شما کمک کند تا بیدار شوید و همچنین به موقع بخوابید. همچنین دارای چندین سایه سفید از جمله تمرکز ، تمرکز و خواندن است.


نصب آسان است و فقط چند دقیقه طول می کشد. شما باید لامپ را پیچ کنید ، Hue Bridge را روشن کنید (اگر چنین برنامه ای دارید) ، برنامه Philips Hue را روی تلفن هوشمند خود نصب کنید و آن را با لامپ و پل جفت کنید. پس از جفت شدن ، به شما امکان کنترل نور از طریق برنامه را می دهد. با این حال ، برای کار این شبکه ، شما به یک پل Hue Bridge احتیاج دارید که حدود 44 دلار هزینه دارد.


ما به عنوان انسان روزانه هستیم ، یعنی بدن ما مطابق با اشعه خورشید کار می کند. ساعت بدن انسان یا ریتم شبانه روزی به نور طبیعی بستگی دارد و اگر همگام سازی نشود ، مشکلاتی در متابولیسم ، حافظه ، سطح انرژی و تمرکز شما ایجاد می کند. بنابراین ، استفاده از فیلیپس سلامتی فواید پزشکی دارد.


چراغ رومیزی با هدف رفاه شما به شما کمک می کند تا به موقع از رختخواب بلند شوید ، در طول روز تمرکز خود را روی مطالعه یا کار بگذارید ، عصر آرام شوید و شب به موقع بخوابید. چندین برنامه معمول در برنامه Hue وجود دارد که به شما کمک می کند تا نور خانه خود را مطابق با ساعت بدن خود تنظیم کنید.


گارانتی: 2 سال


مزایای

گزینه های کنترل صدا یک بار با Bridge و Alexa یا دستیار دیگری جفت می شوند.

پشتیبانی از کلیه لوازم جانبی Hue.

دارای تایمر است.

محدودیت های

شکننده

حکم


Philips Wellness برای هر لحظه محیطی دارد که می توانید با تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود آن را کنترل کنید. نور طبیعی آن طبق برنامه روزانه احساسی پرانرژی و آرام به شما می دهد تا بتوانید به موقع بیدار شوید و بخوابید.


 


7. Philips Hue White Ambiance Wellner Dimmable LED Smart Tab لو لامپ

چراغ میز هوشمند LED Philips Hue White Ambiance Wellner Dimmable LED (با الکسا اپل HomeKit و دستیار Google کار می کند)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با Google Assistant ، Alexa ، Apple HomeKit ، SmartThings ، Nest.


وقت آن است که در مورد لامپ با ظاهری منحصر به فرد صحبت کنیم. Philips Hue Wellner یک طراحی آینده نگرانه دارد ، کم و بیش شبیه تخم مرغی که روی میز نشسته است. هنگام خواندن ، غذا خوردن یا مهمانی ، فضای مورد نیاز شما را فراهم می کند. شما می توانید لامپ را از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید و همچنین می تواند با Hue Bridge و دستیارانی مانند Alexa برای کنترل صوتی جفت شود.


با استفاده از برنامه Hue برای هر دو سیستم عامل Android و iOS ، می توانید از راه دور لامپ را کنترل کنید. بنابراین ، اگر به یاد داشته باشید که هنگام خروج از خانه هرگز لامپ را خاموش نکرده اید ، می توانید آن را از برنامه خاموش کنید.


Wellner همراه با یک چراغ LED قابل تعویض است ، بنابراین اگر مشکلی پیش آمد ، می توانید به راحتی آن را تغییر دهید. قیمت ممکن است بیشتر به نظر برسد ، اما ولنر با هزینه زیاد همچنین دارای کنترل صدا و بسیاری گزینه های دیگر از طریق برنامه Philips Hue است.


چراغ Hue زندگی بی رنگی دارد و فقط سفید با سایه های بیشماری دارد. بنابراین ، نمی توانید انتظار سایه های مختلف رنگی را داشته باشید که روحیه شما را تنظیم می کند. این باتری ندارد ، بنابراین در صورت نیاز به نور باید همیشه آن را به برق متصل کنید.


گارانتی: 2 سال


مزایای

راه اندازی آسان و سریع

ظاهر خنک و ظریف.

سازگار با همه دستیارهای صوتی و برنامه های روشنایی.

محدودیت های

رنگ قابل تغییر نیست.

حکم


این لامپ با مطابقت نور با دمای اشعه های خورشید طبیعی ، احساس بهتری به شما می دهد. خواه مجبور باشید پرانرژی باشید ، آرام باشید ، تمرکز کنید یا مطالعه کنید ، سایه مناسبی دارید ، اما فقط در یک رنگ - سفید.


