دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 8794
تعداد نوشته ها : 16
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

وقت خود را هنگام استراحت کجا می گذرانید؟ باید اتاق خواب شما باشد. بهترین چیز در مورد اینکه در اتاق خواب شخصی خود باشید این است که می توانید بدون هیچ نگرانی اوقات فوق العاده ای را سپری کنید. اگر اتاق خواب ظاهری خسته کننده به شما بدهد چه می کنید؟ مطمئناً به جای رفتن به اتاق خواب خود به مکان دیگری برای استراحت فکر خواهید کرد.


فضای اتاق خواب را تقویت کنید


منبع: Freepik


می توانید فضای اتاق خواب خود را با تزیین متناسب با نیاز خود ، به انتخاب خودتان بسازید. با رفتن به یک اتاق بدون درهم و برهم می توانید استرس خود را کاهش داده و از خستگی خلاص شوید.


آیا دوست دارید بدانید که چگونه اتاق خواب خود را محیطی قرار دهید؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید:


فهرست مطالب را نشان می دهد

تختخواب قدیمی خود را عوض کنید

در یک اتاق خواب ، تختخواب مهمترین و مهمترین است. داشتن تختخواب عتیقه باعث زیبایی اتاق شما می شود. از طرف دیگر ، یک تختخواب مناسب و نرم که با پارچه های شیک پوشانده شده باشد ، قطعاً فضای کلی اتاق شما را افزایش می دهد.




منبع: Unplash


این روزها تعداد زیادی تختخواب با قیمت های مختلف موجود است. شما نیازی به گرانترین ندارید ، اما یکی زیبا را دنبال کنید. اگر می خواهید لمس نرم داشته باشید ، حتماً از پنبه مصری روی تخت خود استفاده کنید.


در اتاق خواب خود از رنگ های خنثی استفاده کنید

یک اتاق خواب باید احساس یک اتاق خواب را ارائه دهد و نه یک سالن رقص خیره کننده. از رنگ های آرام استفاده کنید که می تواند جلوه دلپذیری به چشم شما بدهد. از بین همه رنگ ها ، رنگ های خنثی برای هر اتاق خواب مناسب ترین است.




منبع: Freepik


اطمینان حاصل کنید که از نور گلوله ماه در اتاق خود استفاده می کنید که به اتاق شما جلوه وسوسه انگیزی می دهد که شخص دیگری حتی می تواند رویای آن را داشته باشد. با کمک این نور می توانید فضای شمع روشن را در اتاق خود ایجاد کنید. شما می توانید مجموعه ای عالی از نور ماه توپ را در Inspire Uplift پیدا کنید.


از بهم ریختگی خودداری کنید

وجود مبلمان مناسب در اتاق ضروری است ، اما بیشتر اوقات مردم بیش از حد از مواد تزئینی و مبلمان در جای خود استفاده می کنند. این باعث کم شدن فضای اتاق شما می شود و فضای آرام شما از بین می رود.




منبع: Pexels


همانطور که همه ما می دانیم ، سادگی هیچ جایگزینی ندارد. با توجه به طراحی های اتاق خواب مدرن ، توصیه می شود به جای اینکه به هر اتاق خوابی احساس تزئین بدهید ، احساس ساده ای داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که از برخی از مواد تزئینی مورد علاقه خود استفاده کنید ، اما نه زیاد.


از مبلمان ساده استفاده کنید

هاله اتاق شما به مبلمان شما بستگی دارد. مبلمان با خط مستقیم از فضای اتاق شما زیاد استفاده نمی کنند ، به همین دلیل است که این نوع مبلمان باید بر سایر موارد ترجیح داده شود. استفاده از این نوع مبلمان در اتاق خواب شما هیچ نظم بصری ایجاد نخواهد کرد.




منبع: Pexels


استفاده از مبلمان به ماهیت اتاق خواب شما نیز بستگی دارد. اگر یک اتاق خواب به سبک ویکتوریایی دارید ، می توانید از مبلمان سنگین استفاده کنید. از طرف دیگر ، استفاده از مبلمان سبک از فضای بسیار کمی استفاده می کند و اتاق خواب شما احساس آرامش می کند.


