دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 8827
تعداد نوشته ها : 16
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

Decor Home Decor از خواننده پشتیبانی می کند. وقتی از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است کمیسیون وابسته به دست آوریم. با این حال ، محتوای سرمقاله ما تحت تأثیر کمیسیون نیست. بیشتر بدانید.


آیا می خواهید اتاق خواب شما ظاهری مدرن و ظریف داشته باشد؟ اگر بله ، پس باید به دنبال یک مجموعه اتاق خواب باشید که بتواند اتاق خواب شما را به یک اتاق خواب شیک و مدرن تبدیل کند. به طور کلی ، یک ست اتاق خواب شامل تختخواب ، صندوق ، آینه ، کمد شب و کمد است. هرکدام از آنها یا همه این وسایل بهم پیوسته نه تنها اتاق خواب شما را برازنده بلکه تا حد زیادی مفید نیز می کند.


ما در این صفحه 10 بهترین مجموعه مبلمان از جمله برخی مبلمان مستقل برای اتاق خواب شما انتخاب کرده ایم. همه آنها متناسب با انواع اتاق ها ، صرف نظر از اندازه و ابعاد ، طراحی شده اند. بنابراین ، بگذارید در مورد برخی از بهترین وسایل مبلمان که می توانید در اتاق خواب خود قرار دهید صحبت کنیم.


فهرست مطالب را نشان می دهد

10 ست اتاق خواب برتر - اندازه پادشاه و ملکه

با عجله؟ بهترین مجموعه اتاق خواب خود را از این لیست تصمیم گیری خرید سریع انتخاب کنید:


برترین انتخاب ما: تختخواب پارچه ای پارچه کلاسیک Life Home Premiere

مدرن و زیبا: مجموعه اتاق خواب مبلمان Roundhill Ioana 187

جمع آوری آسان: سبک های خانه 5427-5023 ست اتاق خواب سفید Dover

ساخت و ساز با دوام: مبلمان Roundhill B132QDMN2 Imerland

مقرون به صرفه: ست اتاق خواب سایز گردو برند Aurora King Kings

کیفیت برتر: مبلمان Roundhill مبلمان Ioana 187 اتاق خواب Kingsize

بهترین ارزش برای پول: مبلمان GTU کلاسیک لوئیس فیلیپ یک ظاهر طراحی شده خاکستری

 


1. تختخواب پارچه ای پارچه کلاسیک Life Home Premiere

کتانی 51 ، کرم روشن ، بژ ، پارچه کلاسیک Life Home Premiere


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

می توانید آن را در مرکز یک اتاق مبله قرار دهید یا آن را کنار دیوار قرار دهید. این تخت خواب نه تنها سطح لازم برای قرار دادن تشک شما را به شما می دهد ، بلکه مکمل رنگ دیوار شما نیز هست. علاوه بر این ، به لطف سبک و پایان آن ، متناسب با هر دکوراسیون و داخلی است.


ساخت و ساز


این تختخواب با ملاقه های بادوام ساخته شده از چوب سخت ساخته می شود که از تشک کف یا تشک فنر پشتیبانی می کنند و دوام آنها را حفظ می کنند. این لت ها به دلیل خاصیت دائمی خود ، از افتادگی احتمالی بعد از چند سال استفاده در بستر جلوگیری می کنند.


جاذبه اصلی این تختخواب ، تابلو فرش زیبا و با دوام ساخته شده با روکش پارچه است. دکمه های تافته و همچنین گل میخ های فلزی به طرح و شکل مدرن اشاره کرده و آن را با سایر مبلمان موجود در منطقه زیبا نشان می دهد.


این تختخواب به دلیل بزرگی (اندازه ملکه) فضای کافی را برای پذیرایی از زوجین و همچنین افراد قد بلند دارد. این محصول با گارانتی پنج ساله ارائه می شود که نشان دهنده اطمینان سازندگان است.


طرفداران

سرتختی محکم روکش دار.

مونتاژ آسان

این به شما فضای لازم با شریک زندگی خود را می دهد.

منفی ها

این کتابچه راهنمای کاربر به صورت تصویری ارائه می شود که برای چندین کاربر گیج کننده و نامشخص است.