 


8. فیلیپس Hue Econic فضای باز و سفید و رنگ دیوار و سقف چراغ روشنایی

فیلیپس Hue Econic فضای باز و سفید و رنگ چراغ دیواری و سقفی (Hue Hub مورد نیاز است ، با Alexa ، Apple Homekit و دستیار Google کار می کند)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa و Apple Homekit


این لامپ هوشمند طرح زیبا یکی دیگر از گزینه های برتر برای دکوراسیون فضای باز است. از نظر زیبایی بسیار جالب است و در دکوراسیون خانه معاصر موجود شما جای می گیرد.


با قابلیت تأمین نور تعادل در هر گوشه خانه در فضای باز ، همچنین به شما امکان کنترل بیشتر با صدا یا برنامه ها را می دهد. نصب این نور بسیار مقاوم و مقاوم است.


مانند سایر محصولات موجود در این لیست ، این محصول نیز قادر به تهیه 16 میلیون سایه رنگ است. همچنین دارای 2 سال گارانتی تولید کننده است.


گارانتی: 2 ماه


مزایای

طراحی زیبا

نصب و نصب آسان است.

قابل استفاده در فضای باز یا داخلی.

محدودیت های

گاهی اوقات با دکوراسیون کلاسیک مناسب نیست.

حکم


این در هر مکانی در اطراف خانه هوشمند شما که از اهمیت برخوردار است متناسب است ، اما استفاده از آن برای نورپردازی عرشه جلو ، حیاط ، نور ایوان ، اطراف درب ، گاراژ بسیار مناسب است.


 


9. فیلیپس 7146060PH Hue Go قابل حمل Dimmable LED چراغ میز نور

Philips 7146060PH Hue Go Portable Dimmable LED Light Light Table Table (سازگار با Amazon Alexa Apple HomeKit و دستیار Google) (تمدید شده)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، الکسا


این لامپ میز شارژی 7146060PH یکی دیگر از رقیبان لیست ما است که در شماره 9 ثبت نام می کند. به صورت عمودی قرار می گیرد تا نور را بر روی دیوار بیندازد ، بنابراین می توانید از لامپ برای روشن کردن سطح یا یکی از ساختارهای خانه خود استفاده کنید. همچنین می توانید از لامپ در نمایشگاهها برای روشن ساختن آدمکها استفاده کنید.


با پشتیبانی از 16 میلیون رنگ و سایه های مختلف نور سفید ، با همگام سازی با موسیقی یا فیلم های مورد علاقه خود و حتی بازی ها ، یک تجربه نورپردازی پیشرفته را به شما می دهد. با استفاده از یک باتری لیتیوم یونی ، می توان آن را تا سه ساعت روشن کرد ، بنابراین می توانید بدون نگرانی در مورد پریز برق یا کابل ، از لامپ برای روشنایی فضای باز استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که لامپ قبل از صحبت با مکانهای رفتینگ یا کنار رودخانه ضد آب نیست. با این حال ، می تواند سطح بالایی از رطوبت را تحمل کند.


از طریق برنامه Hue ، می توانید به کنترل های آن دسترسی پیدا کنید تا سایه ها را تغییر دهید ، تنظیم نور از پیش تعیین شده کارخانه را انتخاب کنید یا تایمرها را تنظیم کنید. با این حال ، برای کنترل آن از طریق برنامه ، به یک پل Hue نیز احتیاج دارید. هنگامی که با Bridge جفت شد ، می تواند از تمام لوازم جانبی Hue ، از جمله Hue Motion Sensor ، Hue Dimmer و Hue Tap پشتیبانی کند.


گارانتی: 3 ماه


مزایای

قابل حمل

سه ساعت پشتیبان گیری باتری.

با همه دستیارهای صوتی و برنامه های روشنایی کار می کند.

محدودیت های

پشتیبان گیری باتری به سرعت خراب می شود.

حکم


چراغ رومیزی 7146060PH با تنظیم سریع ، دکمه پاور فیزیکی و کنترل برنامه ، زندگی شما را با انواع رنگ ها و سایه ها روشن می کند. پس از جفت شدن با Hue Bridge ، می توانید کنترل کاملی بر روی آن داشته باشید ، می توانید نور را کم و یا روشن کنید ، با یک فضای آرام یا گرم روحیه را تنظیم کنید و حتی تایمرها را تنظیم کنید تا بتواند به طور خودکار فقط در مدت کوتاهی روشن شود. قبل از رسیدن به خانه.


