دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 8830
تعداد نوشته ها : 16
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

Decor Home Decor از خواننده پشتیبانی می کند. وقتی از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است کمیسیون وابسته به دست آوریم. با این حال ، محتوای سرمقاله ما تحت تأثیر کمیسیون نیست. بیشتر بدانید.


آیا رفاه و نگهداری دستگاه نسپرسو برای شما حیاتی است؟ البته که هست! باید باشد. هرگز فراموش نکنید که این دستگاه هر روز صبحگاهی دل انگیز را به همراه می آورد. یک سعادتمندی حاوی کافئین حاوی طلای دوست داشتنی دلیل این است که شما تمام روز پر انرژی هستید.


من عاشق قهوه سخت هستم! بنابراین ، رسوب زدایی و تمیز کردن چیزی است که من همیشه به آن اهمیت می دهم. آهک ممکن است دستگاه شما را مسدود کند و این آسیب جدی به شما وارد می کند ، بنابراین من قصد دارم به شما بگویم که چگونه دستگاه نسپرسو را با سرکه رسوب زدایی کنید. من هر آنچه را که برای انجام فرآیند بدانید ، در آن قرار می دهم. بیایید شروع کنیم!



 

شاید شما هم دوست داشته باشید این مطلب را بخوانید!> نقد و بررسی دستگاه اسپرسو Nespresso Inissia


فهرست مطالب را نشان می دهد

ساخت محلول سرکه

اگر می خواهید در مورد مراقبت از دستگاه خود اطمینان بیشتری داشته باشید ، ساختن محلول تمیز کننده خود بهترین خواهد بود. روش های زیادی برای تمیز کردن وجود دارد و هر یک از آنها به یک مایع رسوب زدایی نیاز دارند. مهم است که نسبت 50/50 حفظ شود. استفاده از سرکه محبوب ترین و برجسته ترین گزینه است.


از یک قسمت سرکه بگیرید و آن را با نسبت مشابه آب مخلوط کنید. بگذارید پنج دقیقه بماند و کاملاً مخلوط شود. برای نتیجه بهتر از آب گرم استفاده کنید. مبلغ زیادی برای Nespresso تهیه کنید ، بعداً کمبودی نمی خواهید.


قبل از رسوب زدایی نسپرسو (آماده سازی)

کیت رسوب زدایی را تهیه کنید و اجازه دهید به مرحله آماده سازی بپردازیم. ابتدا باید دستگاه را آماده کنید. روند کار ممکن است برای مدلهای مختلف ماشین کمی متفاوت باشد ، بنابراین بهتر است قبل از مطالعه کتابچه راهنما و احتیاط بیشتری انجام شود.


هر کپسول اضافی را از دستگاه حذف کنید. مطمئن شوید که ظرف کپسول کاملاً خالی است.



 

اکنون مقدار مناسبی آب شیرین بدست آورید ، آن را در ظرف آب ریخته و با محلول رسوب زدایی مخلوط کنید. در اینجا ما از محلول سرکه استفاده خواهیم کرد. از دفترچه راهنما خواهید فهمید که این دستگاه به چه مقدار مخلوط نیاز دارد. همچنین ، شما می توانید اطلاعات را از وب سایت رسمی Nespresso آنها مطلع شوید.


اکنون ، شما باید ظرفی را در زیر خروجی قهوه قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که حداکثر یک لیتر آب در آن نگه داشته شده و سپس دستگاه را روشن کنید.


روند اصلی

مرحله 1

برای شروع با رسوب زدایی ، باید یک یا چند دکمه را فشار دهید. این بستگی به مدل Nespresso شما دارد. برای VertuoLine ، نگه داشتن یک دکمه کار را انجام می دهد ، آن را به مدت هفت ثانیه فشار دهید. از طرف دیگر ، برای Citiz ، Inissia یا Pixie باید دو دکمه چشمک زن را فشار دهید ، مطمئن شوید که برای سه ثانیه فشار دهید. همچنین ، باید همزمان فشار داده شوند. حال ، اگر دستگاه شما Prodigio است ، پس باید هر سه دکمه را به مدت سه ثانیه فشار دهید.


