دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 8828
تعداد نوشته ها : 16
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

Decor Home Decor از خواننده پشتیبانی می کند. وقتی از طریق پیوندهای سایت ما خرید می کنید ، ممکن است کمیسیون وابسته به دست آوریم. با این حال ، محتوای سرمقاله ما تحت تأثیر کمیسیون نیست. بیشتر بدانید.


خطوط تنها مشکلی نیست که باید نگران آینه های خود باشید. آنها همچنین گرد و غبار ، آلودگی و اسلحه را جمع می کنند. برای تمیز کردن آینه های خود به اندازه کافی آماده شوید زیرا آنها می توانند به انتشار میکروب و باکتری در خانواده شما کمک کنند. یک دستمال مرطوب ساده با آب نیز کار نخواهد کرد. اگر پاک کردن آینه بعد از دوش م doesثر نیست ، چگونه باید به تمیز کردن بپردازید؟ بگذارید با هم بفهمیم!

فهرست مطالب را نشان می دهد

آنچه شما نیاز دارید؟

2 پارچه پارچه ای - پارچه نخی

مالیدن الکل

آب (گرم و سرد)

یک سطل

سرکه سفید

یک بطری اسپری

هنگام تمیز کردن آینه از چه مواردی باید خودداری کرد؟

تمیز کردن با الگوی اشتباه - بیشتر افراد آینه ها را با حرکت دور تمیز می کنند. با این حال ، این اشتباه است. همانطور که حرکات دایره ای را انجام می دهید ، تکه پارچه ای که استفاده می کنید باعث جمع شدن مجدد گرد و غبار می شود که به نوبه خود رگه هایی ایجاد می کند. توصیه می شود که الگوهای S را از بالا به پایین پاک کنید.


تمیز کردن آینه با بخار بعد از دوش گرفتن - اگر تا به حال آینه حمام را با استفاده از بخار باقیمانده در هنگام دوش گرفتن تمیز کرده اید ، این کار نمی کند. همچنین ، پاشیدن آینه با مقدار زیادی آب یا مواد شوینده ممکن است باعث نشت آن به قسمت پشتی و ایجاد لک های تیره شود.


استفاده از نوع تمیز پارچه اشتباه - همیشه برای تمیز کردن آینه ها از پارچه میکروفیبر استفاده کنید. اگر از پارچه اشتباه استفاده کنید ، می تواند باعث ایجاد سایش در آینه شود. آنها در ابتدا ریز خواهند بود ، اما استفاده مکرر از پارچه اشتباه برای تمیز کردن باعث ایجاد خراش می شود.


پارچه تمیز کردن را جمع نکنید - هنگام تمیز کردن آینه ، پارچه را در مشت خود نگیرید و شروع به مالیدن کنید. باید پارچه را از وسط تا کنید و سپس دوباره از وسط تا کنید. به این ترتیب چهار پارچه تمیز از یک پارچه درست می کنید. وقتی یک طرف کثیف شد می توانید با طرف دیگر تمیز کنید.


حذف نکردن تجمع - برخی از تجمع ها به راحتی قابل مشاهده نیستند و بنابراین اکثر مردم تصور می کنند که در آنجا وجود ندارد. بنابراین ، هنگام تمیز کردن ، آنها ابتدا لکه های اثر انگشت را مورد حمله قرار می دهند زیرا بیشتر دیده می شوند. قبل از انجام این کار ، مقداری الکل مالش دهنده را روی یک پد / پارچه تمیز کننده بپاشید و هرگونه آلودگی را تمیز کنید.


بهترین راه ها برای تمیز کردن آینه ها بدون خط

آینه ها ظریف هستند ، بنابراین باید با احتیاط به روند تمیز کردن نزدیک شوید. ابتدا اطمینان حاصل کنید که زمان کافی برای انجام کار را دارید. می توانید آخر هفته یک یا دو ساعت را برای انجام کار اختصاص دهید. در اینجا مراحل نحوه تمیز کردن آینه بدون رگه وجود دارد:


مرحله 1: ارزیابی آینه


آینه را کاملاً بررسی کنید تا ببینید آیا دارای اسلحه است یا لکه. شما به طور خاص به دنبال رسوبات آهک یا کلسیم در آینه خواهید بود. شناسایی آنها آسان است زیرا برجستگی های کمی در سطح آینه ایجاد می کنند. وقتی می دانید با چه نوع آردی روبرو هستید ، می توانید پاک کننده مناسب را انتخاب کنید.


