دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 8796
تعداد نوشته ها : 16
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

بسیاری از تولیدکنندگان تختخوابهای خود را برای افراد با اندازه متوسط ​​طراحی می کنند ، آنها هنوز افراد بلند قد را در خود جای نمی دهند یا تمایلی به این کار ندارند. این مسئله باعث می شود یافتن بهترین تختخواب های خوابیده برای یک فرد قد بلند کمی دردسر ساز شود. اما حتی در عصری که بسیاری از مارک های بزرگ برای افراد قد بلند تکیه گاه طراحی نمی کنند ، تولیدکنندگانی خلاق هستند که با طراحی صندلی های تکیه دار با کیفیت بالا برای افراد قد بلند ، بازی خود را افزایش می دهند.


با این اوصاف ، در اینجا خلاصه ای از بهترین افرادی که می توانید خریداری کنید اگر یک مرد قد بلند هستید هستید.


پیش نمایش محصول

Lane Stallion Big Man (Extra Large) Comfort King Wallsaver Recliner در اعماق آبی (آبی خاکستری). ساخته شده ... Lane Stallion Big Man (Extra Large) Comfort King Wallsaver Recliner در اعماق آبی (آبی خاکستری) .... مشاهده در آمازون

طراحی امضا توسط اشلی لودن راکر Recliner کاکائو طراحی امضا توسط اشلی لادن راکر Recliner کاکائو نمایش در آمازون

صندلی تکیه دار Wingback صندلی چرمی تک مبل مدرن سینمای خانگی برای اتاق نشیمن (سیاه) صندلی تکیه دار Wingback صندلی تک نفره مبل مدرن سینمای خانگی صندلی اتاق نشیمن (سیاه) مشاهده در آمازون

La-Z-Boy Niagara Reclina-Rocker Recliner ، Fossil La-Z-Boy Niagara Reclina-Rocker Recliner ، نمای فسیل در آمازون

صندلی تکیه گاه چرمی CANMOV ، صندلی تکیه دار دستی کلاسیک و سنتی با بازوهای بیش از حد ... صندلی تکیه دار چرمی CANMOV ، صندلی تکیه دار دستی کلاسیک و سنتی با پر پوش ... مشاهده در آمازون

صندلی صندلی تختخواب شو صندلی ماساژ صندلی PU ماساژ چرمی برای اتاق نشیمن مبل راحتی تک نفره مدرن ... صندلی تختخواب صندلی تختخواب دار ماساژ صندلی بالشتک چرمی PU برای اتاق نشیمن مبل راحتی تک نفره مدرن ... مشاهده در آمازون

طراحی امضا توسط Ashley Yandel Power Lift Oversized Recliner Saddle Design signature by Ashley Yandel Power Lift Oversized Recliner Saddle نمای در آمازون

صندلی صندلی چرخدار FDW صندلی تک صندلی صندلی خوابیده صندلی سینمای خانگی مدرن برای اتاق نشیمن ... صندلی صندلی چرخدار صندلی صندلی صندلی صندلی راحتی یک نفره صندلی خوابیده صندلی سینمای خانگی مدرن صندلی اتاق نشیمن ... نمایش در آمازون

MAGIC UNION Power Lift Massage Recliner چرم مصنوعی ویبره گرم شده با چرخ های کنترل از راه دور ... MAGIC UNION Power Lift Massage Recliner چرم مصنوعی ویبره گرم شده با چرخ های کنترل از راه دور ... مشاهده در آمازون

صندلی برقی صندلی بالابر چرمی Domesis Renu ، کرم صندلی بالابر چرمی Domesis Renu ، نمای کرم در آمازون

آخرین به روزرسانی در تاریخ 29/09/2020 / پیوندهای وابسته / تصاویر از Amazon Product Advertising API


فهرست مطالب را نشان می دهد

10 عضو برتر برای یک فرد قد بلند

وقت کافی برای خواندن ندارید؟ مشتری مناسب خود را از این لیست تصمیم گیری خرید سریع انتخاب کنید:


بهترین در کل: Lane Stallion Big Man (Large) Comfort King Wallsaver Recliner

پرطرفدارترین: طراحی امضای مبلمان اشلی - تکیه گاه سنگین ناگهانی

مواد با کیفیت بالا: صندلی تکیه دار Wingback مدرن FDW

پشتیبانی از تمام بدن: La-Z-Boy Niagara Reclina-Rocker Recliner

برای ثبات: صندلی چرمی چرمی باند شده با تنفس CANMOV

برای دوام: صندلی تکیه دار چرمی Homall تک اتاق نشیمن

ویژگی های فناوری هوشمند: آشپزخانه اشلی یاندل

بهترین ارزش برای پول: صندلی تختخواب صندلی FDW صندلی تک نفره صندلی خوابیده مدرن

 


1. Lane Stallion Tall Man (بزرگ) Comfort King Wallsaver Recliner

Lane Stallion Big Man (Large) Comfort King Wallsaver Recliner در دورادو گردو. برای The Big Guy or Gal ساخته شده است. دارای حداکثر 500 پوند. طول تمدید شده 79


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

Stallone Recliner که برای مدت زمان طولانی تصور می شود و در گزینه های مختلف رنگ موجود است ، می تواند بیانیه نشستن واقعی را به دکوراسیون موجود شما اضافه کند.


یکی از قابل توجه ترین نکات در مورد استالونه این است که چقدر می تواند تحمل کند. برای بیان این موضوع ، هر مردی با وزن 500 پوند. و زیر می تواند به راحتی بیشترین بهره را از این مددکار ببرد. بنابراین ، اگر شما مرد سنگینی هستید و به یک وزنه بردار واقعی نیاز دارید که بتواند به راحتی وزن شما را کنترل کند ، Stallone Recliner مناسب شما است.


صندلی های کویل جیبی C3 ، مکانیزم جاذبه صفر و صندلی های راحتی گهواره نه تنها پشتیبانی از پشت ، پا و گردن را فراهم می کنند بلکه راحتی لازم برای خواباندن طولانی مدت را نیز فراهم می کنند. از آنجا که Power Recline & Life به شما امکان می دهد راحت ترین حالت خم شدن صندلی را پیدا کنید ، Perfect Pitch Adjustment به شما امکان می دهد راحتی خود را مطابق میل خود تنظیم کنید.


مبلمان لین Stallone فضای زیادی را اشغال نمی کند ، بنابراین اگر به نوعی فضای اتاق نشیمن خود را محدود می کنید یا هرجای دیگری که می خواهید صندلی تختخوابشو بگذارید ، Stallone بهترین گزینه برای شماست. ابعاد آن 40 اینچ طول ، 44 اینچ عرض و 48 اینچ ارتفاع است. شما یک مکان نشستن قابل توجه دارید که برای افراد بزرگ کافی است.


طرفداران

این گزینه خوبی برای افرادی با قد 6 فوت و 6 اینچ است.

بالشتک حداکثر راحتی را فراهم می کند.

این می تواند حداکثر وزن 500 پوند را تحمل کند.

منفی ها

ممکن است برای برخی از افراد هزینه بر باشد.

حکم


این تکیه گاه با راحتی ، سبک ، استحکام و دوام در نظر گرفته شده است ، برای ماه ها و سال های آینده در خدمت شما خواهد بود. ما این را به مردان قد بلندی که به دنبال گزینه ای سطح بالا هستند و در همان محدوده قیمت Ashley’s Ludden Rocker قرار دارد ، توصیه می کنیم.


 


2. اشلی فورنی طراحی امضای ture - Laken Rocker Recliner

طرح امضاهای آشلی مبلمان - Laken Rocker Recliner - 1 مبل کشویی دستی - معاصر - قهوه ای کاکائویی


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

Laken Rocker نرم و بزرگ است و گزینه ای جادار برای نشستن و استراحت راحت به شما ارائه می دهد.


یکی از چشمگیرترین ویژگی های این صندلی حداکثر پشتیبانی از وزن آن است. آشلی مبلمان صندلی چرخدار را برای تحمل حداکثر وزن 350 پوند طراحی کرده است ، و آن را به گزینه ای ایده آل برای بسیاری از افراد خارج از کشور تبدیل کرده است. این قابلیت را به توانایی حمایت از مردان 6+ اینچ اضافه کنید و آنچه به دست می آورید یک تکیه گاه است که تیک تیک می زند.


Laken Rocker دارای یک مکان نشیمن مناسب نیز می باشد. از نظر بعد ، منطقه نشیمن 25 اینچ طول و 21 اینچ عرض دارد. به طور کلی ، فضای نشیمن به اندازه کافی بزرگ است که بتواند شما را در خود جای دهد ، حتی اگر فرد بزرگی باشید. فاصله از زمین تا نشیمن 20 اینچ است.


Laken Rocker دارای یک دسته تکیه گاه در پایین سمت راست است که می توانید با استفاده از آن موقعیت مناسبی را برای خود قرار دهید. استفاده از زبانه کششی آسان است. بیشتر اوقات ، یک بار کشیدن تقریباً همیشه بیش از اندازه کافی است تا راحتی مورد نیاز شما را فراهم کند.


طرفداران

مونتاژ آسان

همراه با یک کتابچه راهنمای دستورالعمل.

شما یک صندلی قابل توجهی دارید.

در رنگ های مختلف موجود است.

منفی ها

با پیچ گوشتی که برای مونتاژ لازم است ارائه نمی شود.

حکم


به اندازه کافی رنگارنگ برای افزودن یک حالت نشیمن واقعی به فضای باز ، Laken Rocker Recliner می تواند به طور طبیعی با دکوراسیون موجود اتاق نشیمن آرام شما مطابقت داشته باشد. با توجه به قیمت ، آنچه در اینجا به دست می آورید یک تختخواب است که تعادل خوبی بین راحتی و سبک دارد.


 


3. صندلی تکیه دار Wingback مدرن FDW

صندلی صندلی چرخدار FDW Wingback صندلی چرمی مبل مدرن سینمای خانگی برای اتاق نشیمن ، مشکی


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

خواه بخواهید استراحت کنید و تلویزیون تماشا کنید یا فقط می خواهید از یک روز خسته کننده راحت شوید ، FDW Wingback Recliner می تواند راحتی مورد نیاز شما را فراهم کند.


در حالت ایده آل ، Wlinback recliner به یک دلیل امتیاز بالایی را کسب می کند. اول ، قدرت و ثبات آن بی نظیر است. این طرح از ویژگی های چوب جامد است که باعث استحکام آن می شود. قاب محکم و پشتی فولادی سنگین را به این اضافه کنید و آنچه به دست می آورید یک تکیه گاه با دوام و مقاوم است.


این صندلی می تواند حداکثر وزن 300 پوند را تحمل کند. پشتیبانی 50 پوند است. در مقایسه با Ludden Rocker کمتر است اما هنوز هم برای اکثر افراد خارج از کشور مناسب است. از نظر اندازه ، اندازه Wingback 30 اینچ ، عرض 27 اینچ و ارتفاع 21 اینچ است. شما یک صندلی قابل توجهی دارید ، اما به اندازه کافی بزرگ برای یک مرد با ته بزرگ نیست.


این تختخواب شو دارای ویژگی های توسعه یافته پا با عملکرد دوگانه و پشتی تکیه دار است که تنظیم آن آسان است شما در اینجا نوعی انعطاف پذیری به دست می آورید ، که در واقع ، نقشی اساسی در تقویت راحتی شما دارد. در واقع می توانید ناحیه پا را تا 90 درجه تنظیم کنید.


طرفداران

این از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است.

ارزان است ، از این رو گزینه خوبی برای مردی با بودجه است.

سطح صندلی ضد آب است و تمیز شدن آن بسیار آسان است.

منفی ها

فقط برای یک فرد متوسط ​​مناسب است.

حکم


FDW Wingback Recliner چیزی فراتر از یک صندلی برای فضای بیشتر در اتاق نشیمن دنج شماست. این می تواند با دکوراسیون اتاق خواب شما مطابقت داشته باشد و به همان اندازه در گودال شما عالی به نظر برسد. قاب محکم ، بازوهای پهن و بالشتک ضخیم آن را به صندلی راحتی برای استراحت تبدیل کرده است.


 


 


4. La-Z-Boy Niagara Reclina-Rocker Recliner

La-Z-Boy Niagara Reclina-Rocker Recliner ، فسیل


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

Niagara Reclina توسط La-Z-Boy یکی از قدیمی ترین مدل ها در خط تولید recliner این برند است ، بنابراین توجه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کرده است.


احتمالاً بهترین چیز در مورد این صندلی آسان بودن در حالت نشیمن است. در واقع ، فقط یک دقیقه طول می کشد تا راحتی خوابیده خود را پیدا کنید. برای این کار دسته ای را که در بازوی راست راست قرار دارد با فشار دادن به بالا یا پایین تنظیم کنید تا جایی که یک حالت خوابیده راحت پیدا کنید. در صورت عدم استفاده از صندلی ، دسته را در جای خود تنظیم کنید.


اگر یک چیز وجود دارد که La-Z-Boy در هنگام طراحی بهترین کار را انجام می دهد ، توجه دقیق به جزئیات است. این برند از مواد با کیفیت بالا استفاده می کند ، که نه تنها جلوه و احساس زیبایی به صندلی می دهد بلکه از دوام صندلی نیز اطمینان حاصل می کند و می تواند برای سالهای آینده دوام داشته باشد.


این تختخواب سفارشی ساخته شده از پارچه 100٪ پلی استر و فقط 82 پوند وزن است و باید به راحتی جابجا شود. و مانند FDW Modern Wingback ، این تختخواب راحت می تواند به راحتی مردی تا وزن 350 پوند را در خود جای دهد.


طرفداران

این صندلی استراحت پایه سه حالته را ارائه می دهد.

این می تواند به شما کمک کند که تمام بدن را در حالت خوابیده قرار دهید.

این با مواد با کیفیت بالا طراحی شده است ، بنابراین باید طولانی مدت باشد.

منفی ها

برای افراد سنگین مناسب نیست

فقط تعداد انگشت شماری از گزینه های رنگ وجود دارد.

حکم


همانطور که این صندلی راحتی یک گزینه کلاسیک در بازار است ، یک صندلی راحت و بادوام است که دارای زنگ ها و سوت های زیادی است. در ازای قیمت ، آنچه دریافت می کنید یک صندلی محکم است که هر بار که از آن استفاده می شود ، پشتیبانی کمری استثنایی را ارائه می دهد.


 


5. صندلی تکیه گاه چرمی باند شده با تنفس CANMOV

صندلی تکیه گاه چرمی CANMOV ، صندلی تکیه دار دستی کلاسیک و سنتی با بازوهای بیش از حد و برگشت ، دود خاکستری


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

مبلمان CANMOV در طول سالها نام تجاری قدرتمندی را ایجاد کرده است و آنها یکی از برترین شرکت هایی هستند که مبلمان اتاق نشیمن را با کیفیت بالا طراحی می کنند. Breathable Bonded Leather Recliner این برند دارای هیچ فناوری هوشمند داخلی نیست ، اما هنوز هم از نظر طراحی و عملکرد بسیار خوب است.


این صندلی می تواند حداکثر ظرفیت وزنی 300 پوند را پشتیبانی کند ، بنابراین برای بسیاری از آقایان گزینه خوبی است. وزن اکثر افراد بیش از 300 پوند نیست. این بدان معناست که این تختخواب برای مردان بزرگ نیز مناسب است. چه بخواهید برای تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود خم شوید ، چه کتابی بخوانید ، چه فقط چرت بزنید ، این تختخواب برای شما مناسب است.


ابعاد Breathable Bonded Leather Recliner 41 اینچ عرض ، 38 اینچ عمق و 40 اینچ ارتفاع است. فضای نشیمن ابعادی به اندازه 22 اینچ عرض و 21.5 اینچ عمق با ارتفاع بازو 25 اینچ دارد. فضای کاملاً بزرگی برای نشستن راحت دارید.


ارتفاع صندلی این تکیه گاه 19 اینچ است ، تقریباً 1.5 اینچ کمتر از ارتفاع صندلی بالابر برقی از همان مارک است. حتی در آن زمان ، هنوز به قدری بالا است که بتواند افرادی را که پاهای بلند دارند ، در خود جای دهد.


این صندلی گزینه خوبی برای مردان بزرگی است که می خواهند به تماشای فیلم ، کتاب خواندن یا چرت بزنند.


طرفداران

سیستم چوبی روکش چند لایه هم راحتی و هم ثبات را فراهم می کند.

این مددکار می تواند از هر کسی با وزن حداکثر 300 پوند پشتیبانی کند.

با یک سال ضمانت ارائه می شود.

منفی ها

هیچ ویژگی هوشمندی ندارد.

حکم


صندلی تکیه دار CANMOV هیچ ویژگی هوشمندی ندارد ، با این وجود ارزان تر از صندلی پاور لیفت است - تکیه گاه طراحی شده توسط همان شرکت. بنابراین ، گزینه خوبی برای شخصی با بودجه است.


 


6. صندلی تکیه دار چرمی Homall برای اتاق نشیمن

صندلی تکیه دار Homall Single Recliner صندلی Padded PU چرم اتاق نشیمن مبل مبل تختخواب شو صندلی مدرن صندلی صندلی باشگاه صندلی صندلی سینمای خانگی (سیاه)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

Homall Single Leather Recliner ساخته شده از چرم PU خالص و دارای تکیه گاه قابل تنظیم و بالشتک کف ضخیم تر ، راحت ترین صندلی است که پول می تواند خریداری کند.