 


10. لامپ میز هوشمند فیلیپس 797977 Hue Bloom Dimmable

 


فیلیپس 797977 Hue Bloom Dimmable LED Smart Table Lamp - با Alexa Home HomeKit و Google Assi کار می کند ایستاده (تجدید شده)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با ZigBee Light Link ، Apple HomeKit ، Alexa ، Google Assistants


با یک دوست رنگ دیگر ملاقات کنید که می تواند نحوه روشنایی خانه شما را تغییر دهد. لامپ فیوز فیلیپس 797977 Hue Bloom می تواند علاوه بر این ، به شبکه روشنایی شخصی مبتنی بر Bridge شما که می توانید آن را با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی کنترل کنید ، اضافه شود. به غیر از نورپردازی هر منطقه ، می توانید از 797977 Hue Bloom برای نمایش نقاشی ، مجسمه سازی یا مبلمان مورد علاقه خود استفاده کنید. بسته به فضای داخلی یا رنگ هر ساختار متمرکز می توانید شدت نور و نرمی را تغییر دهید.


اگر شبکه نوری فعلی ندارید اما قصد ایجاد یک شبکه را دارید ، می توانید Hue Bridge و دستیار صوتی مانند Google Home یا Alexa را نیز خریداری کنید. سرانجام ، شما فقط برای تجربه بلوم به برنامه Philips Hue در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود نیاز خواهید داشت.


با روشنایی 120 لومن ، این لامپ به شما امکان می دهد سایه ها را از بین 16 میلیون رنگ انتخاب کنید. هنگامی که با Hue Bridge جفت شد ، یک ویژگی کنترل از راه دور را به شما می دهد. برای کنترل های صوتی ، به یک دستیار صوتی مانند Google Mini یا Alexa نیاز دارید.


گارانتی: 90 روز


مزایای

با همه دستیارهای اصلی صوتی همگام سازی می شود.

مصرف انرژی کم

میلیون ها رنگ برای انتخاب.

محدودیت های

صاعقه فقط در یک منطقه کوچک پاشیده شد.

حکم


797977 Hue Bloom با میلیون ها رنگ در جلف خود ، شب های شما را روشن می کند تا تجربه ای بی نظیر از شما به ارمغان بیاورد. طراحی ظریف آن متناسب با هر دکوراسیونی است و نور افشانی آن بر روی هر مبلمان یا مجسمه ای تمام توجه را به خود جلب می کند. برای کنترل های بیشتر ، به Hue Bridge و برنامه Hue نیاز خواهید داشت.


 


11. کیت پایه نور راهی روشن و بیرونی Philips Hue White & Color Ambiance Outdoor

Philips Hue 802090 کالا روشنایی و لامپ های خانگی


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

سازگار با دستیار Google ، Alexa ، Apple HomeKit.


وقتی در طول جشن تولد مجبورید مسیرها را روشن کنید ، به چیزی بیشتر از چراغ های LED نیاز دارید. این جایی است که کیت پایه نور فضای باز Philips Hue با داشتن گزینه هایی برای دسترسی به 16 میلیون رنگ و دمای مختلف نور سفید (سرد یا گرم) ، نسبت به چراغ های معمولی امتیاز می گیرد.


این کیت شامل کابل برق Calla و چراغ LED 8 وات LED Hue است. روشنایی این نور 400 لومن است و به مدت بیست و پنج هزار ساعت آزمایش شده است. می توانید واحد را در زمین چمن یا هرجای دیگری که می خواهید تنظیم کنید. می توانید آن را روی زمین بگذارید ، روی دیوار نصب کنید یا روی گیاهان باغ خود استفاده کنید.


برای کنترل کامل نور ، باید یک Hue Bridge خریداری کنید. همچنین می توانید نور را به شبکه Hue موجود خود اضافه کنید. این دارای هوازدگی IP65 است ، به این معنی که نور در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. بنابراین ، حتی اگر آن را برای شب در باغ خود بگذارید ، واحد همچنان درخشان خواهد بود زیرا از سیستم های بارانی و باران به خوبی محافظت می شود.


همانطور که قبلاً گفته شد ، فیلیپس یک کابل برق در داخل واحد ارائه می دهد که می تواند برای اتصال چهار چراغ دیگر از سری کالا یا لیلی استفاده شود.


گارانتی: 2 سال


مزایای

16 میلیون رنگ و انواع سایه های سفید برای انتخاب.

سازگار با سایر سیستم های روشنایی منزل.

ساختاری محکم برای محافظت در برابر آسیب.

کابل ها و اتصالات را می توان تا 6 اینچ در داخل خاک دفن کرد.

محدودیت های

به اندازه کافی روشن نیست.

گران

حکم


واحدی خوش ساخت که برای روشنایی مسیر طراحی شده است. از روشنایی کافی برخوردار نیست ، اما اگر در نزدیکی لبه های مسیر نصب شود ، قدرت نورپردازی دارد. آیا می خواهید به جاده های مهمانی خود لذت ببرید؟ اگر بله ، پس این لامپ برای شما مناسب است.


