دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 8792
تعداد نوشته ها : 16
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

آیا می خواهید اتاق نشیمن خود را امسال اصلاح کنید؟ چراغ طبقه راهی عالی برای انجام این کار است زیرا بدون اینکه پول زیادی از جیب شما بیرون بیاید ، به سبک و ظاهر یک منطقه می افزاید. ما صدها گزینه روشنایی را بررسی و مقایسه کردیم. امروز ، ما بر روی ده لامپ کف برای اتاق نشیمن تمرکز خواهیم کرد. ما مدل های متنوعی را انتخاب کرده ایم که متناسب با خانه های سنتی و همچنین مدرن هستند. این یک لیست کوچک است ، بنابراین می توانید یکی از آنها را بدون هیچ سردرگمی انتخاب کنید.


فهرست مطالب را نشان می دهد

بهترین چراغ های طبقه برای اتاق نشیمن برای خرید در سال 2020

پیش نمایش محصول

چراغ طبقه فوق العاده روشن Brightech Sky LED Torchiere - چراغ لومن معاصر ، با نور بالا برای زندگی ... چراغ طبقه فوق العاده روشن Brightech Sky Torchiere - نور مدرن ، لومن بالا برای زندگی ... مشاهده در آمازون

Brightech Montage - چراغ طبقه اتاق خواب و اتاق نشیمن - چراغ خواب ایستاده با سایه آویز قوس ... Brightech Montage - چراغ طبقه اتاق خواب و اتاق نشیمن - چراغ ایستاده با قوس آویز ... مشاهده در آمازون

مارک آمازون - چراغ طبقه ایستاده اتاق نشیمن قاب فلزی Stone & Beam Deco چراغ ایستاده با لامپ و ... مارک آمازون - قاب فلزی Stone & Beam Deco چراغ طبقه ایستاده چراغ طبقه با لامپ ... مشاهده در آمازون

چراغ طبقه سه پایه Brightech Emma - چراغ ایستاده مدرن Mid Century برای زندگی معاصر ... چراغ طبقه سه پایه LED Brightech Emma - چراغ ایستاده مدرن Mid Century برای معاصر ... مشاهده در آمازون

چراغ طبقه صنعتی LeeZM مشکی برای اتاق نشیمن چراغ طبقه مدرن ایستاده بلند چراغ ایستاده ... چراغ طبقه صنعتی صنعتی LeeZM مشکی برای اتاق نشیمن چراغ ایستاده بلند بلند روستایی ... نمای در آمازون

چراغ طبقه ، چراغ برای اتاق نشیمن چراغ مطالعه TECKIN چراغ ایستاده قابل تنظیم برای اتاق خواب ... چراغ طبقه ، چراغ برای اتاق نشیمن TECKIN Reading Lamp Dimmable قابل تنظیم چراغ ایستاده برای ... مشاهده در آمازون

Globe Electric 67065 Barden Floor Lamp، 58 '، Matte Black Globe Electric 67065 Barden Floor Lamp، 58 "، Black Matte View on Amazon

لامپ های طبقه طبقه مدرن Aaron Mid Century سایه های گنبدی قابل تنظیم برای درختان برنجی 3-چراغ برای اتاق نشیمن ... لامپ های طبقه طبقه مدرن Aaron Mid Century برنجی دارای 3-نور درخت سایه های گنبد قابل تنظیم برای زندگی ... مشاهده در آمازون

Ikea 101.398.79 NOT Floor Uplight Lamp، 69 '، Black Ikea 101.398.79 NOT Floor Uplight Lamp، 69 "، Black View on Amazon

Adesso 4238-26 Trinity Arc Floor Lamp Antique Bronze FinisH، Beige Burlap Lamp. چراغ های دکوراسیون منزل و ... Adesso 4238-26 Trinity Arc Floor Lamp Antique Bronze FinisH، Beige Burlap Lamp. چراغ های دکوراسیون منزل ... مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


1. لامپ طبقه فوق العاده روشن Brightech Sky LED Torchiere

SALEBlightech Sky LED Torchiere Super Bright Floor Lamp - Light Lumen معاصر ، برای زندگی ...