پوشش چرمی بالا PU باعث دوام این صندلی نمی شود. همچنین روی پوست نرم است ، بنابراین نشستن بسیار عالی است. احساسی خنک که هنگام نشستن و استراحت روی این تختخواب احساس می کنید ، بی نظیر است. قابلیت تنفس را به این حالت اضافه کنید و آنچه به دست می آورید یک تکیه گاه است که می توانید ساعتهای طولانی روی آن بنشینید. علاوه بر این ، چرم ضد لک است و تمیز کردن آن بسیار آسان است.


ابعاد باز این تکیه گاه 27.6 اینچ عرض ، 64.2 اینچ عمق و 27.9 اینچ ارتفاع است. ابعاد بسته صندلی 27.6 اینچ عرض ، 35.8 اینچ عمق و 38.6 اینچ ارتفاع است. در کل یک منطقه نشیمن قابل توجه به دست می آورید. ارتفاع صندلی 17.7 اینچ است که در مقایسه با آنچه از تکیه گاه های CANMOV و Lay-Z-Boy Niagara دریافت می کنید کمی پایین است.


به همان اندازه که مواد مورد استفاده برای طراحی خوب است ، این صندلی حداکثر ظرفیت وزنی 250 پوند دارد. بنابراین ، اگرچه ممکن است برای یک مرد قد بلند ایده آل باشد ، اما برای یک فرد با وزن بالا و اضافه وزن دقیقاً مناسب نیست.


طرفداران

برای استراحت ، تماشای تلویزیون و خواب خوب است.

زیر دست ها پهن و بسیار راحت است.

این صندلی محکم و بادوام است.

منفی ها

برای یک فرد دارای اضافه وزن ایده آل نیست.

حکم


همانطور که با کمتر از 150 دلار به فروش می رسد ، یک گزینه درجه یک است که به همان اندازه محکم ، بادوام و راحت است مانند یک مدل رده بالا. آنچه شما در اینجا به دست می آورید ، با بالشتک صندلی در اندازه بزرگ ، پشتی ضخیم تر که به راحتی خم می شود و یک بازو بازتر با شکلی منحصر به فرد ، یک صندلی با کیفیت بالا است که به راحتی می تواند بیانیه نشستن منحصر به فرد را به اتاق نشیمن شما اضافه کند.


 


Ash- تختخواب آسانسور اشلی یاندل

طرح امضای مبلمان اشلی - تکیه گاه بالابر یاندل - تختخواب معاصر - تودوزی چرم مصنوعی - زین


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

چشمگیر است که اشلی چگونه فن آوری مدرن را به کار می گیرد و به راحتی آن را در یک صندلی تکیه می کند. در حقیقت ، این فناوری هوشمند Yandel Power Lift Recliner را به یکی از تحسین برانگیزترین گزینه های بازار تبدیل کرده است.


حداقل ، یاندل پاور لیفت دارای سیستم کنترل از راه دور و باتری پشتیبان است. سپس موتورهای دوتایی قرار دارند که به راحتی پشت و همچنین تکیه گاه تکیه گاه را کنترل می کنند. و این چیز بسیار راحت است. روکش های چرمی ، بالشتک های ضخیم و پشتی کاملاً پر شده ، آرامش را به سطح کاملاً جدیدی می رسانند.


این مطمئناً از یک طراحی بی نظیر برخوردار است. در واقع ، پوشش چرم مصنوعی سطح نشسته صاف و آرام را ایجاد نمی کند. این همچنین به زیبایی کلی صندلی می افزاید ، که کمک زیادی به افزودن بیانیه واقعی صندلی برای تقریباً هر دکوراسیون اتاق می کند.


صندلی Yandel Power Lift دارای ارتفاع صندلی 20 اینچ است ، حدود 3 اینچ بیشتر از آنچه از صندلی تکیه گاه چرمی Homall دریافت می کنید. معنی این امر این است که Yandel Power Lift به راحتی می تواند مرد قد بلندی را که پاهای بلندی دارد در خود جای دهد.


یکی دیگر از ویژگی های چشمگیر این صندلی ظرفیت کلی آن است که می تواند حداکثر وزن 300 پوند را که 50 پوند است را تحمل کند. بیشتر از آنچه از Homall Single Leather Reclin دریافت می کنید صندلی


طرفداران

استفاده از آن آسان است.

کار با ویژگی های فناوری هوشمند آسان است.

ارتفاع صندلی می تواند به راحتی کاربران دارای پاهای بلند را در خود جای دهد.

فضای صندلی جادار

منفی ها

گران قیمت

حکم


با چند رتبه خوب برای قیمت ، طراحی ، دوام و کارایی ، اگر چند لمس فناوری اینجا و آنجا برایتان مهم نیست ، این تکیه گاه مناسب برای آوردن به خانه است.


 


8. صندلی تختخواب شو FDW صندلی تک نفره صندلی خوابیده مدرن

صندلی تختخواب شو برای اتاق نشیمن صندلی سینمای خانگی تنها تختخواب شو مبل با تکیه گاه صندلی خالی (قهوه ای)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

صندلی مبل تک نفره FDW یکی از بهترین صندلی های تکیه گاه برای یک مرد قد بلند است. اگر بودجه بسیار کمی دارید ، گزینه خوبی برای خرید است.


از آنجا که این صندلی نرم و راحت است ، در واقع می توانید ساعت های طولانی روی آن بنشینید یا بخوابید. قابلیت تنظیم راحت صندلی باعث می شود که تخت خواب یک نسیم باشد. و با توجه به انعطاف پذیری آن ، در جایی که می توانید از این مورد استفاده کنید محدودیتی وجود ندارد. از فضای نشیمن میخانه تا گوشه اتاق خواب خود ، تا جایی که فضای کافی برای آن وجود داشته باشد ، می توانید از آن در هرجایی که دوست دارید استفاده کنید.


این تختخواب سفارشی از چرم PU خالص ساخته شده است که برای نشستن بسیار نرم و راحت است. این صندلی که برای حمایت از گردن ، کمر و پاها طراحی شده است ، می تواند به راحتی کل بدن شما کمک کند و در عین حال گردش خون را در کل مدت افزایش دهد.


وقتی نوبت به ابعاد می رسد ، این صندلی 30.3 اینچ عرض ، 27 اینچ عمق و 21.3 اینچ ارتفاع است. فضای نشیمن آنقدرها بزرگ نیست ، بنابراین اگر ته قنداقه بزرگی داشته باشید ممکن است برای شما ایده آل نباشد. ارتفاع صندلی کاملاً مناسب است ، بنابراین برای کسی که پاهای بلند دارد گزینه خوبی است.


طرفداران

پنبه عروسکی استفاده شده حداکثر راحتی را برای کاربر فراهم می کند.

این بهترین مبلغ تختخواب شو با 150 دلار است.

این از مواد با کیفیت و با دوام ساخته شده است.

منفی ها

قطعه فلزی این صندلی در معرض زنگ زدگی است.

حکم


این صندلی حتی زیر 150 دلار نیز از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که باعث می شود حالت ظاهری آن مانند یک مدل درجه یک باشد. این گزینه خوبی برای استراحت ، مطالعه کتاب ، تماشای فیلم و حتی چرت زدن طولانی مدت است.


 


9. تختخواب ماساژ بالابر MAGIC UNION

صندلی لرزاننده ماساژ بالابر MAGIC UNION با 2 چرخ کنترل - قهوه ای


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

بیش از یک نگاه لازم نیست که بفهمید Power Lift Massage Recliner توسط Magic Union چقدر خوب به نظر می رسد. این برند به جزئیات توجه زیادی می کند تا یکی از راحت ترین و با دوام ترین مشتریانی را که پول می تواند خریداری کند ، ارائه دهد. و صادقانه بگویم ، این صندلی چیزهای زیادی برای دوست داشتن دارد.


یک جیب در سمت راست و خارجی صندلی وجود دارد ، می توانید از آن برای نگهداری از راه دور تلویزیون یا سایر وسایل شخصی استفاده کنید. همچنین دارای نگهدارنده های جام در هر دو طرف است. این موارد هنگام آرامش با یک فنجان چای / قهوه ، مخصوصاً هنگام خواندن کتاب مورد علاقه خود یا تماشای فیلم مهم هستند.


ویژگی دیگری که باعث می شود این صندلی در بین جمعیت متمایز شود عملکرد بالابری است. این فناوری به بلند کردن صندلی از پایه کمک می کند و ایستادن را برای شما آسان می کند. عملکرد بالابر قدرت گزینه خوبی برای افراد مسن است که تلاش می کنند خود را از کاناپه بیرون بیاورند.


Magic Union Power Lift Massage Recliner دارای 2 کنترل از راه دور است که می توانید برای کنترل صندلی استفاده کنید. به طور کلی ، ریموت ها به شما امکان می دهند این صندلی را به راحتی بلند یا تکیه دهید ، آنها همچنین به عنوان یک کنترل کننده برای ویژگی ماساژ عمل می کنند.


طرفداران

مونتاژ آسان

ویژگی فناوری هوشمند باعث می شود تا به راحتی بتوانید یک نفر را به راحتی کنترل کنید.

استفاده از صندلی آسان است ، بنابراین به دانش فنی احتیاج ندارد.

به عنوان صندلی پیام رسان دو برابر می شود.

منفی ها

اگر مراقب نباشید ، قسمت پلاستیکی موتور می تواند به راحتی شکسته شود.

حکم


ما عاشق سحر و جادو Magic Union Power Lift Massage Recliner هستیم زیرا از چوب جامد و چرم PU خالص ساخته شده است. این دو ماده باعث دوام و راحتی صندلی می شوند.


 


10. تکیه گاه صندلی بالابر برقی چرمی Domesis Renu

صندلی لیفتری برقی چرمی Domesis Renu Wall Hugger ، چرم کرم Renu


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

Domesis بهترین صندلی های خوابیده بازار را طراحی می کند و Renu Wall Hugger بهترین گزینه برای مردان بلند قد است. Renu Wall Hugger مانند سایر افراد مستقر در خط تولید برند ، امتیازات خوبی را برای راحتی ، سهولت مونتاژ ، پشتیبانی و همچنین استحکام کسب می کند.


این صندلی از قاب چوبی و روکش استیل ساخته شده است. روکش چرم نه تنها راحت و بادوام است ، بلکه قابل تنفس است. و وقتی نوبت به وزن می رسد ، این یکی حداکثر ظرفیت 300 پوند دارد.


پاور لیفت Domesis Renu دارای طول 33 اینچ ، عرض 30 اینچ و ارتفاع 28.5 اینچ است. این صندلی تکان نمی خورد ، در عوض بالا و پایین می رود. عرض صندلی حدود 16 اینچ است ، بنابراین برای یک فرد متوسط ​​یا متوسط ​​کاملاً مناسب خواهد بود.


طرفداران

مونتاژ آسان کمتر از 10 دقیقه طول می کشد.

کاملاً بالشتک و بالشتک مناسب.

کنترل کننده های 2 دکمه کنترل این صندلی را آسان می کنند.

در چندین گزینه رنگی موجود است.

منفی ها

با درگاه USB ارائه نمی شود.

حکم


این کاربر با دوام طراحی شده است ، می تواند برای سالهای آینده در خدمت شما باشد - شما واقعاً نمی خواهید به فکر یک نسخه جدید باشید.


 


خریدراهنمای er

اگر مرد قد بلندی نیستید ، نمی توانید هر صندلی راحتی بخرید ، باید به چند مورد توجه کنید تا خرید خود را بار اول انجام دهید.


اندازه اتاق شما


ابتدا اندازه اتاق خود را در نظر بگیرید. خرید یک تکیه گاه مناسب در فضای تعیین شده آن منطقی نیست. فضایی را که می خواهید صندلی را در آن قرار دهید اندازه گیری کنید و سپس با استفاده از اندازه گیری ها یک صندلی تکیه گاه برای خود انتخاب کنید.


اندازه بدن شما


اندازه بدن شما نکته مهمی است که باید در نظر بگیرید ، به شما کمک می کند تا در مورد بهترین بعد و ناحیه صندلی برای خود تصمیم بگیرید. اگر فرد قد بلندی با اندام متوسط ​​هستید ، هر تختخوابی که برای افراد قد بلند طراحی شده باشد بسیار مناسب شما خواهد بود. اما اگر فرد بزرگی هستید ، باید به یک تکیه گاه با یک صندلی بزرگ بروید.


وزن کلی شما


شما باید وزن کلی خود را نیز در نظر بگیرید. بخاطر بسپارید ، تکیه گاه ها حداکثر ظرفیت خاصی را دارند که می توانند پشتیبانی کنند. بنابراین ، تعیین می کنید که وزن شما چقدر است و سپس در یک تکیه گاه با وزن بیشتر از وزن بدن سرمایه گذاری کنید.


میزان راحتی


تعیین کنید که چه مقدار از آرامش بخش مورد نظر خود به راحتی نیاز دارید. ویژگی های متناسب با راحتی دلخواه خود را جستجو کنید. همچنین هرگز با هیچ مبلغی به خصوص صندلی های تختخواب شده با سطح راحتی خود سازش نکنید.


 


سوالات متداول (سQالات متداول)

آیا همه افراد ملاقات کننده از کیفیت و راحتی بالایی برخوردار هستند؟


صندلی های تکیه گاه برابر نیستند ، هر گزینه کاملا متفاوت است. آنها دارای درجه متفاوتی از کیفیت مواد ، اندازه صندلی و موقعیت های مختلف خوابیده هستند. بنابراین ، برای انتخاب گزینه مناسب خود ، بهتر است به موارد برتر که در این راهنما بررسی کرده ایم ، نگاه کنید. انجام این کار به شما کمک می کند تا بار اول تصمیم صحیحی برای خرید بگیرید.


رایج ترین انواع صندلی های تکیه دار در بازار کدامند؟


تولیدکنندگان تنها سه نوع صندلی تکیه دار ساخته اند. حداقل نوع انتخاب شما در درجه اول به تعداد موقعیت های دراز کشیده بستگی دارد. سه نوع زیر ذکر شده است:


صندلی های تختخواب شو با موقعیت های خمیده بی نهایت.

صندلی های تکیه دار با دو حالت خوابیده.

صندلی های تکیه دار دارای سه حالت خوابیده.

حتی می توانید با استفاده از این موارد جلوتر بروید و ویژگی هایی مانند زیر دست ، گزینه ماساژ و همچنین چرخش را در نظر بگیرید.


مزایای سلامتی صندلی های تکیه دار چیست؟


برخی از افراد به دلیل داشتن راحتی جسمی هنگام تماشای تلویزیون ، کتابخوانی یا چرت زدن ، تکیه گاه می خرند ، اما آیا می دانید این صندلی ها مزایای سلامتی نیز دارند؟ در حالت ایده آل ، آنها می توانند به کمر درد ، مشکلات گردش خون و آرتروز کمک کنند.


 


نتیجه

همه صندلی های تکیه دار که در این راهنما بررسی کرده ایم از مواد با کیفیت عالی و درجه یک ساخته شده اند. نشستن آنها راحت است و حتی اگر بخواهید می توانید در بعضی از اینها بخوابید. خط پایین این است ، اگر شما به طور جدی به بهترین صندلی تکیه گاه برای مردان بلند قد نیاز دارید ، این بهترین راهنما برای شماست.


شاید دوست داشته باشید بخوانید: پیشنهاد ما برای بهترین مبل های چستر فیلد

دسته ها :
چهارشنبه نهم 7 1399

به ندرت کسی وجود دارد که هرگز در مورد کلاهبرداری سرکه باگی چیزی نشنیده باشد. همه می دانند که چگونه به نظافت منظم حمام کمک می کنند. اگر شما هم از آن افراد نادر هستید ، اکنون وقت آن است که گوش فرا دهید. هک بدون دست در مورد نحوه تمیز کردن شیرهای حمام فقط به یک شبانه روز درمان نیاز دارد. مهم نیست که شما چه نوع شیر آب ، شیر آشپزخانه یا حمام را تمیز کنید ، این ترفند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.



 

بنابراین ، روش تمیز کردن بدون خطا چیست؟ در اینجا یک آموزش کامل در مورد نحوه تمیز کردن شیر آب با سرکه و به دست آوردن ظاهر براق است.


چگونه می توان شیر آب را با سرکه تمیز کرد

منبع تصویر: advancemyhouse.com

فهرست مطالب را نشان می دهد

چرا از سرکه برای تمیز کردن شیر آب استفاده می کنیم؟

افزودن عطر و طعم به دستور خوشمزه شما تنها کاری نیست که سرکه می تواند انجام دهد. این فوق العاده قدرتمند و همچنین یک ماده تمیز کننده طبیعی عالی است. سرکه سفید برای دستیابی به آن نگاه تمیز و درخشان به دنبال شیرآلات شما ، شگفتی ایجاد می کند. این ماده مملو از اسید استیک است ، به همین دلیل یک ضد عفونی کننده عالی است.


همچنین هنگامی که به عنوان پاک کننده چربی یا بوگیر استفاده می شود ، جلوه ای شگفت آور می دهد ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که هیچ اثر مضر از سالمونلا یا E. coli وجود نخواهد داشت. در عین حال ، از لکه ها و تجمع چربی در آشپزخانه یا حمام شما نیز مراقبت خواهد کرد. عالی است ، نه؟


قبل از تمیز کردن

تجمع آب سخت روی شیرهای آب کاملاً مشهود است ، این مسئله هنگام تمرکز روی سینک ظرفشویی ها بیشتر به چشم می خورد. وقت آن است که از جمع شدن خلاص شویم.


