دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 8824
تعداد نوشته ها : 16
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

به ندرت کسی وجود دارد که هرگز در مورد کلاهبرداری سرکه باگی چیزی نشنیده باشد. همه می دانند که چگونه به نظافت منظم حمام کمک می کنند. اگر شما هم از آن افراد نادر هستید ، اکنون وقت آن است که گوش فرا دهید. هک بدون دست در مورد نحوه تمیز کردن شیرهای حمام فقط به یک شبانه روز درمان نیاز دارد. مهم نیست که شما چه نوع شیر آب ، شیر آشپزخانه یا حمام را تمیز کنید ، این ترفند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.



 

بنابراین ، روش تمیز کردن بدون خطا چیست؟ در اینجا یک آموزش کامل در مورد نحوه تمیز کردن شیر آب با سرکه و به دست آوردن ظاهر براق است.


چگونه می توان شیر آب را با سرکه تمیز کرد

منبع تصویر: advancemyhouse.com

فهرست مطالب را نشان می دهد

چرا از سرکه برای تمیز کردن شیر آب استفاده می کنیم؟

افزودن عطر و طعم به دستور خوشمزه شما تنها کاری نیست که سرکه می تواند انجام دهد. این فوق العاده قدرتمند و همچنین یک ماده تمیز کننده طبیعی عالی است. سرکه سفید برای دستیابی به آن نگاه تمیز و درخشان به دنبال شیرآلات شما ، شگفتی ایجاد می کند. این ماده مملو از اسید استیک است ، به همین دلیل یک ضد عفونی کننده عالی است.


همچنین هنگامی که به عنوان پاک کننده چربی یا بوگیر استفاده می شود ، جلوه ای شگفت آور می دهد ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که هیچ اثر مضر از سالمونلا یا E. coli وجود نخواهد داشت. در عین حال ، از لکه ها و تجمع چربی در آشپزخانه یا حمام شما نیز مراقبت خواهد کرد. عالی است ، نه؟


قبل از تمیز کردن

تجمع آب سخت روی شیرهای آب کاملاً مشهود است ، این مسئله هنگام تمرکز روی سینک ظرفشویی ها بیشتر به چشم می خورد. وقت آن است که از جمع شدن خلاص شویم.


ابتدا با باز کردن پیچ انتهای شیر آب شروع کنید. بیشتر سینک ظرفشویی ها و آشپزخانه ها در انتها دارای یک فیلتر کوچک یا بزرگ قابل جدا شدن هستند. هر واشر لاستیکی را از بین ببرید و مطمئن شوید که قطعات را با دقت نگه دارید ، نمی خواهید آنها را گم کنید. به ترتیب مونتاژ در این واحد توجه بیشتری نشان دهید.


تمیز کردن فیلتر

حالا ، با دادن یک اسکراب خوب با هر مسواک استفاده شده شروع کنید تا به تمیز کردن عمیق شیر آب برسید. این مرحله به شما کمک می کند تا رسوبات موجود در سطح را از بین ببرید. اکنون برای از بین بردن سریع زنگ زدگی و کلسیم از قدرت سرکه استفاده کنید.


همه ما می دانیم که کلسیم اساساً یک فلز خاکی قلیایی است ، به این معنی که از دو الکترون ظرفیتی در آخرین پوسته خود تشکیل شده است ، بنابراین به طور قطع نسبت به هر ماده اسیدی بسیار واکنش پذیر است. سرکه بودن یک اسید مناسب باعث ایجاد واکنش می شود.



 

اکنون با تیز کردن برخی از مواد شیمیایی آشپزخانه بگذارید یک نکته دیگر به شما بگویم ، واکنش شیمیایی معمولاً به انرژی نیاز دارد ، بنابراین اگر سرکه را گرم کنید ، نتایج موثرتر خواهد بود. من البته در مورد سرکه سفید صحبت می کنم.