مرحله 2: پاک کننده خود را مخلوط کنید


اگر یک تمیزکننده آماده ساخته شده در فروشگاه ندارید ، باید خودتان را مخلوط کنید. خیلی هم سخت نیست. شما به سرکه سفید و آب گرم احتیاج دارید.


چهار فنجان آب داغ در سطل بریزید. یک فنجان سرکه سفید برداشته و آن را با آب مخلوط کنید. این با آب نرم بهتر کار می کند. بنابراین ، اگر آب سخت دارید ، ممکن است نیاز به خرید آب مقطر داشته باشید.


برای مه آلود شدن آینه می توانید از بطری اسپری استفاده کنید. لازم نیست ، اما کار شما را بسیار راحت تر می کند.


مرحله 3: ابتدا با مالیدن الکل از تجمع غلیظ مراقبت کنید


تجمع ضخیم را خراشیده نکنید. اگر این کار را انجام دهید ، می توانید روی آینه خود سایش ایجاد کنید و این را نمی خواهید.


الکل مالشی خود را برداشته و آن را روی یک پارچه تمیز بمالید. آن را به آرامی روی جمع کنید. مالیدن الکل به سرعت تبخیر می شود. چند بار آن را روی لکه ها بزنید تا بهترین اثر را داشته باشد. علاوه بر این ، بهتر است که جمع شدن را یکی یکی از بین ببرید. مالیدن الکل سریع عمل می کند بنابراین باید در مدت زمان کوتاهی این کار را انجام دهید.


مرحله 4: سطح آینه را با یک پارچه میکروفیبر خیس کنید


با از بین رفتن نقاط جمع شده ، اکنون زمان آن فرا رسیده است که به سراغ کار تمیزکاری واقعی برویم. با استفاده از بطری اسپری می توانید سطح آینه را خیس کنید. محلول آب داغ و سرکه را به آرامی روی سطح آینه اسپری کنید.


اگر بطری اسپری ندارید ، عرق نکنید. حوله تمیز خود را برداشته ، آن را در محلول آب سرکه فرو ببرید و سپس رطوبت اضافی را از بین ببرید. با حوله مرطوب ، پاک کننده را روی آینه بمالید. در واقع توصیه می شود به جای بطری از حوله استفاده کنید زیرا اگر بیش از حد تمیزکننده روی آینه دارید ، بیرون آوردن آن خیلی سخت است.


مرحله 5: حوله / پارچه میکروفیبر دوم را تا بزنید


دومین پارچه میکروفیبر / پنبه ای را برداشته و آن را از وسط تا کنید ، سپس دوباره از وسط تا کنید. شما فقط چهار سطح تمیز کردن از یک پارچه ایجاد کرده اید. با این کار زمان تمیز کردن شما طولانی می شود و از استفاده بیش از حد حوله جلوگیری می کند. وقتی یک طرف کثیف شد ، می توانید آن را ورق بزنید و از طرف دیگر استفاده کنید.


مرحله ششم: آینه را به روش صحیح تمیز کنید


اکنون آماده تمیز کردن آینه مرطوب هستید. آینه را در مکان پاک نکنید حرکت منظم هرچند وسوسه انگیز ، رگه هایی از خود به جای می گذارد! از بالا به پایین آینه را به شکل S پاک کنید. همچنین ممکن است از بالا به پایین به صورت مستقیم صاف کنید زیرا این حرکت باعث ایجاد رگه های صفر تا حداقل می شود.


هنگامی که آینه را پاک می کنید ، مناطقی را یاد بگیرید که دوده ها به راحتی در آنها پنهان می شوند. اینها مکانهایی با بریدگی ، ترک و غیره است.


مرحله 7: کاری را که انجام داده اید ارزیابی کنید


آفرین! اکنون وقت آن است که دریابیم آیا کار خوبی انجام داده اید یا خیر. عقب بروید و آینه را از هر زاویه ارزیابی کنید. اگر رگه ها یا لکه هایی ایجاد شده یا بدون مراقبت رها شده اند ، به مکان آنها توجه کنید. پارچه خود را به محلول تمیز کننده آغشته کرده و کاملاً بیرون بکشید. نقاط متخلف را یکی یکی تمیز کنید.


در آخر ، آینه را با یک پارچه خشک (میکروفیبر) بکشید. باید عالی به نظر برسد.