از روکش ها و پرده های جذاب پنجره ها استفاده کنید

آیا در اتاق خواب خود از پرده و پرده استفاده می کنید؟ خلاص شوید ، و استفاده از روکش ها و پنجره های زیبا را شروع کنید. این به اتاق خواب شما احساس هوایی می دهد که برای شاداب نگه داشتن جو لازم است.




منبع: Pexels


تا آنجا که به پرده مربوط می شود ، از سبک تر استفاده کنید ، پرده های فندکی اجازه می دهد نور بیشتری در اتاق خواب شما وارد شود. اگر پنجره شما در معرض نور خورشید است ، می توانید از سایه های تیره نیز استفاده کنید. برای اتاق خواب خود از پرده های روکش دار و صاف استفاده کنید.


نمایش آثار هنری جذاب

اتاق خواب شما تنها فضایی در خانه شماست که می توانید در آن استراحت کنید و زمانی با کیفیت را سپری کنید. اگر عاشق هنر هستید و با دیدن برخی از طراحی های هنری احساس خلق و خوی می کنید ، آنها را بر روی دیوار اتاق خواب خود نمایش دهید.




منبع: Unsplash


همچنین می توانید برخی از تصاویر مورد علاقه خود را در اتاق خود به نمایش بگذارید. متناسب با نیاز اتاق خود از آثار هنری و تصاویر استفاده کنید و ترکیب رنگ را به خاطر بسپارید.


از شمع های روشن استفاده کنید

اگر می خواهید در اتاق خواب خود دنجی ایجاد کنید ، بهترین حس این است که شمع روشن کنید. حال و هوایی که می توانید در شب با کمک شمع روشن ایجاد کنید هیچ وقت با چیز دیگری ایجاد نمی شود.




منبع: Unsplash


فقط خود را تصور کنید که رمان مورد علاقه خود را می خوانید ، در یک پتو راحت پیچیده اید ، خانواده خود را در کنار شمع دارید. این احساس چطوره؟ آرامش بخش ، ها؟ این را در اتاق خود امتحان کنید ، و احساس آن را دوست خواهید داشت.


تیرهای سقفی را در اتاق خواب خود اضافه کنید

ما می دانیم که اضافه کردن تیرهای سقفی چوبی در اتاق خواب شما دشوار و دردسر ساز است ، اما این تیرها مطمئناً جواب می دهند. سقف چوبی نه تنها زیبایی اتاق شما را افزایش می دهد ، بلکه فضای شما را گرم می کند.




منبع: Freepik


این یک طراحی مدرن است که واقعاً گران نیست ، اما می توانید از آن در اتاق خود استفاده کنید تا با هزینه ای مقرون به صرفه فضای اتاق را احساس کنید. این آخرین روش اضافه کردن کلاس به اتاق شما حتی بدون استفاده از هر نوع فضایی است.


با گیاهان سبز آرامش مورد نیاز را به ارمغان آورید



منبع: Unspalsh


داشتن برخی از گیاهان سبز در اتاق خود برای دادن اثرات طبیعی قانونی است. گیاهان سبز آرامبخش نه تنها زیبایی اتاق خواب شما را افزایش می دهند ، اما اینها همچنین منبع اکسیژن خواهند بود. چنین گلهایی را که نیاز به توجه و نگهداری ویژه دارند اضافه نکنید.


روی ملافه های خوب سرمایه گذاری کنید

وقتی می خواهید اتاق خوابتان چشمگیر و رضایت بخش باشد ، باید به بسترها توجه کنید. تختخوابتان مهم نیست که چقدر زیبا باشد ، اگر روتختی قابل توجهی نباشد ، تشک شما جلوه ای شنیع پیدا می کند. شما باید از این متنفر باشید ، نه؟




منبع: Freepik


هنگامی که برای اتاق خواب خود ملافه انتخاب می کنید ، همیشه به سراغ پارچه های با کیفیت بروید. پارچه های نرم را به سایر پارچه ترجیح دهید. این یکی از بهترین راه ها برای بهبود چشم انداز کلی اتاق شما است.


یک سایبان خیره کننده ایجاد کنید

برای اینکه به بهترین شکل از اوقات خود در اتاق خواب لذت ببرید ، حتما یک سایبان در اطراف تخت خود ایجاد کنید. این یک عامل راحتی اضافی به اتاق خواب شما اضافه می کند. علاوه بر این ، این برای صبحهای تنبل یکشنبه شما بسیار مناسب خواهد بود.