ابتدا با باز کردن پیچ انتهای شیر آب شروع کنید. بیشتر سینک ظرفشویی ها و آشپزخانه ها در انتها دارای یک فیلتر کوچک یا بزرگ قابل جدا شدن هستند. هر واشر لاستیکی را از بین ببرید و مطمئن شوید که قطعات را با دقت نگه دارید ، نمی خواهید آنها را گم کنید. به ترتیب مونتاژ در این واحد توجه بیشتری نشان دهید.


تمیز کردن فیلتر

حالا ، با دادن یک اسکراب خوب با هر مسواک استفاده شده شروع کنید تا به تمیز کردن عمیق شیر آب برسید. این مرحله به شما کمک می کند تا رسوبات موجود در سطح را از بین ببرید. اکنون برای از بین بردن سریع زنگ زدگی و کلسیم از قدرت سرکه استفاده کنید.


همه ما می دانیم که کلسیم اساساً یک فلز خاکی قلیایی است ، به این معنی که از دو الکترون ظرفیتی در آخرین پوسته خود تشکیل شده است ، بنابراین به طور قطع نسبت به هر ماده اسیدی بسیار واکنش پذیر است. سرکه بودن یک اسید مناسب باعث ایجاد واکنش می شود.



 

اکنون با تیز کردن برخی از مواد شیمیایی آشپزخانه بگذارید یک نکته دیگر به شما بگویم ، واکنش شیمیایی معمولاً به انرژی نیاز دارد ، بنابراین اگر سرکه را گرم کنید ، نتایج موثرتر خواهد بود. من البته در مورد سرکه سفید صحبت می کنم.


آن را تهیه کنید و حجمی را گرم کنید که برای خیساندن کامل فیلتر شیر کافی است. دما باید به اندازه کافی بالا باشد تا نتوانید انگشت خود را در آن بچسبانید ، اما مطمئناً گرم نیست. حالا کافی است فیلتر شیر را در سرکه داغ بگذارید.


اکنون قادر به دیدن جادو خواهید بود! حباب های زیاد و زیادی. این بدان معناست که کار پاکسازی در حال انجام است. بگذارید آنجا خیس شود تا حباب متوقف شود ، پنجاه دقیقه طول کشید. من در حالی که فیلتر خیس شده بود سایر کارهای خانه خود را انجام می دادم.



 

برای پایان دادن به آن ، کافی است خوب آبکشی کنید و به آرامی از مسواک استفاده کنید. شما یک فیلتر کاملاً جدید پیدا خواهید کرد. آب بدون هیچگونه انسداد و گرفتگی مجدد جریان خواهد یافت.


ترفند یک شبه!

حالا ، وقتی فیلتر را مسواک زدید ، یک مرحله اضافی برای پیشرفت کامل انجام دهید. یک کیسه پلاستیکی تهیه کنید و در آن سرکه مقطر قرار دهید و کیسه را از بالای سر شیر آب خود بکشید. آن را با استفاده از یک نوار لاستیکی یا هر چیز مشابه دیگر ببندید ، بگذارید تا تمام شب خیس بخورد. صبح روز بعد کیسه را دور بریزید و ذرات اضافی باقی مانده را بردارید. بگذارید مقداری آب جاری شود و سطح آن را نیز تمیز کنید.


اکنون جت های شیر آب شما از هر نوع کپک یا کپک پاک می شود ، تجمع آهک که هر از چند گاهی با شیر آشپزخانه اتفاق می افتد نیز از بین می رود. دیگر ترس از پخش این چیزهای بد بو در سراسر آشپزخانه دوست داشتنی خود ندارید. از این ترفند ساده استفاده کنید!


هشدار

هرگز نباید از سرکه با دست خالی استفاده کنید. مطمئن شوید که دستکش لاستیکی مناسبی برای این کار تهیه کرده اید. کافی است یکی را از سوپرمارکت بگیرید. دستکش آشپزخانه شما نیز عالی کار خواهد کرد. سرکه و آبلیمو اغلب باعث تحریک انواع مختلفی از پوست می شوند ، اگر شما هم یکی از این افراد هستید پس کار با سرکه به جای سودمندی آسیب می رساند ، این را بخاطر داشته باشید.


همچنین ، اگر قسمت های شیر آب شما از نیکل یا آهن ساخته شده باشد ، این روش درمانی احتمالاً به درستی کار نخواهد کرد. اگر این ماده با سرکه آغشته شود ، این ماده تمایل به تجزیه دارد. اگر تصوری از مطالب ندارید ، یک تست ساده انجام دهید.



 

یک قسمت سرکه رقیق شده و چهار قسمت آب را در یک کاسه مخلوط کنید. از این محلول در یک ناحیه بسیار کوچک و از طریق یک سواب پنبه استفاده کنید. اگر فلز با تجمع آب سخت از بین رفت ، این ترفند را اعمال نکنید. در غیر این صورت ، شما اشکالی ندارید که روش را ادامه دهید.


نتیجه

وجود باکتری های ترسناک در سراسر سینک ظرفشویی چیزی است که هیچ کس نمی خواهد ، بنابراین به خود لطف کنید و به فکر تمیز کردن عمیق باشید. روش صحیح تمیز کردن شیرهای حمام با سرکه را بدانید. تمام هشدارها را در ذهن داشته باشید. بعداً از خودتان تشکر خواهید کرد که یک تن وقت و تلاش صرفه جویی کرده اید. به آن بدهید سعی کنید و در کمترین زمان یک سینک گازدار را به ثمر برسانید. موفق باشید!

دسته ها :
چهارشنبه نهم 7 1399

Decor Home Decor از خواننده پشتیبانی می کند. وقتی از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است کمیسیون وابسته به دست آوریم. با این حال ، محتوای سرمقاله ما تحت تأثیر کمیسیون نیست. بیشتر بدانید.


خطوط تنها مشکلی نیست که باید نگران آینه های خود باشید. آنها همچنین گرد و غبار ، آلودگی و اسلحه را جمع می کنند. برای تمیز کردن آینه های خود به اندازه کافی آماده شوید زیرا آنها می توانند به انتشار میکروب و باکتری در خانواده شما کمک کنند. یک دستمال مرطوب ساده با آب نیز کار نخواهد کرد. اگر پاک کردن آینه بعد از دوش م doesثر نیست ، چگونه باید به تمیز کردن بپردازید؟ بگذارید با هم بفهمیم!

فهرست مطالب را نشان می دهد

آنچه شما نیاز دارید؟

2 پارچه پارچه ای - پارچه نخی

مالیدن الکل

آب (گرم و سرد)

یک سطل

سرکه سفید

یک بطری اسپری

هنگام تمیز کردن آینه از چه مواردی باید خودداری کرد؟

تمیز کردن با الگوی اشتباه - بیشتر افراد آینه ها را با حرکت دور تمیز می کنند. با این حال ، این اشتباه است. همانطور که حرکات دایره ای را انجام می دهید ، تکه پارچه ای که استفاده می کنید باعث جمع شدن مجدد گرد و غبار می شود که به نوبه خود رگه هایی ایجاد می کند. توصیه می شود که الگوهای S را از بالا به پایین پاک کنید.


تمیز کردن آینه با بخار بعد از دوش گرفتن - اگر تا به حال آینه حمام را با استفاده از بخار باقیمانده در هنگام دوش گرفتن تمیز کرده اید ، این کار نمی کند. همچنین ، پاشیدن آینه با مقدار زیادی آب یا مواد شوینده ممکن است باعث نشت آن به قسمت پشتی و ایجاد لک های تیره شود.


استفاده از نوع تمیز پارچه اشتباه - همیشه برای تمیز کردن آینه ها از پارچه میکروفیبر استفاده کنید. اگر از پارچه اشتباه استفاده کنید ، می تواند باعث ایجاد سایش در آینه شود. آنها در ابتدا ریز خواهند بود ، اما استفاده مکرر از پارچه اشتباه برای تمیز کردن باعث ایجاد خراش می شود.


پارچه تمیز کردن را جمع نکنید - هنگام تمیز کردن آینه ، پارچه را در مشت خود نگیرید و شروع به مالیدن کنید. باید پارچه را از وسط تا کنید و سپس دوباره از وسط تا کنید. به این ترتیب چهار پارچه تمیز از یک پارچه درست می کنید. وقتی یک طرف کثیف شد می توانید با طرف دیگر تمیز کنید.


حذف نکردن تجمع - برخی از تجمع ها به راحتی قابل مشاهده نیستند و بنابراین اکثر مردم تصور می کنند که در آنجا وجود ندارد. بنابراین ، هنگام تمیز کردن ، آنها ابتدا لکه های اثر انگشت را مورد حمله قرار می دهند زیرا بیشتر دیده می شوند. قبل از انجام این کار ، مقداری الکل مالش دهنده را روی یک پد / پارچه تمیز کننده بپاشید و هرگونه آلودگی را تمیز کنید.


بهترین راه ها برای تمیز کردن آینه ها بدون خط

آینه ها ظریف هستند ، بنابراین باید با احتیاط به روند تمیز کردن نزدیک شوید. ابتدا اطمینان حاصل کنید که زمان کافی برای انجام کار را دارید. می توانید آخر هفته یک یا دو ساعت را برای انجام کار اختصاص دهید. در اینجا مراحل نحوه تمیز کردن آینه بدون رگه وجود دارد:


مرحله 1: ارزیابی آینه


آینه را کاملاً بررسی کنید تا ببینید آیا دارای اسلحه است یا لکه. شما به طور خاص به دنبال رسوبات آهک یا کلسیم در آینه خواهید بود. شناسایی آنها آسان است زیرا برجستگی های کمی در سطح آینه ایجاد می کنند. وقتی می دانید با چه نوع آردی روبرو هستید ، می توانید پاک کننده مناسب را انتخاب کنید.


مرحله 2: پاک کننده خود را مخلوط کنید


اگر یک تمیزکننده آماده ساخته شده در فروشگاه ندارید ، باید خودتان را مخلوط کنید. خیلی هم سخت نیست. شما به سرکه سفید و آب گرم احتیاج دارید.


چهار فنجان آب داغ در سطل بریزید. یک فنجان سرکه سفید برداشته و آن را با آب مخلوط کنید. این با آب نرم بهتر کار می کند. بنابراین ، اگر آب سخت دارید ، ممکن است نیاز به خرید آب مقطر داشته باشید.


برای مه آلود شدن آینه می توانید از بطری اسپری استفاده کنید. لازم نیست ، اما کار شما را بسیار راحت تر می کند.


مرحله 3: ابتدا با مالیدن الکل از تجمع غلیظ مراقبت کنید


تجمع ضخیم را خراشیده نکنید. اگر این کار را انجام دهید ، می توانید روی آینه خود سایش ایجاد کنید و این را نمی خواهید.


الکل مالشی خود را برداشته و آن را روی یک پارچه تمیز بمالید. آن را به آرامی روی جمع کنید. مالیدن الکل به سرعت تبخیر می شود. چند بار آن را روی لکه ها بزنید تا بهترین اثر را داشته باشد. علاوه بر این ، بهتر است که جمع شدن را یکی یکی از بین ببرید. مالیدن الکل سریع عمل می کند بنابراین باید در مدت زمان کوتاهی این کار را انجام دهید.


مرحله 4: سطح آینه را با یک پارچه میکروفیبر خیس کنید


با از بین رفتن نقاط جمع شده ، اکنون زمان آن فرا رسیده است که به سراغ کار تمیزکاری واقعی برویم. با استفاده از بطری اسپری می توانید سطح آینه را خیس کنید. محلول آب داغ و سرکه را به آرامی روی سطح آینه اسپری کنید.


اگر بطری اسپری ندارید ، عرق نکنید. حوله تمیز خود را برداشته ، آن را در محلول آب سرکه فرو ببرید و سپس رطوبت اضافی را از بین ببرید. با حوله مرطوب ، پاک کننده را روی آینه بمالید. در واقع توصیه می شود به جای بطری از حوله استفاده کنید زیرا اگر بیش از حد تمیزکننده روی آینه دارید ، بیرون آوردن آن خیلی سخت است.


مرحله 5: حوله / پارچه میکروفیبر دوم را تا بزنید


دومین پارچه میکروفیبر / پنبه ای را برداشته و آن را از وسط تا کنید ، سپس دوباره از وسط تا کنید. شما فقط چهار سطح تمیز کردن از یک پارچه ایجاد کرده اید. با این کار زمان تمیز کردن شما طولانی می شود و از استفاده بیش از حد حوله جلوگیری می کند. وقتی یک طرف کثیف شد ، می توانید آن را ورق بزنید و از طرف دیگر استفاده کنید.


مرحله ششم: آینه را به روش صحیح تمیز کنید


اکنون آماده تمیز کردن آینه مرطوب هستید. آینه را در مکان پاک نکنید حرکت منظم هرچند وسوسه انگیز ، رگه هایی از خود به جای می گذارد! از بالا به پایین آینه را به شکل S پاک کنید. همچنین ممکن است از بالا به پایین به صورت مستقیم صاف کنید زیرا این حرکت باعث ایجاد رگه های صفر تا حداقل می شود.


هنگامی که آینه را پاک می کنید ، مناطقی را یاد بگیرید که دوده ها به راحتی در آنها پنهان می شوند. اینها مکانهایی با بریدگی ، ترک و غیره است.


مرحله 7: کاری را که انجام داده اید ارزیابی کنید


آفرین! اکنون وقت آن است که دریابیم آیا کار خوبی انجام داده اید یا خیر. عقب بروید و آینه را از هر زاویه ارزیابی کنید. اگر رگه ها یا لکه هایی ایجاد شده یا بدون مراقبت رها شده اند ، به مکان آنها توجه کنید. پارچه خود را به محلول تمیز کننده آغشته کرده و کاملاً بیرون بکشید. نقاط متخلف را یکی یکی تمیز کنید.


در آخر ، آینه را با یک پارچه خشک (میکروفیبر) بکشید. باید عالی به نظر برسد.



بهترین محصول برای تمیز کردن آینه چیست؟

پاک کننده آینه و شیشه TriNova Premium Streak


نحوه تمیز کردن آینه بدون رگه ها اگر محصولات مناسبی نداشته باشید دشوار است. ما قبلاً در مورد چگونگی تمیز کردن آینه ها با تمیز کننده خانگی بحث کردیم. با این حال ، گاهی اوقات ، محصولات خریداری شده در فروشگاه بهترین عملکرد را دارند. پاک کننده شیشه و آینه بدون رگه Trinova Premium را تهیه کنید. این محصول تمیز و شیشه تمیز شده برای شیشه ها و آینه های حمام بهترین است. همچنین می توانید از آن بر روی شیشه جلو اتومبیل و شیشه های آن استفاده کنید. از آنجا که این یک محصول مخلوط است که در بطری اسپری آن بسته بندی می شود ، فقط لازم است از آن استفاده کنید.


پاک کننده آینه خانگی - دستور العمل ها و روش های شگفت انگیز

پاک کننده های آینه خانگی به همان روشی که مغازه ها خریداری کرده اند کار می کنند. در عین حال ، می توانید با موادی که قبلاً در خانه دارید ، یک پاک کننده خوب درست کنید. در اینجا چند دستور العمل کیکاس آورده شده است که می توانید برای تهیه محصول خانگی خود برای تمیز کردن آینه استفاده کنید. در بخشهای قبلی این مقاله ، ما بررسی کردیم که چگونه می توانید آب تمیز و محلول سرکه سفید برای تمیز کردن آینه درست کنید ، بنابراین اینها فقط دستورهای اضافی هستند.


دستور 1: صابون ظرف و محلول سرکه سفید


آنچه شما نیاز دارید:


صابون ظرف قاشق چای خوری - ½ قاشق چای خوری

آب - 2 فنجان

سرکه سفید - ¼ فنجان

یک بطری اسپری

همه چیز را در بطری اسپری بریزید - بدون ترتیب خاصی ، زیرا خوب مخلوط می شوند. نازل را ببندید و سپس مواد را کمی بچرخانید. در واقع می توانید بطری را کمی تکان دهید تا همه چیز کاملاً مخلوط شود.


آماده شدن چند دقیقه طول می کشد و سپس می توانید آن را کمی روی آینه اسپری کرده و با حوله میکروفیبر تمیز کنید. وقتی کاملا تمیز و خشک شد ، آینه را با یک پارچه خشک میکروفیبر بکشید.


دستور 2: جوش شیرین و سرکه


یک بار دیگر ، سرکه آن را به یک دستورالعمل دیگر تبدیل می کند ، بنابراین قدرت خود را به عنوان فوق العاده تمیز کننده زمان ما ثابت می کند.


شما نیاز خواهید داشت:


جوش شیرین - ½ قاشق چای خوری

سرکه سفید - 1 فنجان

حوله / پارچه میکروفیبر - 3

آب - 1 فنجان

در یک بطری اسپری ، آب و سرکه سفید را مخلوط کنید. متوجه شده اید که جوش شیرین را در بطری اسپری مخلوط نخواهید کرد.


برای تمیز کردن آینه ، اولین حوله خود را با آب مرطوب کنید و جوش شیرین را روی پارچه مرطوب بپاشید. آینه را به آرامی اما محکم با جوش شیرین بشویید.


پارچه دوم را برداشته و آن را با آب شیر مرطوب کنید. آینه را با آب و محلول سرکه سفید به آرامی اسپری کنید و پنجره را کاملاً با آن پاک کنید. در آخر ، پنجره را با حوله سوم خشک کنید.


