دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 8794
تعداد نوشته ها : 16
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

آیا اتاق نشیمن شما که همه برای GoT یا یکشنبه فوتبال جمع می شوند ، است؟ آیا تنظیمات سرگرمی در منزل توجه همه دوستان شما را جلب می کند؟ از فیلم گرفته تا موسیقی ، این دستگاه های لوکس و پیشرفته در واقع به شما امکان می دهند تا نهایت لذت را از شما ببرند.

11 دستگاه با تکنولوژی لوکس که برای تنظیمات سرگرمی در خانه خود نیاز دارید اسباب بازی های سرگرمی خانگی لوکس


 

ربه است.


بهترین گجت های سال 2019 تاکنون کدامند؟ نوآوری همیشه ناشی از ضرورت نیست. بعضی اوقات ، مارک ها فقط دوست دارند خلق کنند و برای این کار سپاسگزاریم. چه مارک های بزرگی که ویژگی جدید کمی اما باورنکردنی را ارائه می دهند و چه مارک های جدیدی که ایده های هوشمندانه دیوانه ای دارند ، ما برای آن آماده هستیم.

از کجا می توانم ابزارهای رسانه خانگی بیشتری پیدا کنم؟ با استفاده از این اسباب بازی ها بهترین سرگرمی های دیجیتالی را در داخل خانه خود داشته باشید.

از کجا می توانم محصولات لوکس تری پیدا کنم؟ در اینجا مجموعه خوبی از ابزارهای لوکس با کیفیت بالا وجود دارد که شما آنها را دوست خواهید داشت.

وقتی صحبت از فناوری در خانه می شود ، یک منطقه وجود دارد که بسیاری از افراد سریعاً آن را به روز می کنند: تنظیمات سرگرمی در منزل. چه به روزرسانی صوتی ، تصویری و چه چیزی کاملاً بی نظیر باشد ، می تواند همه تفاوت را برای شب فیلم ایجاد کند.


ادامه دهید - با بررسی این دستگاه های لوکس و فناوری ، خود را درمان کنید تا سرگرمی در خانه خود را به سطح بالاتری برسانید.


تلویزیون Bang & Olufsen Beovision Horizon Modern 4K UHD

با نامی طولانی ، می دانید که باید خوب باشد. Beovision Horizon در واقع همانقدر شگفت انگیز است که به نظر می رسد. ارائه 4K UHD ، این سادگی لذت بخش را با قابلیت های عملی ترکیب می کند. البته ، این فیلم ها و نمایش های تلویزیونی شما را با جزئیات باورنکردنی نشان می دهد و با جدیدترین فناوری بارگیری می شود. اما همچنین روی چرخ است بنابراین می توانید آن را به هر اتاق خانه ای که دوست دارید بیاورید.


Bang & Olufsen Beovision Horizon Modern 4K UHD TV طراحی انعطاف پذیر برای تنظیمات سرگرمی در خانه مناسب است

تلویزیون Bang & Olufsen Beovision Horizon Modern 4K UHD

تلویزیون Bang & Olufsen Beovision Horizon Modern 4K UHD


 

تقویت کننده های یکپارچه Naim Audio NAIT

اگر عاشق وینیل هستید ، دست خود را بالا بیاورید! تقویت کننده های یکپارچه NAIT از Naim Audio ساخته شده اند تا صدای وینیل شما را حتی بهتر کنند. تقویت کننده های NAIT همراه با جفت شدن با صفحه چرخان شما ، دسترسی شما را به محصولات Naim گسترش می دهند. اما ، سیستم مدرن شده همچنین از برنامه های پخش جریانی ، دستگاه های پخش سی دی و موارد دیگر موسیقی پخش می کند.


تقویت کننده های یکپارچه Naim Audio NAIT این آمپلی فایرها برای جفت شدن با صفحه چرخان شما نیز ایده آل هستند

تقویت کننده های یکپارچه Naim Audio NAIT

تقویت کننده های یکپارچه Naim Audio NAIT

بلندگو غنایی سنت لوران کوتوداما بلندگوی نمایشگر متحرک

این بلندگو است که نمی دانید به آن احتیاج دارید. کوتوداما ، معروف به بلندگوهای نمایش غزل خود ، با سنت لورن برای تولید این قطعه هنری خیره کننده گرد هم آمدند (خوب ، این یک بلندگو است). بخشی از یک نسخه محدود ، Lyric Speaker Canvas متن شعر را به صورت هنری در زمان واقعی نشان می دهد ، بنابراین می توانید همه موارد را در حالی که چشم خود را معالجه می کنید دنبال کنید. به علاوه ، از منابع مختلفی از جمله Spotify Connect به موسیقی متصل می شود.


تلویزیون هارمونی Bang & Olufsen Beovision

یکی دیگر از گزینه های خارق العاده تلویزیون ، Beovision Harmony مطمئنا برای کسانی که بودجه ندارند ، نیست. این تلویزیون که در شمال 20 هزار دلار است ، از هر اینچ مربع لوکس می شود. تلویزیون 77 اینچی با آلومینیوم و بلوط تزئین شده است - که در انتخاب شما از رنگ سیاه یا بلوط است. و به طرز باورنکردنی ، وقتی تلویزیون از آن استفاده نمی شود ، شما به راحتی آن را جمع کرده و به یک قطعه هنری تبدیل می کنید.