حکم


یک مبلمان مدرن با روکش کلاسیک طراحی شده اما دارای روتختی ملحفه ای به رنگ خاکستری روشن است که متناسب با هر دکوراسیون خانه ای است و در مرکز اتاق خواب یا هنگام قرار گرفتن در مقابل دیوار به نظر می رسد. این محصول دارای اسلحه های چوبی مقاوم و محکم است که استفاده طولانی مدت از آن را تضمین می کند.


 


2. ست اتاق مبلمان Roundhill Ioana 187 - اندازه ملکه

مبلمان Roundhill Ioana 187 مجموعه اتاق خواب چوبی خاکستری آنتیک ، تختخواب ملکه ، کمد ، آینه ، 2 پایه شب


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

این مجموعه به همراه یک تخت سکوی بزرگ ، دو تخته خواب ، کمد و آینه ارائه می شود. این محصول یک واحد مبلمان به سبک عتیقه است که دارای رنگ خاکستری و کنده کاری های زیبا از چوب است. با جا افتادن تمام اجزا ، مجموعه اتاق شما را سرزنده کرده و لحنی عاشقانه به شما می بخشد.


ساخت و ساز


این ست اتاق خواب زرق و برق دار طراحی مدرنی دارد که ذهن آینده نگر شما را به نمایش می گذارد. طراحی الهام گرفته از ساحل در کنار چشم آرامش بخش به نظر می رسد در حالی که سخت افزار صاف به اصالت آن می افزاید. با استفاده از سبک معاصر و طراحی صفحه ، این مجموعه اتاق خواب انتخاب های شخصی شما را از نظر مبلمان برجسته می کند.


ابعاد تختخواب ، کمد و میز کناری دستیابی به آنها را راحت می کند و در صورت چیدمان مناسب می توانید به ترتیب از همه آنها استفاده کنید.


ویژگی های دیگر


این ست ظریف و پیشرفته از مبلمان Roundhill دارای لاستیک و چوب Milo می باشد در حالی که منبت دانه های تنگه به ​​سبک افزوده و متناسب با هر دکوراسیونی است. از آنجا که تختخواب در دو اندازه کوئین و کینگ موجود است ، شما می توانید یکی از مجموعه ها را بر اساس نیاز ، اندازه اتاق خواب و تنظیمات انتخاب کنید.


طرفداران

طراحی الهام گرفته از ساحل شیک به نظر می رسد.

مدرن و زیبا به نظر می رسد.

منفی ها

سخت مونتاژ.

حکم


اگر می خواهید در یک اتاق خواب با استفاده از لوازم جانبی مدرن و در عین حال راحت بخوابید ، مجموعه اتاق خواب Loana 187 می تواند با تنظیمات شما مطابقت داشته باشد. این قطعات مبلمان به غیر از شیک ، جاری و گرم بودن ، زیبایی نیز دارند و احساس آرامش می کنند.


 


3. سبک های خانه 5427-5023 ست اتاق خواب سفید Dover

تختخواب ملکه سفید Dover؛ تختخواب؛ کمد و آینه توسط سبک های خانگی


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

یک مجموعه اتاق خواب سفید عتیقه با الهام از خانه کشاورزی شهری ، 5427-5023 Dover از Home Styles شامل یک تختخواب به اندازه ملکه (پاورقی ، هدر و ریل های جانبی) ، تخت خواب ، کمد و آینه.


ساخت و ساز


تمام اجزای سازنده این مجموعه اتاق خواب از چوب ماهون و چوب های فرآوری شده ساخته شده که در لبه های آن ظاهری دست مالیده وجود دارد که قدیمی و نوعی سنتی به نظر می رسد. سر و تخت کف تخت دارای یک روکش ماهون با قالب های قاب منحصر به فرد است. در کمد آن شش کشو وجود دارد ، سه در هر طرف در حالی که دو بالایی احساس لمس کرده اند که در آن می توانید وسایل ظریف را ذخیره کنید.


Nightstand فقط یک کشو دارد ، اما زیر آن یک فضای ذخیره سازی باز دارد. آینه همراه با شیشه های مورب و میله های نصب شده است تا بتوانید آن را به پشت کمد وصل کنید. اگر می خواهید آینه را دیواری کنید ، این شامل براکت های آویز نیز می شود.