چگونه می توان آینه ای را که مبهم است تمیز کرد؟


برای تمیز کردن یک آینه مبهم از کرم اصلاح استفاده کنید. زیبایی استفاده از کرم اصلاح این است که باعث می شود آینه حتی بعد از دوش گرفتن کدر نشود. این روش همچنین ساده ترین روش برای استفاده است زیرا شما فقط باید کرم اصلاح را به آرامی در سراسر آینه بمالید. سپس می توانید آن را با یک پارچه تمیز از پارچه میکروفیبر تمیز کنید. با تمام شدن کار ، آینه کاملاً مبهم خواهد بود.


چگونه آینه را با خمیر دندان و ویندکس تمیز کنیم؟


نحوه تمیز کردن آینه با خمیر دندان - خمیردندان نه تنها آینه دستشویی را تمیز می کند بلکه از آن دفع می شود. فقط باید کمی خمیر دندان به یک پارچه مرطوب اضافه کنید و سپس آینه را پاک کنید تا خمیر دندان روی سطح پخش شود. بگذارید چند دقیقه بماند تا خشک شود و سپس از یک پارچه تمیز و خشک از پارچه میکروفیبر استفاده کنید تا پف کند.


نحوه تمیز کردن آینه با ویندکس - ویندکس پاک کننده ای بدون آمونیاک برای پنجره ها و آینه ها است. Windex خود را (در یک بطری اسپری قرار دارد) به آرامی روی آینه اسپری کنید و اجازه دهید حدود 40 ثانیه بماند. یک تکه پارچه میکروفیبر تمیز بردارید و آینه را با حرکات دورانی پاک کنید. پارچه را برگردانید و از قسمت خشک آن استفاده کنید تا آینه کاملاً خشک شود.


چگونه آینه را بدون ویندکس تمیز کنیم؟


برای تمیز کردن آینه خود بدون ویندکس ، از محلول مالش آب الکل ، آب ساده ، صابون ظرف یا کرم اصلاح استفاده کنید. این تمیز کننده های خانگی به همان اندازه تمیز کار می کنند. برخی از تکنیک ها ، به عنوان مثال ، استفاده از کرم اصلاح نیز می تواند به بازگرداندن آینه ابری به شکوه قبلی کمک کند.


هک های تمیزکاری آینه

تمیز نگه داشتن آینه ها اصلاً سخت نیست. در اینجا هک های ساده ای وجود دارد که می توانید در خانه به کار بگیرید:


از فیلتر قهوه خشک استفاده کنید - کاغذهای فیلتر قهوه در تمیز کردن آینه ها بهتر از روزنامه ها کار می کنند. دومی می تواند نشت جوهر را شروع کند مخصوصاً وقتی آنها را در سرکه سفید خود آغشته کنید و آب آن را بگیرید راه حل r


یک روز ابری را برای تمیز کردن آینه های خود انتخاب کنید - اگر آینه شما با تابش مستقیم آفتاب روبرو شود ، خورشید به سرعت الکل مالش دهنده را خشک می کند. بنابراین ، یک روز ابری را برای تمیز کردن آینه انتخاب کنید.


پاک کن تخته سیاه از رگه ها خلاص می شود - پاک کن های قدیمی که برای پاک کردن گچ از تخته سیاه استفاده می شد ، می تواند رگه ها را از بین ببرد. فقط پاک کن را بعد از تمیز کردن روی آینه قرار دهید تا رگه هایی از بین برود.


سالات متداول

1. چگونه می توانم رنگ را از آینه پاک کنم؟


برای این کار می توانید از پاک کننده لاک ناخن استفاده کنید. فقط مقدار کمی را روی دستمال کاغذی اضافه کنید و آن را مستقیماً روی لکه های رنگ بمالید. به آن زمان دهید تا خیس بخورد و سپس رنگ را مالش دهید. پس از آن ، تمیز کردن آینه را کاملاً آغاز کنید.


2. آیا می توانم بدون استفاده از الکل مالشی ، رگه آینه خود را آزاد کنم؟



 

آره. می توانید آینه را با پاک کن تخته سیاه پس از تمیز کردن آن با آب ساده یا محلول سرکه سفید آب ، بو کنید.


3. آیا باید سرکه سفید برای مخلوط باشد؟


بله این کار انجام می شود زیرا تمام محصولات پاک کننده شیشه بر اساس سرکه ساخته شده اند. اسید آن بیشتر از سرکه معمولی است و بنابراین باید آن را با آب رقیق کنید.


4- بعد از اینکه آینه خود را در دستشویی تمیز کردم ، به نظر می رسد که در آن پرز دارد. چطوری میتونم از شرش خلاص بشم؟


فقط به جای استفاده از حرکت عقب و جلو ، آینه را با یک حرکت یک طرفه مالش دهید. با مالیدن پارچه تمیز کننده خود به جلو و عقب روی آینه ، پرز باقی می ماند.


5- آیا می توانم آینه ای در ماشین ظرفشویی بگذارم؟


بله، تو میتونی


 


نکات تمیز کردن پست


برای جلوگیری از مه گرفتگی ، آینه را در مکان هایی با تهویه مناسب نگه دارید


لبه های آینه را از نظر تمیز کننده های کمین بررسی کنید زیرا می تواند به قسمت پشتی آسیب برساند

دسته ها :
چهارشنبه نهم 7 1399

Decor Home Decor از خواننده پشتیبانی می کند. وقتی از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است کمیسیون وابسته به دست آوریم. با این حال ، محتوای سرمقاله ما تحت تأثیر کمیسیون نیست. بیشتر بدانید.


آیا رفاه و نگهداری دستگاه نسپرسو برای شما حیاتی است؟ البته که هست! باید باشد. هرگز فراموش نکنید که این دستگاه هر روز صبحگاهی دل انگیز را به همراه می آورد. یک سعادتمندی حاوی کافئین حاوی طلای دوست داشتنی دلیل این است که شما تمام روز پر انرژی هستید.


من عاشق قهوه سخت هستم! بنابراین ، رسوب زدایی و تمیز کردن چیزی است که من همیشه به آن اهمیت می دهم. آهک ممکن است دستگاه شما را مسدود کند و این آسیب جدی به شما وارد می کند ، بنابراین من قصد دارم به شما بگویم که چگونه دستگاه نسپرسو را با سرکه رسوب زدایی کنید. من هر آنچه را که برای انجام فرآیند بدانید ، در آن قرار می دهم. بیایید شروع کنیم!



 

شاید شما هم دوست داشته باشید این مطلب را بخوانید!> نقد و بررسی دستگاه اسپرسو Nespresso Inissia


فهرست مطالب را نشان می دهد

ساخت محلول سرکه

اگر می خواهید در مورد مراقبت از دستگاه خود اطمینان بیشتری داشته باشید ، ساختن محلول تمیز کننده خود بهترین خواهد بود. روش های زیادی برای تمیز کردن وجود دارد و هر یک از آنها به یک مایع رسوب زدایی نیاز دارند. مهم است که نسبت 50/50 حفظ شود. استفاده از سرکه محبوب ترین و برجسته ترین گزینه است.


از یک قسمت سرکه بگیرید و آن را با نسبت مشابه آب مخلوط کنید. بگذارید پنج دقیقه بماند و کاملاً مخلوط شود. برای نتیجه بهتر از آب گرم استفاده کنید. مبلغ زیادی برای Nespresso تهیه کنید ، بعداً کمبودی نمی خواهید.


قبل از رسوب زدایی نسپرسو (آماده سازی)

کیت رسوب زدایی را تهیه کنید و اجازه دهید به مرحله آماده سازی بپردازیم. ابتدا باید دستگاه را آماده کنید. روند کار ممکن است برای مدلهای مختلف ماشین کمی متفاوت باشد ، بنابراین بهتر است قبل از مطالعه کتابچه راهنما و احتیاط بیشتری انجام شود.


هر کپسول اضافی را از دستگاه حذف کنید. مطمئن شوید که ظرف کپسول کاملاً خالی است.



 

اکنون مقدار مناسبی آب شیرین بدست آورید ، آن را در ظرف آب ریخته و با محلول رسوب زدایی مخلوط کنید. در اینجا ما از محلول سرکه استفاده خواهیم کرد. از دفترچه راهنما خواهید فهمید که این دستگاه به چه مقدار مخلوط نیاز دارد. همچنین ، شما می توانید اطلاعات را از وب سایت رسمی Nespresso آنها مطلع شوید.


اکنون ، شما باید ظرفی را در زیر خروجی قهوه قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که حداکثر یک لیتر آب در آن نگه داشته شده و سپس دستگاه را روشن کنید.


روند اصلی

مرحله 1

برای شروع با رسوب زدایی ، باید یک یا چند دکمه را فشار دهید. این بستگی به مدل Nespresso شما دارد. برای VertuoLine ، نگه داشتن یک دکمه کار را انجام می دهد ، آن را به مدت هفت ثانیه فشار دهید. از طرف دیگر ، برای Citiz ، Inissia یا Pixie باید دو دکمه چشمک زن را فشار دهید ، مطمئن شوید که برای سه ثانیه فشار دهید. همچنین ، باید همزمان فشار داده شوند. حال ، اگر دستگاه شما Prodigio است ، پس باید هر سه دکمه را به مدت سه ثانیه فشار دهید.


گام 2

این همان جایی است که روند اصلی آغاز می شود. این مرحله کمتر از ده دقیقه طول می کشد. برخی از ماشین آلات وجود دارد که نیاز به پر کردن آب دارند. بعد از آن باید دوباره این محلول را قرار داده و کل مراحل را تکرار کنید.


مرحله 3

پس از اتمام چرخه دویدن ، باید ظرف آب را بشویید. فقط آب تازه را درون ظرف بریزید ، چرخه را دوباره بچرخانید و ده دقیقه دیگر صبر کنید. این بار دیگر نیازی به قرار دادن محلول سرکه ندارید.


مرحله 4

اکنون ، باقی مانده در سینی قطره را از بین ببرید و به راحتی آن را بشویید.


مرحله 5

در آخر ، برای اینکه از حالت رسوب زدایی خارج شوید ، همان دکمه هایی را که در ابتدا فشار دادید فشار دهید. بگذارید دستگاه نسپرسو حداقل ده دقیقه قبل از استفاده از آن خشک شود.


هشدار

رسوب زدایی از دستگاه با سرکه سفید مشکلی نیست ، بدون شک ایده خوبی است ، اما به یاد داشته باشید که باید این کار را در حد مجاز انجام دهید ، سرکه یک ماده اسید استیک است. اگر بیش از حد مرتباً از آن استفاده می کنید ممکن است به نسپرسو آسیب جدی برساند. این می تواند به لوله ها آسیب برساند ، همچنین ممکن است به مکانیسم داخلی و همچنین نشت آسیب برسد. بنابراین ، توصیه می شود پس از یک بازه زمانی مشخص ، با سرکه رسوب زدایی کنید. هر دو ماه یک بار برای اکثر ماشین آلات ایمن خواهد بود.


چرا مهم است؟

دانستن چگونگی رسوب زدایی نسپرسو اینسیا به دلایل بسیاری واقعاً مهم است. اگر می خواهید طولانی ترین خدمات ممکن را داشته باشید ، پس از آن رسوب زدایی جواب می دهد. همکار من همیشه خواهد گفت که سنگ آهک بدترین دشمن دستگاه نسپرسو است. این مورد برای دستگاه های کپسول نیز صدق می کند.


آهک به دلیل آبی که برای قهوه استفاده می کنیم ، تمایل پیدا می کند. این چیزی است که همیشه در آب شیر باقی می ماند. هنگامی که آب گرم شد ، این عنصر جدا می شود ، سپس فرم داخل لوله دستگاه های شما را تخلیه می کند. ادامه می یابد و دیر یا زود فشار استخراج شروع به کاهش می کند. این دلیل سایش زودرس در لوله ها است.



 

همچنین ، عنصر دیگری به نام کلسیم در فضای داخلی دستگاه نسپرسو تجمع خواهد یافت. این باعث کند شدن سیستم و ربودن طعم خوب می شود. بنابراین بسیار مهم است که هر دو تا سه ماه یکبار رسوب زدایی کنید. این فقط به سختی آب شما بستگی دارد.


بسیاری فکر می کنند که فرآیند رسوب زدایی نیاز به برچیده شدن دارد ، این به هیچ وجه درست نیست. ریز فقط برای روان نگه داشتن دستگاه نسپرسو و دادن هر بار یک قهوه کرکی است. بنابراین ، اگر می خواهید از نظر عملکرد و سلیقه مراقبت کنید ، به فکر نمک زدایی کل دستگاه باشید.


این را تماشا کنید: دستگاه Inissia خود را رسوب زدایی کنید



نتیجه

بنابراین ، اکنون می دانید که چرا و چگونه می توان دستگاه نسپرسو را رسوب زدایی کرد. یادداشت های کوچک را برای احتیاط در ذهن داشته باشید. هر هفته به ماشین خود تمیزکاری خوبی بدهید و هرگز بهانه ای برای کثیف ماندن دستگاه ندهید. دستگاه شما سالها خدمت می کند و هر روز قهوه معطر غنی ارائه می دهد. کافئین مبارک!

دسته ها :
چهارشنبه نهم 7 1399

Decor Home Decor از خواننده پشتیبانی می کند. وقتی از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است کمیسیون وابسته به دست آوریم. با این حال ، محتوای سرمقاله ما تحت تأثیر کمیسیون نیست. بیشتر بدانید.


آیا می خواهید اتاق خواب شما ظاهری مدرن و ظریف داشته باشد؟ اگر بله ، پس باید به دنبال یک مجموعه اتاق خواب باشید که بتواند اتاق خواب شما را به یک اتاق خواب شیک و مدرن تبدیل کند. به طور کلی ، یک ست اتاق خواب شامل تختخواب ، صندوق ، آینه ، کمد شب و کمد است. هرکدام از آنها یا همه این وسایل بهم پیوسته نه تنها اتاق خواب شما را برازنده بلکه تا حد زیادی مفید نیز می کند.


ما در این صفحه 10 بهترین مجموعه مبلمان از جمله برخی مبلمان مستقل برای اتاق خواب شما انتخاب کرده ایم. همه آنها متناسب با انواع اتاق ها ، صرف نظر از اندازه و ابعاد ، طراحی شده اند. بنابراین ، بگذارید در مورد برخی از بهترین وسایل مبلمان که می توانید در اتاق خواب خود قرار دهید صحبت کنیم.


فهرست مطالب را نشان می دهد

10 ست اتاق خواب برتر - اندازه پادشاه و ملکه

با عجله؟ بهترین مجموعه اتاق خواب خود را از این لیست تصمیم گیری خرید سریع انتخاب کنید:


برترین انتخاب ما: تختخواب پارچه ای پارچه کلاسیک Life Home Premiere

مدرن و زیبا: مجموعه اتاق خواب مبلمان Roundhill Ioana 187

جمع آوری آسان: سبک های خانه 5427-5023 ست اتاق خواب سفید Dover

ساخت و ساز با دوام: مبلمان Roundhill B132QDMN2 Imerland

مقرون به صرفه: ست اتاق خواب سایز گردو برند Aurora King Kings

کیفیت برتر: مبلمان Roundhill مبلمان Ioana 187 اتاق خواب Kingsize

بهترین ارزش برای پول: مبلمان GTU کلاسیک لوئیس فیلیپ یک ظاهر طراحی شده خاکستری

 


1. تختخواب پارچه ای پارچه کلاسیک Life Home Premiere

کتانی 51 ، کرم روشن ، بژ ، پارچه کلاسیک Life Home Premiere


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

می توانید آن را در مرکز یک اتاق مبله قرار دهید یا آن را کنار دیوار قرار دهید. این تخت خواب نه تنها سطح لازم برای قرار دادن تشک شما را به شما می دهد ، بلکه مکمل رنگ دیوار شما نیز هست. علاوه بر این ، به لطف سبک و پایان آن ، متناسب با هر دکوراسیون و داخلی است.


ساخت و ساز


این تختخواب با ملاقه های بادوام ساخته شده از چوب سخت ساخته می شود که از تشک کف یا تشک فنر پشتیبانی می کنند و دوام آنها را حفظ می کنند. این لت ها به دلیل خاصیت دائمی خود ، از افتادگی احتمالی بعد از چند سال استفاده در بستر جلوگیری می کنند.


جاذبه اصلی این تختخواب ، تابلو فرش زیبا و با دوام ساخته شده با روکش پارچه است. دکمه های تافته و همچنین گل میخ های فلزی به طرح و شکل مدرن اشاره کرده و آن را با سایر مبلمان موجود در منطقه زیبا نشان می دهد.


این تختخواب به دلیل بزرگی (اندازه ملکه) فضای کافی را برای پذیرایی از زوجین و همچنین افراد قد بلند دارد. این محصول با گارانتی پنج ساله ارائه می شود که نشان دهنده اطمینان سازندگان است.


طرفداران

سرتختی محکم روکش دار.

مونتاژ آسان

این به شما فضای لازم با شریک زندگی خود را می دهد.

منفی ها

این کتابچه راهنمای کاربر به صورت تصویری ارائه می شود که برای چندین کاربر گیج کننده و نامشخص است.