بهترین محصول برای تمیز کردن آینه چیست؟

پاک کننده آینه و شیشه TriNova Premium Streak


نحوه تمیز کردن آینه بدون رگه ها اگر محصولات مناسبی نداشته باشید دشوار است. ما قبلاً در مورد چگونگی تمیز کردن آینه ها با تمیز کننده خانگی بحث کردیم. با این حال ، گاهی اوقات ، محصولات خریداری شده در فروشگاه بهترین عملکرد را دارند. پاک کننده شیشه و آینه بدون رگه Trinova Premium را تهیه کنید. این محصول تمیز و شیشه تمیز شده برای شیشه ها و آینه های حمام بهترین است. همچنین می توانید از آن بر روی شیشه جلو اتومبیل و شیشه های آن استفاده کنید. از آنجا که این یک محصول مخلوط است که در بطری اسپری آن بسته بندی می شود ، فقط لازم است از آن استفاده کنید.


پاک کننده آینه خانگی - دستور العمل ها و روش های شگفت انگیز

پاک کننده های آینه خانگی به همان روشی که مغازه ها خریداری کرده اند کار می کنند. در عین حال ، می توانید با موادی که قبلاً در خانه دارید ، یک پاک کننده خوب درست کنید. در اینجا چند دستور العمل کیکاس آورده شده است که می توانید برای تهیه محصول خانگی خود برای تمیز کردن آینه استفاده کنید. در بخشهای قبلی این مقاله ، ما بررسی کردیم که چگونه می توانید آب تمیز و محلول سرکه سفید برای تمیز کردن آینه درست کنید ، بنابراین اینها فقط دستورهای اضافی هستند.


دستور 1: صابون ظرف و محلول سرکه سفید


آنچه شما نیاز دارید:


صابون ظرف قاشق چای خوری - ½ قاشق چای خوری

آب - 2 فنجان

سرکه سفید - ¼ فنجان

یک بطری اسپری

همه چیز را در بطری اسپری بریزید - بدون ترتیب خاصی ، زیرا خوب مخلوط می شوند. نازل را ببندید و سپس مواد را کمی بچرخانید. در واقع می توانید بطری را کمی تکان دهید تا همه چیز کاملاً مخلوط شود.


آماده شدن چند دقیقه طول می کشد و سپس می توانید آن را کمی روی آینه اسپری کرده و با حوله میکروفیبر تمیز کنید. وقتی کاملا تمیز و خشک شد ، آینه را با یک پارچه خشک میکروفیبر بکشید.


دستور 2: جوش شیرین و سرکه


یک بار دیگر ، سرکه آن را به یک دستورالعمل دیگر تبدیل می کند ، بنابراین قدرت خود را به عنوان فوق العاده تمیز کننده زمان ما ثابت می کند.


شما نیاز خواهید داشت:


جوش شیرین - ½ قاشق چای خوری

سرکه سفید - 1 فنجان

حوله / پارچه میکروفیبر - 3

آب - 1 فنجان

در یک بطری اسپری ، آب و سرکه سفید را مخلوط کنید. متوجه شده اید که جوش شیرین را در بطری اسپری مخلوط نخواهید کرد.


برای تمیز کردن آینه ، اولین حوله خود را با آب مرطوب کنید و جوش شیرین را روی پارچه مرطوب بپاشید. آینه را به آرامی اما محکم با جوش شیرین بشویید.


پارچه دوم را برداشته و آن را با آب شیر مرطوب کنید. آینه را با آب و محلول سرکه سفید به آرامی اسپری کنید و پنجره را کاملاً با آن پاک کنید. در آخر ، پنجره را با حوله سوم خشک کنید.


چگونه می توان آینه ای را که مبهم است تمیز کرد؟


برای تمیز کردن یک آینه مبهم از کرم اصلاح استفاده کنید. زیبایی استفاده از کرم اصلاح این است که باعث می شود آینه حتی بعد از دوش گرفتن کدر نشود. این روش همچنین ساده ترین روش برای استفاده است زیرا شما فقط باید کرم اصلاح را به آرامی در سراسر آینه بمالید. سپس می توانید آن را با یک پارچه تمیز از پارچه میکروفیبر تمیز کنید. با تمام شدن کار ، آینه کاملاً مبهم خواهد بود.


چگونه آینه را با خمیر دندان و ویندکس تمیز کنیم؟


نحوه تمیز کردن آینه با خمیر دندان - خمیردندان نه تنها آینه دستشویی را تمیز می کند بلکه از آن دفع می شود. فقط باید کمی خمیر دندان به یک پارچه مرطوب اضافه کنید و سپس آینه را پاک کنید تا خمیر دندان روی سطح پخش شود. بگذارید چند دقیقه بماند تا خشک شود و سپس از یک پارچه تمیز و خشک از پارچه میکروفیبر استفاده کنید تا پف کند.