ویژگی های دیگر


به دلیل چوب چوب ماهون متراکم ، قطعات مبلمان با دوام هستند. با این حال ، مجموعه در بسیاری از قسمت ها می رسد ، بنابراین شما باید آماده جمع آوری محموله در قطعات باشید. بازگشت تنها تا 90 روز از تاریخ خرید معتبر است.


طرفداران

آینه هم شامل میله های نصب و هم براکت های آویز دیواری است.

مونتاژ آسان

با دوام

منفی ها

فرایند مونتاژ وقت گیر.

حکم


تمام اجزای تشکیل دهنده این مجموعه (کمد ، تخت ، تختخواب شبانه) احساسی عتیقه و ناهموار دارند. اگر قدمت را می پسندید و در پیروی از کتابچه های راهنما تبحر دارید ، می توانید این ست اتاق خواب سفید را از خانه سبک بخرید و از همسر یا دوست دختر خود قدردانی کنید.


 


4. ست اتاق خواب معاصر Roundhill مبلمان B132QDMN2 Imerland

Roundhill مبلمان B132QDMN2 Imerland معاصر سفید شستشو 5 قطعه اتاق خواب مجموعه ،


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

این ست زیبا از مبلمان Roundhill شامل یک تخت ملکه ، دو جای خواب ، کمد و آینه است. قطعات مبلمان به سبک جوجه با روکش سفید با دستگیره و انگشترهای برنز تعارف می شوند.


ساخت و ساز


تختخواب ملکه شامل یک پایه و سر با روکش های منحصر به فرد از گردو است که هر کسی را که به اتاق خواب شما می رود جلب می کند. کشوها به سبک dovetail ساخته شده اند و دارای کشویی های افقی هستند که هنگام دسترسی به فضای ذخیره سازی مشکلی برای شما ایجاد نمی کنند. علاوه بر این ، دو کشوی بالای کمد آن برای وسایل ظریف شما احساس لمس کرده است. روی این کمد یک رویه چوبی به رنگ گردو نصب شده است.


ویژگی های دیگر


یک زن و شوهر می توانند راحت روی تخت ملکه موجود بنشینند. وارد شدن و خارج شدن از رختخواب برای شما آسان است.


هر دو غرفه هر کدام دارای سه کشو هستند و هر دو دارای یک رویه چوبی مشابه هستند. این آینه دارای یک قاب چوبی است و همچنین دارای یک روکش بالای گردویی است که به تمام قطعات مبلمان ظاهری هماهنگ و استاندارد می بخشد.


طرفداران

شامل دو کابین شب.

ساخت و ساز با دوام.

منفی ها

حلقه های فلزی کشوها ظریف هستند.

حکم


B132QDMN2 یکی از جالبترین ست های مبلمان اتاق خواب شما ، تمام اجزایی را دارد که برای راه اندازی اتاق خواب خود به آن نیاز خواهید داشت. دستگیره ها و حلقه های فلزی به فضای اتاق می افزایند در حالی که قسمت های بالای چوبی کمد و صفحه گرما / کف و همچنین بی نظیر به نظر می رسند.


 


5. ست اتاق خواب مبلمان مارک Kings سایز بزرگ چوب گردو Aurora

ست اتاق خواب مبلمان مارک Kings Aurora 6 قطعه چوب گردو تختخواب ، کمد ، آینه ، قفسه سینه ، 2 جای خواب


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

شفق قطبی شامل یک تخت کینگ سایز ، دو تخت خواب ، کمد ، آینه و صندوقچه است. سازندگان از فناوری تمیز و هوشمندی استفاده می کنند که نه تنها در اتاق خواب شما پیچیده به نظر می رسد بلکه به سبک و کاربرد آن نیز می افزاید.


ساخت و ساز


تمام اجزای سازنده شفق قطبی از چوب های سخت و روکش ساخته شده اند ، در حالی که پایان گردو ظاهر زیبایی به آن می بخشد. کشوهای طراحی شده توسط dovetail تمام فضای مورد نظر شما را فراهم می کند در حالی که کنلین در زیر آنها اسلاید می کند تا هنگام دسترسی به محل های ذخیره سازی هرگز با مشکلی روبرو نشوید. تختخواب کینگ سایز همراه با ریل ، سرتخت و پایه است. از چند لت چوبی برای حمایت از تشک شما استفاده می کند.