حکم


یک مبلمان مدرن با روکش کلاسیک طراحی شده اما دارای روتختی ملحفه ای به رنگ خاکستری روشن است که متناسب با هر دکوراسیون خانه ای است و در مرکز اتاق خواب یا هنگام قرار گرفتن در مقابل دیوار به نظر می رسد. این محصول دارای اسلحه های چوبی مقاوم و محکم است که استفاده طولانی مدت از آن را تضمین می کند.


 


2. ست اتاق مبلمان Roundhill Ioana 187 - اندازه ملکه

مبلمان Roundhill Ioana 187 مجموعه اتاق خواب چوبی خاکستری آنتیک ، تختخواب ملکه ، کمد ، آینه ، 2 پایه شب


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

این مجموعه به همراه یک تخت سکوی بزرگ ، دو تخته خواب ، کمد و آینه ارائه می شود. این محصول یک واحد مبلمان به سبک عتیقه است که دارای رنگ خاکستری و کنده کاری های زیبا از چوب است. با جا افتادن تمام اجزا ، مجموعه اتاق شما را سرزنده کرده و لحنی عاشقانه به شما می بخشد.


ساخت و ساز


این ست اتاق خواب زرق و برق دار طراحی مدرنی دارد که ذهن آینده نگر شما را به نمایش می گذارد. طراحی الهام گرفته از ساحل در کنار چشم آرامش بخش به نظر می رسد در حالی که سخت افزار صاف به اصالت آن می افزاید. با استفاده از سبک معاصر و طراحی صفحه ، این مجموعه اتاق خواب انتخاب های شخصی شما را از نظر مبلمان برجسته می کند.


ابعاد تختخواب ، کمد و میز کناری دستیابی به آنها را راحت می کند و در صورت چیدمان مناسب می توانید به ترتیب از همه آنها استفاده کنید.


ویژگی های دیگر


این ست ظریف و پیشرفته از مبلمان Roundhill دارای لاستیک و چوب Milo می باشد در حالی که منبت دانه های تنگه به ​​سبک افزوده و متناسب با هر دکوراسیونی است. از آنجا که تختخواب در دو اندازه کوئین و کینگ موجود است ، شما می توانید یکی از مجموعه ها را بر اساس نیاز ، اندازه اتاق خواب و تنظیمات انتخاب کنید.


طرفداران

طراحی الهام گرفته از ساحل شیک به نظر می رسد.

مدرن و زیبا به نظر می رسد.

منفی ها

سخت مونتاژ.

حکم


اگر می خواهید در یک اتاق خواب با استفاده از لوازم جانبی مدرن و در عین حال راحت بخوابید ، مجموعه اتاق خواب Loana 187 می تواند با تنظیمات شما مطابقت داشته باشد. این قطعات مبلمان به غیر از شیک ، جاری و گرم بودن ، زیبایی نیز دارند و احساس آرامش می کنند.


 


3. سبک های خانه 5427-5023 ست اتاق خواب سفید Dover

تختخواب ملکه سفید Dover؛ تختخواب؛ کمد و آینه توسط سبک های خانگی


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

یک مجموعه اتاق خواب سفید عتیقه با الهام از خانه کشاورزی شهری ، 5427-5023 Dover از Home Styles شامل یک تختخواب به اندازه ملکه (پاورقی ، هدر و ریل های جانبی) ، تخت خواب ، کمد و آینه.


ساخت و ساز


تمام اجزای سازنده این مجموعه اتاق خواب از چوب ماهون و چوب های فرآوری شده ساخته شده که در لبه های آن ظاهری دست مالیده وجود دارد که قدیمی و نوعی سنتی به نظر می رسد. سر و تخت کف تخت دارای یک روکش ماهون با قالب های قاب منحصر به فرد است. در کمد آن شش کشو وجود دارد ، سه در هر طرف در حالی که دو بالایی احساس لمس کرده اند که در آن می توانید وسایل ظریف را ذخیره کنید.


Nightstand فقط یک کشو دارد ، اما زیر آن یک فضای ذخیره سازی باز دارد. آینه همراه با شیشه های مورب و میله های نصب شده است تا بتوانید آن را به پشت کمد وصل کنید. اگر می خواهید آینه را دیواری کنید ، این شامل براکت های آویز نیز می شود.


ویژگی های دیگر


به دلیل چوب چوب ماهون متراکم ، قطعات مبلمان با دوام هستند. با این حال ، مجموعه در بسیاری از قسمت ها می رسد ، بنابراین شما باید آماده جمع آوری محموله در قطعات باشید. بازگشت تنها تا 90 روز از تاریخ خرید معتبر است.


طرفداران

آینه هم شامل میله های نصب و هم براکت های آویز دیواری است.

مونتاژ آسان

با دوام

منفی ها

فرایند مونتاژ وقت گیر.

حکم


تمام اجزای تشکیل دهنده این مجموعه (کمد ، تخت ، تختخواب شبانه) احساسی عتیقه و ناهموار دارند. اگر قدمت را می پسندید و در پیروی از کتابچه های راهنما تبحر دارید ، می توانید این ست اتاق خواب سفید را از خانه سبک بخرید و از همسر یا دوست دختر خود قدردانی کنید.


 


4. ست اتاق خواب معاصر Roundhill مبلمان B132QDMN2 Imerland

Roundhill مبلمان B132QDMN2 Imerland معاصر سفید شستشو 5 قطعه اتاق خواب مجموعه ،


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

این ست زیبا از مبلمان Roundhill شامل یک تخت ملکه ، دو جای خواب ، کمد و آینه است. قطعات مبلمان به سبک جوجه با روکش سفید با دستگیره و انگشترهای برنز تعارف می شوند.


ساخت و ساز


تختخواب ملکه شامل یک پایه و سر با روکش های منحصر به فرد از گردو است که هر کسی را که به اتاق خواب شما می رود جلب می کند. کشوها به سبک dovetail ساخته شده اند و دارای کشویی های افقی هستند که هنگام دسترسی به فضای ذخیره سازی مشکلی برای شما ایجاد نمی کنند. علاوه بر این ، دو کشوی بالای کمد آن برای وسایل ظریف شما احساس لمس کرده است. روی این کمد یک رویه چوبی به رنگ گردو نصب شده است.


ویژگی های دیگر


یک زن و شوهر می توانند راحت روی تخت ملکه موجود بنشینند. وارد شدن و خارج شدن از رختخواب برای شما آسان است.


هر دو غرفه هر کدام دارای سه کشو هستند و هر دو دارای یک رویه چوبی مشابه هستند. این آینه دارای یک قاب چوبی است و همچنین دارای یک روکش بالای گردویی است که به تمام قطعات مبلمان ظاهری هماهنگ و استاندارد می بخشد.


طرفداران

شامل دو کابین شب.

ساخت و ساز با دوام.

منفی ها

حلقه های فلزی کشوها ظریف هستند.

حکم


B132QDMN2 یکی از جالبترین ست های مبلمان اتاق خواب شما ، تمام اجزایی را دارد که برای راه اندازی اتاق خواب خود به آن نیاز خواهید داشت. دستگیره ها و حلقه های فلزی به فضای اتاق می افزایند در حالی که قسمت های بالای چوبی کمد و صفحه گرما / کف و همچنین بی نظیر به نظر می رسند.


 


5. ست اتاق خواب مبلمان مارک Kings سایز بزرگ چوب گردو Aurora

ست اتاق خواب مبلمان مارک Kings Aurora 6 قطعه چوب گردو تختخواب ، کمد ، آینه ، قفسه سینه ، 2 جای خواب


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

شفق قطبی شامل یک تخت کینگ سایز ، دو تخت خواب ، کمد ، آینه و صندوقچه است. سازندگان از فناوری تمیز و هوشمندی استفاده می کنند که نه تنها در اتاق خواب شما پیچیده به نظر می رسد بلکه به سبک و کاربرد آن نیز می افزاید.


ساخت و ساز


تمام اجزای سازنده شفق قطبی از چوب های سخت و روکش ساخته شده اند ، در حالی که پایان گردو ظاهر زیبایی به آن می بخشد. کشوهای طراحی شده توسط dovetail تمام فضای مورد نظر شما را فراهم می کند در حالی که کنلین در زیر آنها اسلاید می کند تا هنگام دسترسی به محل های ذخیره سازی هرگز با مشکلی روبرو نشوید. تختخواب کینگ سایز همراه با ریل ، سرتخت و پایه است. از چند لت چوبی برای حمایت از تشک شما استفاده می کند.


ویژگی های دیگر


قطعات مبلمان به خوبی ساخته شده و محکم هستند ، بنابراین می توانند مدت طولانی در اتاق خواب شما نمایان شوند. این آینه 34 اینچی دارای یک قاب چوبی است که بهتر است یک بار با کمدی که دارای هشت کشوی جادار است که در آن می توانید تمام کیت های آرایش و بسیاری موارد دیگر را در خود جای دهید ، بهتر به نظر می رسد.


طرفداران

ساخت با کیفیت بالا.

مونتاژ آسان

مقرون به صرفه

منفی ها

اگر به درستی مونتاژ نشود ناپایدار است.

حکم


این مجموعه در کل بسیار زیبا و در عین حال مفید به نظر می رسد. کشوهای جادار آن زمانی مفید خواهد بود که مجبور باشید محلول خواب و سایر وسایل شخصی خود را نگه دارید. علاوه بر این ، دارای دو کابین شب است ، یک مجموعه اتاق خواب معمولاً یک تکه دارد. با نگاهی به قیمت آمازون ، می توانیم بگوییم که شما یک اتاق خواب با دوام و زیبا با قیمت مقرون به صرفه دریافت می کنید.


 


6. Roundhill مبلمان Ioana 187 اتاق خواب Kingsize

مبلمان Roundhill مبلمان Ioana 187 آنتیک خاکستری خاکستری اتاق خواب


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

این مجموعه از همان سری Loana است که در مقاله دوم خود به آن پرداختیم. با این وجود ، در ابعاد تختخواب تفاوت وجود دارد ، این یکی دارای یک تخت خواب بزرگ است. جدا از اندازه تخت ، تمام ویژگی های دیگر یکسان است ، همراه آن یک کمد ، دو کمد شب ، یک آینه و یک صندوق عقب ارائه می شود.


ساخت و ساز


یک رنگ خاکستری و خشک روی چوب روکش همراه با سخت افزار هوشمند مونتاژ را آسان می کند. این مجموعه با ظاهری ساده و در عین حال مدرن از دریا ، به فضای ذخیره سازی و سودمندی اتاق خواب شما می افزاید. طراحی صفحه تخت متناسب با سبک شماست در حالی که طراحی متزلزل احساس صافی می دهد.


ویژگی های دیگر


این مجموعه به شما فضای ذخیره سازی کافی را می دهد. صندوقچه پنج کشوی جادار دارد ، کمد دارای شش کشو است و کابین های شب هر کدام دو کشو دارند. کشوهای فلزی به سبک اضافه می شوند در حالی که آینه قاب چوبی نیز زیبا به نظر می رسد.


طرفداران

با دوام

مونتاژ آسان

ظاهر عالی

منفی ها

هیچ چیزی در این مجموعه وجود ندارد که ما نتوانیم آن را دوست داشته باشیم ، این یک مجموعه اتاق خواب عالی برای اتاق خواب های مدرن است.

حکم


این مجموعه به رنگی ارائه می شود که متناسب با هر فضای داخلی باشد و به راحتی جمع می شود. تختخواب آن فقط چهار لت چوبی دارد ، بنابراین برای تکمیل تنظیمات ممکن است به یک قاب فلزی یا فنر جعبه ای نیاز داشته باشید. جدای از این هزینه اضافی ، تمام اجزا great عالی به نظر می رسند و آنچه را که می توانید از یک مجموعه اتاق خواب برتر انتظار داشته باشید به شما ارائه می دهند.


 


7. GTU مبلمان کلاسیک Louis Philippe Styling Grey Louis Philippe 4Pc

GTU مبلمان کلاسیک لوئی فیلیپ یک ظاهر طراحی شده خاکستری لوئیس فیلیپ 4 عدد اتاق خواب ملکه (Q / D / M / N)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

این مجموعه شامل یک تخت ، ملکه ، آینه و کمد به اندازه ملکه است. مونتاژ آن شیک ، زیبا و آسان است.


ساخت و ساز


تمام قطعات مبلمان که با چوب جامد ساخته شده اند ، دارای رنگ خاکستری هستند که نه تنها هوشیار به نظر می رسند بلکه به صورت متعادل متناسب با هر فضای داخلی هستند. با توجه به ساختن مخروطی انگلیسی ، تمام اجزای لوئی فیلیپ شیک به نظر می رسند و در عین حال فضای ذخیره سازی بسیار خوبی را ارائه می دهند. اسلایدها و دسته های فلزی به ظرافت آن افزوده و ظاهری مدرن و مدرن به آن می بخشند.


ویژگی های دیگر


شما خوشحال خواهید شد اگر بدانید که صندوق ، کمد و تخت خواب مونتاژ می شوند. بستر آن به مونتاژ جزئی نیاز دارد زیرا می تواند برای استفاده آماده باشد. از آنجا که دارای رنگ خاکستری است ، این مجموعه مناسب اکثر فضای داخلی اتاق خواب است. این مجموعه دارای فضای ذخیره سازی اضافی برای اتاق خواب شما با شش کشو روی کمد و دو عدد در کابین های شب است.


همچنین ، اگر با مشکلی روبرو شوید ، خدمات مشتری مبلمان GTU عالی است. اگر از آمازون سفارش دهید ، مزایای تحویل به موقع و بدون خسارت را نیز خواهید داشت.


طرفداران

با دوام

مونتاژ آسان

بزرگ جادار فراخ.

منفی ها

از آنجا که مجموعه ای شامل چندین مورد است ، باید آن را از فروشگاه معتبری مانند آمازون سفارش دهید ، در غیر این صورت ، ممکن است یک محصول آسیب دیده یا چیزی دور از نسخه اصلی دریافت کنید.

حکم


با توجه به ارتفاع راحت 25 اینچ ، می توانید به سرعت از رختخواب داخل و خارج شوید. متریال با کیفیت و مونتاژ آسان برخی از ویژگی هایی است که این ست اتاق خواب را به مجموعه ای عالی تبدیل کرده است.


 


8. ست مبلمان اتاق خواب مدرن با نام تجاری Kings

ست مبلمان ، تختخواب ، کمد ، آینه ، سینه و 2 پایه شب


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

این مجموعه شامل یک تخت به اندازه ملکه ، کمد ، آینه ، صندوقچه و دو تخت خواب است. این ست خیره کننده به نظر می رسد و با روکش قهوه ای یا مشکی کاملاً جدید به اتاق خواب شما می بخشد.


ساخت و ساز


با استفاده از سبک ساخت Dovetail انگلیسی ، تمام اجزای سازنده از چوب سخت ساخته شده و از دوام بالایی برخوردار هستند. شش کشو در هر دو کمد و صندوقچه وجود دارد در حالی که صندلی دو عدد از آنها را دارد. بنابراین فضای ذخیره سازی مورد نیاز را بدست می آورید در حالی که دستگیره های فلزی و همچنین لغزنده ها دسترسی آسان به آنها را دارند. از آنجایی که همه کشوها جادار هستند ، فضای کافی برای ذخیره سازی تمام وسایل و لوازم شخصی مربوط به خواب را در اختیار شما قرار می دهند.


ویژگی های دیگر


این ست اتاق خواب در دو رنگ موجود است تا بتوانید با توجه به ترجیحات رنگ و فضای داخلی یکی از آنها را انتخاب کنید. تختخواب ملکه آن دارای هدر ، پاورقی و ریل است. مونتاژ تمام اجزا به راحتی انجام می شود و شما می توانید این کار را خودتان و بدون کمک انجام دهید.


طرفداران

دو جای خواب

تمام اجزا دارای ارتفاع مناسبی هستند.

خدمات عالی مشتری

منفی ها

چندین فروشگاه آنلاین به موقع تحویل نمی دهند ، بنابراین اگر می خواهید یک بسته بندی بدون آسیب و بسته بندی مناسب داشته باشید ، باید این محصول را از فروشگاه معتبری مانند آمازون سفارش دهید.

حکم


در حالی که اکثر واحدها دارای یک کفی شب هستند ، ست مبلمان اتاق خواب مدرن دارای دو کابین شب است که ظاهری لوکس به اتاق خواب شما می بخشد. شریک زندگی شما آن را به دلیل سبک و مفید بودنش دوست خواهد داشت. به طور کلی ، این یک انتخاب عالی برای اتاق خواب مدرن شما است.


 


9. 24/7 در خانه 247 فروشگاه خواب اتاق خواب

 


24/7 فروشگاه در خانه 247 SHOPATHOME IDF-7738EK-6PC مجموعه اتاق خواب ، کینگ ، بلوط


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

این مجموعه اتاق خواب حاوی شش جز useful ، مفید ، شیک و با دوام است ، سالهای زیادی در خدمت شما خواهد بود.


ساخت و ساز


این مجموعه شامل یک تخت کینگ سایز ، دو عدد رختخواب ، صندلی ، آینه و کمد است. قطعات مبلمان به سبک انگلیسی و چوب جامد ساخته شده و با توتون بلوط به پایان رسیده است.


این مجموعه فضای بهتری نسبت به هر محصول دیگری در هتل ارائه می دهد لیست است؛ صندوقچه پنج کشو دارد در حالی که تخت خواب و کمد به ترتیب چهار و دوازده کشو دارند. در همه کشوها مجهز به دستگیره ها و دستگیره های فلزی طراحی شده که ظاهر سنتی به آنها داده است.