چراغ طبقه فوق العاده روشن Brightech Sky LED Torchiere - نور لومن معاصر ، برای زندگی ...

مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


اولین توصیه Brightech با یک چراغ LED قوی ارائه شده است که برای دوام ساخته شده است و هرگز کمک چندانی به قبض برق شما نمی کند. Sky به دلیل داشتن روکش نیکل براق ، برای هر دکوراسیون اتاق نشیمن مناسب است. همچنین می توانید از آن در اتاق خواب ، دفتر کار یا هر مکان دیگری که به نور اضافی نیاز دارید استفاده کنید.


اگر در یک خانه شلوغ زندگی می کنید که بچه ها می توانند وسایل را بکشند ، ثبات آن را که ارائه می دهید قدردان خواهید بود. پایه وزنی لامپ طبقه فوق العاده روشن پایدار است ، که ساختار را ایمن نگه می دارد. حتی اگر بچه ها یا حیوانات خانگی شما در حال بازی هستند ، به دلیل عملکرد آنها وسایل روشنایی از بین نخواهد رفت. علاوه بر این ، چراغ LED آن هرگز بیش از حد گرم نمی شود ، بنابراین مطمئن باشید هیچ کس دچار سوختگی ، جزئی یا شدید نخواهد شد.


برایتچ هیچ سنگی را پشت سر نمی گذارد تا آخرین فن آوری های این لامپ کف را به شما ارائه دهد. بنابراین ، می توانید یک پلاگین هوشمند را به لامپ وصل کنید تا از طریق الکسا یا هر دستیار دیگر در خانه بتوانید آن را کنترل کنید. مونتاژ آن آسان است زیرا شما فقط باید دستورالعمل ها و نمودارهای موجود را دنبال کنید. اگر هنگام مونتاژ فیکسچر با مشکلی روبرو شدید ، می توانید از تولیدکنندگان پشتیبانی بگیرید.


طرفداران


نور متناسب با روحیه قابل تنظیم است.

پایه جامد و ساختار دوستانه بچه ها.

چراغ لمسی خنک یکی دیگر از ویژگی های ایمنی است.

منفی ها


برخی از کاربران شکایت دارند که پس از استفاده منظم به طور خودکار خاموش می شود. با این حال ، در تست های آزمایشگاهی ما چنین نتیجه ای وجود ندارد.

حکم ما: Brightech Sky یک چراغ کف کارآمد است که می تواند با توجه به موقعیت و موقعیت مناسب ، روحیه شما را تغییر دهد. همچنین برای خانواده ای که در آن بچه ها و حیوانات خانگی وجود دارد ایمن است.


قیمت را در آمازون بررسی کنید

2. Brightech Montage

SightBrightech Montage - چراغ طبقه اتاق خواب و اتاق نشیمن - چراغ ایستاده مخصوص مطالعه با سایه آویز قوس ...

Brightech Montage - چراغ طبقه اتاق خواب و اتاق نشیمن - چراغ ایستاده با سایه آویز قوس ...

مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


دونده ما نیز از برایتک است. بنابراین ، چه چیزی آن را از بقیه متمایز می کند؟ خوب ، این یک چراغ طبقه منحصر به فرد است که در یک خانه معمولی عالی به نظر می رسد اما دارای طرحی است که با خانه های مدرن نیز به خوبی مخلوط می شود. با آمازون الکسا یا Google Home کار می کند ، اما برای برقراری ارتباط باید در یک پلاگین هوشمند سرمایه گذاری کنید. پس از جفت شدن ، بگذارید در هر جای خانه قرار بگیرد و بقیه امور مربوط به فناوری را بر عهده خواهد داشت.


Montage ترکیبی عالی از سبک های سنتی و مدرن است. جدا از اینکه کلاس به اتاق نشیمن اضافه می کند ، به دلیل ماهیت کم مصرف تأثیرات کمتری روی قبض برق شما می گذارد. این برند قول می دهد بدون در نظر گرفتن هزینه خدمات ، درخشش لازم را به شما بدهد.