پخش کننده Blu-ray سونی UBP-X1100ES 4K UHD

با وجود تمام گزینه های پخش جریانی ، برخی از بهترین فیلم های شما احتمالاً در دی وی دی های Blu-ray وجود دارد. به جای این که بی نیاز شوید ، در این دستگاه پخش Blu-ray 4K UHD استثنایی شرکت سونی سرمایه گذاری کنید. و فقط تصویری نیست که در این دستگاه پخش Blu-ray 4K UHD مشخص است. با استفاده از فناوری صوتی و ضد لرزش با وضوح بالا ، جزئیات کمی از آنچه را تماشا می کنید خواهید شنید.


پخش کننده Blu-ray Sony UBP-X1100ES 4K UHD این پخش کننده به اتاق نشیمن شما یک تنظیم شبیه تئاتر سینما می دهد

پخش کننده Blu-ray سونی UBP-X1100ES 4K UHD

پخش کننده Blu-ray سونی UBP-X1100ES 4K UHD


 

تلویزیون OLED هوشمند LG B8 4K HDR

تلویزیون وجود دارد و تلویزیون وجود دارد - و سپس LG B8 وجود دارد. به شکل کلاسیک ال جی ، این تلویزیون OLED هوشمند عملکرد و هوشمندی را ارائه می دهد. به لطف ThinQ AI ، می توانید تلویزیون را با صدای خود از طریق Google Assistant یا Alexa کنترل کنید. همانطور که انتظار می رفت ، صفحه نمایش 4K تصویری استثنایی با رنگ واقعی و جزئیات ارائه می دهد.


LG B8 4K HDR Smart OLED TV می توانید از کنترل صدا برای مدیریت این تلویزیون استفاده کنید

تلویزیون OLED هوشمند LG B8 4K HDR

تلویزیون OLED هوشمند LG B8 4K HDR

سیستم سینمای خانگی Vizio 5.1.2 Dolby Atmos

تنظیم عالی سرگرمی در خانه بدون بلندگوهای عالی چیست؟ یکی زیاد نیست. Vizio 5.1.2 سیستم سینمای خانگی دالبی آتموس است که صدای فراگیر با کیفیت بالا را ارائه می دهد. این شامل یک نوار صدا با بلندگوهای شلیک به بالا و همچنین ساب ووفر بی سیم و دو بلندگوی ماهواره ای است. احساس خواهید کرد که بخشی از همه اقدامات هستید.


Vizio 5.1.2 سیستم سینمای خانگی Dolby Atmos طراحی زیبا به شما صدایی با کیفیت سینما می دهد

سیستم سینمای خانگی Vizio 5.1.2 Dolby Atmos

سیستم سینمای خانگی Vizio 5.1.2 Dolby Atmos

صدای استریو بی سیم OD-11

کر

گاهی اوقات ، تنها چیزی که شما نیاز دارید یک بلندگوی متصل به راحتی برای گذراندن روز است. OD-11 یک بلندگوی استریو بی سیم است که می تواند تقریباً به هر دستگاه بی سیم متصل شود. با Spotify و Apple Music بی عیب و نقص کار می کند ، اما به طور حیرت انگیزی قابل حمل است. برای مهمانی خانه خود آن را بیرون بیاورید و سپس وقتی همه چیز شروع به فروپاشی می کند ، آن را در آن شرکت کنید. از ابزار گرفته تا تلویزیون گرفته تا کنسول های بازی ، می تواند به همه آن متصل شود.


بلندگو استریو بی سیم OD-11 بلندگو در رنگ های زنده ارائه می شود که متناسب با دکوراسیون منزل شما باشد

بلندگوی استریو بی سیم OD-11

بلندگوی استریو بی سیم OD-11

دیروز مانیتور بازی Vision Hardwood

دستگاه های لوکس فقط برای دوستداران فیلم نیستند. گیمرها می توانند با مانیتور بازی Yesterday Vision Hardwood وارد عمل شوند. به نظر می رسد این مانیتور چیزی شبیه به دستگاه پیشرفته موجود نیست ، قطعاً به زیبایی خاص دکور نیاز دارد. در داخل مانیتور 19 اینچی بلندگوها و یک کامپیوتر Raspberry Pi قرار دارد بنابراین از بازی های کلاسیک تقلید می کند.


Yesterday Vision Hardwood Gaming Monitor این یک تلویزیون کلاسیک به سبک دهه 50 به نظر می رسد

دیروز مانیتور بازی Vision Hardwood

دیروز مانیتور بازی Vision Hardwood

پخش کننده موسیقی بی سیم Naim Uniti Atom All-in-One

اگر اهل موسیقی هستید ، احتمالاً از قبل درباره Naim Uniti Atom اطلاعات دارید. این آمپ 40 واتی را با گزینه های پخش موسیقی با وضوح بالا از منابع بیشتری از آنچه می توانید نام ببرید جفت می کند. این شامل AirPlay ، TIDAL ، Spotify Connect و موارد دیگر است. بعلاوه ، همراه با یک کنترل از راه دور بصری برای کنترل و دسترسی از هر نقطه از اتاق است.


پروژکتور BenQ CinePrime HT3550 4K DLP

اگر می خواهید تمام توقف ها را بکشید ، CinePrime HT3550 را از BenQ بررسی کنید. این پروژکتور 4K DLP یک راه حل همه در یک برای شب های فیلم شما است. البته در انتخاب 4K یا HDR شما یک نمایش باورنکردنی ارائه می دهد. اما ، همچنین دارای بلندگوهای 5 وات داخلی برای تکمیل کل تج

https://thegadgetflow.com/blog/11-luxury-tech-devices-you-need-for-your-home-entertainment-setup/

دسته ها :
شنبه سوم 8 1399
X