آینه از ارتفاع مناسبی برخوردار است و با چوب سخت ساخته شده است. این قاب پر و همچنین سنگین است که به طرح سنتی افزوده و ظاهری لوکس به اتاق خواب شما می بخشد.


ویژگی های دیگر


از آنجا که تمام اجزا با چوب سخت ساخته شده اند ، سنگین هستند ، بنابراین هنگام تنظیم ممکن است به کمک نیاز داشته باشید. این شامل تمام سخت افزارها و پیچ های لازم است. با این حال ، به دلیل وزن ، مونتاژ دشوار است.


به غیر از اندازه شاه ، اندازه ملکه و کالیفرنیا نیز موجود است. شما می توانید ابعاد را با توجه به فضای و تنظیمات خود انتخاب کنید.


طرفداران

دو جای خواب

با دوام

شیک و جذاب.

منفی ها

سنگین

خدمات مشتری به طور متوسط.

حمل و نقل می تواند خسارت وارد کند ، بنابراین از یک فروشگاه آنلاین معتبر خرید کنید.

حکم


اگر یک اتاق خواب فوق العاده ، بادوام و جادار با ظاهری سنتی و در عین حال مدرن می خواهید ، این مجموعه اتاق خواب از 24/7 یک گزینه ایده آل برای اتاق خواب شماست.


 


10. ست اتاق خواب 5 پارچه جدید کلاسیک 00-145-35N

مبلمان کلاسیک جدید 00-145-35N ست اتاق خواب ، ملکه ، اسقف


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

یک اتاق خواب ساخته شده به طور سنتی از مبلمان کلاسیک جدید دارای یک تخت ملکه ، دو جای خواب ، کمد ، صندوق و آینه است.


ساخت و ساز


قطعات مبلمان ساخته شده از چوب سخت و روکش ، برای دوام ساخته شده اند. از زنجبیل و شاه بلوط روی اجزای سازنده استفاده می شود تا یک لایه اضافی از دوام و سبک اضافه شود. ته چوبی های محکم سخت به نظر می رسند و رنگی مدرن به اتاق خواب می دهند.


این ست مبلمان بزرگ دارای چندین کشو است. دو عدد روی هر تخت خواب ، پنج عدد روی کمد و شش عدد کشو روی کمد. کشوهای بالایی قطعات مبلمان برای حفظ ایمنی وسایل شکننده دارای نمد هستند.


ویژگی دیگر


این مجموعه با ساختاری سنتی و رنگی از مدرنیته متناسب با هر دکوراسیونی است. رنگ قهوه ای آن با پرده ها و همچنین درها مطابقت دارد و یک مکان خواب طراحی شده به شما ارائه می دهد.


اکثر وسایل از قبل مونتاژ می شوند ، شما فقط باید تخت را جمع کنید که می توانید بدون کمک اضافی این کار را انجام دهید. تمام قطعات این مجموعه در ارتفاع راحتی ساخته شده اند ، بنابراین می توانید از آنها به راحتی استفاده کنید.


طرفداران

دو جای خواب

با دوام

نسبتاً مقرون به صرفه

منفی ها

در صورت سفارش از فروشگاه غیر معتبر ، شکایت در مورد خرابی و خراش وجود دارد

حکم


آماده باشید تا از کیفیت ساخت و ظاهر اتاق خواب شیک اسقف از مبلمان جدید کلاسیک غرق شوید. از آنجا که این مجموعه به مونتاژ کمی احتیاج دارد ، برای تهیه آن نیازی به صرف زمان یا انرژی زیادی نخواهید داشت.


 


راهنمای خرید ست های اتاق خواب

ست اتاق خواب به طور کلی شامل تختخواب ، کمد و جایگاه شب است ، اما برخی از ست ها دارای آینه و صندوقچه هستند. اکثر مجموعه های ارائه شده در لیست ما دارای یک صندوقچه و یک آینه هستند ، بنابراین شما می دانید چه چیزی دریافت خواهید کرد. با این حال ، برخی از ویژگی های دیگر وجود دارد که باید هنگام خرید یک سرویس اتاق خواب آنها را بررسی کنید.


فضای خالی


آنقدر جذب واحد نمی شوید که فراموش کنید ابعاد آن را بررسی کنید. منطقه موجود در اتاق خواب خود را با اندازه اجزایی که برای قرار دادن آنها نیاز دارید مطابقت دهید. اگر یک ست مبلمان زیبا بخرید و بعداً فهمیدید که متناسب با اتاق خواب شما نیست ، بدون هدف احساس خستگی خواهید کرد.


قیمت ها را مقایسه کنید


برای تهیه یک ست اتاق خواب خیره کننده پرداخت مبلغ قابل توجهی ضروری نیست. از نظر بودجه و تنظیمات مورد علاقه برای همه افراد در بازار وجود دارد ، بنابراین قیمت ها را با استفاده از نیازها و کاربرد مقایسه کنید. ما واحدهای مبلمان را از دسته های مختلف قیمتی ذکر کرده ایم ، بنابراین موردی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه ، سبک و نیاز شما باشد.


ساخت مصالح


شما باید اجزای مورد استفاده برای ساخت قطعات مبلمان ، به ویژه قاب تخت را بررسی کنید. قاب های چوبی نه تنها بادوام بلکه شیک نیز هستند. با این حال ، بسته به تنظیمات خود می توانید یک قاب فلزی نیز انتخاب کنید.


سبک


سرانجام ، باید یک سوال از خود بپرسید ، "سبک من چیست؟" سنتی است یا مدرن خالص؟ یا دوست دارید هر دو سبک را برای ایجاد چیز جدید ترکیب کنید؟ همچنین به یاد داشته باشید که ست را با رنگ دیوارهای خود مطابقت دهید. ما به رنگ و سبکی اشاره کرده ایم که هرکدام از مجموعه اتاق خواب های ذکر شده ارائه می شوند. با این حال ، همه چیز به تنظیمات شما بستگی دارد ، مطمئن شوید که رنگ ها را مطابق با فضای داخلی یا نیازهای شخصی خود مطابقت دهید.


سوالات متداول (سQالات متداول)

چه کسی بهترین مجموعه اتاق خواب را می سازد؟


مارک Kings ، مبلمان Roundhill و Home Style از بهترین تولیدکنندگان ست اتاق خواب هستند. آنها اشکال ، اندازه ها ، دامنه های مختلف قیمت را ارائه می دهند.


بهترین ست اتاق خواب را از کجا می توانم خریداری کنم؟


می توانید ست اتاق خواب را از فروشگاه های فیزیکی یا آمازون خریداری کنید. با این وجود خرید آنلاین آسان خواهد بود زیرا وقت و انرژی زیادی را برای رفتن به بازار هدر نمی دهید. همچنین ، درب منزل و تخفیف دریافت خواهید کرد.


نتیجه

اگر به ظاهر و ظرافت اتاق خواب خود اهمیت می دهید ، باید روی یک مجموعه اتاق خواب سرمایه گذاری کنید. به همین دلیل است که ما prese داریمما از نظر بهترین مجموعه اتاق خواب موجود در بازار کار ما را انجام دادیم. برخی از آنها مقرون به صرفه هستند ، در حالی که برخی مناسب برای لباس های گران قیمت هستند. در مورد طراحی و ظاهر صحبت کنید و هر کدام از آنها می تواند پنج ستاره از شما بگیرد. اگر می خواهید دکوراسیون خود را بهتر کنید یا اتاق خواب خود را اصلاح کنید ، یکی از بهترین ست های اتاق خواب را که در بالا بحث شد ، تهیه کنید.

دسته ها :
چهارشنبه نهم 7 1399

بهترین برند های کفش مردانه بخش آخر 


FILA تا حدودی یک تغییر معکوس در داستان تاریخ خود ایجاد کرده است.


با شروع ساختن کفش برای مردم آلپ و سواحل مدیترانه ، فقط زمانی بود که آنها به لباس ورزشی و "چمنزارهای باشکوه ویمبلدون" نقل مکان کردند که به خاطر کارهایشان به رسمیت جهانی رسیدند.


آنها خود را به عنوان یکی از مارک های کفش مردانه فقط طراح می دانند و در نتیجه ، به ویژه سعی در ایجاد و تولید کفشی دارند که مردم می توانند از سرمایه گذاری در آن اطمینان داشته باشند.


این را در نظر بگیرید ، اگر شما یک مارک تجاری هستید و سعی دارید خود را به روشی خاص به تصویر بکشید ، با راه اندازی یک جفت کفش بی کیفیت ، دوام ضعیف یا سطح پایین راحتی ، خطر آن را تهدید نمی کنید.


در عوض ، شما باید هر سال بهتر و بهتر کفش های خود را فشار دهید و ما معتقدیم که این رویکردی است که FILA انجام می دهد.


حتی اگر بیشتر به ورزش توجه داشته باشند ، اما ریشه های خود را فراموش نکرده اند و می توان برای کفش هایی که متفاوت از نوع معمولی هستند به FILA رفت.


چکمه های کلاه دار انگشتی ، به عنوان مثال ، کفش کار مردانه Landing Steel به نظر می رسد یک تصمیم سرکش برای یک شرکت ورزشی باشد ، اما اختراع ، اهداف و اعتماد به نفس کامل آنها را برای آزمایش چنین چیزی نشان می دهد.


این چیزی است که اطمینان حاصل می کند FILA می تواند با رقبای خود در ارتباط باشد ، با تولید کفش هایی که بسیاری از موارد را پوشش می دهد ، تقریباً هر مردی می تواند با آنها خرید کند.


و همانطور که قبلاً در مورد آن بحث کردیم ، اگر تصمیم دارید با آنها خرید کنید ، خوشحال خواهید شد که بدانید سطح کیفیت و رضایت تضمینی را کسب خواهید کرد. ارزش سرمایه گذاری دارد.


کفش کار مقاوم در برابر لغزش Fila Men's Workshift

کفش کار مقاوم در برابر لغزش Fila Men's Workshift


Fila Men's Strada Disruptor

اخلالگر Strada مردان Fila


6. تیمبرلند

آرم timberland


وقتی به تیمبرلند فکر می کنید ، احتمالاً به یکی از بهترین مارک های کفش چرمی در دنیا فکر می کنید. برداشت اول بد نیست ، ها؟ این دقیقاً همان چیزی است که تیمبرلند از بدو تأسیس خود ساخته است.


ما کاملاً با این فرض موافق هستیم. یک کفش برای همه وجود دارد ، آنها سبک ، راحتی و کارایی روزمره را فراهم می کنند ، و اطمینان حاصل می کنند که تمام موادی که آنها برای کفش خود تهیه می کنند و از آنها استفاده می کنند از بالاترین کیفیت برخوردار هستند.


Timberland یکی از آن مارک هایی است که اگر به دنبال چیزی محکم ، حرفه ای و ایمن هستید می توانید به زندگی خود اعتماد کنید. خط چکمه های کاری آنها مانند این چکمه های ضد آب مچ پا Timberland White Ledge Mid فقط برای نشان دادن آن است.


از دیگر سبک های مشابه می توان به چکمه های بلند کلاسیک اشاره کرد که تیمبرلند با گذشت سالها به شهرت رسیده است. این یک طراحی بی انتها است که برای سالهای آتی به فروش و اعتماد آن ادامه خواهد داد.


اما به دور از موارد کاملاً واضح ، تیمبرلند سبک هایی را نیز تولید می کند که شاید فکرش را هم نمی کردید ، و این راه را برای طیف وسیعی از امکانات باز می کند. تیمبرلند از Chukka’s ، چکمه های چلسی ، کفش Boat ، همه چیز را می سازد.


این خبر بزرگی است زیرا به این معنی است که شما هرگز نیاز به ارتقا to کفش خود را ندارید. اگر پسر بچه چکمه Chukka هستید ، با دانستن اینکه تیمبرلند در دسترس است راحت خواهید خوابید.


آنها سطح مشخصی از کیفیت و راحتی را فراهم می کنند که تضمین آن در جای دیگر دشوار است.


کفش کلاسیک سه چشم مردانه Timberland

کفش کلاسیک سه چشم آیکون مردانه Timberland


Timberland Men’s Davis Square Plain Toe Chukka

انگشت پا دشت میدان دویس تیمبرلند Timberland


7. کلارکس

آرم کلارکس


برای کسانی که غافل از این هستند ، Clarks مدتی است که وجود دارد و واقعا نام خود را در بازار کفش کودکان منتشر کرده است.


اگر والدین شما هرگز مطمئن نبودند که کجا شما را برای خرید جفت کفش یا کفش ورزشی بعدی خود بکشند ، این کلارکس است که شما را به دنبال آن می کشد.


اگر انصاف داشته باشیم ، نمی توانیم از کسی تقاضا کنیم که به کفش بچه های خود به کلارکس اعتماد کند. در واقع ، ما تا آنجا پیش خواهیم رفت که بگوییم در سال 2020 ، شما باید بتوانید از نظر خود به آنها اعتماد کنید.


آنها اخیراً واقعاً جهش هایی داشته اند و بسیاری از سبک ها و بررسی های مشتریان بازتاب این موضوع است.


آنها نه تنها به عنوان یک برند رشد کرده اند ، بلکه سعی کرده اند کفشی تولید کنند که بتوانیم به آن اعتماد کنیم. آنها با ایجاد اعتماد و ارتباط با مشتری ، خود را در گروه "باید سرمایه گذاری" کنند.


از نظر انتخاب های واقعی ، کلارکس در کفش های چرمی و به ویژه کفش های رسمی تخصص دارد ، اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید چیزی را کمی معمولی تر پیدا کنید. ترجیح شما هرچه باشد ، کلارکس آن را دریافت کرده و به طور کلی این کار را به درستی انجام می دهد.


Clarks Men's Stinson Hi Chukka Boot

کفش مردانه Clarks Stinson Hi Chukka


CLARKS Men's Raharto Plain Oxford

CLARKS مردانه Raharto Plain Oxford


کفش راحتی مردانه Clarks Men's Tilden

کفش راحتی مردانه تیلدن Clarks مردانه


8. ون

ونس_ (مارک) _لوگو


ون ها به عنوان یک مارک اسکیت راه اندازی شدند و آنها این کار را با افتخار در طول گسترش خود انجام داده اند. اکنون آنها نه تنها اسکیت باز ، بلکه جمعیت عمومی را هدف قرار می دهند. با این حال ، سبک آنها در کل تقریبا ثابت مانده است.


چیزی که می توانید از وانت تضمین کنید راحتی است. باعث میشود

منطقی وقتی به آن منطقی فکر می کنید


اگر اسکیت بازها تمام روز روی پای خود هستند و کارهای کلاهبرداری و غیره انجام می دهند ، کاملاً قابل درک است که چرا آنها به یک جفت کفش نیاز دارند که از نظر مساوی راحت و کاربردی باشد.


آنها شبیه لباس خود ، تلاش آگاهانه ای داشتند تا پس از شروع تقاضا ، به طور قابل توجهی بیشتر وارد جریان اصلی شوند. اکنون ، آنها کفش هایی درست می کنند که به سبک کلاسیک اسکیت خود هستند ، اما نیازی نیست که به طور خاص برای اسکیت بازان به بازار عرضه شود.


در نهایت ، ما احساس می کنیم که ون ها ارزش سرمایه گذاری را دارند که برای آنها هزینه می کنید زیرا شیک ، راحت و از ویژگی های بارز کیفیت هستند.


آنها یک مارک تجاری هستند که همه از آن شنیده اند ، اما به سختی کسی حرف بدی در مورد آنها دارد - و این حرف های زیادی دارد.


کفش های کتانی پایین ونز مردانه ونز

کفش های کتانی مردانه ونس پایین اتوود


کفش اسکیت ون Unisex Sk8-Hi مشکی / مشکی / سفید 11 مردانه

کفش اسکیت ون Unisex Sk8 سلام سیاه و سفید سفید 11 مردانه ایالات متحده


Vans Slip-on (tm) Core Classics

Vans Slip-on (tm) Core Classics


9. گفتگو کنید

Converse_logo.svg


مارک نمادین و کاملاً شایسته Converse Chuck Taylor's در اواخر دهه 90 کمی از نقشه افتاد ، اما آنها با قدرت در سال 2010 بازگشتند.


با رشد بازار پرنعمت و کالاهای قدیمی ، Converse خود را در میان این فعالیت ها یافت و سال به سال محبوبیت بیشتری پیدا کرد.


در سال 2020 ، ما مطمئن هستیم که افراد بیشتری را مشاهده خواهید کرد که از Converse استفاده می کنند و شاید حتی خود شما یکی از آنها باشید. اگر شما هستید ، ما شما را سرزنش نمی کنیم ، آنها کفش های بسیار خوبی هستند و این برند به کیفیت خود افتخار می کنند.


معروف ترین کفش آنها کفپوش های چوبی تیلور All-star است که کفش بسیاری از افراد هنگام فکر کردن در مورد Converse فکر می کنند.


خوشبختانه ، این سبک امروزه نیز مد است ، همانطور که با تعداد زیادی بررسی مشتری که به طور روزانه دریافت می کنند ، کاملاً نشان داده می شود.


در خاتمه ، Converse مارکی است که اگر در سال آینده به برخی کفش های خیابانی نیاز دارید ، باید به شدت آن را در نظر بگیرید.


آنها کیفیت و راحتی را فراهم می کنند که در بخش بازار آنها بی رقیب است و به همین دلیل اگر بخواهید با آنها خرید کنید سرمایه بزرگی محسوب می شوند.