چراغ طبقه با همه مواردی که برای تنظیم آن نیاز دارید ، از جمله لامپ LED 9.5W ارائه می شود. این لامپ کم مصرف دارای 3000 درجه کلوین دما و 800 لومن است. این یک نور قوی است و برای یک عمر ادامه دارد. چراغ مونتاژ دارای یک پایه نازک 5 فوت است که برای مطالعه یا کار مناسب است. به طور کلی ، این یک چراغ اتاق نشیمن درجه یک است.


طرفداران


با همه دستیارهای خانگی سازگار است.

یک لامپ LED کم مصرف و با دوام.

قد مناسب برای کار یا خواندن.

منفی ها


گرانتر از انواع دیگر.

حکم ما: اگر به یک راه حل روشنایی ساده برای اتاق نشیمن خود نیاز دارید که بتواند با آخرین فن آوری نیز مطابقت داشته باشد ، Montage را انتخاب کنید. امسال این دستگاه را به خانه خود اضافه کنید و چراغ ها را با استفاده از چیزی غیر از صدای خود کنترل کنید.


قیمت را در آمازون بررسی کنید

3. چراغ طبقه ایستاده اتاق نشیمن Stone & Beam

SALEAmazon Brand - Stone & Beam Deco Frame Metal Living Floor Standing Lamp Floor Lamp with Bulb Light and ...

مارک آمازون - چراغ طبقه ایستاده اتاق نشیمن Stone & Beam Deco Frame Metal با لامپ و ...

مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


هدف از چراغ کف چیست؟ برای افزودن نور بیشتر به یک منطقه ، درست است؟ اما همچنین دکوراسیون کسل کننده اتاق نشیمن را به اتفاقی تغییر می دهد. این دو دلیل اصلی است که چرا لامپ کف ایستاده اتاق نشیمن از Stone & Beam سزاوار قرار گرفتن در موقعیت سوم است.


لامپ های سقفی بسیار روشن هستند ، به خصوص هنگامی که در حال تماشای تلویزیون ، کار یا مطالعه هستید. با این حال ، این چراغ کف Art-Deco-Inspired به دلیل اشعه صاف یک راه حل خوب برای روشنایی است. علاوه بر این ، طراحی چهار پا و سایه سفید سفید آن می تواند هر گوشه ای را زنده نشان دهد. این سایه قبل از اینکه به چشم شما برسد ، نور را خراب می کند و همچنین درخشش را به سمت بالا و همچنین به سمت پایین نشان می دهد.


قاب فلزی چراغ کف Stone & Beam شبیه سه پایه است. این پایه دارای پشتی است و 4.9 فوت (59.5 اینچ) ارتفاع دارد ، که باعث می شود آن هم مفید و هم شیک باشد. این محصول به راحتی جمع می شود و فقط برای مصارف داخلی مناسب است. هرجا که از آن در داخل خانه استفاده کنید ، چراغ با دکوراسیون موجود و لوازم جانبی اطراف آن متناسب است. تمیز کردن و دوام آن آسان است ، و به دلیل ردپای جمع و جور 18 اینچ ، می توانید آن را به راحتی در کنار مبل یا هر نوع چیدمان نشسته دیگر قرار دهید. یک لامپ LED نیز در آن گنجانده شده است و یک سوئیچ برق آن برای کنترل وجود دارد.


طرفداران


سایه سفید و فلزی سیاه و سفید برای طراحی چشمگیر.

جمع آوری و نگهداری آسان است.

با دوام و جمع و جور.

منفی ها


کیفیت لامپ LED موجود نیاز به بهبود دارد.

گران.

حکم ما: چراغ کف ایستاده اتاق نشیمن برای کاربرانی مناسب است که برای اتاق نشیمن خود به محصولات شیک و همچنین کاربردی نیاز دارند. این بلند ، چند منظوره ، جمع و جور است و می تواند در هر گوشه یا اطراف هر نوع چیدمان نشسته مورد استفاده قرار گیرد.