منبع: Pexels


تختخواب خود را در پارچه های اثیری قرار دهید. ساخت سایبان برای تحت تأثیر قرار دادن بازدیدکنندگان کافی خواهد بود. با صرف هزینه زیاد ، می توانید به اتاق خواب خود ظاهری سلطنتی بدهید.


روی بالش ها انبوه کنید

اتاق خواب ها با بالش های بزرگ و کوچک ، ظرافت بیشتری به نظر می رسند. چند بالشتک کرکی را روی تخت خود قرار دهید ، و از یکی از دلپذیرترین راه ها از خواب خود لذت ببرید. هرگز از قرار دادن بالش های زیاد در اتاق خواب خود نترسید.




منبع: Pexels


هرچه بیشتر به ظاهر فوق العاده راحت نیاز داشته باشید ، به بالش بیشتری نیز احتیاج دارید. یک چیز را در ذهن داشته باشید. هرگز از بالشهای بد رنگ استفاده نکنید. این کار لذت اتاق شما را خراب می کند. از این بالش ها نه تنها برای داشتن جلوه ای ارزشمند به اتاق بلکه برای مدیریت الگوی خواب خود نیز استفاده کنید.


الکترونیک را مخفی کنید



منبع: Unsplash


قرار دادن T.V در اتاق می تواند باعث تماشای سریال ها و فیلم های مورد علاقه شما شود ، اما اگر ظاهری محیطی و دنج می خواهید ، از قرار دادن هرگونه وسیله الکترونیکی خودداری کنید. اگر واقعاً نیاز دارید ، سعی کنید وسایل الکترونیکی خود را در زره پوش قرار دهید.


یک گوشه خواندن ایجاد کنید

اگر به دنبال مکانی مناسب در اتاق خود هستید که بتوانید خود را نوازش کنید ، بخوانید یا از منظره لذت ببرید ، چیزی جز صندلی پنجره با ارزش نیست. اگر در اتاق خواب خود یک صندلی پنجره داشته باشید ، بسیار خوب خواهد بود.




منبع: Unsplash


حتی اگر یکی ندارید ، می توانید گوشه ای آرام از گوشه اتاق خواب خود ایجاد کنید. این به شما احساس یکسان و جلوه ای مشابه می دهد. از این فضا برای اهداف مطالعه شما استفاده می شود. علاوه بر این ، این عطر و طعم بی نظیری به اتاق شما می بخشد.


با الگوها بازی کنید

بهترین راه برای تزیین اتاق خواب شما جلوه ای دلپذیر است. آیا نمی دانید چگونه به اتاق خواب خود این ظاهر خانگی را بدهید؟ خوب ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که الگوها را به روشی غیرمنتظره مخلوط کنید. این را می توان در اتاق های خواب از هر اندازه استفاده کرد.




منبع: Freepik


اتاق خواب شما با کمک یک پالت رنگی منسجم که الگوها را به هم نزدیک می کند ، ظاهری یکپارچه و ظریف به شما می دهد. این الگوها باعث می شود شما از شر برخی از تغییرات روحی تحریک پذیر نیز خلاص شوید. این مناسب برای فضای اتاق و همچنین آرامش شماست.


نتیجه

همه دوست دارند در یک اتاق خواب با وقار و درخشان زندگی کنند. با این حال ، بسیاری از آنها نمی دانند که چگونه اتاق خواب خود را به زیبایی چشم جلوه دهند. در اینجا ، ما تمام روش های ممکن را که می توان برای بهبود نمای کلی اتاق خواب استفاده کرد ، شرح داده ایم. منتظر چی هستی؟ از تمام تکنیک های ذکر شده در بالا استفاده کنید تا اتاق خواب خود را به یادگار بگذارید.


 

این پست توسط هدر کلینتون ارسال شده است. او از نظر حرفه ای یک طراح داخلی است و علاقه او به تزئین اتاق خواب با توجه به نیاز مشتری است. هدف او این است که اجازه دهد اتاق های خواب با هزینه مقرون به صرفه رضایت بخش به نظر برسند. او فکر می کند که کل روحیه فرد به محیط اتاق خواب بستگی دارد. به همین دلیل است که اتاق خواب شما باید نقطه ای باشد.


دسته ها :
جمعه یازدهم 7 1399
X