ویژگی های دیگر


قطعات مبلمان به خوبی ساخته شده و محکم هستند ، بنابراین می توانند مدت طولانی در اتاق خواب شما نمایان شوند. این آینه 34 اینچی دارای یک قاب چوبی است که بهتر است یک بار با کمدی که دارای هشت کشوی جادار است که در آن می توانید تمام کیت های آرایش و بسیاری موارد دیگر را در خود جای دهید ، بهتر به نظر می رسد.


طرفداران

ساخت با کیفیت بالا.

مونتاژ آسان

مقرون به صرفه

منفی ها

اگر به درستی مونتاژ نشود ناپایدار است.

حکم


این مجموعه در کل بسیار زیبا و در عین حال مفید به نظر می رسد. کشوهای جادار آن زمانی مفید خواهد بود که مجبور باشید محلول خواب و سایر وسایل شخصی خود را نگه دارید. علاوه بر این ، دارای دو کابین شب است ، یک مجموعه اتاق خواب معمولاً یک تکه دارد. با نگاهی به قیمت آمازون ، می توانیم بگوییم که شما یک اتاق خواب با دوام و زیبا با قیمت مقرون به صرفه دریافت می کنید.


 


6. Roundhill مبلمان Ioana 187 اتاق خواب Kingsize

مبلمان Roundhill مبلمان Ioana 187 آنتیک خاکستری خاکستری اتاق خواب


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

این مجموعه از همان سری Loana است که در مقاله دوم خود به آن پرداختیم. با این وجود ، در ابعاد تختخواب تفاوت وجود دارد ، این یکی دارای یک تخت خواب بزرگ است. جدا از اندازه تخت ، تمام ویژگی های دیگر یکسان است ، همراه آن یک کمد ، دو کمد شب ، یک آینه و یک صندوق عقب ارائه می شود.


ساخت و ساز


یک رنگ خاکستری و خشک روی چوب روکش همراه با سخت افزار هوشمند مونتاژ را آسان می کند. این مجموعه با ظاهری ساده و در عین حال مدرن از دریا ، به فضای ذخیره سازی و سودمندی اتاق خواب شما می افزاید. طراحی صفحه تخت متناسب با سبک شماست در حالی که طراحی متزلزل احساس صافی می دهد.


ویژگی های دیگر


این مجموعه به شما فضای ذخیره سازی کافی را می دهد. صندوقچه پنج کشوی جادار دارد ، کمد دارای شش کشو است و کابین های شب هر کدام دو کشو دارند. کشوهای فلزی به سبک اضافه می شوند در حالی که آینه قاب چوبی نیز زیبا به نظر می رسد.


طرفداران

با دوام

مونتاژ آسان

ظاهر عالی

منفی ها

هیچ چیزی در این مجموعه وجود ندارد که ما نتوانیم آن را دوست داشته باشیم ، این یک مجموعه اتاق خواب عالی برای اتاق خواب های مدرن است.

حکم


این مجموعه به رنگی ارائه می شود که متناسب با هر فضای داخلی باشد و به راحتی جمع می شود. تختخواب آن فقط چهار لت چوبی دارد ، بنابراین برای تکمیل تنظیمات ممکن است به یک قاب فلزی یا فنر جعبه ای نیاز داشته باشید. جدای از این هزینه اضافی ، تمام اجزا great عالی به نظر می رسند و آنچه را که می توانید از یک مجموعه اتاق خواب برتر انتظار داشته باشید به شما ارائه می دهند.


 


7. GTU مبلمان کلاسیک Louis Philippe Styling Grey Louis Philippe 4Pc

GTU مبلمان کلاسیک لوئی فیلیپ یک ظاهر طراحی شده خاکستری لوئیس فیلیپ 4 عدد اتاق خواب ملکه (Q / D / M / N)


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

این مجموعه شامل یک تخت ، ملکه ، آینه و کمد به اندازه ملکه است. مونتاژ آن شیک ، زیبا و آسان است.


ساخت و ساز


تمام قطعات مبلمان که با چوب جامد ساخته شده اند ، دارای رنگ خاکستری هستند که نه تنها هوشیار به نظر می رسند بلکه به صورت متعادل متناسب با هر فضای داخلی هستند. با توجه به ساختن مخروطی انگلیسی ، تمام اجزای لوئی فیلیپ شیک به نظر می رسند و در عین حال فضای ذخیره سازی بسیار خوبی را ارائه می دهند. اسلایدها و دسته های فلزی به ظرافت آن افزوده و ظاهری مدرن و مدرن به آن می بخشند.