قیمت را در آمازون بررسی کنید

4. لامپ کف سه پایه Brightech Emma

چراغ کف سه پایه Brightech Emma LED - چراغ ایستاده مدرن Mid Century برای زندگی معاصر ...

چراغ کف سه پایه Brightech Emma LED - چراغ ایستاده مدرن Mid Century برای زندگی معاصر ...

مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


یکی دیگر از زیبایی های برایتچ ، در شماره 5 ورود "روشن" می کند و این اما جذاب است. او یک چراغ کف سه پایه است که دارای برچسب قیمت مقرون به صرفه ای است و اطمینان می دهد شما مجبور به پرداخت قبض اضافی نیستید. همه اینها به لطف یک لامپ کم مصرف 9.5 وات به ارزش 800 لومن ، با طول عمر 20 هزار ساعت است.


یکی از ویژگی های جذاب اما ساخت طبیعی او است. او دارای یک پایه چوبی است که به نظر می رسد مد روز است ، اما هرگز با فضای داخلی اتاق نشیمن بالاتر از حد بالا نیست. سایه سفید سفید پایه قهوه ای را تکمیل می کند و به یک منطقه سبک می بخشد.


اگر در حال تغییر خانه خود هستید تا برخی از لوازم جانبی خودکار را در آن بگنجانید ، اما اما می تواند یک افزودنی عالی باشد. او با الکسا ، Google Home یا هر دستیار خانه دیگری که دوست دارید کار می کند. بنابراین ، حتی بدون تغییر موقعیت می توانید به چراغ ها ضربه بزنید. برای از بین بردن هر گونه اضطراب در خرید خود ، Brightech اما را با سه سال ضمانت ارسال می کند.


طرفداران


بدون زحمت با هر دکوراسیون اتاق نشیمن مخلوط می شود.

برای خانه های مدرن ایده آل است زیرا از دستیارهای خانه پشتیبانی می کند.

ضمانت سه ساله مفید.

منفی ها


هرکسی طرح سه پایه را دوست ندارد.

حکم ما: اما متناسب با بسیاری از سبک ها است و اتاق نشیمن شما را با پاهایی با رنگ طبیعی و سایه لامپ سفید ارتقا می دهد. این مناسب برای خریدارانی که به دنبال سبک اضافی هستند.


قیمت را در آمازون بررسی کنید

5. چراغ طبقه صنعتی LeeZM

چراغ طبقه صنعتی SALELeeZM سیاه و سفید برای اتاق نشیمن چراغ طبقه مدرن چراغ ایستاده بلند روستایی ...

چراغ طبقه صنعتی LeeZM مشکی برای اتاق نشیمن چراغ طبقه ایستاده مدرن چراغ ایستاده بلند روستایی ...

مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


با این وسیله جذاب صنعتی LeeZM که هاله ای نرم و جذاب را در داخل اتاق نشیمن ایجاد می کند ، از نورپردازی زیبایی لذت ببرید. چه مجبور باشید مدیتیشن کنید ، چه کار کنید ، چه درس بخوانید و یا از اوقات فراغت با دوستان یا خانواده خود لذت ببرید ، این میزان نور را به شما می دهد.


چراغ کف صنعتی 65 اینچ است و از فلز سیاه به عنوان ماده اولیه ساخت استفاده می کند. قطر پایه آن 10.5 اینچ است که لامپ را پایدار و ایمن نگه می دارد. سه (3) آباژور زیبا ساخته شده از قفس مش ، نور را 360 درجه در اطراف توزیع می کنند و شما را سرحال می کنند. علاوه بر این ، ظاهر روستایی قدیمی آن تقریباً با هر طراحی داخلی متناسب است. بنابراین ، می توانید از این چراغ طبقه در اتاق خواب ، اتاق کودک ، سرسرا ، دفتر یا خوابگاه دانشگاه استفاده کنید.


چراغ کف LeeZM دارای سه لامپ رشته ای پایه E26 به سبک ادیسون و یک کابل برق 5.6 متری برای استفاده راحت است. با توجه به دستورالعمل های دقیق نصب با نمودارها ، می توانید واحد را به راحتی جمع کرده و در پریز برق وصل کنید تا از آن استفاده کنید.