 


راهنمای خرید لامپ های رنگ فیلیپس

اگر مورد توجه هر یک از لامپ های Hue قرار گرفته اید و قصد خرید یکی از آنها را دارید ، باید برخی از ویژگی ها را در نظر بگیرید. اولین چیز اولویت شماست. چه چیزی نیاز دارید؟ برای مفیدتر کردن این راهنما ، ما برخی از ویژگی های مفیدی را آورده ایم که باید هنگام خرید لامپ برای اکوسیستم موجود یا جدید Hue خود بررسی کنید.


نوع لامپ


اولین عاملی که باید در نظر بگیرید نوع لامپ مورد نظر شماست. آیا می خواهید منطقه ای را روشن کنید؟ آیا می خواهید راهی روشن تر برای مدعوین خود داشته باشید؟ ممکن است یک لامپ قابل حمل با باتری کار کند که بتوانید برای سفرهای خارج از خانه نیز حمل کنید؟ به عبارت دیگر ، شما باید نیاز را بدانید. به همین دلیل است که ما لامپ های دسته های مختلف را در این لیست قرار داده ایم.


تنظیمات رنگ


در گزینه های تغییر رنگ به دنبال حداکثر گزینه ها باشید. باید متناسب با فعالیتهای روزمره شما باشد. باید گزینه های از پیش تعیین شده ای برای محیط پرانرژی ، تمرکز و تمرکز وجود داشته باشد. اگر می خواهید Clock Body خود را با طبیعت همگام سازی کنید ، پس باید چراغ هوشمند Wellner را انتخاب کنید.


با برنامه کنترل می شود


در برنامه Philips Hue به دنبال یک لامپ بگردید که دارای حداکثر گزینه ها باشد ، بنابراین می توانید از افزودن Hue Bridge جلوگیری کنید. اگر می خواهید روی لامپ کنترل دستی داشته باشید ، به دنبال یک دکمه فیزیکی نیز باشید.


ابعاد


اگر به دنبال لامپ رومیزی یا چراغ نصب سقف هستید ، همیشه منطقه را اندازه بگیرید تا از عدم تطابق آن جلوگیری شود.


نصب و راه اندازی


افزودن یک لامپ جدید به اکوسیستم نوری موجود می تواند یک کار سخت باشد. بنابراین ، به دنبال یک لامپ باشید که دارای تنظیمات نصب قابل دسترسی باشد. شما می دانید که پس از دوباره توضیح در لیست و بررسی کاربران در آمازون.


 


سوالات متداول در مورد Philips Hue Lamps

آیا یک لامپ Hue می تواند کل اتاق را روشن کند؟


این به لامپ بستگی دارد ، چراغ های سقفی برای روشن کردن کل منطقه ساخته می شوند در حالی که لامپ های میز جانبی نور خود را به دیوار یا منطقه اطراف می اندازند.


آیا می توانم از لامپ هنگام مسافرت استفاده کنم؟


اگر قابل حمل است و باتری کار می کند ، می توانید.


کدام لامپ با Philips Hue کار می کند؟


Philips Hue از استاندارد Zigbee Light Link استفاده می کند و فقط با لامپهای ساخته شده طبق استاندارد سازگار است. تمام مدل های نمایش داده شده در لیست ما با برنامه Hue سازگار هستند.


چگونه می توان لامپ را خاموش و روشن کرد؟


بعضی از لامپ ها برای روشن یا خاموش کردن آن با یک دکمه داخلی ارائه می شوند. همچنین می توانید از طریق برنامه Hue نور را روشن کنید. استفاده از کنترل صوتی از طریق الکسا یا دستگاه های مشابه گزینه دیگری است.


 


کلمات نهایی

فیلیپس رنگ از تیم ما نمره کامل می گیرد. این میلیون ها گزینه رنگ و گزینه های شخصی سازی متعدد را ارائه می دهد. به طور کلی می توانید چراغ ها را همانطور که می خواهید کنترل کنید.


ما برخی از بالاترین رتبه بندی محصولات را ارائه داده ایم. کارشناسان ما معتقدند اگر به دنبال لامپ متناسب با اتاق خواب یا اتاق نشیمن خود هستید ، چراغ میز هوشمند LED Philips Hue Beyond Dimmable قابل تأمل است ، این یکی از بالاترین رتبه های چراغ توسط کارشناسان ما است. Philips Hue Go یکی دیگر از گزینه های قابل اجرا است ، به خصوص اگر به لامپ قابل حمل نیاز دارید.


اکنون فرض می کنیم که شما دانش کافی در مورد فناوری و سخت افزار مربوطه را دارید که می توانید استفاده کنید. بگذارید نور بیاید.

دسته ها :
جمعه هجدهم 7 1399
X