کفش کتانی مشکی Converse Chuck Taylor All Star Leather

کفش کتانی مشکی Converse Chuck Taylor All Star Leather


10. پوما

آرم پوما


مدتی پوما ساکت شد. در حالی که نایک و آدیداس به انحصار خود در بازار ورزش ادامه دادند ، آنها برای یافتن قدرت خود تلاش کردند.


با این حال ، در سال 2020 ، آنها به خوبی و واقعاً خود را با آن چکش زده اند و چسبیدن دیگر مسئله ای نیست.


نام تجاری آنها سال به سال در حال رشد است و به لطف همکاری های در حال انجام و بهبود بازاریابی ، آنها در حال یافتن راه هایی برای جلب مشتری بیشتر و اعتماد روزانه هستند.


آنها در این بازار واقعاً نامی برای خود ساخته اند و برخی از کفش های خیابانی آنها اکنون پرفروش ترین کفش های خیابانی کل بازار هستند.


یکی از مواردی که بیشتر تحت تأثیر ما قرار می گیرد ، سبک و طرح کفش های آنهاست. بله ، آنها به طور کلی فقط کفش های کتانی هستند ، اما لباس خیابانی شیک است که ما به عنوان ارزش سرمایه گذاری رتبه بندی می کنیم.


آنها بطور مداوم در تولید کفشهایی که عرضه می کنند پیشگام هستند ، خواه این طرح کلی باشد یا فقط رنگهای آن.


به عنوان مثال ، این کفش های کتانی Vigor Evoknit ، از نظر سبک و رنگ ، قایق را به بیرون رانده اند و قطعاً از این مزایا بهره مند می شوند ، زیرا در چنین جای دیگری نمی توانید چیزی شبیه به آن را بدست آورید.


کفش کلاسیک جیر بزرگسالان PUMA

کفش کلاسیک جیر بزرگسالان PUMA


 


کفش دویدن مردانه PUMA Tazon 6 FM

کفش دویدن مردانه PUMA Tazon 6 FM


11. کروک

آرم crocs


Crocs ، برندی که عقاید را تقسیم می کند. در حالی که شکی نیست که آنها راحتی و لذت بی نظیری را فراهم می کنند ، اما این نگاه است که اکثر مردم ناامید می شوند.


قبول داریم ، اعتراف می کنیم ، ظاهر اکثر کروک ها عالی نیست. ما متقاعد شده ایم که آنها برای اثبات یک نکته ، عمداً کفش های خود را "زشت" می کنند. و این نکته صرف نظر از شکل ظاهری است ، ما همچنان فروش خواهیم داشت ، زیرا کیفیت ما بیش از حد عالی است.


این چیزی است که هر کس باید به دنبال آن باشد که یک کفش جدید برای خرید در سال 2020 بخاطر بسپارد. اگر راحت نیستید ، پس چرا زحمت می کشید؟


به هر حال ، در بیشتر موارد تمام روز روی پای خود هستید ، چرا مایل نیستید که آنها در راحتی سعادتمندانه پیچیده شوند. مطمئنا ، شما می توانید در یک جفت کفش ورزشی زیبا از مارک دیگری ظاهر خوبی داشته باشید ، اما آیا واقعا ارزش تاول زدن را دارد؟


کفش راحتی راحتی مردانه Santa Cruz Playa Crocs

کفش راحتی راحتی مردانه Santa Cruz Playa Crocs


Crocs Bistro Clog مردانه و زنانه

کلوچه بیسترو مردانه و زنانه Crocs


کلوچه کلاسیک مردانه و زنانه Crocs

کلوچه کلاسیک مردانه و زنانه Crocs


12. کالوین کلاین

آرم کالوین کلاین


وقتی به کالوین کلاین فکر می کنید ، احتمالاً به لباس زیر و جین فکر می کنید. ما هم همینطور بودیم. با این حال ، حقیقت این است که شما می توانید کفش های هوشمند عالی نیز در آنجا تهیه کنید.


کالوین کلین مانند هر مورد دیگر از لباس یا لوازم جانبی خود ، واقعاً سعی می کند اطمینان حاصل کند که در همه تولیدات بهترین است - خوشبختانه برای ما ،

گلابی که تولید کفش آنها تفاوتی ندارد.


آنها گامی در بازار رسمی و رسمی برداشته اند و نام خود را به عنوان یکی از بهترین مارک های کفش لوکس با کفش های آکسفورد و کفش های کتانی چرمی معرفی کرده اند. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید موارد خوب اضافی مانند تلنگرهای Calvin Klein را پیدا کنید.


Calvin Klein یکی از مارک هایی است که واقعاً توجه شما را به خود جلب می کند که نباید همه برندها را با توجه به پوشش آن قضاوت کرد. بله ، آنها به لباس زیر معروف هستند ، اما کفش های آنها نیز ارزش سرمایه گذاری در سال 2020 را دارند.


کفش کتانی مردانه Calvin Klein Izar Scotch Grain / Box

کفش کتانی چرمی مردانه Izar Scotch Grain جعبه Calvin Klein


Calvin Klein Men's Bram Oxford

مردان برام آکسفورد Calvin Klein


صندل پپیتو مردانه Calvin Klein

صندل پپیتو مردانه Calvin Klein


Calvin Klein Men's Casual Loafer

کفش راحتی مردانه مردانه Calvin Klein


13. ریپکورل

علامت آرم حلقه حلقه پاره کردن


در سال 2020 نمی خواهیم تابستان را فراموش کنید. مطمئناً شما این کار را نکرده اید. در ماه های غم انگیز هر روز به آن فکر می کنید.


با این حال ، چند نفر از ما در واقع به اندازه کافی برای آن آماده می شویم؟ احتمالاً تعداد بسیار کمی از ما هستیم. قابل درک است که چرا. بیشتر کفش های تابستانی برای خرید در روز فقط به اندازه کافی ساده هستند؟ شاید حتی یک فروشگاه جلوی ساحل امسال به اندازه کافی برای فلیپ فلاپ شما مناسب باشد.


این ذهنیتی است که باید از آن خارج شوید. مانند هر نوع کفش دیگر ، کفش های ساحلی یا تابستانی نیز باید مانند هر کفش دیگری با دقت و راحتی در آنها سرمایه گذاری شود.


اکثر مردم نمی دانند که آنها احتمالاً بیش از هر زمان دیگری در تابستان پیاده روی می کنند ، بنابراین پوشیدن یک جفت دمپایی یا صندل ارزان از ساحل ، ظلم بزرگی به پای آنها می کند.


در عوض ، به خرید با Ripcurl فکر کنید. آنها سالهاست که رهبر مد گشت و گذار هستند و کفشهای آنها نشان دهنده نوع کیفیت و راحتی است که آنها را به ارتفاعات بالای صنعت رسانده است.


صندل مردانه ریپ کرل P-Low

صندل مردانه ریپ کرل P-Low


صندل مردانه Rip Curl Mavs

صندل مردانه Rip Curl Mavs


14. اسکچرها

آرم اسکیسرها


Skechers به ​​آرامی ، اما مطمئناً شروع به ایجاد موج در صنعت می کند. آنها به آرامی در حال رسیدن به مواردی مانند FILA و Reebok هستند و احتمالاً طولی نمی کشد که آنها در همان نقطه بالا قرار دارند.


آنها قبلاً همکاری هایی را در سبک های مشابه با مارک های دیگر آغاز کرده اند. همکاری اخیر با کامیلا کابلو نشان می دهد که آنها قصد دارند نام تجاری خود را به جریان اصلی سوق دهند و برای مخاطبان جوان نیز جذاب است.


این نکته مهمی است که باید به آن توجه کنید ، به نظر می رسد اگر جوان تر باشید ، احتمالاً با اولین دید Skechers اخم خواهید کرد. آنها به ناچار کفشی اندک "قدیمی" هستند.


اگر شما یک فرد بزرگسال هستید و به ظاهر کفش های ورزشی خود اهمیت نمی دهید ، این می تواند یک انتخاب مناسب باشد.


دلیل این امر این است که Skechers به ​​کیفیت درخشان خود معروف هستند. کفش های آنها اغلب دارای کوسن بالشتکی و حتی کفی های سفارشی هستند که به پای شما قالب می شوند و کیفیت را تضمین می کنند بدون توجه به مدت زمان پوشیدن آنها.


ما اعتقاد داریم Skechers به ​​آرامی به بازار جوان تر نفوذ می کند و اگر این کار را انجام دهد ، متوقف کردن آن سخت خواهد بود. مطمئناً امسال باید مراقب Skechers باشید ، و اگر یک جفت از آنها را دوست دارید ، قطعاً ارزش سرمایه گذاری را خواهند داشت.


Skechers Men Superior Milford Slip-On Loafer

کفش راحتی مردانه اسکچرز مدل Milford Slip-On Loafer


کفش ورزشی اسکیچرز مردانه Skechers Equalizer Persistent Slip-On

کفش کتانی مردانه Skechers Equalizer Persistent Slip-On


کفش پیاده روی Skechers Performance Men’s Go Walk 4 Incredible

کفش پیاده روی Skechers Performance Men Go Go 4 باور نکردنی


15. لاکوست

آرم لاکوست


لاکوست از سال 1933 به بازار لباس های ورزشی ورود پیدا کرده است و با ظهور مد پرنعمت ، در سال های اخیر دوباره بازگشت دوباره ای داشته است.


خوشبختانه برای آنها ، ما شاهد ادامه این روند در سال 2020 هستیم.


با این حال ، خیلی سخت به نظر می رسد. این فقط این واقعیت نیست که ما شاهد افزایش مد پرنعمت هستیم ، بلکه این واقعیت است که واقعاً سعی کرده است کفشی تولید کند که برای مخاطبان مختلف و حتی به طور کلی مخاطبان خارج از ورزش جذاب باشد.


به عنوان مثال کفش کتانی مد Lacoste Dreyfus (مردان) ، به جای چیزی که برای اهداف ورزشی استفاده می کنید ، یک قطعه مد واضح است. ما احساس می کنیم که این نشانه یک مارک تجاری واقعا عالی است. وقتی چیزی کار نمی کند ، باید کارها را تغییر دهید.


با قضاوت از نظر مشتری ، جابجایی وی ده برابر پس داده است. آنها نه تنها هزاران نظر در مورد تمام محصولات خود دارند ، بلکه بسیار مثبت هستند.


ما اعتقاد داریم که این چیزی در مورد مارک تجاری آنها می گوید زمانی که آنها می توانند مدت طولانی بی اهمیت شوند قبل از اینکه دوباره برگردند و یک بار دیگر برای خود نامی بزنند.


Lacoste Men's LACCORD 417 1 Oxford

Lacoste مردانه Lacoste 417 1 آکسفورد

کفش کتانی مردانه Lacoste

کفش کتانی مردانه لاکوست Lacoste


16. H توسط هادسون

آرم توسط هادسون


برای کسانی که غافل هستند ، H توسط هادسون تولید کننده کفش های چرمی سطح بالا است

es ، و آنها فوق العاده افتخار می کنند که چنین کاری انجام دهند.


کفش های آنها همیشه با کیفیت هستند و این یک تضمین است. آنها از بهترین مواد استفاده می کنند و کفش هایشان فرایند دقیقی را طی می کنند تا اطمینان حاصل کنند که از بهترین کیفیت نیز برخوردار خواهند بود.


کفش های رسمی همان چیزی است که بیشتر مردم به آن نیاز دارند. چه برای کار نیاز به پوشیدن لباس هوشمند داشته باشید و چه نداشته باشید ، همیشه مواردی وجود دارد که کفش های هوشمند در آن ها ضروری خواهد بود.


به عنوان مثال ، اگر به عروسی دعوت شده اید ، مطمئن باشید که به کفش های هوشمند اضافی احتیاج دارید.


مواردی از این دست در طول زندگی بزرگسالی شما به طور منظم اتفاق می افتد ، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که در یک جفت کفش هوشمند سرمایه گذاری کرده اید که ارزش آن را دارد.


در نهایت ، ما فقط احساس می کنیم که H by Hudson تولیدکننده برخی کفش های چرمی هوشمند و عالی است ، و اگر ظاهری است که می خواهید دنبال آن شوید ، دیگر نباید به دنبال گزینه های دیگر باشید.


H by Hudson Men’s Heyford Oxford

H توسط مردان هادسون Heyford Oxford


چکمه های Houghton Chukka مردانه Hudson

چکمه Houghton Chukka مردانه Hudson


H by Hudson Men's Lenin چکمه زمستانی

چکمه زمستانی لنین مردانه H توسط هادسون


 17. تامی هیلفیگر

آرم تومی هیلفیگر


تامی هیلفیگر مدتی است که در صحنه لباس نام شناخته شده ای است. آنها تی شرت ، جامپر و موارد دیگر با کیفیت عالی تولید می کنند.


همانند تی شرت ها و جامپرهای آنها ، کیفیت در کل شرکت ثابت است و تا کفش های آنها نیز گسترش می یابد.


کفش های آنها نه تنها از مواد درخشان و بادوام ساخته شده اند ، بلکه از نظر ظاهری نیز عالی هستند ، دارای طراحی تجاری عالی هستند و حتی دارای برخی از فناوری های راحتی خاص هستند که به شما امکان می دهد از هر جفت خریداری شده بیشترین بهره را ببرید.


با پوشیدن کفش های تامی هیلفیگر احساس خوبی خواهید کرد و این یکی از مهمترین دلایل ارزش سرمایه گذاری آنها در سال 2020 است. نه تنها از جنبه راحتی و سبک بهره مند خواهید شد ، بلکه افزایش اعتماد به نفس ذاتی را نیز خواهید داشت. از پوشیدن آنها.


کفش مردانه Tommy Hilfiger

کفش پاندورا مردانه تامی هیلفیگر


مردانه Tommy Hilfiger Reno Oxford

مردانه تامی هیلفیگر رنو آکسفورد


18. کلمبیا

آرم کلمبیا


بسیاری از ما مارک کلمبیا را به رسمیت می شناسیم زیرا آنها در صنعت پوشاک - چه از نظر پوشاک و چه کفش - رهبر صنعت هستند.


کیفیت آنها در کل محصولات ثابت باقی مانده است ، آنها به گرم نگه داشتن مشتری خود افتخار می کنند ، بنابراین نمی خواهند با یک جفت کفش که به این هدف نمی رسند ، آنها را راضی نکنند.


با این وجود ، پوشیدن کفش آنها ممکن است حتی اگر کسی نیستید که از پیاده روی آخر هفته و سفرهای مسافرتی لذت ببرید. آنها فقط برای کاوشگر تولید نشده اند و همین باعث شده است که آنها بسیار عالی باشند.


همچنین می توان کفشی را یافت که در سبک های جایگزین باشد و بیشتر برای عموم مردم مناسب باشد. به عنوان مثال ، آنها کفش های قایقی تولید می کنند که بسیار عالی به نظر می رسند و مناسب هر مهمانی ساحلی یا مکان دیگری است.


اگر فقط به چند کفش راحت ، گرم ، عایق بندی شده و بسیار مناسب نیاز دارید ، دیگر نیازی به جستجوی جای دیگری نیست.


کفش پیاده روی ضد آب مردانه کلمبیا مردانه نیوتون ریج پلاس II

کفش پیاده روی ضد آب مردانه کلمبیا مردانه نیوتون ریج پلاس II


کفش پیاده روی کم کفش ضد آب مردانه ردموند کلمبیا ، فناوری پیشرفته کشش

کفش پیاده روی کم کفش ضد آب مردانه کلمبیا ، فناوری پیشرفته کشش


کفش قایق PFG Relaxed PFG مردان کلمبیا

کفش قایق PFG مردانه باهاما ونت کلمبیا


19. New Balance

آرم موجودی جدید


New Balance ورود نسبتاً جدیدی به صحنه کفش است اما سر و صدای زیادی ایجاد کرده است.


به عنوان سازنده کیت های ورزشی در سراسر جهان ، از جمله باشگاه فوتبال لیورپول ، آنها در کانون توجه مردم قرار گرفته اند و سرانجام برای همیشه به محبوبیت اصلی رسیده اند.


خبر خوب این است که آنها فقط راه خود را در آنجا خریداری نکرده اند ، بلکه شایسته آن بوده اند. کفش های آنها ترکیبی از سبک و راحتی است که ما آن را دوست داریم و احساس می کنیم اگر در این لحظه برای خرید یک جفت بیرون بیایند ، کسی از سرمایه گذاری خود پشیمان نخواهد شد.


البته لازم به ذکر است که New Balance در درجه اول یک برند لباس ورزشی است و بنابراین بسیاری از مربیان آنها کفش می پوشند یا از این طریق شکل می گیرند.


با این حال ، نیازی به استفاده از آنها برای اهداف ورزشی نیست و آنها به سادگی جایگزینی شیک برای کفش های دیگر ارائه می دهند که ممکن است روزانه بپوشید.


کفش مخصوص دویدن New Balance Men’s Nitrel V1 FuelCore Trail

کفش مخصوص دویدن مردانه New Balance Nitrel V1 FuelCore Trail


کفش مخصوص دویدن مردانه New Balance 1080v8 Fresh Foam

کفش مخصوص دویدن مردانه New Balance 1080v8


کفش های توری مقاوم در برابر لغزش New Balance’s MID626K2

کفش های توری مقاوم در برابر لغزش MID626K2 مردانه New Balance


20. زیر زره

آرم زیر زره


Under Armour یک طراح لباس ورزشی پیشرو است که از پشت خود به آنجا رسیده است. در حالی که آنها حمایت مالی و همکاری می کنند ، این طراحی و کیفیت منحصر به فرد آنها است که آنها را به لیگ های بزرگ هدایت می کند.