طرفداران


سوئیچ مرحله ای راحت.

لامپ ها از قبل نصب شده اند.

پایدار و ایمن برای بچه ها و همچنین حیوانات خانگی.

منفی ها


یک دکمه روشن / خاموش برای هر سه لامپ.

حکم ما: در صورت نیاز به چراغ در اتاق نشیمن ، چراغ کف روستایی یک خرید عالی است. با این حال ، به دلیل سبک پرنعمت آن ، این وسایل برای یک خانه کشاورزی ، اتاق خواب و بسیاری از مناطق دیگر نیز مناسب است. بنابراین ، برای خریدارانی که به لامپ همه کاره ای نیاز دارند که در هر مکان قابل استفاده است ، مناسب است.

قیمت را در آمازون بررسی کنید

6. چراغ ایستاده Reading TECKIN

SALE لامپ کف ، چراغ های اتاق نشیمن TECKIN چراغ مطالعه چراغ ایستاده قابل تنظیم قابل تنظیم برای اتاق خواب ...

چراغ طبقه ، چراغ برای اتاق نشیمن TECKIN چراغ مطالعه چراغ ایستاده قابل تنظیم قابل تنظیم برای اتاق خواب ...

مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


توصیه بعدی ما از Teckin به شما عملکردی برتر می بخشد و باعث راحتی و لذت بیشتر فعالیت های روزمره شما می شود. این چراغ طبقه با 3 درجه حرارت رنگ شامل 3000K سفید گرم ، 4000K سفید طبیعی و 6000K سفید سرد متناسب با روحیه یا محیط ارائه می شود. این همچنین دارای یک حافظه برای به یاد آوردن تنظیمات نور شما است.


جدا از حالت های رنگی ، این لامپ طبقه دارای 4 سطح روشنایی است. طبق تنظیمات خود می توانید از آن در نور فوق العاده روشن ، روشن ، متوسط ​​و کم نور استفاده کنید. لامپ بدون سوسو زدن آن اتاق را روشن می کند و به شما یک نور ضد نور می دهد که می توانید در آخر هفته برای مطالعه ، کار یا فقط خنک شدن با دوستان خود استفاده کنید. لامپ Teckin با داشتن چنین ویژگی هایی پاسخی یک مرحله ای به تمام نیازهای شما در نورپردازی است.


چراغ کف Teckin دارای یک پایه 5.1 فوت (62 اینچی) با پایه محکم است که در هنگام ضربه زدن توسط بچه ها یا هر یک از حیوانات خانگی شما ثبات مطلوب را فراهم می کند. این تیرک باریک انتقال لامپ را از اتاق نشیمن به اتاق خواب یا هر قسمت دیگر برای شما آسان می کند. با هر محیطی به خوبی ژل می شود بنابراین می توانید از آن در هر جای خانه ، دفتر ، رستوران ، هتل یا هر سایت تجاری دیگری استفاده کنید. همچنین دارای پوسته لامپ محکمی است که لامپ داخلی را محافظت می کند.


طرفداران


یک زندگی کاری 20،000 ساعت.

حالت های نور قابل تنظیم

ساختار پایدار.

منفی ها


با دستیارهای خانگی سازگار نیست.

حکم ما: لامپ کف Teckin با دوام ، پایدار است و چندین حالت رنگی برای انتخاب دارد. اگر به یک راه حل روشنایی مقرون به صرفه ، شیک و لذت بخش نیاز دارید که می تواند در اتاق نشیمن یا هر قسمت دیگر از خانه یا محل کار شما استفاده شود ، گزینه مناسبی است.


قیمت را در آمازون بررسی کنید

7. چراغ طبقه Globe Electric 67065 Barden

Globe Electric 67065 Barden Floor Lamp، 58 '، Black Matte

Globe Electric 67065 Barden Floor Lamp، 58 "، Black Matte

مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


Globe Electric 67065 زیبا دارای یک سایه کتان است که روی یک پایه مشکی مات 4.8 فوت (58 اینچ) قرار گرفته است. به دلیل وزن محکم 11.22 پوند ، ساختار هرگز سقوط نمی کند. این اتاق نشیمن شما را روشن می کند ، اما برای این منظور شما باید یک لامپ E26 / Medium Base 60W را به عنوان یک کالای جداگانه خریداری کنید.