ویژگی های دیگر


شما خوشحال خواهید شد اگر بدانید که صندوق ، کمد و تخت خواب مونتاژ می شوند. بستر آن به مونتاژ جزئی نیاز دارد زیرا می تواند برای استفاده آماده باشد. از آنجا که دارای رنگ خاکستری است ، این مجموعه مناسب اکثر فضای داخلی اتاق خواب است. این مجموعه دارای فضای ذخیره سازی اضافی برای اتاق خواب شما با شش کشو روی کمد و دو عدد در کابین های شب است.


همچنین ، اگر با مشکلی روبرو شوید ، خدمات مشتری مبلمان GTU عالی است. اگر از آمازون سفارش دهید ، مزایای تحویل به موقع و بدون خسارت را نیز خواهید داشت.


طرفداران

با دوام

مونتاژ آسان

بزرگ جادار فراخ.

منفی ها

از آنجا که مجموعه ای شامل چندین مورد است ، باید آن را از فروشگاه معتبری مانند آمازون سفارش دهید ، در غیر این صورت ، ممکن است یک محصول آسیب دیده یا چیزی دور از نسخه اصلی دریافت کنید.

حکم


با توجه به ارتفاع راحت 25 اینچ ، می توانید به سرعت از رختخواب داخل و خارج شوید. متریال با کیفیت و مونتاژ آسان برخی از ویژگی هایی است که این ست اتاق خواب را به مجموعه ای عالی تبدیل کرده است.


 


8. ست مبلمان اتاق خواب مدرن با نام تجاری Kings

ست مبلمان ، تختخواب ، کمد ، آینه ، سینه و 2 پایه شب


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

این مجموعه شامل یک تخت به اندازه ملکه ، کمد ، آینه ، صندوقچه و دو تخت خواب است. این ست خیره کننده به نظر می رسد و با روکش قهوه ای یا مشکی کاملاً جدید به اتاق خواب شما می بخشد.


ساخت و ساز


با استفاده از سبک ساخت Dovetail انگلیسی ، تمام اجزای سازنده از چوب سخت ساخته شده و از دوام بالایی برخوردار هستند. شش کشو در هر دو کمد و صندوقچه وجود دارد در حالی که صندلی دو عدد از آنها را دارد. بنابراین فضای ذخیره سازی مورد نیاز را بدست می آورید در حالی که دستگیره های فلزی و همچنین لغزنده ها دسترسی آسان به آنها را دارند. از آنجایی که همه کشوها جادار هستند ، فضای کافی برای ذخیره سازی تمام وسایل و لوازم شخصی مربوط به خواب را در اختیار شما قرار می دهند.


ویژگی های دیگر


این ست اتاق خواب در دو رنگ موجود است تا بتوانید با توجه به ترجیحات رنگ و فضای داخلی یکی از آنها را انتخاب کنید. تختخواب ملکه آن دارای هدر ، پاورقی و ریل است. مونتاژ تمام اجزا به راحتی انجام می شود و شما می توانید این کار را خودتان و بدون کمک انجام دهید.


طرفداران

دو جای خواب

تمام اجزا دارای ارتفاع مناسبی هستند.

خدمات عالی مشتری

منفی ها

چندین فروشگاه آنلاین به موقع تحویل نمی دهند ، بنابراین اگر می خواهید یک بسته بندی بدون آسیب و بسته بندی مناسب داشته باشید ، باید این محصول را از فروشگاه معتبری مانند آمازون سفارش دهید.

حکم


در حالی که اکثر واحدها دارای یک کفی شب هستند ، ست مبلمان اتاق خواب مدرن دارای دو کابین شب است که ظاهری لوکس به اتاق خواب شما می بخشد. شریک زندگی شما آن را به دلیل سبک و مفید بودنش دوست خواهد داشت. به طور کلی ، این یک انتخاب عالی برای اتاق خواب مدرن شما است.


 


9. 24/7 در خانه 247 فروشگاه خواب اتاق خواب

 


24/7 فروشگاه در خانه 247 SHOPATHOME IDF-7738EK-6PC مجموعه اتاق خواب ، کینگ ، بلوط


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

این مجموعه اتاق خواب حاوی شش جز useful ، مفید ، شیک و با دوام است ، سالهای زیادی در خدمت شما خواهد بود.