مانند هر مارکی که از کیفیت ، سبک و طراحی استثنایی برخوردار باشد ، می توانید تضمین کنید که ارزش سرمایه گذاری شما را برای آنها دارند. Th


کفش های eir احتمالاً با دوام طولانی مدت دوام خواهند داشت و شما می توانید در آنها راحت باشید.


حتی اگر کفش های ورزشی باشند ، اما شما را محدود نمی کند. آنها به اندازه کافی ظریف هستند که در اکثر لباس ها پوشیده می شوند و به اندازه کافی خوب به نظر می رسند که شما بدون دردسر از پس آن برمی آیید.

کفش کتانی Under Armour Men’s Micro G Assert 7
کفش کتانی Under Armour Men's Micro G Assert 7

کفش پیاده روی Under Armour Men's Mirage 3.0
کفش پیاده روی Under Armour Men's Mirage 3.0

کفش مخصوص دویدن Under Armour Men’s Micro G Pursuit 4E Width
کفش مخصوص دویدن Under Armour Men's Micro G Pursuit 4E Width

21. باتلاق
آرم باتلاق

اکثر ما از اهمیت یک جفت کفش آفرود چشم پوشی می کنیم.

ما بیش از حد درگیر خرید کفش های ورزشی با بهترین ظاهر شده ایم ، اما فراموش کنیم که گاهی اوقات می توانیم در یک روز بارانی قدم بزنیم یا از مزارع گل آلود عبور کنیم.

در این شرایط ، شما واقعاً نمی خواهید مربیان جدید آدیداس خود را بپوشید ، زیرا آنها برای همیشه خراب می شوند.

در عوض ، به Bogs نگاه کنید ، زیرا آنها کفش های سبک زندگی مناسب برای محیط های طبیعی تولید می کنند. آنها از فن آوری ضد آب و گرفتن که به کفش های آنها کمک می کند علاوه بر کاربردی بودن و همچنین شیک بودن ، نهایت استفاده را ببرند.

حتی اگر به ندرت ممکن است خود را از مسیرهای مغلوب خارج کنیم ، ارزش این را دارد که برای شرایطی که هستیم آماده شویم. اکنون یک سرمایه گذاری اندک می تواند از شر هرگونه مشکلی در آینده خلاص شود.

کفش مخصوص باران ضد آب با لغزش کم مردانه Bogs Urban Walker
لغزش کم کفش باران ضد آب مردانه Bogs Urban Walker

Bogs’s Tillamook Bay Camo Slip On کفش عایق ضد آب
کفش مردانه Tillamook Bay Camo در کفش عایق ضد آب

Bogs Men's Bozeman Mid-M چکمه برفی
چکمه برفی Bozeman Mid-M مردانه Bogs

22. ویبرام
ویبرام

برای آن دسته از شما که هرگز نام ویبرام را نشنیده اید ، آنها یک مارک ورزشی جایگزین هستند که واقعاً سعی کرده اند از نوآوری های جالب و فناوری پیشگامانه نهایت استفاده را ببرند.



مدیاوین
معروف ترین محصول آنها کفش های 'toe' است که به شما امکان می دهد آزادانه حرکت کنید و اهداف دویدن خود را خیلی راحت تر کنید.

اما مخاطبان هدف آنها در دویدن متوقف نمی شوند ، آنها همچنین شروع به تولید کفش هایی با هدف کراس فیتترها و ورزشکاران عمومی می کنند. دلیل این امر این است که "پابرهنه" بودن می تواند فواید زیادی برای بدن انسان داشته باشد.

در مفاصل راحت تر است و به طبیعت نزدیکتر است ، مثل اینکه قبل از تصمیم ما برای ایجاد کفش و چکمه در نظر گرفته شده بود.

کفش های ویبرام اگر از افرادی که خنده دار به شما خیره شده اند ارزش ندارند ، ارزش سرمایه گذاری را دارند اما فقط به دنبال راحتی هستند.

کفش کتانی مشکی مردانه Vibram Furoshiki
کفش کتانی مشکی مردانه Vibram Furoshiki

کفش آموزشی Vibram Men’s KSO EVO Cross
کفش آموزش مردانه ویبرام KSO EVO Cross

Vibram Men’s V Trail Runner
Vibram Men V V Trail Runner

نتیجه
تهیه یک جفت کفش جدید می تواند یک کار بسیار دردناک باشد. حتی اگر صدها مارک تجاری وجود دارد ، یافتن یک جفت مناسب می تواند دردناک باشد. از این گذشته ، ممکن است برای کار به آنها احتیاج داشته باشید ، اما نه برای بازی. متناوباً ، ممکن است به چیزی نیاز داشته باشید که تمام معاملات شما باشد.

بنابراین بسیاری از متغیرها با کفش ها بازی می کنند و لیست کردن فقط یک مارک تجاری مشخص برای همه شرایط غیرممکن است.

در عوض ، ما این مقاله را امتحان کرده ایم و به شما کمک می کند مارک کفش خوب شناخته شود ، و موارد دلخواه خود را ذکر کرده ایم ، همچنین دلایل آن و برخی از نمونه های پرفروش آنها را ذکر کرده ایم.

بدیهی است که نمونه های ما فقط یک نقطه شروع هستند و ما از شما می خواهیم کمی عمیق تر به نظر برسید - اما با کلیک بر روی لینک های ما ، نقطه شروع بسیار خوبی برای جفت کفش های جدید خواهید بود.

مثل همیشه ، ما دوست داریم از شما بشنویم. اگر اخیراً یک جفت کفش برای سال 2020 خریداری کرده اید ، دوست داریم بشنویم با چه مارکی همراه شدید. آیا این یکی است که ما لیست کردیم ، یا شما به جای دیگری رفته اید؟ افکار خود را با ما درمیان بگذار.
دسته ها :
جمعه بیست و هشتم 6 1399

بهترین برند های کفش مردانه


یک سال جدید بهترین زمان برای شروع یک شما جدید است. همه ما گفته های کلیشه ای را شنیده ایم ، اما با این وجود درست است.


یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک تغییر ظریف ، در عین حال موثر ، تهیه یک کفش جدید برای خودتان است. شاید لازم باشد در محل کار کمی باهوش به نظر برسید ، یا فقط چیزی را می خواهید که برای بردن بچه هایتان به تمرین فوتبال زیبا به نظر برسد.


در این مقاله سعی خواهیم کرد لیستی از 22 برند برتر کفش مردانه را به شما ارائه دهیم.


ما می خواهیم این مکانی باشد که شما بتوانید برای خرید بعدی خود الهام بگیرید و برای انجام این کار ، ما کفش های مختلف و مارک های مختلف را پوشش دهیم.


یافتن یک جفت کفش جدید می تواند مسئله ای مشکل باشد ، زیرا همیشه به این راحتی که به نظر می رسد نیست. هر مارک دارای سبک متفاوت ، تناسب متفاوت و از همه مهمتر ، کیفیت های مختلف است


با این حال ، نباید اجازه دهیم این کار ما را به تعویق بیندازد. مارک های زیادی برای انتخاب وجود دارد و بهترین مارک های کفش برای آقایان انتخاب ما را آسان می کند.


چطور؟


به زبان ساده ، بهترین مارک های کفش مردانه کار اشتباه را دشوار می کنند. همه موارد آنها مناسب است ، عالی به نظر می رسند و سازگار هستند.


اگر می دانید که یک مارک خاص کمی کوچک است و نیاز به اندازه دارید ، این چیزی است که هنگام جستجوی یک جفت کفش جدید بسیار ارزشمند است.


واقعاً ، برای اینکه بدانید کفش ها ارزش سرمایه گذاری دارند ، می خواهید کیفیت و دوام آنها را بررسی کنید.


اگر آنها از مواد با کیفیت بالا ساخته شده باشند و بتوانند در برابر سایش سنگین زنده بمانند ، صرف نظر از اینکه مارک های کفش مردانه ارزان قیمت هستند یا مدل های بالا ، ارزش سرمایه گذاری شما را خواهد داشت.


بهترین مارک های کفش مردانه در سال 2020

1. کنت کول

آرم کنت کول


Kenneth Cole یک مارک طراح است که اتفاقاً یکی از بهترین مارک های رسمی کفش نیز هست.


به عنوان یک قانون کلی ، اگر به چیزی رسمی ، برای کار ، عروسی یا موارد دیگر نیاز دارید - کنت کول را در نظر بگیرید. آنها سطح کیفی را تضمین می کنند که به آن افتخار می کنند و گران هم نیستند.


قضاوت در مورد اینکه آیا چیزی ارزش سرمایه گذاری را دارد این است که بدانید آیا ارزش قیمت را دارد یا خیر ، و ما معتقدیم که کفش های کنت کول در اکثر موارد قطعاً ارزش آن را دارند. آنها نرخ های رقابتی ارائه می دهند در حالی که واقعا به کیفیتی که ارائه می دهند اهمیت می دهند.


این روزها و مطمئناً در سال 2020 ، کنت کول کفش هایی را تولید می کند که مد را با عملکردهای مختلف ترکیب می کند و برای مردان مناسب برای کار یا بازی مناسب است.


نکته مهم این است که آنها ارزش سرمایه گذاری را دارند ، اما اگر به دنبال یک جفت کفش رسمی هستید ، در درجه اول ارزش آنها را دارد.


Kenneth Cole REACTION Men Left Lace Up Oxford

Kenneth Cole REACTION توری چپ مردانه آکسفورد


لیست نشده توسط Kenneth Cole Men's Beautiful Ballad Slip-On Loafer

کفش راحتی مردانه تصنیف تصنیف مردانه KENNETH COLE


2. نایک

آرم نایک


نایک در ابتدا به عنوان یک برند لباس ورزشی راه اندازی شد و شعار معروف "Just Do It" معروف در جهان باعث شده است که آنها در سراسر جهان به یک نام محبوب تبدیل شوند.




شکی نیست که نایک نفوذ زیادی در بازار کفش دارد و آنها فقط به یک سبک پایبند نیستند.


مطمئناً ، آنها هنوز لباس ورزشی انجام می دهند. اگر به دنبال یک جفت کفش بسکتبال یا چند کفش فوتبال هستید ، نمی توانید با رفتن به نایک خیلی اشتباه کنید. آنها نوآوران کفش های ورزشی هستند و مدام مدل های جدید ، اندازه های جدید و رنگ های جدید را منتشر می کنند.


بهترین چیز این است که بسیاری از ورزشکاران مورد علاقه شما آنها را می پوشند ، و این ثابت می کند که ارزش سرمایه گذاری را دارند - البته آنها در ازای آن حقوق می گیرند.


این در اینجا متوقف نمی شود ، اخیراً آنها به سبک زندگی و مد عمومی کفش نقل مکان کرده اند و به راحتی می توان فهمید که چرا آنها موفق هستند.


باز هم ، آنها شروع به پیشگام سازی انواع خاصی از کفش ها ، مانند VaporMax یا Air Max's نمادین کردند. هر دو کفش هایی هستند که نایک برای بازارهای عمومی عرضه کرده است و در این کار به موفقیت های بزرگی دست یافته اند.


ما معتقدیم که با ورود به سال 2020 ، پول شما نزد نایک ایمن خواهد ماند. به نظر می رسد که آنها فقط سال به سال بهبود می یابند و ما انتظار داریم این روند تا سال پایانی این دهه نیز ادامه یابد.


بنابراین ، اگر هرگز شک دارید ، قبل از تصمیم گیری به مجموعه ای که نایک در اختیار دارد نگاه کنید.


مربی صلیبی انگشت قمری

مربی صلیبی انگشت قمری


کفش مخصوص دویدن مردانه نایک Air Zoom Pegasus 36

کفش مخصوص دویدن مردانه نایک Air Zoom Pegasus 36


کفش مخصوص دویدن مردانه نایک ایر مکس 90

کفش مخصوص دویدن مردانه نایک ایر مکس 90


3. آدیداس

آرم آدیداس


آدیداس مشابه مارک هایی مانند Nike ، Reebok و Champion برای ایجاد تحول در دنیای لباس های ورزشی راه اندازی شد. بدون شک ، آنها تفاوت ایجاد کرده اند.


میلیون ها ورزشکار در سراسر جهان با کفش های خود به آدیداس اعتماد می کنند و این جای تعجب نیست.


از این گذشته ، بسیاری از ورزشکاران برای موفقیت در این شرایط به پاهای خود نیاز دارند. کفش های آدیداس این اجازه را می دهند و نشان می دهند که ارزش سرمایه گذاری را دارند.


این روزها مانند اکثر مارک های دیگر ، آدیداس از چهارچوب کفش کاملاً اسپرت توسعه یافته است

و سعی کرد کمی بیشتر مردم را به خود جلب کند.


همکاری Yeezy ، به عنوان مثال با Kanye West ، واقعاً برندشان را به سطح بالاتری رساند و به همه افراد جریان اصلی این دید را داد که چرا آدیداس بهترین کفش های بازار را می سازد.


به دور از آن ، آنها سعی کرده اند از مواد کلاسیک که یک مارک کفش ورزشی استفاده می کند فاصله بگیرند و در عوض با دنبال کردن طرح ایجاد شده توسط بهترین مارک های کفش چرمی در جهان ، به سبک سازی برخی از طرح های خود پرداختند.


یک نمونه می تواند مدل Stan Smiths آنها با نام تجاری Adidas Originals باشد. استن اسمیت ها کاملاً لاستیکی ، راحت و از همه مهمتر - شیک هستند.


هنگامی که یک جفت Stan خریداری می کنید ، می دانید که چه چیزی دریافت می کنید و این چیزی است که هنگام جستجوی چیزی که می توانید برای ایمنی سرمایه گذاری کنید ضروری است.


اگر می خواهید به طراحی کلاسیک کفش های آدیداس پایبند باشید ، پس آنها گزینه های زیادی دارند. از Adidas NMD گرفته تا Ultraboosts و همه چیز در این بین ، این واقعیت را دوست خواهید داشت که چیزی پیدا می کنید که می توانید روزانه بدون دردسر بپوشید.


Adidas Originals Superstar

Adidas Originals Superstar


کفش مخصوص دویدن آدیداس Cloudfoam

کفش مخصوص دویدن آدیداس Cloudfoam


4. ریبوک

آرم ریباک


Reebok مارکی است که در 2000s کمی قبل از بازگشت پیروزمندانه ، راه خود را کمی از دست داد. این بازگشت طوفانی ، چه از نظر سبک و چه از نظر نوآوری ، همان چیزی است که به آن این حق را داده است که در این لیست جایگاهی داشته باشد.


این یکی از مارک هایی است که حول ورزش و تناسب اندام متمرکز است ، اما صرف نظر از این ، هنوز نوآوری و تولید کفش برای همه مخاطبان دارد.


از همکاری با برخی از مشهورترین افراد مشهور ، مانند ویکتوریا بکهام و ستاره های هیپ هاپ در جهان ، تا جذابیت مخاطبان در سراسر جهان ، آنها در 5 سال گذشته موجی در بازار ایجاد کرده اند.


بنابراین ما کاملا انتظار داریم که به حرکت خود در سال 2020 و بعد از آن ادامه دهیم.


آنها چیزی برای همه دارند و این کاملاً با دامنه Crossfit نشان داده می شود.


کراس فیت نوعی از وزنه برداری است که سبک تمرین بدن سازی را با چیزی کاربردی تر ترکیب می کند. به جای اینکه 2 ساعت در یک اتاق فرورفته بچرخید ، بدون وقفه درگیر کار خواهید شد ، به طور کلی کارهای بسیار ناخوشایند انجام می دهید.


در حالی که Crossfit در اکثر افراد جامعه رپ بدی را تجربه می کند ، Reebok تصمیم گرفت تا امور را به دست خود بگیرد و با کفش مربی Crossfit Nano 8.0 Flexweave Cross به این بازار در حال ظهور برسد.


آنها با راه اندازی محدوده Crossfit خود ، مجموعه ای از مشتریان را که در غیر این صورت هرگز به فکر خرید با Reebok نبودند ، جلب کردند.


همین مورد را می توان در مورد گسترش آنها به UFC نیز بیان کرد ، و این نشان می دهد که بازاریابی آنها این روزها چقدر کارآمد است.


تاکنون ما فقط جنبه های ورزشی را ذکر کردیم و این را می فهمیم ، اما Reebok همچنین از بهترین کفش های کتانی چرمی که امروز می توانید پیدا کنید نیز استفاده می کند.


آنها در سبک های عالی ، رنگی و متناسب ارائه می شوند ، به این معنی که شما می توانید به خود اعتماد کنید که امروز یک جفت از آنها را بخرید و پس از شش ماه به عقب برگردید که قطعاً ارزش آن را دارد.


در پایان ، ما Reebok را به عنوان برندی می بینیم که علی رغم همه موفقیت هایش هنوز هم مورد کم توجهی قرار گرفته است و تمایل به رسیدن به ارتفاعات گیج کننده نایک و آدیداس به این معنی است که آنها احتمالاً تمام تلاش خود را برای پیشرفت ادامه می دهند.


تا زمانی که آنها تمایل به پیشرفت داشته باشند ، پس می توان مطمئن بود که ارزش سرمایه گذاری در آنها را دارد. در سال 2020 آنها را تحت نظر داشته باشید.


دسته ها :
جمعه بیست و هشتم 6 1399
X