چراغ کف Globe Electric Barden مقرون به صرفه است ، نوری روشن و در عین حال پخش شده را به اتاق نشیمن می رساند و احساس گرمی به شما می دهد. به دلیل داشتن یک کابل برق 5 فوت ، نیازی نیست که چراغ زمین را در مجاورت یک پریز قرار دهید. بنابراین ، چراغ باردن به شما آزادی استفاده از آن را در هر کجای اتاق می دهد.


چراغ کف باردن دارای یک بازوی پل هندسی منحصر به فرد در قسمت بالا است که به شما امکان می دهد آن را در پشت کاناپه قرار داده و همچنان مقدار کافی نور دریافت کنید. چنین طرحی صرف نظر از دکوراسیون داخلی ، آن را برای همه اتاق های نشیمن مناسب می کند گفتاری


طرفداران


ارتفاع مناسب برای یک نور توزیع شده.

کابل برق تمدید شده

مقرون به صرفه و شیک.

منفی ها


با لامپ همراه نیست.

حکم ما: آیا می خواهید گوشه های تاریک اتاق نشیمن خود را به سبک روشن کنید؟ سپس چراغ کف Barden را امتحان کنید ، این یک طراحی خیره کننده ، ارتفاع مناسب دارد و در هر منطقه از خانه شما عالی به نظر می رسد.


قیمت را در آمازون بررسی کنید

8. چراغ طبقه مدرن Aaron Mid Century

چراغ طبقه مدرن Aaron Mid Century سایه های گنبدی قابل تنظیم برای درختان برنجی 3-چراغ برای اتاق نشیمن ...

چراغ طبقه مدرن Aaron Mid Century سایه های گنبدی قابل تنظیم برای درختان برنجی 3-چراغ برای اتاق نشیمن ...

مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


آیا شما به یک چراغ کف یکپارچهسازی با سیستمعامل برای اتاق نشیمن خود علاقه دارید؟ سپس این چراغ طبقه 3 برنجی براق و با ظاهری عتیقه می تواند راه حل مناسبی باشد. ارتفاع آن 64 اینچ است و همچنین دارای یک پایه 10 اینچی است که فضای زیادی در اتاق نشیمن شما اشغال نمی کند و اطمینان حاصل می کند که هرگز روی زمین سقوط نمی کند.


هر سر لامپ 360 درجه می چرخد ​​و همچنین می توانید آنها را تا 180 درجه کج کنید. شما می توانید لامپ ها را برای استفاده در این لامپ نیمه قرن انتخاب کنید زیرا در آن لامپ وجود ندارد. این لامپ های 40 واتی را پشتیبانی می کند ، بنابراین باید آنها را متناسب انتخاب کنید. ما به شما توصیه می کنیم که از لامپهای LED استفاده کنید زیرا دارای انرژی کم ، ماندگاری بالایی هستند و نور کافی را برای مطالعه یا کار تأمین می کنند. مهم نیست که چه لامپ هایی را انتخاب کنید ، لامپ عتیقه توسط 360 چراغ همراه با یک سیم برق 5 فوت است که به شما امکان می دهد از نور در هر مکان لذت ببرید. علاوه بر این ، وزن واحد تنها 10 پوند است ، بنابراین بدون هیچ کمکی می توانید به راحتی مکان آن را تغییر دهید.


طرفداران


یک لامپ روشن چند منظوره که متناسب با تنظیمات مختلف است.

باریک ، پایدار و سبک وزن.

دکمه های روشن و خاموش مستقل در هر سه سوکت.

منفی ها


ظاهر طلایی ممکن است برای همه صاحبان خانه جذاب به نظر نرسد.