ساخت و ساز


این مجموعه شامل یک تخت کینگ سایز ، دو عدد رختخواب ، صندلی ، آینه و کمد است. قطعات مبلمان به سبک انگلیسی و چوب جامد ساخته شده و با توتون بلوط به پایان رسیده است.


این مجموعه فضای بهتری نسبت به هر محصول دیگری در هتل ارائه می دهد لیست است؛ صندوقچه پنج کشو دارد در حالی که تخت خواب و کمد به ترتیب چهار و دوازده کشو دارند. در همه کشوها مجهز به دستگیره ها و دستگیره های فلزی طراحی شده که ظاهر سنتی به آنها داده است.


آینه از ارتفاع مناسبی برخوردار است و با چوب سخت ساخته شده است. این قاب پر و همچنین سنگین است که به طرح سنتی افزوده و ظاهری لوکس به اتاق خواب شما می بخشد.


ویژگی های دیگر


از آنجا که تمام اجزا با چوب سخت ساخته شده اند ، سنگین هستند ، بنابراین هنگام تنظیم ممکن است به کمک نیاز داشته باشید. این شامل تمام سخت افزارها و پیچ های لازم است. با این حال ، به دلیل وزن ، مونتاژ دشوار است.


به غیر از اندازه شاه ، اندازه ملکه و کالیفرنیا نیز موجود است. شما می توانید ابعاد را با توجه به فضای و تنظیمات خود انتخاب کنید.


طرفداران

دو جای خواب

با دوام

شیک و جذاب.

منفی ها

سنگین

خدمات مشتری به طور متوسط.

حمل و نقل می تواند خسارت وارد کند ، بنابراین از یک فروشگاه آنلاین معتبر خرید کنید.

حکم


اگر یک اتاق خواب فوق العاده ، بادوام و جادار با ظاهری سنتی و در عین حال مدرن می خواهید ، این مجموعه اتاق خواب از 24/7 یک گزینه ایده آل برای اتاق خواب شماست.


 


10. ست اتاق خواب 5 پارچه جدید کلاسیک 00-145-35N

مبلمان کلاسیک جدید 00-145-35N ست اتاق خواب ، ملکه ، اسقف


 قیمت را در آمازون بررسی کنید

یک اتاق خواب ساخته شده به طور سنتی از مبلمان کلاسیک جدید دارای یک تخت ملکه ، دو جای خواب ، کمد ، صندوق و آینه است.


ساخت و ساز


قطعات مبلمان ساخته شده از چوب سخت و روکش ، برای دوام ساخته شده اند. از زنجبیل و شاه بلوط روی اجزای سازنده استفاده می شود تا یک لایه اضافی از دوام و سبک اضافه شود. ته چوبی های محکم سخت به نظر می رسند و رنگی مدرن به اتاق خواب می دهند.


این ست مبلمان بزرگ دارای چندین کشو است. دو عدد روی هر تخت خواب ، پنج عدد روی کمد و شش عدد کشو روی کمد. کشوهای بالایی قطعات مبلمان برای حفظ ایمنی وسایل شکننده دارای نمد هستند.


ویژگی دیگر


این مجموعه با ساختاری سنتی و رنگی از مدرنیته متناسب با هر دکوراسیونی است. رنگ قهوه ای آن با پرده ها و همچنین درها مطابقت دارد و یک مکان خواب طراحی شده به شما ارائه می دهد.


اکثر وسایل از قبل مونتاژ می شوند ، شما فقط باید تخت را جمع کنید که می توانید بدون کمک اضافی این کار را انجام دهید. تمام قطعات این مجموعه در ارتفاع راحتی ساخته شده اند ، بنابراین می توانید از آنها به راحتی استفاده کنید.


طرفداران

دو جای خواب

با دوام

نسبتاً مقرون به صرفه

منفی ها

در صورت سفارش از فروشگاه غیر معتبر ، شکایت در مورد خرابی و خراش وجود دارد

حکم


آماده باشید تا از کیفیت ساخت و ظاهر اتاق خواب شیک اسقف از مبلمان جدید کلاسیک غرق شوید. از آنجا که این مجموعه به مونتاژ کمی احتیاج دارد ، برای تهیه آن نیازی به صرف زمان یا انرژی زیادی نخواهید داشت.