گام 2

این همان جایی است که روند اصلی آغاز می شود. این مرحله کمتر از ده دقیقه طول می کشد. برخی از ماشین آلات وجود دارد که نیاز به پر کردن آب دارند. بعد از آن باید دوباره این محلول را قرار داده و کل مراحل را تکرار کنید.


مرحله 3

پس از اتمام چرخه دویدن ، باید ظرف آب را بشویید. فقط آب تازه را درون ظرف بریزید ، چرخه را دوباره بچرخانید و ده دقیقه دیگر صبر کنید. این بار دیگر نیازی به قرار دادن محلول سرکه ندارید.


مرحله 4

اکنون ، باقی مانده در سینی قطره را از بین ببرید و به راحتی آن را بشویید.


مرحله 5

در آخر ، برای اینکه از حالت رسوب زدایی خارج شوید ، همان دکمه هایی را که در ابتدا فشار دادید فشار دهید. بگذارید دستگاه نسپرسو حداقل ده دقیقه قبل از استفاده از آن خشک شود.


هشدار

رسوب زدایی از دستگاه با سرکه سفید مشکلی نیست ، بدون شک ایده خوبی است ، اما به یاد داشته باشید که باید این کار را در حد مجاز انجام دهید ، سرکه یک ماده اسید استیک است. اگر بیش از حد مرتباً از آن استفاده می کنید ممکن است به نسپرسو آسیب جدی برساند. این می تواند به لوله ها آسیب برساند ، همچنین ممکن است به مکانیسم داخلی و همچنین نشت آسیب برسد. بنابراین ، توصیه می شود پس از یک بازه زمانی مشخص ، با سرکه رسوب زدایی کنید. هر دو ماه یک بار برای اکثر ماشین آلات ایمن خواهد بود.


چرا مهم است؟

دانستن چگونگی رسوب زدایی نسپرسو اینسیا به دلایل بسیاری واقعاً مهم است. اگر می خواهید طولانی ترین خدمات ممکن را داشته باشید ، پس از آن رسوب زدایی جواب می دهد. همکار من همیشه خواهد گفت که سنگ آهک بدترین دشمن دستگاه نسپرسو است. این مورد برای دستگاه های کپسول نیز صدق می کند.


آهک به دلیل آبی که برای قهوه استفاده می کنیم ، تمایل پیدا می کند. این چیزی است که همیشه در آب شیر باقی می ماند. هنگامی که آب گرم شد ، این عنصر جدا می شود ، سپس فرم داخل لوله دستگاه های شما را تخلیه می کند. ادامه می یابد و دیر یا زود فشار استخراج شروع به کاهش می کند. این دلیل سایش زودرس در لوله ها است.



 

همچنین ، عنصر دیگری به نام کلسیم در فضای داخلی دستگاه نسپرسو تجمع خواهد یافت. این باعث کند شدن سیستم و ربودن طعم خوب می شود. بنابراین بسیار مهم است که هر دو تا سه ماه یکبار رسوب زدایی کنید. این فقط به سختی آب شما بستگی دارد.


بسیاری فکر می کنند که فرآیند رسوب زدایی نیاز به برچیده شدن دارد ، این به هیچ وجه درست نیست. ریز فقط برای روان نگه داشتن دستگاه نسپرسو و دادن هر بار یک قهوه کرکی است. بنابراین ، اگر می خواهید از نظر عملکرد و سلیقه مراقبت کنید ، به فکر نمک زدایی کل دستگاه باشید.


این را تماشا کنید: دستگاه Inissia خود را رسوب زدایی کنید



نتیجه

بنابراین ، اکنون می دانید که چرا و چگونه می توان دستگاه نسپرسو را رسوب زدایی کرد. یادداشت های کوچک را برای احتیاط در ذهن داشته باشید. هر هفته به ماشین خود تمیزکاری خوبی بدهید و هرگز بهانه ای برای کثیف ماندن دستگاه ندهید. دستگاه شما سالها خدمت می کند و هر روز قهوه معطر غنی ارائه می دهد. کافئین مبارک!


دسته ها :
چهارشنبه نهم 7 1399
X