حکم ما: آیا برای اتاق نشیمن یا اتاق مهمان خود به یک چراغ کف بی نظیر نیاز دارید؟ پس چرا با چراغ Mid Century توسط 360 Lightings خانه خود را درمان نمی کنید؟ به اندازه کافی جذاب ، مقرون به صرفه و ماندگار است تا فعالیت های روزمره شما را برای سالهای زیادی روشن کند.


قیمت را در آمازون بررسی کنید

9. چراغ عمودی کف Ikea "NOT"

SALEIkea 101.398.79 NOT Floor Uplight Lamp، 69 '، Black

Ikea 101.398.79 NOT Floor Uplight Lamp، 69 "، Black

مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


هیچ یک از مباحث مربوط به لامپهای کف بدون اضافه شدن ایکیا ، استاد روشنایی کامل نیست. شما ممکن است فکر کنید یک لامپ LED شیک مانند این به حساب بانکی شما فرو می رود. با این حال ، Ikea NOT به شما یک چراغ با کیفیت بالا با برچسب قیمتی می دهد که در مقایسه با سایر مدل های گران قیمت این لیست تقریباً هیچ چیز نیست.


لامپ ایستاده Ikea دارای یک لامپ LED 5W کم مصرف است که روشنایی مورد نیاز را به شما می دهد اما هرگز شما را مجبور به پرداخت یک قبض برق سخت نمی کند. ساخته شده با پلاستیک ABS و فولاد پوشش داده شده با پودر ، نگهداری از آن آسان نیست. برای از بین بردن آلودگی ها از یک پارچه نرم استفاده کنید و تا یک هفته خوب می شود.


ارتفاع چراغ طبقه 69 اینچ و قطر پایه آن 10.5 اینچ است. کابل برق 3.3 فوت آن ظاهر مینیمالیستی را خراب می کند ، اما شما می توانید پس از مشاهده برچسب قیمت مقرون به صرفه ، از چنین شکننده های جزئی چشم پوشی کنید.


طرفداران


نور زیادی را بدون استفاده از انرژی زیاد تأمین می کند.

ساده در نگهداری.

ارزان.

منفی ها


سیم برق دنباله دار زشت به نظر می رسد.

حکم ما: برای اصلاح اتاق نشیمن بدون نیاز به هزینه به یک چراغ عمودی ارزان قیمت احتیاج دارید؟ وسیله ای پایدار ، بادوام و شیک است که نور را به صورت یکنواخت توزیع می کند تا نیاز شما به مطالعه یا کار را برآورده کند. امتحان کنید و بعداً از ما تشکر کنید.


قیمت را در آمازون بررسی کنید

10. لامپ کف قوس Adesso Trinity

Adesso 4238-26 Trinity Arc Floor Lamp Antique Bronze FinisH، Beige Burlap Lamp. چراغ های دکوراسیون منزل و ...

Adesso 4238-26 Trinity Arc Floor Lamp Antique Bronze FinisH، Beige Burlap Lamp. چراغ های دکوراسیون منزل و ...

مشاهده در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 2020-10-02 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


ما چراغ کف Trinity Arc را برای مدت زمان طولانی آزمایش کردیم زیرا برخی از کاربران آن اعلام کردند که ثابت نیست. ما می دانیم که این یک روش منفی برای شروع توصیف است ، اما ما این لامپ را به این لیست اضافه کردیم زیرا متوجه شدیم که به اندازه کافی پایدار است.


قوس Trinity همراه با سایه های طبل Burlap است که از بازوهای خمیده به پایان رسیده است و به شما پوشش کافی برای یک منطقه بزرگ را می دهد. با یک سوئیچ چرخشی چهار طرفه ، روش های زیادی را برای کنترل آباژورهای موجود در اختیار شما قرار می دهد. در صورت نیاز به نور شدید ، کنار ، مرکز یا هر سه را همزمان روشن کنید. بنا به تنظیمات خود می توانید از لامپ های CFL ، LED یا لامپ های رشته ای سنتی استفاده کنید. بخاطر داشته باشید که هیچ یک از لامپ ها با واحد همراه نیستند.