 


راهنمای خرید ست های اتاق خواب

ست اتاق خواب به طور کلی شامل تختخواب ، کمد و جایگاه شب است ، اما برخی از ست ها دارای آینه و صندوقچه هستند. اکثر مجموعه های ارائه شده در لیست ما دارای یک صندوقچه و یک آینه هستند ، بنابراین شما می دانید چه چیزی دریافت خواهید کرد. با این حال ، برخی از ویژگی های دیگر وجود دارد که باید هنگام خرید یک سرویس اتاق خواب آنها را بررسی کنید.


فضای خالی


آنقدر جذب واحد نمی شوید که فراموش کنید ابعاد آن را بررسی کنید. منطقه موجود در اتاق خواب خود را با اندازه اجزایی که برای قرار دادن آنها نیاز دارید مطابقت دهید. اگر یک ست مبلمان زیبا بخرید و بعداً فهمیدید که متناسب با اتاق خواب شما نیست ، بدون هدف احساس خستگی خواهید کرد.


قیمت ها را مقایسه کنید


برای تهیه یک ست اتاق خواب خیره کننده پرداخت مبلغ قابل توجهی ضروری نیست. از نظر بودجه و تنظیمات مورد علاقه برای همه افراد در بازار وجود دارد ، بنابراین قیمت ها را با استفاده از نیازها و کاربرد مقایسه کنید. ما واحدهای مبلمان را از دسته های مختلف قیمتی ذکر کرده ایم ، بنابراین موردی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه ، سبک و نیاز شما باشد.


ساخت مصالح


شما باید اجزای مورد استفاده برای ساخت قطعات مبلمان ، به ویژه قاب تخت را بررسی کنید. قاب های چوبی نه تنها بادوام بلکه شیک نیز هستند. با این حال ، بسته به تنظیمات خود می توانید یک قاب فلزی نیز انتخاب کنید.


سبک


سرانجام ، باید یک سوال از خود بپرسید ، "سبک من چیست؟" سنتی است یا مدرن خالص؟ یا دوست دارید هر دو سبک را برای ایجاد چیز جدید ترکیب کنید؟ همچنین به یاد داشته باشید که ست را با رنگ دیوارهای خود مطابقت دهید. ما به رنگ و سبکی اشاره کرده ایم که هرکدام از مجموعه اتاق خواب های ذکر شده ارائه می شوند. با این حال ، همه چیز به تنظیمات شما بستگی دارد ، مطمئن شوید که رنگ ها را مطابق با فضای داخلی یا نیازهای شخصی خود مطابقت دهید.


سوالات متداول (سQالات متداول)

چه کسی بهترین مجموعه اتاق خواب را می سازد؟


مارک Kings ، مبلمان Roundhill و Home Style از بهترین تولیدکنندگان ست اتاق خواب هستند. آنها اشکال ، اندازه ها ، دامنه های مختلف قیمت را ارائه می دهند.


بهترین ست اتاق خواب را از کجا می توانم خریداری کنم؟


می توانید ست اتاق خواب را از فروشگاه های فیزیکی یا آمازون خریداری کنید. با این وجود خرید آنلاین آسان خواهد بود زیرا وقت و انرژی زیادی را برای رفتن به بازار هدر نمی دهید. همچنین ، درب منزل و تخفیف دریافت خواهید کرد.


نتیجه

اگر به ظاهر و ظرافت اتاق خواب خود اهمیت می دهید ، باید روی یک مجموعه اتاق خواب سرمایه گذاری کنید. به همین دلیل است که ما prese داریمما از نظر بهترین مجموعه اتاق خواب موجود در بازار کار ما را انجام دادیم. برخی از آنها مقرون به صرفه هستند ، در حالی که برخی مناسب برای لباس های گران قیمت هستند. در مورد طراحی و ظاهر صحبت کنید و هر کدام از آنها می تواند پنج ستاره از شما بگیرد. اگر می خواهید دکوراسیون خود را بهتر کنید یا اتاق خواب خود را اصلاح کنید ، یکی از بهترین ست های اتاق خواب را که در بالا بحث شد ، تهیه کنید.


دسته ها :
چهارشنبه نهم 7 1399
X