آن را تهیه کنید و حجمی را گرم کنید که برای خیساندن کامل فیلتر شیر کافی است. دما باید به اندازه کافی بالا باشد تا نتوانید انگشت خود را در آن بچسبانید ، اما مطمئناً گرم نیست. حالا کافی است فیلتر شیر را در سرکه داغ بگذارید.


اکنون قادر به دیدن جادو خواهید بود! حباب های زیاد و زیادی. این بدان معناست که کار پاکسازی در حال انجام است. بگذارید آنجا خیس شود تا حباب متوقف شود ، پنجاه دقیقه طول کشید. من در حالی که فیلتر خیس شده بود سایر کارهای خانه خود را انجام می دادم.



 

برای پایان دادن به آن ، کافی است خوب آبکشی کنید و به آرامی از مسواک استفاده کنید. شما یک فیلتر کاملاً جدید پیدا خواهید کرد. آب بدون هیچگونه انسداد و گرفتگی مجدد جریان خواهد یافت.


ترفند یک شبه!

حالا ، وقتی فیلتر را مسواک زدید ، یک مرحله اضافی برای پیشرفت کامل انجام دهید. یک کیسه پلاستیکی تهیه کنید و در آن سرکه مقطر قرار دهید و کیسه را از بالای سر شیر آب خود بکشید. آن را با استفاده از یک نوار لاستیکی یا هر چیز مشابه دیگر ببندید ، بگذارید تا تمام شب خیس بخورد. صبح روز بعد کیسه را دور بریزید و ذرات اضافی باقی مانده را بردارید. بگذارید مقداری آب جاری شود و سطح آن را نیز تمیز کنید.


اکنون جت های شیر آب شما از هر نوع کپک یا کپک پاک می شود ، تجمع آهک که هر از چند گاهی با شیر آشپزخانه اتفاق می افتد نیز از بین می رود. دیگر ترس از پخش این چیزهای بد بو در سراسر آشپزخانه دوست داشتنی خود ندارید. از این ترفند ساده استفاده کنید!


هشدار

هرگز نباید از سرکه با دست خالی استفاده کنید. مطمئن شوید که دستکش لاستیکی مناسبی برای این کار تهیه کرده اید. کافی است یکی را از سوپرمارکت بگیرید. دستکش آشپزخانه شما نیز عالی کار خواهد کرد. سرکه و آبلیمو اغلب باعث تحریک انواع مختلفی از پوست می شوند ، اگر شما هم یکی از این افراد هستید پس کار با سرکه به جای سودمندی آسیب می رساند ، این را بخاطر داشته باشید.


همچنین ، اگر قسمت های شیر آب شما از نیکل یا آهن ساخته شده باشد ، این روش درمانی احتمالاً به درستی کار نخواهد کرد. اگر این ماده با سرکه آغشته شود ، این ماده تمایل به تجزیه دارد. اگر تصوری از مطالب ندارید ، یک تست ساده انجام دهید.



 

یک قسمت سرکه رقیق شده و چهار قسمت آب را در یک کاسه مخلوط کنید. از این محلول در یک ناحیه بسیار کوچک و از طریق یک سواب پنبه استفاده کنید. اگر فلز با تجمع آب سخت از بین رفت ، این ترفند را اعمال نکنید. در غیر این صورت ، شما اشکالی ندارید که روش را ادامه دهید.


نتیجه

وجود باکتری های ترسناک در سراسر سینک ظرفشویی چیزی است که هیچ کس نمی خواهد ، بنابراین به خود لطف کنید و به فکر تمیز کردن عمیق باشید. روش صحیح تمیز کردن شیرهای حمام با سرکه را بدانید. تمام هشدارها را در ذهن داشته باشید. بعداً از خودتان تشکر خواهید کرد که یک تن وقت و تلاش صرفه جویی کرده اید. به آن بدهید سعی کنید و در کمترین زمان یک سینک گازدار را به ثمر برسانید. موفق باشید!


دسته ها :
چهارشنبه نهم 7 1399
X