با توجه به ارتفاع 82 اینچ ، Trinity Arc به اتاق شما یک نور گرم و راحت می بخشد که می توانید در کنار دوستان یا اعضای خانواده خود از آن لذت ببرید. با پلاگین هوشمند سازگار است و به شما امکان می دهد از طریق دستیار خانگی آن را کنترل کنید. شما همچنین می توانید بدون استفاده از ابزار اضافی ، قوس های خود را آویزان کنید.


طرفداران


سوئیچ چهار طرفه برای کنترل لامپ ها.

آباژورها را می توان به راحتی با توجه به تنظیمات شما سفارشی کرد.

سازگار با پریز هوشمند.

منفی ها


برخی از کاربران گزارش کردند که ماندگاری آن با برچسب قیمت بالای آن مطابقت ندارد.

حکم ما: Trinity Arc یک چراغ عالی برای اتاق نشیمن شماست که نور چند جهته را ارائه می دهد و همچنین گزینه های مختلفی برای سفارشی کردن چراغ ها با توجه به روحیه و نیاز شما در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین ، اگر به یک راه حل روشن ، شیک و عتیقه و انعطاف پذیر نیاز دارید که با دستیارهای خانگی نیز سازگار باشد ، به دنبال این گزینه بروید.


قیمت را در آمازون بررسی کنید

چگونه بهترین چراغ های طبقه را برای اتاق نشیمن انتخاب کنیم؟

چراغ طبقه برای اتاق نشیمن یک محصول ساده است که به راحتی می توان آن را بدست آورد. این همان چیزی است که بسیاری از ما ممکن است فکر کنیم ، درست است؟ با این حال ، وقتی در آمازون گشت می زنید و شاهد شنیدن هزاران مدل در مقابل چشمانتان هستید ، وضعیت تغییر می کند. لامپ های کف پیچیده نیستند ، که درست است. هنوز هم ، برای فیلتر کردن گزینه ها ، باید برخی از عناصر را در نظر بگیرید و یکی را انتخاب کنید که پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد.


به مبلمان و دکوراسیون داخلی موجود خود نگاهی بیندازید


قبل از شروع به جستجو برای لامپ جدید برای اتاق نشیمن خود ، مدتی را صرف بررسی طرح رنگ و تنظیمات مبلمان موجود و همچنین سایر محیط ها کنید. در این مرحله مشخص خواهد شد که کدام لامپ کف با زیرساخت های موجود متناسب است. خرید یک وسیله بدون دانستن اینکه آیا با سایر اشیای اتاق نشیمن شما به خوبی مخلوط می شود می تواند اشتباه گرانی باشد که بعداً از آن پشیمان شوید.


از ثابت بودن لامپ اطمینان حاصل کنید.


اگر چراغ زمینی به راحتی واژگون شود ، این برای سلامتی اعضای خانواده شما خطرناک است ، به خصوص اگر در اطراف بچه ها یا حیوانات خانگی باشید. بنابراین ، باید مطمئن باشید که چراغ کف طراحی محکم و پایداری دارد.


ابعاد اتاق نشیمن.


اندازه و طرح اتاق نشیمن شما هنگام مرور لامپ های کف نیز مهم است. اگر منطقه جمع و جور باشد ، باید محصولی با ابعاد کوچک و رد پا را انتخاب کنید. اگر فضای کافی در سالن خود داشته باشید می توانید به سراغ چراغ های قوسی بروید.


آیا می خواهید یک چراغ کف قابل حمل داشته باشید؟


آیا قصد دارید چراغ کف اتاق نشیمن خود را برای همیشه بگذارید؟ آیا مکان آن را طبق نیاز تغییر می دهید؟ اگر فردی هستید که به طور منظم دکوراسیون منزل خود را تغییر می دهد تا کمی طراوت را حفظ کند ، پس سرمایه گذاری در یک چراغ سنگین فایده ای نخواهد داشت. از طرف دیگر ، اگر قصد جابجایی لامپ را ندارید ، می توانید با توجه به انتخاب خود در یک لامپ قوس الکتریکی یا هر مدل سنگین دیگری سرمایه گذاری کنید.


دسته ها :
جمعه یازدهم 7 1399
X