نحوه تمیز کردن آینه با ویندکس - ویندکس پاک کننده ای بدون آمونیاک برای پنجره ها و آینه ها است. Windex خود را (در یک بطری اسپری قرار دارد) به آرامی روی آینه اسپری کنید و اجازه دهید حدود 40 ثانیه بماند. یک تکه پارچه میکروفیبر تمیز بردارید و آینه را با حرکات دورانی پاک کنید. پارچه را برگردانید و از قسمت خشک آن استفاده کنید تا آینه کاملاً خشک شود.


چگونه آینه را بدون ویندکس تمیز کنیم؟


برای تمیز کردن آینه خود بدون ویندکس ، از محلول مالش آب الکل ، آب ساده ، صابون ظرف یا کرم اصلاح استفاده کنید. این تمیز کننده های خانگی به همان اندازه تمیز کار می کنند. برخی از تکنیک ها ، به عنوان مثال ، استفاده از کرم اصلاح نیز می تواند به بازگرداندن آینه ابری به شکوه قبلی کمک کند.


هک های تمیزکاری آینه

تمیز نگه داشتن آینه ها اصلاً سخت نیست. در اینجا هک های ساده ای وجود دارد که می توانید در خانه به کار بگیرید:


از فیلتر قهوه خشک استفاده کنید - کاغذهای فیلتر قهوه در تمیز کردن آینه ها بهتر از روزنامه ها کار می کنند. دومی می تواند نشت جوهر را شروع کند مخصوصاً وقتی آنها را در سرکه سفید خود آغشته کنید و آب آن را بگیرید راه حل r


یک روز ابری را برای تمیز کردن آینه های خود انتخاب کنید - اگر آینه شما با تابش مستقیم آفتاب روبرو شود ، خورشید به سرعت الکل مالش دهنده را خشک می کند. بنابراین ، یک روز ابری را برای تمیز کردن آینه انتخاب کنید.


پاک کن تخته سیاه از رگه ها خلاص می شود - پاک کن های قدیمی که برای پاک کردن گچ از تخته سیاه استفاده می شد ، می تواند رگه ها را از بین ببرد. فقط پاک کن را بعد از تمیز کردن روی آینه قرار دهید تا رگه هایی از بین برود.


سالات متداول

1. چگونه می توانم رنگ را از آینه پاک کنم؟


برای این کار می توانید از پاک کننده لاک ناخن استفاده کنید. فقط مقدار کمی را روی دستمال کاغذی اضافه کنید و آن را مستقیماً روی لکه های رنگ بمالید. به آن زمان دهید تا خیس بخورد و سپس رنگ را مالش دهید. پس از آن ، تمیز کردن آینه را کاملاً آغاز کنید.


2. آیا می توانم بدون استفاده از الکل مالشی ، رگه آینه خود را آزاد کنم؟



 

آره. می توانید آینه را با پاک کن تخته سیاه پس از تمیز کردن آن با آب ساده یا محلول سرکه سفید آب ، بو کنید.


3. آیا باید سرکه سفید برای مخلوط باشد؟


بله این کار انجام می شود زیرا تمام محصولات پاک کننده شیشه بر اساس سرکه ساخته شده اند. اسید آن بیشتر از سرکه معمولی است و بنابراین باید آن را با آب رقیق کنید.


4- بعد از اینکه آینه خود را در دستشویی تمیز کردم ، به نظر می رسد که در آن پرز دارد. چطوری میتونم از شرش خلاص بشم؟


فقط به جای استفاده از حرکت عقب و جلو ، آینه را با یک حرکت یک طرفه مالش دهید. با مالیدن پارچه تمیز کننده خود به جلو و عقب روی آینه ، پرز باقی می ماند.


5- آیا می توانم آینه ای در ماشین ظرفشویی بگذارم؟


بله، تو میتونی


 


نکات تمیز کردن پست


برای جلوگیری از مه گرفتگی ، آینه را در مکان هایی با تهویه مناسب نگه دارید


لبه های آینه را از نظر تمیز کننده های کمین بررسی کنید زیرا می تواند به قسمت پشتی آسیب برساند


دسته ها :
چهارشنبه نهم 7 1399
X